Şimdi Ara

NetMASTER CBW-383Z4 DOCSIS 3.0 wireless sorunu (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
319
Cevap
10
Favori
77.210
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clubbermantis

    Selam,

    Aynı modem den bende kulllanıyorum.salon ile aramda 1 duvar olmasına rağmen Samsung TV bağlantısı stabil bir bağlantı yapamıyor kopmalar mevcut. Problemi henüz anlamadım.TV smart moda geçtiğinde ağ bağlantı ayarlarına girmesi ve her defasında wireless şifresi istemesi sıkıcı.Ayrıca en son karşılaştığım şey TV ----modem--X--- internet

    modeme bağlanıyor ama internete bağlanamıyor. Manuel dns ayarımı yapmam gerekiyor acaba .Bu arada Masaüstü internete tıkır tıkır giriyor.

    Hocam konu biraz eski hort olacak ama sana yardimci olayim arada duvar olunca cekmiyor samsung tv ayni sorun bendede vardi pc cekiyor azda olsa tv gormuyordu powerline aldim simdi takilma bile yok tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: clubbermantis

    Selam,

    Aynı modem den bende kulllanıyorum.salon ile aramda 1 duvar olmasına rağmen Samsung TV bağlantısı stabil bir bağlantı yapamıyor kopmalar mevcut. Problemi henüz anlamadım.TV smart moda geçtiğinde ağ bağlantı ayarlarına girmesi ve her defasında wireless şifresi istemesi sıkıcı.Ayrıca en son karşılaştığım şey TV ----modem--X--- internet

    modeme bağlanıyor ama internete bağlanamıyor. Manuel dns ayarımı yapmam gerekiyor acaba .Bu arada Masaüstü internete tıkır tıkır giriyor.

    Hocam konu biraz eski hort olacak ama sana yardimci olayim arada duvar olunca cekmiyor samsung tv ayni sorun bendede vardi pc cekiyor azda olsa tv gormuyordu powerline aldim simdi takilma bile yok tavsiye ederim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değerli Kullanıcılarımız,

    Netmaster.com.tr sitemizdeki Yükleme Merkezi'ne CBW-383Z4'ün yeni firmware'ı yüklenmiştir. Modemin 17. versiyon firmware ile kablosuz performansı yükseltilmiştir.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER Destek Merkezi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blueman7


    quote:

    Orijinalden alıntı: clubbermantis

    Selam,

    Aynı modem den bende kulllanıyorum.salon ile aramda 1 duvar olmasına rağmen Samsung TV bağlantısı stabil bir bağlantı yapamıyor kopmalar mevcut. Problemi henüz anlamadım.TV smart moda geçtiğinde ağ bağlantı ayarlarına girmesi ve her defasında wireless şifresi istemesi sıkıcı.Ayrıca en son karşılaştığım şey TV ----modem--X--- internet

    modeme bağlanıyor ama internete bağlanamıyor. Manuel dns ayarımı yapmam gerekiyor acaba .Bu arada Masaüstü internete tıkır tıkır giriyor.

    Hocam konu biraz eski hort olacak ama sana yardimci olayim arada duvar olunca cekmiyor samsung tv ayni sorun bendede vardi pc cekiyor azda olsa tv gormuyordu powerline aldim simdi takilma bile yok tavsiye ederim

    poweline marka model nedir acaba? kac mb ile dosya transferi yapabiliyirsunuz, biraz bilgi verebilirmisin..bende almayi dusunuyorumda.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fakasupi -- 12 Ağustos 2013; 15:51:14 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • fakasupi F kullanıcısına yanıt
    netmaster kablosuz yalnız hocam kabloluda degılde kablosuzda hız bıraz düşmekte alın bır sıkıntı yaşamazsını dosya transferı konusunda hıc dıkkat etmedim ama şu varkı eger kablolu alırsanız hızınız modemle aynı bıle olabılır kablosuzda bıraz düşme oluyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueman7 -- 12 Ağustos 2013; 15:54:41 >
  • Kopma sorunu yaşayan arkadaşlar modem ara yüzünde band genişliğini 40 yerine 20 mhz yapmayı deneyebilir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar bu ürünün wirelessı kesinlikle sorunlu. Yıllar önce aynı markanın daha düşük bir modeli olan cbw-700 kullanıyorduk tek antenli olmasına rağmen harika çekiyordu alt komşu bile kullanıyordu sorunsuz bir şekilde. Fakat şimdi bu model ile aynı evin içinde wireless çekmiyor. Modemle aynı odadaysanız sorun yok. Ama diğer odalardan sürekli kopup duruyor, bağlantı varkende çok düşük sinyal veriyor. Çift antenlidir daha iyidir dedik ama berbat bir modem kesinlikle düşünmeyin. Firmware update hiç bir işe yaramıyor. Telefon, laptop vb cihazlarımdan wireless bağlantılara baktığımda komşuların wireless sinyalleri daha güçlü hep. Siz düşünün gerisini.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nelson -- 19 Eylül 2013; 8:20:06 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nelson

