Şimdi Ara

netspeed sonrası snr

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
1.151
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Netspeed sonrası snr değerim 8'lere düştü ve 35'lik paket almama rağmen 18 megabit alıyorum şuan, video ise 9 ay önce net galakside ki hat değerlerim. Sizce sorun nerede ne yapmalıyım?

    netspeed sonrası snr









  • Valla sorun netspeed :D hattınızı düşürmüşler işte bol bol yazın arttırsınlar. Teknik bir sorun yok hatta.

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    hocam ankastre ile modem arasında ki kabloda sıkıntı olabilir dediler. napayım şimdi. TT destek bakması için kayıt açmaya çalışıcağım.

  • Kolpaçino Özgür kullanıcısına yanıt

    port yoktu net iptal ettirdikten sonra (7 ay önce) geçenlerde port tekrar açılmış alabileceğim hız 37'ye düşmüş sorguladığımda fakat şimdi de snr çok düşük 18 alıyorum

  • Kablolar ile alakalı değil bu. Sizin portunuz değiştiği için port tanımlaması saçma olmuş. Gidip 18mbite hattı sınırlamışlar. Hattınız 35i kaldırır ama ttnet tarafından port sınırının kaldırılması lazım

  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Portlarda sıkıntı var galiba kabloları karışık sıralamislar, kablolari cakarken değişik yerlerden kablolama yapılmış tt ekibi gelip haftaya düzene sokacak

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Kolpaçino Özgür kullanıcısına yanıt

    bütün dolabı yeniden mi çakacaklar netspeed sonrası snr 

  • miskindvd kullanıcısına yanıt
    Dolap değil ankastre

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hmm, 2 telden biri temas etmiyor olabilir o zaman hız böyle düşer.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kolpaçino Özgür

    hocam ankastre ile modem arasında ki kabloda sıkıntı olabilir dediler. napayım şimdi. TT destek bakması için kayıt açmaya çalışıcağım.

    Hocam konuyla çok alakalı değil ama burada bilgilendirme olsun belki birinin işine yarar diye yazacağım. Bu dediğiniz işte sorun sizde olabilir muhabbetini netspeed her zaman yapıyor. 3 hafta kadar önce, kötü hava şartlarından sonra internetimin hızı ciddi manada düştü ve düzelmedi. Sebebini bulamadık. Bana sürekli olarak işte iç tesisatımda problem olabileceği vs. söylendi. Neyse dedim belki haklılardır, gittim modemi direğe bağladım olay aynı. Yine aradım dedim böyle böyle, bu sefer de modem bozuk olabilir vs. dediler. Baya uğraştım telekoma arıza kaydı açmaları için. 6 gün sonra açtılar. Ertesi gün tt saha çalışanları geldi sorunu 30 dakikada halletti. Netspeed'in en sevmediğim yönü. Bu yüzdej her gün düzenli arayıp kaydın durumunu sorun hocam.


    Hatta aynı olay yine başıma geldi, 5 Ekim'den beridir rastgele zamanlarda kopma yaşıyorum. Vdsl'e yeni geçtim. Aradım bildirdim durumu, bir müşteri temsilcisi sorunu çözmek için hızımı sınırlandırdı ve dedi ki işte aldığınız değer 14 civarındaydı (hangi değerden bahsediyor kesnlikle anlamadım) şimdi 21 alıyorsunuz. Daha kararlı bi internetiniz olacak vik vik bik bik. Neyse telefon kapandı 15 dakika sonra yine interner gitti falan. Tekrar aradım. Bu sefer bağlandığın temsilci aynu kullanıcı adıyla paralel bağlantı olduğunu, kullanıcı adı değiştirdiklerinde sorunun çözüleceğini çok emin bir şekilde belirtti. Hatta bir önceki işlemi yapan temsilciyi yalanladı ve hat değerlerimin zaten halihazırda iyi olduğunu söyledi :D neyse, değiştirdi, tekrar kurdum modemi keyfim yerinde derken pat tekrar kesinti. Tekrar aradım artık ağzıma ne gelirse söyledim. 5 Ekim'den beridir salladıkları iş için sözde IT ekibi arıza kaydı oluşturulmasına karar vermiş de sağ olsunlar 15 Ekim'de arıza kaydını oluşturmuşlar. Tabi 10 günlük süreçte ben ne klavyeler ne mouselar kırdım. :d son durum ise, ekipler daha gelmedi ve internet o iğrenç durumu ile duruyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ecavuslu

