Şimdi Ara

Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP (78. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
15.535
Cevap
159
Favori
681.250
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • TwisseN kullanıcısına yanıt
    Hocam hangi modemi kullanıyorsunuz?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Asus dsl-ac55u

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Uploadda kota kaç GB beyler acaba?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre.Sefer kullanıcısına yanıt
    Bildiğim kadarıyla uploadda kota yok downloadda akn mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Breakage

    Superonline adsl kullanıyordum hattım vdsl desteklemesine rağmen. Fiyatlar çok yüksek olduğu içinde hiç tarife değişikliği yapmadım. Tahahhüt bitti ve türknet'e başvurmak için ve kullandığım sabit telefon numarasını tekrar kullanmak için ilk önce superonline hattımı iptal ettirip türk telekomdan tekrar sabit telefonumu havuzdan çıkarmak için başvurdum.-türknet aynı telefonu kullanmam için bunu yapmam gerektiğini söyledi-. şimdi de onun aktive olmasını bekliyorum. ancak forumda bi kaç günder netspeed çarptı gözüme fiyatları uygun, türknetten daha stabil olduğu söyleniyor. sizce türknet yerine netspeed doğru bir tercih olur mu? ev telefonu yokmuş galiba ben onu da kullanmak istiyorum bu durumda ne yapılıyor? ayrı olarak türk telekomdan mı kullanmam gerekiyor?

    Bende Kasım 2017'ye kadar SOL Adsl(50gb akn) kullanıyordum 64 liraya.Oturduğum yerde VDSL desteği varmış meğerse.Taahhüt bitince Türknet'e bir bakayım dedim fakat son zamanlardaki şikayetler artınca ve MH'ni de kaldırmaları bana göre çok yanlış bir hareket olduğu için Türknet'ten vazgeçtim.

    Netspeed'i gördüm sonra,hem şikayetçisi azdı hemde en azından müşteri hizmetleri var.Taahhütse taahhüt bunda da yok Türknet'te olduğu gibi zaten.Türknet kullanmadan almayın diyemem ama,eğer olurda Türknet'te bir sıkıntı yaşarsanız gördüğüm kadarıyla gerçekten çok fazla uğraşıp bekletiliyorsunuz.Netspeed'de amatörde olsa bir müşteri hizmetleri mevcut.Oturduğum yerde stabilite konusunda kullandığım en iyi internet SOL'dı.Netspeed'e geçince ping sürelerim daha da düştü ve hızda sabah-akşam bir dalgalanma da yaşamıyorum.Stabilitesi SOL'dan daha iyi şimdilik.

    Kısacası SOL ADSL'e 64 vereceğime VDSL 75mbit'e 58 lira verip kullanırız ki bu fiyata bu hizmet bence fazlasıyla iyi bizim için.Netspeed beni henüz pişman etmedi.Netspeed hakkında detaylı tecrübelerimi aşağıya bırakacağım,isterseniz bir bakarsınız.
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/130183386



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KRAK3NN -- 13 Şubat 2018; 10:50:26 >




  • Michael Scofield M kullanıcısına yanıt
    O zaman download akksini geçince uploadda kısılıyor. Öyle okumuştum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cevabiniz için teşekkür ederim.



    Valla Artvin gibi küçük biyerde turk telekomun aynı gün iş yapması sanırım çok zor bence haftada sadece yarim gün çalışıyorlar.



