Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (42. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
1.805
Cevap
49
Favori
291.018
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • böyle bir modem nasıl kötü yazılımla rezil edilebilir inanması güç, modemin teknolojisini ve tasarımını çok beğeniyorum ama 6 ay idare edebildim, 80m2 evde repeater vs. ile ite kaka kullanmak zorunda kaldım, sonunda dayanamadım eski 80 liralık asus dsl-n10 C1 adsl modemi router olarak arkasına bağladım ve internetin keyfini şimdi yaşamaya başladım.

    güzelim modemi sadece hattı sonlandırmak için kullanmak çok rahatsız ediyor beni.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İbo954


    quote:

    Orijinalden alıntı: JackGhosen

    Merhabalar,

    Siz de ethernet kablosu ile anlık kopmalardan bahsetmişsiniz bu yüzden sormak istedim.

    Kablonet'e ve NetMaster Infinity 401 modeme geçmeden önce TTNET Tplink modem ile gayet düzgün bağlanabiliyordum.

    Şuan belirsiz zaman aralıklarıyla ağ simgesi üstünde kırmızı çarpı çıkıyor 5-6 saniye içinde geliyor, bazen yine gidiyor.

    Skype konuşması yaparken, online oyun oynarken ciddi sıkıntılar yaratıyor.

    Eve gelen Turksat ekipleri modemi aynı model ile değiştirdi fakat sorun hala devam ediyor.

    - Ethernet kablosuna suç attılar, 3 kere değiştirdim.

    - Ethernet kartıma suç attılar, piyasanın en iyilerinden ve gayet çalışıyor.

    - Prizim akım korumalı mı diye sordular, zaten akım korumalı.

    - Adaptöre laf attılar, başka adaptör takarsanız bozulur diyerek saçma bir paradoksa soktular.

    - NetMaster'ı aradım işletim sistemindendir diyerek tüm pisliği Microsoft'a attılar.


    Bir modem markası düşünün sorunu çözemesin, bir telekom firması düşünün elemanları saf saf baksın.

    Turksat'a geçmeyi veya NetMaster modem almayı düşünen varsa şimdiden "SORUNUN SİZDE" olduğunu bilin.



    Ben hem Kablonet ile İstanbulda ( yaklaşık 7-8 ay süren) hem de Bodrum'da TTnet ile anlık kesintiler probleminden ciddi muzdarip oldum (İkisi de ethernet bağlı). Hem eski Netmaster modemim (CBW700) hem de TTnet in TPlink modemi led ışıklar vasıtasıyla anlık kesintiyi gayet net belli ediyordu (Bu son model Infinity401 de led gerçek bağlantı kesilse dahi yanık kalabiliyor). Bodrumdaki 1 senelik modemin arızalanması çıktı, değiştirdiler çözüldü. İstanbulda kablonet ekibi anlık kesintiye uzun süre çare bulamadı illallah dedi ve suçu artık eski model kalmış olan CBW 700 e atarak modem yenilemeyi çare olarak teklif etti.Yeni modem de sıkıntıyı çözmedi. Ve sonunda yedek modem ile sıkıntım çözüldü. 1 ay sonra da Infinity401 tamirden gelince problemsiz devam ediyorum. Yalnız ilk akla gelen evinize gelen koaksiyal kablo nun split ve filtrelerinde bağlantı problemi/ arıza olma ihtimali. Bunu da ihmal etmeyin. Splitter ı iyi bir markayla değiştirerek denediniz mi? Bütün kablo uçlarını blendajı tazeleyerek deneme yaptınız mı? Tamir için gelen ekibe ilk fırsatta her bir bağlantıdaki sinyal kaybını ölçtürmenizi tavsiye ederim.



    Hocam sonatai splitter vardı, IP alamıyorum diye procomm diye birşey taktılar. Şuan IP alabiliyorum ama çok kötü kesintiler oluyor.

    İşin kötü yanı bu olay başladığı zaman LAN ışığı gelse bile sesim Skype'ta karşıya robot gibi gidiyor, videolar donuyor, oyundan atıyor.

    Bakalım Kablonet'e uzun bir şikayet maili yazdım ve hukuki haklarımı hatırlattım. İlgilenmezler ise ayıplı mal veya hizmetten aboneliği bitiririm.

    İşin acı tarafı sorunun Kablonet'te değil NetMaster'ın Çin'den getirip üzerine logo bastığı dandik modemde olduğunu muhtemelen bütün forum biliyordur.

    NetMaster'ı en son aradığımda suçu Microsoft'a attılar, şaka gibidir ki bilgisayarımda TPLink, Airties sorunsuz çalışıyor. (Burada Trajikomik Gülüş Giriyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi JackGhosen -- 17 Şubat 2018; 9:17:36 >




  • Selam
    2. el netmaster infinity 401 modem aldım
    fakat kablonet cihaz başka bir kullanıcıda
    kayıtlı (CM MAC aderesi) diyerek benim
    kullanmama müsade etmedi..
    Bir süre daha bekleyip bir kere daha denersem
    acaba kullanabilirmiyim ? :)
  • sol karşılaştırmak isteyen buraya bi baksın katılımlarınızı bekliyoruz.
    https://forum.donanimhaber.com//mesaj/yonlen/131427899
  • Selamlar.
    Ben de yaklaşık 15 gündür Kablonet'teyim. Evdeki televizyonlarda uydu bağlı olduğu için sadece internet olarak aldım. Aldığım andan itibaren admin paneline giremiyordum, müşteri hizmetlerini arayınca sinyal seviyemizin de düşük göründüğünü , istersem servisi yönlendirelim dedi ve kabul ettim. Birkaç saat sonra gelen servis elemanı arkadaş sinyal seviyesinin evde sadece internet olduğu için direk bağlanan kablo yüzünden yüksek olduğunu , bu nedenle de çekim gücü zayıf oluyor dedi. Yani aslında yüksek ama düşük olması lazımmış :D Araya bir splitter atarak ve ayarlara müdahale ederek elinden geldiğince yükseltti.Bu modemlerin SAR değerleri düşük olsun diye düşük güçte olduğu, çekim gücünü arttırmak için extra Router takılması gerekli dedi.
    Bu arada; ayarlamalar sırasında modem adını değiştirdim wireless şifresini aynı bıraktım. Standart olarak Admin ve Parola hangi ayarlarımdır ? Yani kullanıcı adına modem adını mı yazmalıyım ? Modemi resetlemek istemiyorum, tüm ayarları tekrar elden girmek gerekecek çünkü :(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi munzo -- 18 Şubat 2018; 19:3:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ElkTekniker

    Selam
    2. el netmaster infinity 401 modem aldım
    fakat kablonet cihaz başka bir kullanıcıda
    kayıtlı (CM MAC aderesi) diyerek benim
    kullanmama müsade etmedi..
    Bir süre daha bekleyip bir kere daha denersem
    acaba kullanabilirmiyim ? :)

    Telefonla arayıp tekrar deneyin, bakalım farklı temsilcilerle konuşunca onlar bir şey yapabilecek mi? Ben modemi ikinci el aldım, aldığım kişi aboneliğini kapatmış, modemin sistemden düşülmemiş olması benim sorunum değil deyin. (Tabi durum gerçekten öyleyse :) ) Yanlış hatırlamıyorsam eskiden forumda buna benzer durumla karşılaşan biri vardı, genel müdürlüğe gide gele kendine kaydettirebilmişti modemi.

    Düzeltme: Buldum konuyuhttps://forum.donanimhaber.com/kablonet-ikinci-el-modem-alma--128931790

    Eski abonenin borcu varsa böyle bir durum olabiliyormuş. Bir de şimdi modem kiralama var, eskiden yoktu. Sizin aldığınız modem kiralıksa sıkıntı çıkarabilirler deniyor. Aslı var mıdır bilmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnemyTerritory -- 18 Şubat 2018; 19:34:57 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • munzo M kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Mevcut fabrikasyon bilgileri ile giriş yapamıyorsanız modeminizde bulunan reset butonuna 25 saniye kadar basılı tutarak modemi resetlemeniz gerekmektedir. Bu resetleme işleminden sonra giriş yapabilirsiniz. Problemin devamı halinde teknik servisimize ulaşarak bilgi alabilirsiniz. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Kullanıcı Adı : admin ( sabit değişmez)
    Parola : admin (değiştirildiyse, yeni oluştırduğunuz en fazla 8 haneli parola)

    Saygılarımızla.
  • 2 Hafta 14 gün önce kablonet'e geçtim ve tam 2 haftadır aşağıdaki sorunu yaşıyorum. Hız çok iyi fakat video izlerken veya online oyunlarda sürekli aşağıdaki gibi internet gidip geliyor. Modem ve cihazı kiralık aldım bu arada. Bu arada bilgisayarcıyım

    Neler yaptım;

    ilk internetin bağlandığı 1. gün aradım arıza kaydı bıraktım. Geri dönüş oldu 1-2 gün geçsin hat yerine oturur dendi (ilk defa böyle bir şey duydum)
    3. gün aradım hemen arıza kaydı bırakalım 5 saat içinde ekip gelsin denildi. Gelinmedi.
    5. gün kimse gelmedi diye aradım hat değelerine bakıldı yine normal ama biz tekrar kayıt bırakalım dendi. kablonet servisinden biri aradı modemi bir hafta izleyeceğiz sonra bakıcaz denildi. Sorunun modemin girişinde değil çıkışında olduğunu anlatamadım bi türlü.
    12. gün tekrar aradım sorun hala devam ediyor modemi değiştirin wifi de sorun var sinyalde değil diye bi arıza kaydı oluşturalım ekipler gelsin dediler.
    13. gün gelen olmadı hala wifi kopuyor yedek modemle gelin dedim tamam dediler. Ve geldiler. Gelen arkadaş sorun yok demiş eşim aradı konuştum en az 10 dk izah ettim modemde sorun var wifide resimleri whatsapp dan gönderdim baktı duvarlardandır dedi telefonlardandır dedi sinyal yayması zayıf zaten bunların abi dedi. modemi değiştir dedim sorun olmadan değiştiremem sorun görünmüyo dedi ben bi kontol edeyim dedi sonra çıkıp gitmiş modemi resetleyip.
    14. gün bugün hala devam ediyor sorun ne yapmalıyım?


    Netmaster Infinity 401 yeni modem
    Netmaster Infinity 401 yeni modem




  • tlgdmr T kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modeminizle yaşadığınız sorunla ilgili bize iletişim bilgilerinizi iletirseniz sizi arayıp yardımcı olabiliriz. Veya siz de Destek Hattımızı ararsanız arkadaşlarımız sorunun çözümü için yardımcı olacaklardır.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Bu mesajımı yazdığım günden beri ilginç bir şekilde hızım düştü her ne kadar hız testinde 23-24 gibi rakamlar çıkıyorsa da :(
    Anlaşılan resetlemekten başka çare yok, yalnız şöyle bir durum var ki o da şu; gelen servis elemanı da ancak 5-10 sefer deneyerek ve sanırım ekstra birşeyler yaparak ki dikkat edemedim ne yaptığına bu admin admin paneline girebildi.
    Resetleyecek olursam gelen arkadaşların sinyal gücünü arttırmak için yaptığı ayarlar da resetlenecek haliyle, bu nedenle pek istemiyorum bunu yapmayı, bunun başka yolu yok mudur ? Ben direkt olarak buradaki Kullanıcı Adı ve Parolayı değiştirmedim, gelen arkadaş sizin kullanıcı adınız ve parolanız şunlardan oluşur diye bir şeyler söyledi ama hangi parametrelerden bahsettiğini hatırlamıyorum ne yazık ki :(
  • munzo M kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modemin arayüzüne, varsayılan kullanıcı adı ve parolası ile giriş yapamıyorsanız, sadece resetleme işlemi yaparak modem fabrika ayarlarına döndükten sonra varsayılan kullanıcı adı ve parola ile giriş yapabilirsiniz.
    Modemin arayüzüne giriş yaptıktan sonra diğer yapmak istediğiniz ayarlarınız ile ilgili bizi ararsanız size yardımcı olabiliriz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • modem arayuzunden baglananan cihazlara ozel ip atıyabılıyormuyuz. mesala 192.168.0.15 bu ip sadece tabletim alsın.
  • hhd82 H kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modemlerde ip rezerve özelliği yoktur.
    Bilgilerinize sunarız.

    Saygılarımızla.
  • Kablosuzu kapatamıyormuyuz ? Modem arayüzünden devre dışı bırakıyorum halen gözüküyor
  • reDsbLacKSK R kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Modemin kablosuz özelliğini devre dışı bıraktıktan sonra, modemi bir kere kapatıp açmanızı rica ederiz.

    Netmaster Infinity 401 yeni modem

    Daha ayrıntılı bilgi veya yardım için Destek Hattımızı da arayabilirsiniz. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.




  • Sn. Jovanoviç ben maalesef Özel mesaj kullanamıyorum bu forumda. Mailime düşen kısmından anladığım kadarıyla cevaplamaya çalışayım.
    Ben 401 i PC de ve ethernet kablosuyla kullanıyorum. Aynı odada dizüstü ile de wi fi olarak gayet tatminkâr. Yan odada çalışıyor fakat çapraz odada wi fi yok.
    Modem olarak çok ciddi bir problemim yok. Sadece eskisiyle mukayese ettiğimde o hemen bağlanır, bağlanır bağlanmaz geçit verirdi. 401 bağlanması daha uzun sürüyor, bağlanmış görünüyor ama çoğunlukla hemen gerçek bağlantı vermiyor. Nadir de olsa elektriğini keserek yeniden bağlanmasını beklemek gerekiyor. Gerçek internet bağlantısı olmadığı halde 401 bütün led leri normal bağlantı durumu gösterebiliyor. Ayrıca yepyeni 401 tamir ihtiyacı göstermişti.Yine de bunları çok ciddi bulmuyorum, ben şahsen tereddüt etmenize gerek olmadığını düşünüyorum.
  • Arkadaşlar yeni kablonet abonesiyim, bu modemden verdiler yarım saatte bir anlık kopma yaşıyorum, cat 6 kablolu olarak kullanıyorum. Servis geldi modeme reset attı gitti, sorun hala devam ediyor. Anlık kopuyor ve geri geliyor bu oluncada oyundan düşmüş oluyorum, yok mu bu saçma olayın bir çözümü? Aksi halde aboneliğimi iptal ettireceğim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheTeknolojist -- 5 Mart 2018; 23:23:56 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TheTeknolojist kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Yaşadığınız sorun ile ilgili, bir bilgisayarı ethernet kablosu ile modeme bağlayıp, kablolu bağlantınızı kontrol etmenizi rica ederiz. Bu işlemi denediyseniz, farklı bir ethernet kablosuyla da denemeniz gerekir. Eğer kablolu bağlantıda da sorun yaşıyorsanız, bu sorun ya hattınızla yada ethernet kablosu ile ilgilidir. Kablolu bağlantıda sorun olmayıp, sadece kablosuz bağlantıda sorun yaşıyorsanız Destek Hattımızla irtibata geçmenizi rica ederiz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Boşu boşuna 43 sayfa okudum,yıl olmuş 2018 hala modemim çekmiyor bs sorunlar,hepimiz tüketici hakem heyetine ayağınızı alıştırsanız size hizmet istediğiniz gibi gelir,ama malesef ,telefonda açsanız,burdanda yazsanız 2+2 =4

    Netmaster bana verdiği 1 cevap var

    1.Sağlık açısından zorunlu olarak sinyal kısılıyor.

    Ama satarken 10 metre deniliyor,benim evim 1+1 6 adımdan ibaret 7. Adımı atınca kablosuz kesiliyor.

    😀

    2.teorim bu ayarlar bilinçli kısılıyor ,ayrıca dağıtıcı satmayı teklif ediyorlar.



    Nerde ttnetin airtes modemleri duvarları delip geçerdi,



    Ben çözümü buldum,



    Sözleşmem bitince hepsine elveda diyeceğim.

    En kralından modem alıcam kendi imkanlarımla,

    1 tanede tv box en hdsinden bağlıycam balkondaki çanak antene,internetide ttnetden yalın çektiricem oldu bitdi,

    Uzay çağına ilerledikce bunlar geriliyor ,madem öyle bizde geriliyelim kendi sistemimizi kuralım,şuanda 60 tl para ödüyorum aylık ne kadar gereksiz.



    Altı üstü kablo ve cihazlarınız ile yayın sunup para kazanıcaksınız,



    Arızalar,kesintiler,kopmalar,çekmemeler,müşteri hizmetini arayıp kavga etmeler, saatlerce telefonda adınız ne, adresiniz ne ,hizmetiniz numaranız ne,derken 50 kişi rahat 4 yılda evime geldi arıza ekibi, bir o kadarda işimden izin aldım evde olmak için gerçekden bıktım usandım tam anlamıyla rezalet .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vsozen -- 8 Mart 2018; 5:1:4 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • arkadaşlar modem gayet yeterli..sorunsuz çalışıyor..ayrıca uydunet tarifeleride gayet uygun hatta en uygunu..hiç düşünmeden geçin kullanın doya doya..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 4041424344
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.