Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (81. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.805
Cevap
50
Favori
290.283
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt

    -Websitenizde yapılan tüm değişiklikleri neden changelog şeklinde sürüm numarası ,gerçekleşen tarih ve yapılan değişiklik şeklinde paylaşmıyorsunuz.


    -Son sürümde modem hergün kilitli kaldığı frekansı değiştiriyor ve günde 1 kere modem yeniden başlıyor. Modeme günlük veya 2 günlük modem şişmesin diye kullanıcının anlayamacağı şekilde yeniden başlatma talimatı verdirmediniz değil mi?

  • quote:

    Orijinalden alıntı: _ahmet_

    -Websitenizde yapılan tüm değişiklikleri neden changelog şeklinde sürüm numarası ,gerçekleşen tarih ve yapılan değişiklik şeklinde paylaşmıyorsunuz.


    -Son sürümde modem hergün kilitli kaldığı frekansı değiştiriyor ve günde 1 kere modem yeniden başlıyor. Modeme günlük veya 2 günlük modem şişmesin diye kullanıcının anlayamacağı şekilde yeniden başlatma talimatı verdirmediniz değil mi?

    Hocam keşke bu seçenek zn modemlerde de olsa saat 3-4 gibi kendine restart atma seçeneği gelse update ile çok güzel olur. Ama aksine ilk aldığımda daha fazla ayar vardı özellik ekleneceğine çıkartılıyor

  • _ahmet_ kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Modeminize tarafımızdan herhangi bir şekilde yeniden başlatılması yönünde bir işlem yapılmamaktadır. Türksat tarafından modemlere kablosuz olarak daha iyi internet erişimi vermesi için kablosuz kanal tarama talimatı gelmekte, çevresel tarama sonucunda en verimli aktarım yapılan kanal tespit edilmekte ve modem bu frekansta kalmaktadır. Eğer bu işlemlerin sizin modeminizde yapılmasını istemiyorsanız, modem CM MAC adresini tarafımıza iletebilirseniz konuyu Türksat internet direktörlüğüne aktararak modeminizin kanal tarama işleminden çıkarılmasını sağlayabiliriz.


    Saygılarımızla…

  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt

    1- Neden Websitenizde yapılan tüm değişiklikleri neden changelog şeklinde sürüm numarası ,gerçekleşen tarih ve yapılan değişiklik şeklinde paylaşmıyorsunuz.


    2-Yani modemin yeniden başlamasının sebebi bu güncelleme mi değil mi sadece evet yada hayır demek zor değil


    3-Sonuçta bu güncelleme ile modem günde kendini 1 kere restart ediyor. Bunun sebebide uygun kanal bulduğunda o kanalda daha iyi wifi yayını yapsın diye. Peki bridge modda olan modem neden uygun kanal arar.Wifiside kapalıyken.Yazılımınızda bir problem olabilir mi?


    4-Bu programdan çıkmak için turksat muşteri temsilcisini aramamiz yeterlimidir

  • _ahmet_ kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Modemin reboot olmasının (yeniden başlamasının) nedeni yazılım güncellemesi değil, Türksat’ın yazılımdan bağımsız bir uygulamasıdır. Reboot işlemi kullanıcıların kablosuz bağlantı performanslarını iyileşmek için yapılmaktadır. Modem her reboot olduğunda auto channel (otomatik kanal) mekanizması tetiklenir ve en uygun olan kablosuz kanalını seçer.

    Reboot işleminin modeminiz için uygulanmasını istemiyorsanız bir Türksat müşteri temsilcisi ile görüşebilirsiniz. Dilerseniz bu konuda yardımcı olabiliriz. Özel mesaj ile modemizin CM MAC ID’sini iletirseniz modeminizin bu işlemden çıkarılması için Türksat’a bildirimde bulunabiliriz.


    Saygılarımızla.

  • Keenetic City aldım. İnfinity401 in sadece kablosuzlarını kapattım. iki modem arasına kutudan çıkan lan ı bağladım ve bitti. Sonra netmaster dan günlük reboot yapmalarını (türksat yapıyormuş) kapattım. Sonuç olarak harika bir paylaşım oldu şuan. 5ghz almak isteyenleri 5e, 2.4 almak isteyenleri otomatik kendi aktarıyor. kablosuz modem üstü 48,5 49 mb alıyorum. şuan rooter kusursuz. yarın eğer reboot (türksatın bilerek uzaktan restart atması) tamamen kapatılmışsa işlem tamamdır.


    bu arada bugün öğlen modem kendisi restart atınca burada yardımdan istedim hemen ilgilenip türksattan kapattılar. çünkü rooterım var kendime ait artık

  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt

    Lütfen madde halinde kısa ve net cevaplarmısınız. Rica ediyorum. Son güncellemeyle ilgili konuyu netliğe kavuşturalım.