    Bu sabah telekomu aradım netspeed nedir bilmiyorlar bize bir talep gelmedi dediler kapadilar. Umarim bu hafta bağlanır. İlk gün zaten hayalde :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Emre.Sefer kullanıcısına yanıt
    Doğrudur tarifeler sayfasında yazdığı gibi, örneğin 100/4 olan paket 24/2 oluyor.
  • Bana gelen arkadaşta Netspeed'i bilmiyordu, D-smart için geldim dedi, D-smart değil Netspeed dedim, one ki dedi, sonra elindeki smart cihaza baktı, Netspeed yazıyor, ilk defa duyuyorum dedi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TwisseN kullanıcısına yanıt
    5 ghz şart desenize, bende 2.4 ghz airties 5650 var, kablolu 90 mbps kablosuz maximum 46 mbps hız alıyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • evet telekomcular bilmiyor netspeedi bana da ilk defa size bağlıyoruz ama fiyatını duyunca çok iyiymiş dedi:)
  • Biraz da gerçeklerden bahsedeyim arkadaşlar ; firma vdsl altyapısı olan üyelere iyi güzel fakat benim adsl altyapım var bana facebook üzerinden 16 mbit hattınız kaldırıyor dediler bende bunun üzerinde 16 mbit sınırsıza sıfır kurulum olarak başvurumu yaptım . Hali hazırda türknet yapa dayım allahtan oradan geçiş yapmamışım her neyse geçen cuma günü kurulumum yapıldı fakat bana 8 mbit verebiliyoruz maksimum dediler ve hattınız maksimum 11 mmbit alabiliyor denildi . Eve gidip hat değerlerini kontrol ettiğimde vaziyette aynen oydu. Bunun üzerine aynı gün şikayette bulundum . Cumartesi 13.30-14.00 gibi tt ekibi geldi , gelen ekip iyice saçmalayıp kabloları birbirine karıştırmış cumartesi ve pazar günü aynı kablodan 2 internet geliyordu ve hızım hala 8 mbitti durum düzelmemiş gibi birde 16 mbit aldığım türknet hattınıda bozmuşlardı. Bunun üzerine telefonla kendilerini aradım ve bana demesinler mi biz kontrol ettiğimizde internete bizim sağladığımız porttan çıkış yapıyorsunuz diye , ama modem üzerinde kullanıcı adı ve parola türknetin girilmiş halde . Kabloları karıştırdıkları içinde türknet netspeed portundan çıkış yapıyor(saçmalıklara bakın) . Ben dedim bunun düzeltilmesi lazım siz benim çalışır internetimi de bozdunuz birde hız sorununu çözmediniz . Yok efendim türknete arıza kaydı bırakın onlar düzeltsin , işgüzarlığa bakın . Ankastrede kabloları karıştıran kendi yönlendirdikleri ekip hız problemine çözüm bulmayan yine onlar ama türknet çözecekmiş arızayı . Türknetin de arızalar konusunda ne kadar başarılı olduğunu da bildiğimden kara kara düşünmeye başladım nasıl düzelticez diye . Pazar günü çaresizce türknette internet arızasında bulundum , pazartesi beni türknet hayretler içinde bıraktı ekip gelmiş ve o sorunu kablo bağlantısını çözmüşler . Dün netspeede abonelik iptali için fax gönderdim , arayıp iptal işlemlerinin durumu hakkında bilgi almaya çalışıyorum fakat nafile abonelik iptal bölümünde kimse telefonlara bakmıyor inşallah iptal edip kurtulurum bir an önce . Ödeyeceğim 60 tl aktivasyon ücreti umrumda değil bir daha allah bulaştırmasın , TT ye kaldınız altyapınız adsl mi birde başka sağlayıcıdan alacaksanız interneti yandınız açık ve net .




