Şimdi Ara

Netspeed mi? Uzak durun! (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
101
Cevap
1
Favori
3.977
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    Siz bu şekilde soru sorma hakkını kendinizde nasıl buluyorsanız bende aynı şekilde hakkımı arama hakkını kendimde öyle buluyorum. Forumun ve kurallarının ne olduğunu biliyorum, ona göre hareket ediyorum, kimseye akıl vermiyorum ve aklın yaşta olmasıyla saygı duymanın birbirinden bağımsız konular olduğunu da çok iyi biliyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bahaids

    Bu mesaj silindi.
    Hele sen hiç konuşma!
    Forumda toplamda 11 konuya yazmışsın hepsinde netspeed'ten memnun değilim hikayesi.
  • slowfood kullanıcısına yanıt
    İyi madem diğerlerinin görüşüne saygılı olmayı da biliyorsunuzdur. Olumlu görüş bildiren herkesi birşeyler ile suçlamayı bırakın ve derdinizi anlatıp çözüm yoluna gidin. Memnunum yazanlara saygılı olmayı öğrenin. Madem sizde sorun yok acaba bende niye sorun var diye çıkarımlar yapın mesela 2 sene boyunca insanlara "SAKIN BU FİRMAYA GEÇMEYİN" diye akıl vererek kullanmaya devam etmenin mantıklı açıklamasını yaparsanız bizi de aydınlatırsınız. Htta belki bizi de ikna edersiniz ve sizi destekleriz. Sizcede iyi olmaz mı?
  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    Bana saygılı olmayı öğretecek kişinin herşeyden önce kendisine saygı konusunda bakmasını beklerim. O yüzden bu konuda bir cevap verme ihtiyacı olduğunu düşünmüyorum.

    Kullanımımın neden devam ettiğini de yukarıda defalarca açıkladım. Her problem yaşadığımızda "Aman sorun yaşıyoruz, iptal edip başkasına geçelim." Demek gibi bir zorunluluk hiçbir kullanıcıda yoktur. Bu konuda baskı yaratmaya da gerek yoktur.

    Ayrıca "Madem sizde sorun yok, bende niye sorun var diye çıkarımlar yapın." sözü de biraz dikkat çekiyor. Şu anda şikayet platformlarında benden başka bir sürü kişinin aynı sorunla ilgili şikayetlerinin olması, çözümlenmemesi, bunun üzerine sizin gelip böyle bir konudan bahsetmeniz...

    Ben iyimser düşünüp hakkını arayana karşı kasti bir problem yaratma durumu olmadığını varsayıyorum. Eğer böyle birşey söz konusuysa da zaten benim yapabileceğim birşey yok demektir konuyu paylaşmak haricinde...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slowfood -- 8 Nisan 2020; 1:54:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • slowfood kullanıcısına yanıt
    Neyse cevabınızdan ben ikna olmadım. Eğer burası forumsa ve fikir beyanında bulunabiliyorsak başımıza bir şey gelmeyecekse ben netspeed'ten memnunum. Sizede önerim her problem yaşadığımızda dediğiniz olay sizi bıktırmış ve çok uzun sürmüşse foruma konu açıp ekran görüntüleri paylaşana dek olumlu bulduğunuz firmanın web sitesine girip 10 satırlık form ile geöiş yapmanızı öneririm. Yok eğer arada bir sorun yaşıyorsanız sorunsuz ve memnun olduğunuz zamanlarda "hayır şuanda bir sorun görünmüyor bende" yazmanızı öneririm. Sadece sorunlu zamanlarda yazıyorsanız bu hem firmaya hemde diğer insanlara haksızlıktır. Çünkü insanları yanlış yönlendirmiş oluyorsunuz. Yok ben zaten hiç memnun olmadım ki diyorsanız kendi dediğiniz(her sorun yaşadığımızda iptal edemeyiz) açıklamanız ile çelişirsiniz. Hadi hayırlı akşamlar size.
  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    Saydığınız yöntemleri, olumluyken olumlu paylaşımları, dikkatimi çeken aksilikleri ve çözüm yollarını kendileriyle paylaşmadığımı düşünüyorsanız o sizin düşünceniz. Ayrıca konuyu incelemediğiniz çok belli çünkü bahsettiğiniz iletişim formu kendileri tarafından sürekli yönlendirilen ancak aktif olarak kontrol edilmeyen (En azından 2 gün boyunca) bir form. Kullandığımda görüntülerde mevcut. Son olarak sizi ikna etmek zaten hiçbir zaman amacım olmadı çünkü tüm yazdıklarınız ve paylaştıklarınızla tek yönlü düşünceye sahip olduğunuzu yeterince kanıtladınız. İkna olmak ya da karar vermek (Sizin dışınızda) kesinlikle bireylerin hür iradesiyle gerçekleştirebileceği bir eylemdir. Burada yapılan yalnızca yaşananları aktarmaktır. İyi geceler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu dönemde paraya kıyın ttnet alın benim gibi.