    Arkadaşlar bu ürünün wirelessı kesinlikle sorunlu. Yıllar önce aynı markanın daha düşük bir modeli olan cbw-700 kullanıyorduk tek antenli olmasına rağmen harika çekiyordu alt komşu bile kullanıyordu sorunsuz bir şekilde. Fakat şimdi bu model ile aynı evin içinde wireless çekmiyor. Modemle aynı odadaysanız sorun yok. Ama diğer odalardan sürekli kopup duruyor, bağlantı varkende çok düşük sinyal veriyor. Çift antenlidir daha iyidir dedik ama berbat bir modem kesinlikle düşünmeyin. Firmware update hiç bir işe yaramıyor. Telefon, laptop vb cihazlarımdan wireless bağlantılara baktığımda komşuların wireless sinyalleri daha güçlü hep. Siz düşünün gerisini.

    Sayın Kullanıcımız,

    Kablosuz performansı iyileştirmek için modem üzerinde de belirli ayarlamalar yapılabilir. Modeminiz belli fabrika ayarlarıyla gelmektedir, ancak bu ayarlar her lokasyon için uygun olmayabilir. Kablosuz yayın kanalını değiştirerek sinyal gücünü artırmanız mümkün olabilir. 216 366 66 96 numaralı NetMASTER Destek Hattı'nı ararsanız, danışmanlarımız yapılandırmanızı kontrol ederek sizin için uygun hale getirebilir.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER Destek Merkezi




  • Otomatik dahil tüm kanalları denedim. wi-fi analyzer ile en iyi kanalları seçtim. Daha bir çok ayar değiştirdim yıllardır wireless modem kullanıyorum bilmediğim konular değil merak etmeyin. En iyi ayarlarıyla bile bu modem bir fiyasko. Bunu siz de çok iyi biliyorsunuz :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    quote:

    Orijinalden alıntı: nelson

    Arkadaşlar bu ürünün wirelessı kesinlikle sorunlu. Yıllar önce aynı markanın daha düşük bir modeli olan cbw-700 kullanıyorduk tek antenli olmasına rağmen harika çekiyordu alt komşu bile kullanıyordu sorunsuz bir şekilde. Fakat şimdi bu model ile aynı evin içinde wireless çekmiyor. Modemle aynı odadaysanız sorun yok. Ama diğer odalardan sürekli kopup duruyor, bağlantı varkende çok düşük sinyal veriyor. Çift antenlidir daha iyidir dedik ama berbat bir modem kesinlikle düşünmeyin. Firmware update hiç bir işe yaramıyor. Telefon, laptop vb cihazlarımdan wireless bağlantılara baktığımda komşuların wireless sinyalleri daha güçlü hep. Siz düşünün gerisini.

    Sayın Kullanıcımız,

    Kablosuz performansı iyileştirmek için modem üzerinde de belirli ayarlamalar yapılabilir. Modeminiz belli fabrika ayarlarıyla gelmektedir, ancak bu ayarlar her lokasyon için uygun olmayabilir. Kablosuz yayın kanalını değiştirerek sinyal gücünü artırmanız mümkün olabilir. 216 366 66 96 numaralı NetMASTER Destek Hattı'nı ararsanız, danışmanlarımız yapılandırmanızı kontrol ederek sizin için uygun hale getirebilir.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER Destek Merkezi


    yaklaşık 10 yıldır internet kullanıyorum, ama son 10 ay bana azap oldu sürekli kopmalar bıktırdı inanın bu modem bir rezalet denemediğimiz şey kalmadı, ayrıca turksat zaten başlıca bir rezalet, apartman altlarında bulunan saha dolaplarında güç kaynakları yok, elektrik kesintilerinde internetimiz sürkli kesiliyor ADSL kullanırken arıza olmadığı sürece internetim kesilmezdi,

    "Kablosuz yayın kanalını değiştirerek sinyal gücünü artırmanız mümkün olabilir. " demişsiniz ancak denemediğimz şey kalmadı maalesef modem rezalet ötesi.