    1-Neden Websitenizde yapılan tüm değişiklikleri changelog şeklinde sürüm numarası ,gerçekleşen tarih ve yapılan değişiklik şeklinde paylaşmıyorsunuz. Donanım üzerinde değişiklik yapıyorsunuz ama öğrenemiyoruz.


    2-Son güncellemeden sonra reboot sorunum yoktu. Bahsettiğiniz Turksat ın yazılımdan bağımsız modemi reboot etmesi bu güncellemeyle beraber mi oldu yoksa daha önce mi vardı.


    3-Turksatın yazılımdan bağımsız reboot uygulamasının belirli bir saat sınırı varmı ? 24 saat mi 12 saat mi veya herhangi bir zaman?


    4-Modemi bridge modda kullanıyorum. Modemden de wifi yi menüden kapattım. Bu durumda Turksat reboot uygulamasına devam etmekte. (Ediyor ki benim modemim reboot oluyor , şu an baktım 12 saat olmuş) , Wifi si kapalı modemde kanal aratmak kadar saçma bir uygulama olamaz. O halde wifisi kapalı modemi yeniden başlatmak bir yazılım hatası değilmidir ?


    Saygılar.

  • _ahmet_ kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Modemin reboot olmasının (yeniden başlamasının) nedeni yazılım güncellemesi değil, Türksat’ın yazılımdan bağımsız bir uygulamasıdır. Son güncelleme ile reboot işlemlerinin çakışması ise tamamen tesadüftür. Modem yazılımı reboot işlemini tetiklemediğinden, modemin hangi modda çalıştırıldığının konu ile bir ilgisi yoktur. Reboot işlem detayları ne bizim kontrolümüzde, ne de bizim sorumluluğumuzdadır. Konu ile ilgili Türksat ile görüşmelisiniz. Tekrar vurgulamak gerekirse; Reboot Türksat tarafından yapılmaktadır, modemle ilgisi yoktur.

    Son yazılım güncellemesinde yapılanlar ise güvenlik geliştirimleri ve 2.4 bağlantı performansı güçlendirmesidir. Firmamızın web sayfasında yazılım güncellemeleri paylaşma gibi bir uygulaması bulunmamaktadır.


    Saygılarımızla.

  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt

    Cevaplar için teşekkür ederim , Son yapılan güncellemeleri web sitenizde changelog şeklinde paylaşmanızı ümit ediyorum.


    Reboot uygulamasıyla ilgili umarım aynı şeyden bahsediyoruzdur. 15 gün aralıksız çalışan modem son 1-2 haftadır 24 saat çalışma süresini görmeden reboot olduğunu farkediyorum. Gün gün modeme bakıyorum sürekli 24 saat olmadan reboot olmuş.En son 22 saati gördüm.


    Konuyla ilgili Turksat müşteri hizmetlerine sizin yazdığınız aşağıdaki yazıyı bizzat okudum.


    "Reboot işlemi kullanıcıların kablosuz bağlantı performanslarını iyileşmek için yapılmaktadır. Modem her reboot olduğunda auto channel (otomatik kanal) mekanizması tetiklenir ve en uygun olan kablosuz kanalını seçer.

    Reboot işleminin modeminiz için uygulanmasını istemiyorsanız bir Türksat müşteri temsilcisi ile görüşebilirsiniz. Dilerseniz bu konuda yardımcı olabiliriz. Özel mesaj ile modemizin CM MAC ID’sini iletirseniz modeminizin bu işlemden çıkarılması için Türksat’a bildirimde bulunabiliriz.

    "


    Öğlen saatlerinde sizin vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde modemimi reboot uygulamasindan çıkartmak için Turksat müşteri hizmetlerini öğlen 2 kere akşam 1 kere aramama rağmen böyle bir bilgilerinin olmadıklarını , böyle bir uygulama olmadığını belirttiler. Konuyu araştırıp size dönelim dediler, Geri aradılar yine böyle bir bilgi olmadığını söylediler. Özel mesajım kapalı olduğundan mesaj atamamaktayım. Turksat müşteri hizmetlerini bu konuda bilgilendirebilirmisiniz , Hatta bir müşteri edasıyla arayarak böyle bir bilginin olmadığını kendilerinden duyabilirsiniz.