    Bende ttneti sevmezdim ama bu dönemde internet olmazsa evde kafayı yeriz.

    Ayrıca üniversite dersleride var sorunsuz hizmet için ttnet alın.

    1 yıllık taahhütlü paketi var

    https://bireysel.turktelekom.com.tr/evde-internet/web/kampanyalar/sayfalar/selfy-evde-internet-kampanyasi.aspx

    Ayda 100 liraya 35 mbps veriyorlar. Tek şart 18-25 yaş arası olmak. Alın bu paketi geçin modeminiz varsa başka bir ücrette yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dr20mouse kullanıcısına yanıt
    Açıkçası mevzu sevmek ya da sevmemek değil. Netspeed' e ilk geçtiğim zaman ttnetten geçtim. Sebebi de MHT nin hiçbirşeyden anlamayıp yalnızca eline verilen ezberi tekrar etmesiydi. "Modem ışığınız yanıyor mu? Hangisi yanıyor? Tamam sorun görülmedi." İşin tezat olan yanı saha ekibi de tam tersine işinin ehli, kendini geliştiren, çağrı açıldığında uygun olan en kısa sürede sorunu çözen kişilerdi. Netspeed' e ilk geçtiğimde hem MHT hem saha ekibi harika olduğu için hiçbir sıkıntı yoktu. Ne olduysa A.K.K. kalktıktan sonra oldu. Hani netspeedin tüm kadroyu ttnetten yenilediğini bile düşüneceğim artık. Çünkü tüm hareketler, cevaplar, tavırlar aynı oldu. Saha ekibine çağrı açmazlar, problem var ama bekleyeceğiz ne kadar bilmiyorum derler v.s. V.s. Yani genel kanının aksine iyiyken "Zaten olması gerekiyor." kötüyken "Vur abalıya" durumu değil. Hep söylediğim gibi hangi firma olursa olsun (Zaten artık aşağı yukarı hepsinin tavrı aynı iptal et başkasına geç bize ne) verdiğim paranın karşılığında istediğim, söz verilen hizmet.

    Bu arada o yaşları göreli çok oldu. :) İnşallah evlatlarımız büyüdüğünde onlarda görürüz artık. :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slowfood -- 8 Nisan 2020; 4:15:37 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu arada anlatmaya çalıştığım şey tam olarak bu;

    Netspeed mi? Uzak durun!

    Netspeed mi? Uzak durun!

    Gördüğünüz gibi farklı saatlerde alınan hız değerleri değişiyor. Evet bu değer bile benim almayı hakettiğim değer değil. Ancak akşam çocuğumla kıytırık youtube' un başına oturduğumda (Bakın online oyun, dosya upload ya da download demiyorum.) bir çocuk videosu 35 Mbps pakette 480p çözünürlükte donuyorsa (merak edenler için bağlantı Wifi değil 10/100 Ethernet) isyan ederim. Özellikle söylediğim şey diğer paketlerde belirli saatlerde hız sınırlaması diye yeni AKK uygulamışsınız zaten. Hadi onu yapmanızın sebebi genel yoğunluğu azaltmak. Peki tamamen sınırsız, limitsiz adı altında sattığınız paketlerde neden aynı hız sınırlaması var. Ayrıca söz konusu problem ttelekom alt yapısından kaynaklanıyorsa neden çağrı açıp bir çözüm üretmiyorsunuz ya da altyapı geliştirmesi için baskı yapmıyorsunuz. Biz parayı size, derdimizi ttelekoma o da olmadı yoldan geçene mi anlatacağız?

    Umarım anlatabilmişimdir.




