Şimdi Ara

Nerdesin lan Techr

Koronavirüs Özel
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
14
Cevap
0
Favori
378
Tıklama
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    658 Mesaj
    Böyle bi eleman vardı 3-4 sene önce. Tekten daha ağır bir durumdaydı. Nerde bu herif. Antik kuntik bi yerde hukuk mu okuyo yoksa? O da laftan sözden anlamazdı bi türlü



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    573 Mesaj
    TechR yine iyiydi ya. Bizim Serkan laftan anlamıyor.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    658 Mesaj
    Okulda arkadaşımla takılıyoruz.2 kişiyiz.Ne sevgilimiz var nede arkadaşımız.bi çocuğa sorduk dışardan nasıl durduğumuzu kötüsünüz dedi.Tipiniz çok iyi değil falan dedi.Çenemiz falanda yok tek kızla muhabbetimiz yok.Okuldakiler bizi gay bile sanabilir o derecede.Erkeklerle de ortamımız yok.2 kişi öyle geziniyoz yada sınıftayız.Sınıfta ki diğer erkekler hep beraber iniyor aşağı kızlarla oturuyorlar geziyolar falan biz onlardan ayrı 2 kişiyiz.Bakan kızda yok çok soğukmuşuz öyle diyormuş kızlar.Tipiminde kötü olduğunu düşünüyorum artık.Çenemde yok.Hiç iyi bir yanım yok.Okulda zaman geçmiyor çok sıkılıyoruz kafamızda hep bu düşünceler var.Face instagramımız falanda yok.Adımızı bilen yok.İyi olduğumuz bir yönümüz yok.2 yıldır aynı sınıfta olduğumuz kişilerle muhabbetimiz yok.Ne yapabiliriz yardımcı olursanız sevinirim.Psikoloğa gidiyorum randevu alıcam.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Teğmen
    153 Mesaj
    Techr sıkıcıydı bence serkan knkm bizi güldürüyor



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    121 Mesaj

    sen önceden konu açmıştın manken olmak istiyorum diye..
    başka biri senin resmini atmıştı .
    bir başkasıda mısır lı fukaralaramı ne benziyorsun demişti .
    |
    |
    Angaralı_06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    231 Mesaj
    Ya intihar etti ya da kendini düzeltti. Hala yıkık olsa konu açmaya devam ederdi.
    Başka bir nickle aramızda dolaşıyor da olabilir.
    |
    |
    _____________________________
    RevengeRain - Dipten Zirveye - Başlasın Sağanak!
    Nasyonal Liberal - Türk Yereli
  • Yüzbaşı
    658 Mesaj

    Bu techrin açtığı konulardan biriydi hocam hatlar karıştı herhalde



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    normandiyalı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    121 Mesaj

    eminim sensin
    |
    |
    Angaralı_06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Teğmen
    113 Mesaj

    var hala, dandik bi yerde hukuk okuyor.
    ifşa..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    Bahsedilenler: T-E-K-
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    447 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: izayoi

    var hala, dandik bi yerde hukuk okuyor.
    ifşa..
    Bu doğruysa yer yerinden oynamaz.Kim ki la bu
    _____________________________
    Merhametim, gazabımdan üstün gelir.
  • Teğmen
    113 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: No Smoking

    Bu doğruysa yer yerinden oynamaz.Kim ki la bu

    Alıntıları Göster
    Sürekli eziğim tipsizim diye dolanan varya



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    447 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: izayoi

    Sürekli eziğim tipsizim diye dolanan varya

    Alıntıları Göster
    biliyorum benim 1 numaralı kankam
    |
    |
    _____________________________
    Merhametim, gazabımdan üstün gelir.
  • Yüzbaşı
    713 Mesaj
    ifşası çıkıp forumu bıraktı diye hatırlıyorum ama emin değilim 3 yıl olmuştur
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    22 Mesaj

    Yıkık All-Star'ı sayıyorum: TechR,Mutsuz1,Epsilon,T-E-K,kedidövenfare,Kanatlandırmayan_Redbull(adam pcden kalkmamak için konserveye işiyor),Tensegrity evet bu kadro psikolojisi bozuk ezik tayfadır.Unuttuklarım kusura bakmasın
    |
    |
    Angaralı_06 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Bu da dahil bütün genellemeler yanlıştır.
    -F.Nietzsche

    Steam:https://steamcommunity.com/profiles/76561198232263248
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
Mobilya Takımları
Bey Azura
Canlı Tv izle
emek server
Media Sözlük
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,422
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.