Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

Neler oluyor hayatta VEYA fx'lerin kotu HL2 perf.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
44
Cevap
0
Favori
629
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Donanım / Hardware >> Dahili Bileşenler >> Neler oluyor hayatta VEYA fx'lerin kotu HL2 perf.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    4676 Mesaj
    Quake2'de karanlık büyüleyici bir ortam vardı, ben de hala her hafta mutlaka birkaç kez oynarım. Q2'deki müthiş atfosfere karşı Q3'deki unrealvari mekan tasarımı oyunun konusuyla uyuşmadı. Quake o tarz cıvıl cıvıl bir oyun haline gelmemeliydi. Bu arada _ShineOn_, HL2'yi benim için de oyna lütfen... Saygılar...
    |
    |
  • Yarbay
    3267 Mesaj
    quake2 dehşetti ya.
    |
    |
  • Binbaşı
    1235 Mesaj
    <blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by i3attery</i>
    <br /><blockquote id='quote'><font size='1' face='Verdana, Arial, Helvetica' id='quote'>quote:<hr height='1' noshade id='quote'><i>Originally posted by nerser</i>
    <br />unreal 1 in motoru yuvarlak bile çizemezdi !!!
    29 eylülde ancak hl2 nin bench ini görürsünüz :)
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    Artık hiç bir şey demiyorum sana . Sen resmen fanatikliğide geçmişsin .
    Nedir bu anlamıyorum . Bazı insanlar zamanında Tilt oyunları yapan bir firmanın gelipte zamanın kralı Id software koltuğundan söküp ordanda 2003 yılına kadar kımıldamamasını yediremiyor. Sanki ID Software babanızın şirketi sizin de hisseniz var para kazanıyorsunuz .
    <hr height='1' noshade id='quote'></blockquote id='quote'></font id='quote'>
    ben mi fanatiğim yoksa sen mi çok hassassın?
    |
    |




  • Binbaşı
    1057 Mesaj
    Ben gereken yerde gereken cevabı veririm o kadar .
    Bak ne demişim : <b>Bu cevabım geneldir.</b>
    -
    Ayrıca tabii ki karanlık bir ortam gerekiyor yalnız grafikte gerekiyor . Sonuçta karanlık bir ortamda çizceğiniz animasyonlar ve modeller çok daha basit olacaktır . Ne yapay zeka ( Ki Quake oyunlarında pek rastlamam ) ne güneş yansımaları , ne yüksek poligonlu çevre grafikleri ne de çevreyle etkileşim vardır . Quake'de de zaten bunların hiç biri yoktu . Düşük poligonlu yaratıklar , uğraşılmamış sinekler ( Aklımda çıkmıyor o kareler , ilk gördüğümde süper çok iyi demiştim , Unreal oynadıktan sonra aradaki farkı anladım ) , ama soundtrackler hatırladığım kadarıyla güzeldi . Ama hiç birisi Duke Nukem gibi olamaz ne de olsa Megadeth yapmış
    |
    |




  • Yüzbaşı
    763 Mesaj
    John Carmack da der ki, NV kartların shaderları precision düşük özel kodlar kullanılmadıkça çok yavaş :

    http://english.bonusweb.cz/interviews/carmackgfx.html


    Özel kod yazılacaksa da nerede kaldı DirectX'in standartlığı??? Olay Glide'a döndü iyice.
    |
    |
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
SEO
haberler
google reklamları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR4
0,203
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.