Şimdi Ara

Netspeed geçişinde çıkan sorun

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
380
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Superonline yalın internet abonesiyim ve taahhüt bitmesine 2 ay kaldı ama netspeed'e geçiş yapacağım. Dün itibariyle kargo ile gelen evrakları yolladım ancak bugün açılan telefonda (doldururken yardım almama rağmen) kurumsal evak formunu doldurmamışsınız denildi. Bireysel başvuranların kurulsal evrak formu doldurması neden gerekli? İkinci olarak benden xDSL bilgim isteniyor. Özellikle sordum XDSL denildi. xDSL nedir? Superonline abone numaram mı yoksa altyapıyı sağlayan telekomun bize verdiği 88 ile başayan 10 rakkamlı abone hizmet numarası mı?



  • 88 ile başlayan 10 haneli devre numarası
  • Dr. Boone kullanıcısına yanıt
    Teşekkür ederim ama bireysel başvuru yapan birisinin kurumsal formun doldurulması da neyin nesi? Islak imza ve kimlik ile tüm iss ler işlemi başlatıyor. Bunu benden başka soran olmamış mı?
  • someone74 kullanıcısına yanıt
    Elemanın cahilliği Kurumsaldan kasıt büyük ihtimal işletmeci değişiklik formu (88'li devre numarasını yazacağınız form) bu olmadan taşıma işlemi yapılamaz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dr. Boone -- 16 Şubat 2018; 11:30:57 >
  • hocam ben superonline dan geçiş yaptım müşteri numarası değilde Türk telekomun abone numarası var firmayı arayıp öğrenebilirsin. Ben de doldurmamıştım beni tekrar aradılar bende öğrenip geri donüş yaptım ertesi gün taşındı hat
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Destny

    hocam ben superonline dan geçiş yaptım müşteri numarası değilde Türk telekomun abone numarası var firmayı arayıp öğrenebilirsin. Ben de doldurmamıştım beni tekrar aradılar bende öğrenip geri donüş yaptım ertesi gün taşındı hat

    Bende birkaç dakika önce gerçekleştirdim. Sizde yalın internet üyesi miydiniz? Yalın internette analog telefon hattına port ayrılmadığı için sadece internet geçişi yapılıyormuş. Haliyle sabit telefon olayından feragat ettik ama geçişte umarım yine port yok demezler zira superonline ı iptal ettirmedik. Taahhüt cezasına rağmen ben bu geçişte sıkıntı yaşamamak adına iptal yaptırmadım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: someone74


    quote:

    Orijinalden alıntı: Destny

    hocam ben superonline dan geçiş yaptım müşteri numarası değilde Türk telekomun abone numarası var firmayı arayıp öğrenebilirsin. Ben de doldurmamıştım beni tekrar aradılar bende öğrenip geri donüş yaptım ertesi gün taşındı hat

    Bende birkaç dakika önce gerçekleştirdim. Sizde yalın internet üyesi miydiniz? Yalın internette analog telefon hattına port ayrılmadığı için sadece internet geçişi yapılıyormuş. Haliyle sabit telefon olayından feragat ettik ama geçişte umarım yine port yok demezler zira superonline ı iptal ettirmedik. Taahhüt cezasına rağmen ben bu geçişte sıkıntı yaşamamak adına iptal yaptırmadım.

    ben sabit telefonu da superonline taşımıştım modem üzerinden alıyordum telefon hizmetini bende feragat ettim zaten gereksizdi. Başka firmadan geçişte aynı porttan veriliyor port yok denilmez kesinlikle. Şuan benim superonline aboneliğim komple iptal oldu 13 günlük 30 tl fatura çıkardılar,modemi geri iade ettim ve kurtuldum diyebilirim. Nazar değmesn hız sabit 8 mbit AKK yok internet kullanmanın keyfini yaşadım resmen geceyi beklemek zorunda kalmıyorum indirmek için




  • Destny kullanıcısına yanıt
    Port olayında kavram karmaşası var. İnternetten telefon hizmeti alınca servis değişikliğinde o var denilen port yalan oluyor. İSS geçişlerinde sorun çıkartanda bu zaten. Turknet bana net ve analog telefon hizmetini verirriz ama telefon için port almamız lazım onu da telekom vermiyor dediği için netspeed i tercih ettim. Yani mevcut bağlantımız başka iss lere yalın kullandığımız için nakilde sorun çıkarmıyor ama analog telefon için telekom zorluk çıkarıyor. Ben bu bilgiye istinaden 90 küsür bedeli ödeyeceğim yeterki kurtulayım.

    Merak ettiğim husus siz ''standart sınırsız tarife''ye geçmediniz mi? Şu an 16 mbit e kadar 49 tl gayet avantajlı aslında.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: someone74

    Port olayında kavram karmaşası var. İnternetten telefon hizmeti alınca servis değişikliğinde o var denilen port yalan oluyor. İSS geçişlerinde sorun çıkartanda bu zaten. Turknet bana net ve analog telefon hizmetini verirriz ama telefon için port almamız lazım onu da telekom vermiyor dediği için netspeed i tercih ettim. Yani mevcut bağlantımız başka iss lere yalın kullandığımız için nakilde sorun çıkarmıyor ama analog telefon için telekom zorluk çıkarıyor. Ben bu bilgiye istinaden 90 küsür bedeli ödeyeceğim yeterki kurtulayım.

    Merak ettiğim husus siz ''standart sınırsız tarife''ye geçmediniz mi? Şu an 16 mbit e kadar 49 tl gayet avantajlı aslında.

    Malesef altyapımdan dolayı geçemedim o tarifeye hocam hatta yakın zamanda türk telekoma şahsen altyapı iyileştirmesi için dilekçe vericem ama bireysel olduğu için takmayacaklarına eminim. Bina eski,kablolar vasat,saha dolabına 1.5 km uzaklıktayım böyle olunca en fazla 8 mbit alabiliyorum. 16 mbps tarifesi banada çok uygun geldi zaten superonline da 60 tl ödüyordum :) Bir kaç kablo değiştirdim 12 mbit çıktı hızım, netspeed aradım onlarda bunu teyit etti fakat bu hızı verdiklerinde kopmalar olacağı için önermediler bende şimdilik kalsın dedim.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.