Şimdi Ara

Netgalaksi 2 fatura yerine 8 fatura kredi kartımdan çekti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
603
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar

    2 fatura ödemem vardı agustosta ve kredı kartıma baktıgımda 8 tane faturanın cekıldıgını gördüm.

    ve aradıgımda whatsapp hattına yönlendirdiler. whatsapp hattıda dekont talep edıyor kredi kartı dekontuda bankalardan cıkatılan bilen bir şeymiş.

    Yakın zamanda iş yerinden izin almada şansım yok. Gelişmeleri yazacagım.

    Bu durumu düzelmezse nereye şikayet edebilirim fikir verebilir misiniz ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >



  • Tüketici hakem heyeti

  • Ben dekontlarımı mobil bankacılıktan alabiliyorum iş bankasında diğer bankalar da veriyordur diye düşünüyorum. Vermiyor olsalar da müşteri hizmetlerini arayarak e-posta adresinize göndermelerini isteyebilirsiniz.

  • sonuç bekliyorum yoksa başvuracagım ve ilgi sıfır yani şuan hırsız gibi davranıyorlar

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ozgur_298 O kullanıcısına yanıt
    ziraat bankası malesef yardımcı olmadı. şubeden alabılırsınız dedi şube içinde şu sıralar izin almam ımkansız anca haftaya :/

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sana kartı veren bankaya harcama itirazı (chargeback) başvurusunda bulun.

  • Netgalaksi de sorun yaşamazsin odemen geri yapilir kardeşim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim arkadaşin da iki kez cekilmiş bu otomatik odeme iyi birsey degil sanirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bir gelişme varmı ?

  • Paranı geri alabildin mi?

    @Zeen

  • DoubleDragon D kullanıcısına yanıt
    Pardon arkadaslar mesajlarinizi gormedim.
    Henuz alamadim.

    2 gun ugrastim. En son muhasebe birimine aktarildi 10 iş gunu icinde yatacagi soylendi hala yatmadi.
    Persembe 10 iş günü doluyor.

    2 aboneligim vardi direk iptal ettirdim ben.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Zeen -- 23 Ağustos 2022; 19:3:36 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Öncelikle yaşanılan teknik sorun için özür dileriz. Tarafınıza ödeme iadesi yapabilmemiz için lütfen destek@netgalaksi.com.tr adresine abone isminiz ve hizmet numaranız ile birlikte iade yapılacak bankanın IBAN bilgilerini yazınız. 10 iş günü içerisinde tarafınıza iadesi gerçekleşecektir. Sağlıklı günler dileriz.

    Attiklari mesaj bu.


    Ayin ilk haftasi 2 aboneligimi kapattim
    Direk 4 tane tam fatura cektiler onceki ay ve bu ayı tam aldilar ben kullandigim gün kadar odedigimizi biliyorum.

    Sonra 4 tane daha cektiler ayni sekilde

    Toplamda 800 tl ye yakin para cekildi 2 aboneligim icin

    Netgalaksi 2 fatura yerine 8 fatura kredi kartımdan çekti. Netgalaksi 2 fatura yerine 8 fatura kredi kartımdan çekti.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >




  • Zeen kullanıcısına yanıt

    Yukarıdaki mesajda da dediğim gibi; sana kartı veren bankaya harcama itirazı (chargeback) başvurusunda bulun. Senin bu harcamayı yaptığını bankaya ispat etmek zorundalar. İspat edemeyecekleri için paranı hiç uğraşmadan geri alırsın. Uluslararası anlaşmalarla kart sahibine verilmiş hakkını kullanıyorsun.

  • DoubleDragon D kullanıcısına yanıt
    Bu hafta sonuc alamazsam direk basvuracagim mecbur. Koca firma böyle sacma bir seye çökmeye calismaz sanirim

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Zeen kullanıcısına yanıt

    Müşterinin parasına çökmek ne demek! Resmen rezillik.

  • DoubleDragon D kullanıcısına yanıt
    Sorma hocam ya gelismelerden haberdar ederim sagolun yardiminiz icin

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • bu tip iss lere sanal kart kullanacaksınız ve fatura ödedikten sonra limiti sıfıra çekeceksiniz. asla kredi kartı ile otomatik ödeme talimatı vermeyin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi power-pc -- 23 Ağustos 2022; 22:44:31 >
  • 3 hafta sonra ayın son iş günü ödeme gerçekleşti.

    yalnız 10 iş günü diyerek oyaladılar.

    20 gün sonra alabildim parayı.

    ayın 31 ni beklediler ödeme yapmak için

    sabah mail attım. şikayete başlayacağım diye öğleden sonra geldi mail ile mi alakalı yoksa normaldede son gün mü yatıracaklardı emin olamadım.

    kendi paramın peşinden koştum. zar zor iş yaptırdık anlayacağınız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bize vermediği internetin faturasını kesiyor bu başlıktan anladığım daha bizi bırakmayacak anlaşılan bende başka issye taşındım kurtuldum derken 89 tl yerine 160 tl yapıştırmış vermediği hizmetin bedelini..

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.