Şimdi Ara

nexus 4

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İyi günler arkadaşlar
    Dün bimeksin rafinda duran ürünü aldım
    Teshir Ürünü yani daha önceden açıldığı ve gelen müşteriler
    Bakıp kurcaladıkları için telefonu ilk baştaki haline getirmek
    İstiyorum ama 4.3 e guncelledim bunu koruyarak format nasıl yapabilirim. İlk telefonum kendim özelleştirmek istiyorum.
    Yardımlarınızı bekliyorum. ROM,robot launcher fln filan hic anlamam ama galiba pil kullanımını artırmak için lazım

    Pil sıkıntı gibi duruyor ama ilk akıllı telefonum onun için bana öyle geliyor olabilir. Kardeşimin ace 2 si vardı çok kullanışlı bir telefon bu daha kendi zevkime göre dizayn edemedim onun için böyle olduğunu düşünüyorum.

    Son olarak kılıf ve jelatin olarak neler önerirsiniz?????

    Şimdiden cevap verenlere teşekkür ediyorum.iyi günler




     nexus 4 nexus 4

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • İlgilenen yok galiba güncel.....

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rmzn25
    telefonu ilk baştaki haline getirmek
    İstiyorum

    https://support.google.com/nexus/answer/2936226?hl=tr
    Cihaz üzerindeki sürümün yüklendiği ve ilk defa başlatıldığı hale döner.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lomax. -- 30 Ocak 2014; 22:28:28 >
  • Saolasın ilgilendiğin için hallettim.3dk da oldu tuşlarla iyi forumlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rmzn25

    Saolasın ilgilendiğin için hallettim.3dk da oldu tuşlarla iyi forumlar.

    bende bimeks raftaki nexus 4 ü almıştım. İstanbul teknoport bimeksteki ama açılmamış gibiydi :D sadece 2 resim çekmişler zaten raf kilitli olduğundan öle her önüne gelen elleyemiyo yani boş müşteriler elleyemediğinden teknosanın teşhiri gibi değil.
  • Wipe yapabilirdiniz ama çözülmüşse hayırlı olsun

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: buraksertel

    quote:

    Orijinalden alıntı: rmzn25

    Saolasın ilgilendiğin için hallettim.3dk da oldu tuşlarla iyi forumlar.

    bende bimeks raftaki nexus 4 ü almıştım. İstanbul teknoport bimeksteki ama açılmamış gibiydi :D sadece 2 resim çekmişler zaten raf kilitli olduğundan öle her önüne gelen elleyemiyo yani boş müşteriler elleyemediğinden teknosanın teşhiri gibi değil.

    Baya tereddüt ettim ama dayanamadım aldım yalnız bu ilk akıllı telefonum şarjının böle olacagını tahmin etmiyordum. Acaba sürekli rafta vitrinde durduğu icin bataryası zarar görmüs olabilir mi ?
    Sizin durum nsıl acaba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: parayban

    Wipe yapabilirdiniz ama çözülmüşse hayırlı olsun

    Tuslarala bisiler yaptım recovery modda formatatmak adlı sitede bulmustum aynı sey olabilir bahsettihimiz saolun yesekkur ededim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rmzn25


    quote:

    Orijinalden alıntı: buraksertel

    quote:

    Orijinalden alıntı: rmzn25

    Saolasın ilgilendiğin için hallettim.3dk da oldu tuşlarla iyi forumlar.

    bende bimeks raftaki nexus 4 ü almıştım. İstanbul teknoport bimeksteki ama açılmamış gibiydi :D sadece 2 resim çekmişler zaten raf kilitli olduğundan öle her önüne gelen elleyemiyo yani boş müşteriler elleyemediğinden teknosanın teşhiri gibi değil.

    Baya tereddüt ettim ama dayanamadım aldım yalnız bu ilk akıllı telefonum şarjının böle olacagını tahmin etmiyordum. Acaba sürekli rafta vitrinde durduğu icin bataryası zarar görmüs olabilir mi ?
    Sizin durum nsıl acaba

    Pek sanmıyorum.Zaten şarj nexus 4 kullanıcıların en çok şikayet ettiği konuların başında geliyor. Benim nexus4 e gelicek olursak android 4.4.2 yüklü. Şarj çok oyun oynamassan 1,5 güne yaklaşabilir bnm en fazla ilk akıllı telefonum olduğu için ilk 1 hafta baya oyun oynadım :D ondan şarj 8-10 saat gitti. ama oyun 1-2 saat oynarsan internete az girersen müzik deinlersen 1 günü çıkarır yada yaklaşır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ray Allen 20 -- 2 Şubat 2014; 17:43:36 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.