    Hocam konuyla çok alakalı değil ama burada bilgilendirme olsun belki birinin işine yarar diye yazacağım. Bu dediğiniz işte sorun sizde olabilir muhabbetini netspeed her zaman yapıyor. 3 hafta kadar önce, kötü hava şartlarından sonra internetimin hızı ciddi manada düştü ve düzelmedi. Sebebini bulamadık. Bana sürekli olarak işte iç tesisatımda problem olabileceği vs. söylendi. Neyse dedim belki haklılardır, gittim modemi direğe bağladım olay aynı. Yine aradım dedim böyle böyle, bu sefer de modem bozuk olabilir vs. dediler. Baya uğraştım telekoma arıza kaydı açmaları için. 6 gün sonra açtılar. Ertesi gün tt saha çalışanları geldi sorunu 30 dakikada halletti. Netspeed'in en sevmediğim yönü. Bu yüzdej her gün düzenli arayıp kaydın durumunu sorun hocam.


    Hatta aynı olay yine başıma geldi, 5 Ekim'den beridir rastgele zamanlarda kopma yaşıyorum. Vdsl'e yeni geçtim. Aradım bildirdim durumu, bir müşteri temsilcisi sorunu çözmek için hızımı sınırlandırdı ve dedi ki işte aldığınız değer 14 civarındaydı (hangi değerden bahsediyor kesnlikle anlamadım) şimdi 21 alıyorsunuz. Daha kararlı bi internetiniz olacak vik vik bik bik. Neyse telefon kapandı 15 dakika sonra yine interner gitti falan. Tekrar aradım. Bu sefer bağlandığın temsilci aynu kullanıcı adıyla paralel bağlantı olduğunu, kullanıcı adı değiştirdiklerinde sorunun çözüleceğini çok emin bir şekilde belirtti. Hatta bir önceki işlemi yapan temsilciyi yalanladı ve hat değerlerimin zaten halihazırda iyi olduğunu söyledi :D neyse, değiştirdi, tekrar kurdum modemi keyfim yerinde derken pat tekrar kesinti. Tekrar aradım artık ağzıma ne gelirse söyledim. 5 Ekim'den beridir salladıkları iş için sözde IT ekibi arıza kaydı oluşturulmasına karar vermiş de sağ olsunlar 15 Ekim'de arıza kaydını oluşturmuşlar. Tabi 10 günlük süreçte ben ne klavyeler ne mouselar kırdım. :d son durum ise, ekipler daha gelmedi ve internet o iğrenç durumu ile duruyor.



    Alıntıları Göster

    Sonuç ne oldu merak ettim. Güncelleyebilir misiniz?





  • Kayıt konusuna katılıyorum problemliler açmıyorlar, açıyoruz diyorlar. Ertesi gün durumu sorgulamak için arıyorum bi kayıt vardı halloldu sanırım diyorum, adam hangi kayıt sorun neydi diyor. Oysa hallolan bir durum yok, sağolsunlar kayıt bile açılmamış enayi gibi bekletiliyorsunuz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • arkadaşlar bütün problem aslında tt ekibinden kaynaklanıyor , ekipten gelen adamın bana söylediği şey sinyali alınca direk çakıyolarmış kabloyu bu tt ekipleri yani onlara öyle söyleniyormuş, öyle şunu aldın şu destekliyo vs yok. Bize gelen adam allahtan insaflıymış ben seninkine baktım 40 alıcak şekilde ayarladım dedi şimdi 35 alıyorum.

  • netspeed sonrası snr

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.