Şimdi Ara

networkçu forum üyesi güncel evlilik için telefonla aranma oranı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
222
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • En son sayı artmıştı şu an ne durumda? Neden bu kadar fazla? Meraklı forum üyeleri merakla cevabı bekliyor.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >



    _____________________________
  • Lütfen network bey lütfen cevap

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • .Ferrum. kullanıcısına yanıt
    testçi forum üyesi cevap versin.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Alo Selamun aleyküm network tanıdın mı beni? Ben Osman abin. Cumburlop apartmanında komşuyduk sizle sen o zaman 12 yaşındaydın. Ne yaptın bakalım maaş kaç? Müsaitsen bir çay içelim bizim baldız da ge..... dıt dıııt dıııııt.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • .Ferrum. kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • - alo? testçi?
    + buyurun ?
    - ben Übübik
    + Übübik?
    - hatırlamadın mı Chomaristan'dan babanın arkadaşı
    + hatırladım galiba (içimden: 20 senedir görmedim omg ne çıktın dondan)

    - testçi kardeşim naaapıyosun yaa üniversite diye çıktın gittin Chomaristan'dan İstanbul'a, birdaha dönmedin hahahahihihihuhuhu
    + (sessizlik) (içimden: bu ne samimiyet mk hayatımda 2 defa denk gelmişimdir sana, numaramı nerden buldun)

    - testçi kardeşim ne zaman geliyorsun buralara bi görüşelim senle hee
    + acil bi mu var abi?

    böyle giden bi diyalog, ama tee en başta "ben Übübik" diye arayan biri olduğu an zaten direk anlıyorum kız kakalamaya çalışmak için aradıklarını köylü kurnazı alayı

    biri de düşünmüyo: arkadaş bu kişi Anadolu'nun cuk kadar Chomaristan ilçesini bırakıp gitmiş İstanbul'a, bizim kıza mı muhtaç olacak.

    hayatımda 1 kere gördüğüm ve samimiyetim olmayan herif teeeee Elazığ'dan beni arayıp evlendin mi diye soruyo.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-430D04FC4 -- 17 Eylül 2025; 14:12:45 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >






  • Direkt mevzuya girseler daha samimi olur bence.

    "Alo bacanak maaş kaç? güncel dişi oranı ne? bizim baldız var erkek oranı sıfır onu düşünüyoruz sana"

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • .Ferrum. kullanıcısına yanıt

    networkcu üyenin karsı taraf direkt konuya girince kafası karıstıgı gelen bilgiler arasında....

    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.