Şimdi Ara

Netmaster CBW-383ZN Teknik Destek Konusu (23. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
538
Cevap
34
Favori
98.898
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • diyar_21 kullanıcısına yanıt

    Google chrome kullanıyorum, ayrıca opera ve internet explorer'la da denedim.

  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt

    Tarayıcı yada cihazla alakalı değil illaki modemi kapatıp açmak gerekiyor yoksa hiç bir türlü şifreyi kabul etmiyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • unununium U kullanıcısına yanıt

    İletişim bilgilerinizi özel mesaj ile iletebilirseniz, arkadaşlarımız sizi arayarak konu ile ilgili yardımcı olabilirler.


    Saygılarımızla,

  • İnternet bağlantım bu aralar sürekli yavaşlıyor ve hiçbir cihazımdan modeme reset atmadan wifi bağlantısı koptuğunda bağlanamıyorum. Sorun nedir?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-2573B355F -- 16 Ocak 2021; 1:4:7 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gimmeluck

    arkadaşın yazdıgı ""383zn kullanıcısıyım 100mbit inernet kullanıyorum. wifi üzerinden bazen 20-50 mbit alabilirken bazen 1-2 mbit alabiliyorum.""

    bu yazıya bir cevabınız yok mu?


    benzer sorun bende de var.

    destek baglantı yaptı bizim eve ayarlarınız güzel dedi,


    ama wifi sürekli kopuyorum 2 cep tel var,

    2si de sürekli mobil veriden yemiş...


    ne önerirsiniz?



    Alıntıları Göster

    Wifi de kopmalar çok oluyor. Evden çalışırken bilgisayar ve telefon bağlantıları kopup duruyor. KAblolu bağlanan cihaza bakıyorum sorun yok. Wifi Analyzer kullanarak kanal değiştirdim ama sonuç değişmedi. Bunun bir çözümü var mı?





  • Çözüldü.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarpthesharp -- 26 Nisan 2021; 1:45:17 >
  • Son yazılım 40mhz sorunlu sürekli kopmalar oluyor , modemi açıp kapayınca bağlantı oluyor ancak bir süre sonra tekrar kopuyor, ağ bağlantılarından baktığımda internet olmadan bağlı yazıyor ama internete girmiyor, band genişliğini 20 mhz yapınca bağlantı kopması yaşanmıyor ancak bu seferde hız 40 mb geçmiyor , benim ayarlarım bunlar bu şekilde ancak stabil bağlantı oluyor

     Netmaster CBW-383ZN Teknik Destek Konusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sarpthesharp

    Çözüldü.

    Tavsiyesi olan yok mu?

  • sarpthesharp S kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,


    Konu ile ilgili olarak yaşadığınız sorunun nedenini anlayabilmemiz ve yardımcı olabilmemiz için modeminizin yanında iken Destek Hattımızı aramanızı rica ederiz.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. 

    Saygılarımızla.

  • En son yazılım sürümü ne oldu, nereen öğrenebilirm bu bilgiyi?

  • elmyrdc E kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız,

     

    Yeni yazılımda güvenlik ile ilgili düzenleme ve kablosuz özelliğinde iyileştirme yapılmıştır.

    Yazılım sürümü aşağıdaki gibidir.

    “CBW383ZN_0081.545.392116mp5.799.019_dload.bin”


    Saygılarımızla.

  • 22.05.2021 saat 18:6 itibarıyla bahsi geçen numaranızı aradım ancak çalıyor cevap veren yok o sebeple buradan yazıyorum. CBW-383ZN modemim var. Cihaz ara yüzünden dvr cihazım ve ip kameram için port açtım ancak arayüzde açık olmasına rağmen port check yaptığımda kapalı görünüyor. Düne kadar (3 hafta max) izlediğim kameram için şimdi sorum yaşıyorum. yardımcı olur musunuz?


    @NetMASTER_




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi must82 -- 22 Mayıs 2021; 18:9:30 >
  • must82 M kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız

     Netmaster CBW-383ZN Teknik Destek Konusu

    ,

     

    Aşağıdaki adımları sırasıyla uygulamanız halinde port yönlendirme işlemi tamamlanmış olacaktır. Sorun devamı halinde NetMASTER destek hattına 216-366 66 96 numaralı telefondan ulaşarak yada iletişim numaranızı paylaşmanız durumunda tarafınız ile iletişime geçilecektir.

     

    PORT YÖNLENDİRME

     

    Dikkat edilmesi gereken önemli husus

    Modem Web arayüzüne giriş yaptıktan sonra üst kısımda Temel seçeneğine tıklayınız. WAN başlığının altında yer alan IP Adresi 100.XX.XX. ile başlıyorsa öncelikle Kablonet (0850 804 44 44) ile irtibata geçerek Sabit IP başvurusu yapılmalıdır. Aksi takdirde port yönlendirme işlemi çalışmayacaktır. Eğer 100.XX.XX IP dışında farklı bir IP adresi var ise aşağıdaki adımları uygulayarak port yönlendirme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

    Aşağıdaki işlemleri adım adım uygularsanız port yönlendirme işlemini gerçekleştirmiş olacaksınız.