  • Duman etmişiniz adamı belli ki bi sorun var üründe fabrika çıkışlı olabilir bi seride
  • Değerli Kullanıcılarımız,

    Yaşadığınız sorunların tespiti ve çözümünün sağlanması için destek hattımızı aramanızı rica ederiz. Dilerseniz iletişim bilgilerinizi ve size uygun saatleri bizimle paylaşın, danışmanlarımız sizi arasınlar.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER Destek Merkezi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcılarımız,

    Yaşadığınız sorunların tespiti ve çözümünün sağlanması için destek hattımızı aramanızı rica ederiz. Dilerseniz iletişim bilgilerinizi ve size uygun saatleri bizimle paylaşın, danışmanlarımız sizi arasınlar.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER Destek Merkezi

    hattınızıda aradık, denedik maalesef, saatlerce telefonda şunu yap bunu yap ama sonuç boş, hattınızı aradığımızda kaç kez söyledik türksat ve sizlere kaç kez mail attık apartman altında bulunan saha dolaplarınıza gelin güç kaynağı bağlayın elektrik kesintilerinde internetimizde kesiliyor dedik. sigortalarınızı apartmanların ortak kullanım alanlarındaki sigortalara bağlamayın dedik, çünkü ortak kullanım alanındaki sigorta attığında tüm binanın interneti kesiliyor ayrı bir sigorta koyun dedik ama hepsi boş maalesef, attığımız maillere cevap bile verilmedi.

    siz hala diyorsunuzki bizleri arayın arasak ne olacak ki ???
    sanki hemen yapacaksınız, işte burada aleni yazıyorum madem yapacaksınız gelsin türksatın elemanları apartman altlarında bulunan saha dolaplarının elektiriğini ortak kullanım alanlarının sigortalarından önce alsınlar güç kaynakları bağlasınlar,

    modemlerinizi doğru ayarlasınlar yada daha kaliteli modemler versinler, verdikleri modemler le ancak bu kadar oluyor sorunlar çözülmüyor rezalet üstüne rezalet yaşanıyor.




  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    Sayın Kullanıcımız,

    NetMASTER olarak bizim verebileceğimiz destek modeminizin ayarlarının yapılandırılması, modemde ortaya çıkabilecek çeşitli arızaların giderilmesini kapsar. Eğer modeminizde bir arıza var ise tamir/değişim işlemleri bizim tarafımızdan yapılacaktır.

    Bunun dışında, bahsettiğiniz gibi dolapla, şebekeyle ilgili sorunlar da biz size yardımcı olamayız. Uydunet bizden farklı bir firmadır.

    Döndüğünüzde iletişim bilgilerinizi bizimle paylaşırsanız, telefonda sorunun ne olduğunu daha iyi anlayarak sizi yönlendirebiliriz.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER Destek Merkezi
  • Aynı sorunu ben de yaşıyorum samsung s8000 tv'im ile, aşağıdaki linki dikkatinize sunuyorum detaylı anlattım netmaster yetkililerine çözüm bekliyorum. Sorunun N modunda wireless çekim gücünün düşük olması, en azından benim tespitim bu.

    http://forum.donanimhaber.com/fb.asp?m=81989803

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam bence şanslısın N modunda sorun yaşıyorsun sadece. Ben N modunu zaten kapalı tutuyorum ona rağmen çekim gücü çok düşük ve sürekli kopmalar oluyor. Çoğu zaman kopup tekrar bağlanıyor üst üste cihazlar. Bazen tamamen kopuyor ve gelmiyor. Modemi kapatıp açmak gerekiyor. Netmaster'ın önerdiği değişiklikler sorunu çözmüyor. Netmaster bence burada PR yapmaya çalışacağına bu modemleri geri alıp düzgün çalışan cihazlarla değiştirmeli. Bu kadar sorun yaşayan varken hala ayarlarla düzeltilebilecek bir şeymiş gibi intiba vermeye çalışıyorlar. Gerçek şu ki hiç bir ayarda sorun çözülmüyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcılarımız,

    Netmaster.com.tr sitemizdeki Yükleme Merkezi'ne CBW-383Z4'ün yeni firmware'ı yüklenmiştir. Modemin 17. versiyon firmware ile kablosuz performansı yükseltilmiştir.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER Destek Merkezi

    Sitenizdeki Firmware indirilip .rar dosyasi acilinca cikan .bin dosyasini modemin arayuzu invalid file olarak algiliyor, boylece yukseltemiyorum. Dosya bozuk sanirim yada ben yapamadiysam yonlendiriniz lutfen.