  • Ben de şikayetçiyim online oyun oynayamıyorum haftalardır hani internete bağlı başka cihaz da yok kablolu bağlantı yapıyorum birde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gene gitti DSL yanıyor internet sönüyor cıldıracam.
  • Ben gayet memnunum hiz konusunda 2 yildir problem yasamadim. Son 6 aydir isyerimde kullaniyorum 35mbit 1aydir ayni baglanti modem bile kapanmadi ayni ip devam ediyor.sizin sorununuz bence lokasyon kaynakli.


    Netspeed mi? Uzak durun!

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende 1.5 senedir memnundum ama şu 1 aydır heleki 1 haftadır gidiyor. Tekirdağ.
  • yusobreak Y kullanıcısına yanıt
    İnternet bağlatıyorum 3-4 iş günü içinde kesin bağlanır diye 2 kere teyit alıyorum. Ayrıcak sanıyorumki bugun 10. iş günü bitti. Şuan ne gelen var ne giden 4 tane destek talebi 6 tane mail. sayısız telefonla görüşme... Telekom ekibi bağlamıyormuş o yüzdenmiş karşı komşum 5 iş günü içinde bağlattırdı (benden sonra başvurup benden once bağlattırdı). Ayrıca foruma onceden kayıtlıydım arasıra genel okuyucu olarak katılırdım. Netspeed bağlattırmayı bu forumu okuyarak karar verdim. Karşı komşuma da ben önerdim. Memnuniyet duyacak bi seviyeye gelemediğim için şuan bana yapılan sana yapılsaydı aynısını senin de yapacağını bildiğim için buraya yazıyorum başlarına bunlar gelebilir diye. Karşı komşumun başına gelmedi. Çünkü telekomdan torpilliydi!
  • gene gitti
  • Lütfen paylaşımlarınıza devam edin. Yukarıda bir memnuniyet mesajı daha gördüm. 1 aydır aynı bağlantı olduğunu belirtiyor kendisi. Son 1 ay içerisinde netspeed hepimize sunucu kaynaklı en az iki kez mesaj attı. Nasıl oluyorsa bu bir aylık süreçte o mesajı yazan kişide kesinti olmamış. ;)

    Bu arada kendileri ile son görüşmemde hala hız testi yok kablolu bağlantı yok diğer bağlantılar hikayesi yaptılar. Bende size sunduğum hız değeri söylediğiniz koşullarda yapıldı zaten, açılan destek talebine 2 gün sonra cevap verirken neredeydiniz? Diye sorunca ağırlarına gitti. Yediğiniz ekmek haram diyince "Beyefendi görüşmeyi sonlandırıcam v.s." hikayesi yaptı. İptal birimine bağlayın madem problem çözmeyeceksiniz dediğimde ertesi gün pişkin pişkin iptal koşullarını SMS attılar.

    Bakın mevzu iptal edip geçmek v.s. değil. Siz sorun yaşıyorsanız iptal ettirirsiniz, paylaştığınız sorunların da böyle sağda solda üstünü kapatırız yeni abonelere yapmaya devam ederiz peşindeler. O yüzden yaşadığınız sorunları paylaşın lütfen.

    Ayrıca sorun lokasyon kaynaklıysa aynı hat hiçbir değişiklik yokken hem 24-25 Mbps hem 0.8 Mbps neden verir? Beni ilgilendiren iç hat onda da bir problem yok. Gerisini bir zahmet çözecekler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Konuyu açan arkadaş kim memnunum demişse vatan haini ilan etmiş :)
    Bende memnunum nadiren kesinti oluyor ama hangi iss'de kesinti olmuyor onuda merak ettim.

    Konuyu açan beyefendinin durumu bu amcanın durumuna dönmüş.

    Netspeed mi? Uzak durun!
  • Buyrun bir konu konu dolaşan daha. Diğer netspeed hız sorunu konuları yetmedi, dolaşmaya devam edin.

    Sizde sorun olmaması bizde olmadığını ve çözülmemesi gerektiğini göstermiyor. Çözüm üretecek olan firma da şimdiye kadar çoktan üretirdi. O yüzden bu şekilde problem belirten bir başlığa gelip bende sorun yok yazılmasını iyi niyetle bağdaştırmıyorum.

    Siz yine yazmaya devam edin. Üslubunuz, benzetmeleriniz zaten herkes tarafından görülüyor, değerlendirilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Saat 00:07 tarih 10 Nisan 2020 hız testi sonuçları;


    Netspeed mi? Uzak durun!

    Netspeed, laf kalabalığı ile sorunu çözemeyeceksin. Devam et.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.