    1. Web tarayıcınızı açınız.

    2. Adres çubuğuna 192.168.100.1 IP adresini giriniz ve Enter tuşuna basınız.

    3. Giriş sayfası açılacaktır. Kullanıcı adı ve parolayı aşağıdaki gibi giriniz ve “Giriş”i tıklayınız.

    (Mevcut kullanıcı adı parola ile giriş yapamıyorsanız, modeminizin ayak kısmında yer alan reset deliğine ince bir cisim ile 25 saniye basılı tutarak fabrika ayarlarına çevirerek giriş yapabilirsiniz.)

    Port Yönlendirme

    1. Gelişmiş / Yönlendirme alanına tıklayınız.

    2. IPv4 Yarat butonuna tıklayınız.

    3. Lokal IP adresi kısmına modeme bağlı olan istemcinin (Kayıt cihazı, Pc, Oyun Konsolu vs.) IP adresini yazınız.

    4. Lokal Başlangıç ve Bitiş Port adresleri kısmına yönlendirilmek istenen port adresini yazınız.

    5. Harici IP adresi kısmı “0.0.0.0” olarak kalacaktır.

    6. Harici Başlangıç ve Bitiş Port adreslerine aynı şekilde yönlendirilmek istenen port adresi yazınız.

    7. Yönlendirmek istenen port adresinin Protokolü’nü seçiniz. (TCP – UDP )

    8. Tanım kısmına herhangi bir açıklama yazınız.

    9. Etkin alanını “Açık” olarak seçiniz.

    10. “Uygula” butonuna tıklayınız.


    NOT: Yönlendirmek istenen istemcinin (Kamere Kayıt cihazı, Pc, Oyun Konsolu vs.) DNS adresleri mutlaka modeminizde tanımlı olan DNS adresler olmalıdır. Temel seçeneğine tıkladıktan sonra alt kısımda yer alan IPV4 DNS Sunucuları kısmında yer alan IP adresleri tanımlanmalıdır. Farklı bir DNS adresi tanımlanmış ise port yönlendirme işlemininiz çalışmayabilir.

    Oyun konsolu vs. gibi uygulamalarda Port yönlendirme işlemi yapıldığında direkt olarak port kapalı olarak gözükebilir. Oyun ne zaman o portu kullanacak ise o zaman aktif duruma geçer ve kullanımı bittiğinde port kapalı olarak gözükür.





  • NetMASTER_ N kullanıcısına yanıt

    Cevabınız için teşekkür ederim. Ancak başka bir modem ile bunu gerçekleşitirebildik. Port açmayı denediğim modemde ise port açma işlemini yapıyoruz ancak port açık değil. Modemi değiştirince sorun çözüldü. Belki eski modem için yazılım ile bu sorunun üstesinden gelinebilir.

  • merhabalar hızımı 100mbit yaptım kablolu olarak bu hızı alabiliyorum ancak kablosuzda en fazla 50mbit alıyorum yardımcı olabilir misiniz


    modemim CBW-383Z4

    DOCSIS 3.0 802.11N KABLOSUZ MODEM

  • quote:

    Orijinalden alıntı: baba1993

    merhabalar hızımı 100mbit yaptım kablolu olarak bu hızı alabiliyorum ancak kablosuzda en fazla 50mbit alıyorum yardımcı olabilir misiniz


    modemim CBW-383Z4

    DOCSIS 3.0 802.11N KABLOSUZ MODEM

    Son günlerde ne olduysa evet kablosuzda 50 yi geçmiyor. Önceden 90 civarı alırdım. Yazılım mı attılar ne yaptılar anlamadım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tgezer

    Son günlerde ne olduysa evet kablosuzda 50 yi geçmiyor. Önceden 90 civarı alırdım. Yazılım mı attılar ne yaptılar anlamadım.

    Alıntıları Göster
    Bütün ayarları yaptım olmuyor
    Bir modem firması nasıl modem yapmayı beceremiyor şaşırıyorum router ile devam etmeyi düşünüyorum modemi pasif hale getirip

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • baba1993 kullanıcısına yanıt

    Değerli Kullanıcımız, 


    Konu ile ilgili olarak gerekli kontrollerin yapılabilmesi için Destek Hattımız ile görüşmenizi rica ederiz.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. 

    Saygılarımızla.

  • çare ROUTER

  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcımız, 


    Konu ile ilgili olarak gerekli kontrollerin yapılabilmesi için Destek Hattımız ile görüşmenizi rica ederiz.

    Netmaster Destek Hattı (216 - 366 66 96 / destek@netmaster.com.tr) hergün 08:00-22:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. 

    Saygılarımızla.

    Aradım ama önerlen ayarlar da çözüm olmadı malesef. Önceden aldığım hızı şimdi alamıyor olmamın 2 açıklaması olabilir.
    1-Modemin wifi si arızalandı.
    2-Modeme uzaktan müdahale edildi.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 2122232425
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.