  • -Arkadaşlar size netspeede abone olamama ve ttnete mecbur olma hikayemi anlatayım..Bağlı olduğum servis sağlayıcı kapancağı için ben 1 Şubatta netspeede telefon edip bilgilerimi verdim ve geçiş için başvuru yaptım..Ertesi gün benim internetim kapandı ve telefonuma iptal mesajı geldi..Bende bu kapanma işi netspeeddenmi yoksa diğer firmadanmı merak edip tekrar aradım..Karşımdaki bayan bana yöneticimizle konuşcam sonra hemen size dönecem dedi..Dedimki bu durum acil , ben geçiş için başvuru yapmıştım ama internetimi diğer firma kapattıysa bu geçiş olarak değil sıfırdan abonelik olarak değişcek ve siz evrakları ona göre yolluyacaksınız dedim..Tamam hemen sizi arayacaz dedi..Aradan bir hafta geçti ne arayan var ne soran..Ben kendi kendime son kez arayım sonuca kavuşsun artık deyip bir umutla telefonu çevirdim ve durumu anlattım..Aldığım cevap karşısında sinir katsayım tavan yaptı..Karşımdaki bayan bana sizin kaydınız bizde gözükmüyor dedi..Bende kızgın bi ses tonuyla size bütün bilgilerimi verdim ve siz şu anda benim kaydımı göremiyosunuz öylemi dedim , oda evet göremiyorum dedi ve bana 0850 ile başlayan bi numara verip ordan teknik destek alın dedi..Aramadım tabiki..Sorum çok ağır geldi galiba..Sonrasında gözümü kapayıp soluğu telekom müdürlüğünde aldım ve aboneliğimi başlattım..

    -Şimdi arkadaşlar siz benim yerime olsaydınız bu firma ile ilgili düşünceleriniz ne olurdu..Desemki yeni kuruldular böyle şeyler olur ama yeni bi firma değil..Önceki aboneliğimdeki şirkette altyapıyı başkasından alıp ticaret yapıyordu ama tek telefonla halletmiştim ve ufak tefek aksaklıklar dışında bi problem yaşamamıştım..Ne diyeyim, kullanıpda memnun kalan arkadaşlara ne mutlu..Buda benim nasibim deyip sözümü bitiyorum..




  • 5 Ghz desteği olup olmadığını nasıl anlarız ? Gerçi benim hat zaten max 50 destekliyor ama olsun
  • momenty kullanıcısına yanıt
    Modem arayüzünde kablosuz ayarlarında 2.4 ghz ve 5ghz diye seçenek vardır, yada googledan modem modelinizin özelliklerine bakarakta anlayabilirsiniz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AC modem 75 mbit ve üstü bağlantılar için gerçekten şart. Ama bu sizin bağlantınızla ilgili de olabilir. Cumartesi günü, ilk bağlandığı gün ben de max 46mbit alıyordum modemime 75 gelmesine rağmen. Aradım arıza kaydı oluşturdum. Dün sorunum halloldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TwisseN kullanıcısına yanıt
    Benim kabloluda sorun yok Hocam 90 mbps civarı hız alabiliyorum, kablosuzda en yüksek 46 gördüm ortalama 41 mbps civarında geziyor, oda modemin ac desteği olmadığından. Zaten çok eski model bir modem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • başvuru yaptım müşteri hizmetleri geri döndü adresimi verdim bana bulunduğunuz konumda internet servisi yok bunun için 90tl ödemeniz gerekiyor dedi asıl sıkıntı şu. binada internet kullanan kişiler var ve binanın kendine ait bi interneti de var nasıl oluyor anlamadım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bağlamaya geldiler hatta sinyal var ama modem ışığı kırmızı yanıyor bizle alakalı değil bağlantı sorunsuz diyip gittiler. Netspeed müşteri hizmetleri telefonu çalmıyoe bile çağrı başarısız diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emple

    başvuru yaptım müşteri hizmetleri geri döndü adresimi verdim bana bulunduğunuz konumda internet servisi yok bunun için 90tl ödemeniz gerekiyor dedi asıl sıkıntı şu. binada internet kullanan kişiler var ve binanın kendine ait bi interneti de var nasıl oluyor anlamadım

    diğer firmalardan altyapınızı sorgulayın milleni.com olabilir mesela bizim binada sadece fiber var adsl ve vdsl uygun fiyatlı paketlerden faydalanamadım fiber 58 tl olana başvurdum.
  • 
Sayfa: önceki 7677787980
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.