Merhaba arkadaşlar. 2 yıllık Türk Telekom adsl paketimin tahattünün bitmesinin ardından NetSpeed'in vdsl bir tarifesine geçmek için başvuru yaptım. Başvurmadan önce hem NetSpeed'in hemde Türk Telekom'dan altyapı sorguladım ve vdsl ile 60 mbps'ye kadar hız alabileceğimi gördüm. NetSpeed'i aradığımda aynı şekilde vdsl portu olduğu ve 60 mbps'ye kadar hız alabileceğim söylendi. Bunun ardından bende Türk Telekom'dan NetSpeed'e geçmeye karar verdim ve işlemleri başlattım. Bugün gelen mesajda ise boş vdsl portu olmadığı ve bana adsl paketi tanımladıkları yazıyordu. Müşteri hizmetlerini aradığımda bana boş port olmadığını ve bunun onların değil Türk Telekomun sorunu olduğunu söylediler. Ardından Türk Telekom'dan altyapı sorgulaması yaptığımda sadece adsl hizmetinden yararlanabileceğimi gördüm. Ne olduysa bir günde adresimde ki vdsl portu yok oldu. Bu durumda Türk Telekom'a gidip port başvurusu yapsam geri dönüş alabilir miyim ? < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi virts -- 18 Ocak 2021; 10:32:46 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim