Şimdi Ara

Netmaster Infinity 401 yeni modem (33. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1.805
Cevap
49
Favori
290.905
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Taahhüt yeniledim.
    Hayatı yakala paketine girdim. Mevcut modemim eski ve 10 mbps üstünü desteklemediği için yeni modem gelecek. 200 m2 kare evde eski modemle çekim sorunu yaşamazken sanırım yazılanlara göre bu modemde sorun yaşayacağım. Eğer sorun yaşarsam access point, repeater gibi şeylerle sorunu çözmeye çalışacağım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi por favor -- 15 Eylül 2017; 11:56:10 >
  • 10 MT ötede çekmiyor 200m2 için yakına kuvvetli bir point şart sana,eski netmaster docsis2 sokakta bile çekiyordu.



    Anten niye koymuyorsunuz modeme zaten kocaman modem görende ...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asrin43 A kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Konu ile ilgili olarak Destek Hattımız ile görüşürseniz modeminiz ile ilgili detaylı bilgi ve yardım alabilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • Burada okuduğum yorumlardan çok çekinmiştim ama infinity 401 modem kurulumu yapıldı ve çekime dair bir sorun yaşamadım.
  • arkadaşlar admin admin şifresiyle arayüze giremiyorum reset de attım gene olmuyor bilgisi olan var mı?
  • kahlan312 K kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Kullanmış olduğunuz Netmaster Infinity 401 modelinde yeni firmware güncellemesi olmuştur. Bu güncelleme ile birlikte
    kullanıcılardan modemin arayüzüne ilk girişlerinde admin parolasının değiştirilmesi istenmektedir. Siz de parolanızı
    değiştirdiyseniz ve arayüze giriş yapamıyorsanız modemi uzun süreli ( 20 saniye) resetleyip, admin admin olarak
    giriş yapabilir ve kendi parolanızı oluşturup bir sonraki girişlerinizde kendi parolanızla kullanabilirsiniz.
    Daha ayrıntılı bilgi veya yardım için Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Kullanmış olduğunuz Netmaster Infinity 401 modelinde yeni firmware güncellemesi olmuştur. Bu güncelleme ile birlikte
    kullanıcılardan modemin arayüzüne ilk girişlerinde admin parolasının değiştirilmesi istenmektedir. Siz de parolanızı
    değiştirdiyseniz ve arayüze giriş yapamıyorsanız modemi uzun süreli ( 20 saniye) resetleyip, admin admin olarak
    giriş yapabilir ve kendi parolanızı oluşturup bir sonraki girişlerinizde kendi parolanızla kullanabilirsiniz.
    Daha ayrıntılı bilgi veya yardım için Destek Hattımız ile görüşürseniz arkadaşlarımız yardımcı olacaklardır. Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.



    modemleriniz wifide kac mbit destekliyor gecen 100 mbit dogumgunu hediyem vardı 40 mbit i gecmedi.
    ote yandan 300-350 mbit destekleniyor deniyor. Sizden bir acıklama alsak.




  • worldwidewild W kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Netmaster Infinity 401 modeli 100 Mbps ve üzerini destekler. Kablosuz olarak yapılan hız testlerinde, test yaptığınız cihazların kablosuz bant genişlikleri, modemle aranızdaki mesafe ve modemin yanında sinyal gücünü düşürücü bir cihaz olma durumu kontrol edilmelidir.
    Daha detaylı bilgi için Destek Hattımız ile görüşüebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • hatta kablo ile baglı bir telefon yok 2 cep telefonu 1 laptop baglı ama
    o test i yaparken 2 telefonuda wifilerini kapadım. Ne yaparsak yapalım 100 mbitin
    yarısı 50'i bile göremedik zaten 1 gündü oda heba oldu.
  • Bende hayatı yakala kampanyasi na uye oldum.

    Modem en dip odada ben salondayim en uzak noktada 24mbs hizin 20 mbs ile baglaniyorum. Cekimi cok iyi 150 m2 evde heryerinde cekiyor. Bilgisayar ve modem arasi 15 metre den fazladir.

    Çekmiyor diyen arkadaşlar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu modemde ? modeme wifi veya lan ıle baglanan tum pc lere belirlediğim ıp lerı nasıl verebilirim...