    Ya başka bir şeyden bahsediyoruz ya Turksat müşteri temsilcileri konuyu bilmiyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _ahmet_ -- 23 Nisan 2021; 3:47:5 >
  • _ahmet_ kullanıcısına yanıt

    Hocam burada bir çok arkadaşımız bu modeli kullanıyor bizde böyle bir oto reboot durumu yok. Sizin tırnak içerisinde yazdığınız metin manuel reboot sonrası yapılan kanal tarama işlemini açıklıyor zaten. Büyük ihtimalle sizin modem de başka bir sorun var, öncelikle modemi iğne yardımıyla reset butonu üzerinden fabrika ayarlarına döndürün sonra tekrar takip edin durumu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi davidoff26 -- 24 Nisan 2021; 3:48:30 >
  • davidoff26 kullanıcısına yanıt

    Maalesef dediğin gibi değil , Her sorunda fabrika ayarlarına döndürünce sorunlar düzelseydi müşteri hizmetlerine gerek kalmazdı.


    Üstteki mesajlarıda okursan "Modemin reboot olmasının (yeniden başlamasının) nedeni yazılım güncellemesi değil, Türksat’ın yazılımdan bağımsız bir uygulamasıdır. " , Kablonet ana forumda da bu durumu yeni fark edenler mevcut.


    Ancak ve ancak bundan Türksat müşteri hizmetlerinin haberi yok. Netmaster dan cevap bekliyoruz




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _ahmet_ -- 24 Nisan 2021; 17:22:1 >
  • _ahmet_ kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Görüştüğünüz birimin/operatörlerin bilgi eksiği olduğu anlaşılıyor.

    Modeminizin CM MAC ID’sini lütfen destek@netmaster.com.tr adresine iletiniz. Şu açıklamayı yazmanız yeterli olacaktır: “Modemimin reboot uygulamasından çıkarılmasını istiyorum. CM MAC: xxxxxxx”


    Saygılarımızla.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,


    Görüştüğünüz birimin/operatörlerin bilgi eksiği olduğu anlaşılıyor.

    Modeminizin CM MAC ID’sini lütfen destek@netmaster.com.tr adresine iletiniz. Şu açıklamayı yazmanız yeterli olacaktır: “Modemimin reboot uygulamasından çıkarılmasını istiyorum. CM MAC: xxxxxxx”


    Saygılarımızla.

    Forumdan tek tek mail veya pm alarak sorunu iyi niyetle halletmeye çalışarak uğraşacağınıza konuyu direkt ilettiğiniz Türksat internet direktörüne söyleseniz de müşteri hizmetlerini bilgilendirse , ya da bize bir mail adresi verse cm mac adreslerini oraya aracı olmadan ulaştırsak , hem sizin açınızdan hem de asıl işini yapması gereken Turksat müşteri hizmetleri açısından daha iyi olmaz mı, Kablonet anakonuda birçok kişi bu konudan muzdarip.

  • Vodafone internetim
    Var.modemim infinity 401. Modem arayuzune girmek icin her yolu denedim olmadi.modemi alttaki tus ile fabrika ayarina dondurursem vodafone internet giris bilgilerim silinir mi merak ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SingleFinYellow -- 5 Mayıs 2021; 16:16:7 >
  • SingleFinYellow kullanıcısına yanıt

    en sevdiğim mekan, keşke pandemi bitse, bu sene açılsada gidebilsek...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maaart -- 5 Mayıs 2021; 23:11:42 >
  • SingleFinYellow kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Konu ile ilgili olarak destek ve bilgilendirme için Vodafone Müşteri Hizmetlerini aramanız gerekmektedir. Vodafone aboneleri için teknik destek yetkimiz bulunmamaktadır.


    Saygılarımızla. 

  • Infinity 401 modemime, Mercusys router bağlamayı denedim ancak başarısız oldu.

    1-) Modem ethernet çıkışından router wan girişine kablo bağlama sonrası modemi bridge Mode a aldım, ancak router İnternete giremiyor. Router üzerinden router Mode mu yoksa access point Mode mu seçmek lazım? Ben router seçtim.

    2- Modemi sadece bridge Mode a almak yeterli mi. Wifi yi de kapatmaya gerek var mı? Onun dışında başka ayar yapmak gerekiyor mu?

    Yardımcı olabilecek, bilgi sahibi arkadaş varsa çok sevinirim
  • skywalker1 S kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Bahsettiğiniz konu ile ilgili olarak size detaylı olarak yardımcı olmamız gerektiğinden dolayı, Destek Hattımız ile görüşmenizi rica ederiz.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. 

    Saygılarımızla.

  • Sayın Netmaster yetkilisi,

    Ailemin evi dubleks olduğu ve örkij problemi yaşandığı için router kullanmayı düşünüyoruz ancak evlerinde kabloses de olduğu için modemi köprü moduna alırsam kabloses sorunu yaşar mıyım? Yaşarsam, nasıl bir yöntem izlemeliyim?
  • Pulluk kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Modemin bridge modu kullanıldığında kabloses (Voip) özelliğini kullanmaya devam edebilirsiniz. 


    Saygılarımızla.

  • 
Sayfa: önceki 7980818283
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.