Şimdi Ara

NFS Most Wanted açarken siyah ekranda oyun kapanıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir Kullanıcı, 3 Masaüstü Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
6.906
Tıklama
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Teknik Yardım >> NFS Most Wanted açarken siyah ekranda oyun kapanıyor.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    11836 Mesaj
    Selamlar.

    NFS Most Wanted yükledim.

    -Daemon Tools'u kurdum.
    -Bütn dosyaları WinRAR ile bi klasöre çıkarttım (CD 1 ve CD4). Bu işlem tamam.
    -Daemon Tools ile bu klasöre çıkarttığım dosyayı sçip sanal DVD oluşturdum.
    -2. ve 3. ve 4. CD ile sanal DVDden kurulumu yaptım.
    -CD Hide yaptım. Açtım. Sağ alttaki simgeye sağ tıklayıp "Hide all virtual....." dedm
    -Masaüstü simgesine sağ tıkladım. Özellikler--->Uyumluluk---->Windows 2000 dedim.

    Herşey normal. Herşey tamamen kuruldu.

    Ancak, oyunu açtıktan sonra full siyah ekran açılıyor. Birkaç saniye bekliyor. Ama
    sonra kendi kendine kapanıyor. Öyle gidiyor.

    NOT: Bu sorunu ben değil, bi arkadaşım yaşıyor onun adına ben DH'den yazıyorum. Adam şu an çok sinirli ne yapçağı bilemiyor.


    Sistemi;
    Intel P4 3.0 ghz
    256 MB DDR RAM
    256 MB GeForce FX5200
    37.2 GB C: Sürücüsü (buraya kurulu) 26.5 GB Dolu
    Windows XP Pro SP1

    Yardımlarınız için teşekkür eder...



    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    kaldırmıyo olabılır
    |
    |
    _____________________________
    HATALARIN SENI ÖLDÜRMEZSE DAHA GÜCLÜ YAPAR!
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    bide virtual cd vardı dosyanın içinde onuda kursun...

    Oyun kurulduktan sonra;EĞER GEREKİYORSA(bende gerekti:)))))


    VirtualCDHide v1.0.0.4 exe sini tıklayın ve çalıştırın.

    Bilgisayarınızda sağ alt köşede saatin orda ikonunu göreceksiniz.

    Üzerine gelip mouse un sağ tuşu ile tıklayıp HIDE ALL VIRTUAL DRIVES seçeneğini seçin.

    Şİmdi oyunu yüklediğiniz klasöre gidin

    speed.exe yi sağ tıklayıp, PROPERTIES yani ÖZELLİKLERİ seçin.

    Açılan pencerede COMPATIBILITY (türkçe windows da uyuşabilir bağdaşabilir gibi bir şey olmalı...) üstte ortadaki seçeneği tıklayın ve windows 2000 seçeneğini seçin.

    APPLY deyin yani UYGULAYA basın ve OK leyin çıkın.

    ŞİMDİ speed.exe yi tıklayıp oyuna girin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ekaraot -- 23 Temmuz 2006; 15:39:03 >
    |
    |
    _____________________________

    ____gяυρ αηкαяα___
    нαуαттα кιмѕє ιçιη αğlαмαуα dєğмєz!!αğlαмαуα dєğєηlєя zαтєη αğlαтмαz!!вιяgüη αğlαмαη gєяєкιяѕє вαşıηı dιк тυт кι!!gözуαşlαяıη ѕєηι αğlαтαη кιşι кαdαя αlçαlмαѕıη!!<>nerede karşılıklı sevgi ve saygı varsa!orada itimat ve itaat vardır,itimat ve itaatin olduğu yerde disiplin,!!disiplinin olduğu yerde huzur,!!huzurun olduğu yerde başarı vardır...!!<>büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır..<>bugün yarına dünle beslenerek yol alır..<>bildiğimizi zannetmemiz öğrenmemizin en büyük düşmanıdır.
    >>>listenize msn adresimi eklemek için tıklayın<<<ємяαн<<<http://www.ekaraot.wordpress.com/<<<
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    not:bende de problemli fakat uzun uğraşlar sonucu nulduğum çözüm şöyle işe yararmı bilme virtual cd yi kurduktan sonra sağ al simgesinden hide all virtual deyip ok dedim oyuna tıkladım cd yi takın diye uyarı geliyo sonra sağ alttaki simgeye tıklatıp exit deyip oyunu açtığımda oyun bazaen açılıyor açılmazsa dediğim işlermleri tekrarlıyorum 3 veya 4. denemede oyun açılıyor ben aldım alalı böyle fifi 2006 da böyle bi sorun yok nedense mos wanted böyle bide bu oyun bitmiyo galiba %99 da kaldı son bölümde tüm polis teşkilatını atlattım tabii 5-6 araba feda ettik..
    |
    |
    _____________________________

