< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LostLover9 -- 18 Eylül 2021; 13:28:57 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LostLover9 -- 18 Eylül 2021; 13:28:57 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Neden geçiş yapıyorsunuz ben de gibirnette abonelik başlatacaktim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi temhemrime -- 19 Eylül 2021; 14:27:58 > < Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Netspeede geçiş yaptım ve geçiş yaptığımdan beri internetim kesik ! Kimse çözüm sunmuyor . Müşteri hizmetleri de yönlendirdikleri ekip te işinin ehli değil. Online eğitimin olduğu günlerde mağdur oldum, ek olarak da müşteri hizmetlerine ulaşmak imkansıza yakın |
Geçiş yaptınız mı nasıl memnun musunuz aynı modemle mi geçiş yaptınız bende geçeceğim taahhüt bitiminde < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
Hocam geçiş yaparken evrak göndermek gerekiyor mu peki? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
5 gündür aşırı derecede ping alıyorum. Lol 60 ms den başlıyor sizde de bu gibi bir problem var mı? |