    A makınası 192.168.0.3
    B makınası 192.168.0.4

    ...


    vs.vs
  • ender E kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    NetMASTER modemlerde IP sabitleme özelliği yoktur.
    Daha detaylı bilgi için Destek Hattımız ile görüşebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • ender E kullanıcısına yanıt
    O işi pcden de statik ip atayarak yapabilirsin.illa modemde o özellik olmasına gerek yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İyi forumlar arkadaşlar.Kablonet ve bu modemi kullanıyorum.İki tane Wifi ismi gözüküyor nasıl 1 tane yapabilirim??
    Şimdiden Teşekkürler..
  • arkadaşlar yeni modemi hiç düşünmeden alın. hem 2.4ghz hem de 5 ghz hızında aynı anda wireless verebiliyor (bendeki önceki modemde bu çift mod yoktu). 100 mbit internetimle yaptığım hız testlerinde 5 ghz bağlıyken 98 mbs leri görüyorum speedtest te. 2.4 ghz de en fazla 80 civarını gördüm. işin ilginci pc ye bağlı ethernette bile 90 mbs yi geçemiyor. buradaki yorumları okuduğumda önceki modele göre wifi yine sorunlu diye düşünmüştüm ama gerçekten çok memnun kaldım, hatta evdeki interneti dağıtmak için kullandığım linksys wap300 ü de satışa çıkardım :)
  • fat33 kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Kullanmış olduğunuz Infinity 401 modelinde, 2 ayrı bant genişliği (2.4 Ghz ve 5 Ghz) olduğu için 2 tane wi-fi
    ismi bulunmaktadır. 2 yayın isminden sonu G ile biten 2.4 Ghz, sonu A ile biten 5 Ghz olarak yayın yapar.
    Cihazlarınızdan kablosuz ağları arattığınızda sonu A ile biten kablosuz yayın adını görüyorsanız ordan bağlantı
    yapmanızı öneririz. 2.4 Ghz'e göre yoğunluk daha az olduğu için modemden hızı daha sağlıklı alabilirsiniz.

    Kablosuz yayını devre dışı bırakmak için aşağıdaki adımları uygulamanız gerekmektedir;

    1)Modeme kablolu veya kablosuz olarak bağlanan bir cihazdan internet sayfası açıp, adres çubuğuna 192.168.0.1 yazınız.
    2)Açılan NetMASTER arayüz sayfasında kullanıcı adı ve parola sorgulaması geçip gelişmiş ayarlar seçeneğine tıklayınız.
    3)Anasayfada üstteki menülerde kablosuz seçeneğine tıklayınız.
    4)Sayfanın iç kısmında 1. ve 2. sırada bulunan kablosuz bağlantı tipini seçip, 2. sıradaki etkin seçeneğini devre dışı olarak seçiniz.
    Konu ile ilgili olarak daha detaylı bilgi için Destek Hattımız ile görüşebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.




  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt
    Yardımınız için çok teşekkür ederim..
    5 Ghz olanın kapsama alanı 2.4 Ghz olana göre daha az olması normal mi?
  • fat33 kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcımız,

    Teknoloji olarak 5 GHz kablosuz bağlantısı bant genişliği daha yüksek, buna paralel kablosuz çekim alanı daha düşüktür.
    Daha detaylı bilgi için Destek Hattımız ile görüşebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız,

    Teknoloji olarak 5 GHz kablosuz bağlantısı bant genişliği daha yüksek, buna paralel kablosuz çekim alanı daha düşüktür.
    Daha detaylı bilgi için Destek Hattımız ile görüşebilirsiniz.
    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir.

    Saygılarımızla.


    Eski modemi çıkarıp bu yeni modemi taktığımızda ve 15-20 dakika beklediğimizde bağlantı sağlayamadık.
    Ne yapmamız gerekiyor?
  • byrd kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,
    Yeni modeminizin sisteme kaydı yapılmış mıydı?
    Yapılmasına rağmen ilk online olma süresi 1 saati bulabilmektedir.
    Bununla ilgili olarak Kablonet Müşteri Hizmetleri'nden (0850 - 804 44 44) yardım alabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
  • 
Sayfa: önceki 3132333435
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.