Şimdi Ara

[Netspeed] Tek yağmurda altyapı felç.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
0
Favori
201
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 3
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 5 saat 48 dakika
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Zeevac (2 mesaj) Guest-E2D77F344 (1 mesaj) alicengiz32 (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (4 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Başlıkta da söylediğim gibi 2 gün önce fırtınalı bir yağmur yağdı bulunduğum bölgede. Yağmura kadar mükemmel olan hat değerlerim bir anda aşağıdaki gibi oldu ve sürekli değişiyor değerler. Hattım 5dkda bir kesiliyor. Netspeedin mükemmel(!) müşteri hizmetleri ise iç tesisatınızı kontrol edin demekle yetinip bir ekip bile göndermiyorlar. Telefon direğinden direkt modemime cat6 kablo geliyor bu kablo yağmurdan hasar görmüş olabilir mi? Ekipler gelip direkteki hat durumunu ölçse, eğer orası iyi durumdaysa kabloda sıkıntı olduğunu bilip değiştireceğim ama bu durumda sizce kabloyu yenilemek mantıklı mıdır?

    [Netspeed] Tek yağmurda altyapı felç.



    |
    |




  • Sorularınız içinde aslında cevabı da var. Sorun kablodaysa yenileyin.

    Ya da kabloda olmadığını düşünüyorsanız firmaya "yeniledim ama çözülmedi" deyin. İş telekoma kalsın.

  • Port değişimi talep edin. Kablom yamurda su alıyor daireye gelen dediğinizde yardım edeceklerdir. Düzelmezse tekrar 0 dan başvuru yapın netspeed veya başka bir firmaya yeni bir porttan bağlantı sağlanır bu sayede.

  • alicengiz32 a kullanıcısına yanıt
    Sorunun tam olarak nerede olduğunu bilmiyorum zaten onun için ekip gelip kutuya bakmasını istiyorum. Eğer kutuda değerler iyi çıkarsa demekki sıkıntı kutudan evime gelen kablo da diyeceğim ve değiştireceğim.
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.