    ____gяυρ αηкαяα___
    нαуαттα кιмѕє ιçιη αğlαмαуα dєğмєz!!αğlαмαуα dєğєηlєя zαтєη αğlαтмαz!!вιяgüη αğlαмαη gєяєкιяѕє вαşıηı dιк тυт кι!!gözуαşlαяıη ѕєηι αğlαтαη кιşι кαdαя αlçαlмαѕıη!!<>nerede karşılıklı sevgi ve saygı varsa!orada itimat ve itaat vardır,itimat ve itaatin olduğu yerde disiplin,!!disiplinin olduğu yerde huzur,!!huzurun olduğu yerde başarı vardır...!!<>büyük sıçrayışı gerçekleştirmek isteyen, birkaç adım geriye gitmek zorundadır..<>bugün yarına dünle beslenerek yol alır..<>bildiğimizi zannetmemiz öğrenmemizin en büyük düşmanıdır.
    >>>listenize msn adresimi eklemek için tıklayın<<<ємяαн<<<http://www.ekaraot.wordpress.com/<<<
  • Yarbay
    11836 Mesaj
    Şimdi de oyun açılıyor oynanıyor ama,

    oyunun açılış oynanış CD'si galiba 4. CD. Çünkü 4. CD'yi taktık, oyun otomatik açılıyor. Ancak bu sefer de Windows "sürücüde NEW(F:) biriminde disk yok. Yeniden Dene/İptal/Devam" hatasını veriyor (doğru CD bulunamadığında çıkan hata). Ama bir yandan oyun sorunsuz açılıyor.

    Ama o hata bazı şeylerde sorun çıkartabiliyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: ekaraot

    not:bende de problemli fakat uzun uğraşlar sonucu nulduğum çözüm şöyle işe yararmı bilme virtual cd yi kurduktan sonra sağ al simgesinden hide all virtual deyip ok dedim oyuna tıkladım cd yi takın diye uyarı geliyo sonra sağ alttaki simgeye tıklatıp exit deyip oyunu açtığımda oyun bazaen açılıyor açılmazsa dediğim işlermleri tekrarlıyorum 3 veya 4. denemede oyun açılıyor ben aldım alalı böyle fifi 2006 da böyle bi sorun yok nedense mos wanted böyle bide bu oyun bitmiyo galiba %99 da kaldı son bölümde tüm polis teşkilatını atlattım tabii 5-6 araba feda ettik..



    bende sıfrelerı var paraları cebe doldur babam doldur



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c_e_z_a -- 23 Temmuz 2006; 18:08:53 >
    |
    |
    _____________________________
    HATALARIN SENI ÖLDÜRMEZSE DAHA GÜCLÜ YAPAR!




  • Yüzbaşı
    904 Mesaj
    niye virtual cd ile uğraşıyorsunuz ki ona gerek yok bile, virtual da tüm emulation ları off yapın zaten gidiyor oyuna, hem arkadaşın ki oyuna giriyor ama çalıştırmadığı belli
    |
    |
    _____________________________
  • Abi Bnden Oyun açiliyo loding yaziyo sonra siyah ekran geliyo kapaniyo
    bellek 2048MB RAM
    işlemci Pentium(R) Dual-core CPU T4500 2.30Hz (2 CPUs) 2.3Hz
    DirectX 11
    Bu günde DirectX 9 indirdm
    yardm lütfen
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
haberler
Bey Azura
Mobilya Takımları
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,625
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.