Şimdi Ara

Netspeed FİBERNET/VDSL2 - ANA KONU / KULÜP (629. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir - 7 Masaüstü
5 sn
15.535
Cevap
159
Favori
681.386
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
24 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 627628629630631
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar gıbırnetten Netspeed'e geçiş yapmak istiyorum Vdsl 100mbps link pakete geçeceğim de belge vb. gönderiyor muyuz ya da hangi bilgiler lazım henüz mh ile konuşmadım. Bir de referans kodu ile 5 TL indirim devam ediyor mu ? Cevap verirseniz sevinirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LostLover9 -- 18 Eylül 2021; 13:28:57 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • LostLover9 kullanıcısına yanıt

    Neden geçiş yapıyorsunuz ben de gibirnette abonelik başlatacaktim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • YuBa2 Y kullanıcısına yanıt
    Aslında gıbırnetten memnunum ama Netspeed ping değerlerini de görmek istiyorum (bir tanıdık daha iyi ping alıyordu) ondan geçiş yapacağım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • tylerdrden T kullanıcısına yanıt
    Tamamdır teşekkür ederim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Şu sıralar akşamları 3 4 dklık anlık kesintiler oluyor, yaşayan var mı başka?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Arkadaşlar telekomdan geçiş yapıyorum.Netspeedden 2 gün önce onay için aradılar.Taahhütüm de yarın bitiyor. Netspeedin kullanıcı adı şifre atmasını bekliyorum.
    Şimdi diyelim yarın sabah attılar ben gece interneti kullanırsam telekom fatura çıkartır mı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi temhemrime -- 19 Eylül 2021; 14:27:58 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Netspeede geçiş yaptım ve geçiş yaptığımdan beri internetim kesik ! Kimse çözüm sunmuyor . Müşteri hizmetleri de yönlendirdikleri ekip te işinin ehli değil. Online eğitimin olduğu günlerde mağdur oldum, ek olarak da müşteri hizmetlerine ulaşmak imkansıza yakın

  • temhemrime kullanıcısına yanıt

    Geçiş yaptınız mı nasıl memnun musunuz aynı modemle mi geçiş yaptınız bende geçeceğim taahhüt bitiminde


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mralikagan kullanıcısına yanıt
    Kullanıcı adı ve şifrenizi kontrol edin, modem arayüzüne yanlış kaydetmiş olabilirsiniz.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt
    Keşke öyle olsa :) 2 Modem ile 8-10 kere kurulum yaptım artık elle de yazmıyorum netspeedin sitesinden copy paste yapıyorum ıd şifreyi ama nafile

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • deryadeniz907 D kullanıcısına yanıt
    Aynı modemle geçiş yapmış olmam lazımdı fakat internet ışığım yanmıyor yardımcı olanda yok

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • deryadeniz907 D kullanıcısına yanıt
    Merhaba

    Gıbırnetten geçiş yaptım 20 gün oldu sorun yaşamadım.

    Geçiş yapmayı düşünürseniz. 12 ay boyunca faturanıza yansıyacak 5TL indirim kodu paylaşabilirim.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • mralikagan kullanıcısına yanıt
    Geçiş yaptığınız için alakasız olacak ama ankastreyi kontrol edin.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt
    Ben nasıl kontrol edeceğim? Eve gelen telekom ekibinin yapması gereken şey değil mi ?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • mralikagan kullanıcısına yanıt
    Taşıma yapıldığında eve ekip gelmez santralden değişiklik yapılır.Sizin sorun santralden yada firmanın hatasından kaynaklı olabilir.

    Arıza için aradığınızda modeme kadar internet geliyormu MH görüyor aslında sorun çözmeleri zor değil.

    Siz arıza kaydı bıraktığınız da ekip geldiyse size ne söyledi.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • OnLyMoKoKo kullanıcısına yanıt
    Ekip santrali kontrol etti sinyal var dedi gitti fakat mh modeme internet gelmediğini görüyor arada kısır bir döngü var

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • temhemrime kullanıcısına yanıt

    Hocam geçiş yaparken evrak göndermek gerekiyor mu peki?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • mralikagan kullanıcısına yanıt
    Dediğim gibi binada ki santrali kontrol edin, dairenize gelen kabloya bağlantı yapılmamış büyük ihtimal.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Yer Kayseri Talas.
    Pazartesi evrakları Denizli'ye yolladım.
    Salı günü ulaştı.
    Çarşamba Telekomdan geldiler. Modemi bağladılar* ve 2-3 saate internet geldi. Fiber 100.

    100 puan verdim Netspeed'e ve Türk Telekoma.
    İstanbul'da olsa kim bilir ne port kavgaları yapacaktım.


    * Daha önceki kiracı Superonline kullanmış. Superonline Telekom alt yapı kablolarını parçalamış dağıtmış, içine etmiş vs. Onu tamir etmek için elemanlar biraz uğraştı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 gündür aşırı derecede ping alıyorum. Lol 60 ms den başlıyor sizde de bu gibi bir problem var mı?

  • 
Sayfa: önceki 627628629630631
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.