    Saygilarla.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Tube Screamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcılarımız,

    Netmaster.com.tr sitemizdeki Yükleme Merkezi'ne CBW-383Z4'ün yeni firmware'ı yüklenmiştir. Modemin 17. versiyon firmware ile kablosuz performansı yükseltilmiştir.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER Destek Merkezi

    Sitenizdeki Firmware indirilip .rar dosyasi acilinca cikan .bin dosyasini modemin arayuzu invalid file olarak algiliyor, boylece yukseltemiyorum. Dosya bozuk sanirim yada ben yapamadiysam yonlendiriniz lutfen.

    Saygilarla.

    Sayın Kullanıcımız,

    Bu hatayı alırsanız güncel yazılım modemde zaten yüklüdür. Yazılım sürümünü kontrol edebilirsiniz.

    NetMASTER cihazlarıyla ilgili ayrıntılı bilgi için NetMASTER Destek Hattı'nı arayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER Destek Merkezi




  • nelson kullanıcısına yanıt
    Değerli Kullanıcılarımız,

    NetMASTER olarak Donanım Haber gibi pek çok forum ve sosyal mecrada aktif olarak bulunmamızın öncelikli nedeni kullanıcılarımızın bize ulaşmayan sorunlarını tespit edip birebir kontak kurarak yardımcı olmaktır. Ne yazık ki, burada konuşulan problemlerin çoğu destek merkezimize hiç ulaşmamaktadır.

    Ayrıca, belli bir konuda yoğun bir şikayet alındığında bu durum ürün geliştirme sorumlularımıza iletilmekte ve gerekli iyileştirmeler için değerlendirilmektedir. Örneğin, kablosuz yayını ile ilgili gelen şikayetler üzerine ürettiğimiz yeni yazılım ile performansta büyük bir artış gözlemlenmiş, hem Türksat hem de NetMASTER test merkezlerinde onaylanmıştır.

    Ancak, her zaman söylediğimiz gibi kablosuz iletişim konusu mekandan ve çevresel etmenlerden bağımsız düşünülemeyeceği gibi kullanıcı beklentileriyle de alakalıdır. Yeni nesil cihazlardan eski modemlerinizin sinyal gücünü beklemeniz doğru olmayacaktır. İlk olarak, cihazların anten çıkış güçleri Dünya Sağlık Örgütü tarafından sınırlandırılmış, dolayısıyla yayın alanları daralmıştır. İkincisi, her geçen gün etrafımızdaki kablosuz sinyal yayan diğer cihazların sayısı artmakta, enterferans oluşturmaktadır. Bu nedenle dünyanın her yerinde kablosuz ağ donanımı cihazları üretilerek bağlantı problemi yaşayan kullanıcıların hizmetine sunulmaktadır.

    Yine de, örneğin makul mesafelerde problem yaşadığınız durumda lütfen ilk olarak destek hattımızla iletişime geçiniz. Neticede bunlar elektronik cihazlar ve transfer, depo, raf şartlarıyla ilgili herhangi bir tasarrufumuz bulunamıyor. Cihazın donanımında bir arıza da söz konusu olmuş olabilir. En hızlı ve doğru çözümü bu alanda uzman arkadaşlarımızın yönlendirmesi ile bulabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER Destek Merkezi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    quote:

    Orijinalden alıntı: Tube Screamer

    quote:

    Orijinalden alıntı: NetMASTER_

    Değerli Kullanıcılarımız,

    Netmaster.com.tr sitemizdeki Yükleme Merkezi'ne CBW-383Z4'ün yeni firmware'ı yüklenmiştir. Modemin 17. versiyon firmware ile kablosuz performansı yükseltilmiştir.

    Saygılarımızla,

    NetMASTER Destek Merkezi

    Sitenizdeki Firmware indirilip .rar dosyasi acilinca cikan .bin dosyasini modemin arayuzu invalid file olarak algiliyor, boylece yukseltemiyorum. Dosya bozuk sanirim yada ben yapamadiysam yonlendiriniz lutfen.

    Saygilarla.

    Sayın Kullanıcımız,

    Bu hatayı alırsanız güncel yazılım modemde zaten yüklüdür. Yazılım sürümünü kontrol edebilirsiniz.

    NetMASTER cihazlarıyla ilgili ayrıntılı bilgi için NetMASTER Destek Hattı'nı arayabilirsiniz.

    Saygılarımızla,
    NetMASTER Destek Merkezi

    Teşekkürler, yüklemiş kendisi otomatik sanırım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.