Şimdi Ara

Need for Speed: Undercover (2008) [ANA KONU] (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.568
Cevap
4
Favori
280.641
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Allah aşkına Pro street'in neresi güzel?

    Şimdi diyeceksiniz ki kişiden kişiye değişir. Ben grafiklere, oyun modlarına, arabalara, modiyie sistemin kötü demiyorum zaten.
    Kontrollerin bu kadar gerizekalı olduğu, Multiplayer Menüsünün ve Modunun bu Kadar Zırva ve Sefil olduğu bir NFS oyunu ömrüm hayatımda ne gördüm ne duydum.
    Yanarım yanarım, gittim bide orjinal aldım netten oynarım diye. Nerdeeeee, allah belanı versin EA diye gecenin körü küfürler savurdupumu hatırlıyorum.
    Size ne abicim simulasyondan akılları sıra arcade+ gerçekçi sürüş tarzına kasmışlar. Yüzlerine gözlerine bulaştırmışlar.
    Kaza olayını sokmuşlar oyuna, hasar alma kuşbeyinli ötesi bir sistem eşliğinde işliyor.
    KING moduna aldık oyunu zorlaşsın diye, Yapay zeka tam bir BEyinsiz zeka oldu.

    EA yüzüne gözüne bulaştırıyor NFS serisini. Porsche'tan örnek almalılar. Porsche'un oynanışı hem güzel bir Arcade+simulasyon harmanıydı, hem de Hızı size hissettiriyodu, arcade oynanışın manyaklıkları vardı, ama asla gerçekçilikten kopmamaya çalışıyordu oyun. Hasar modeli güzeldi yeterliydi.
    Hem pist yarışları vardı hem trafik vardı.
    Her oyuncuya uymalılar. Ben aynı drag pistini 3 kere oynamak zorunda değilim veya zorla drift yapmak zorunda değilim. Zerra kadar driftten haz almayan eğlenmeyen birisi olarak bana drift dayatması yapılması oyuncu olarak beni çileden çıkarmaktan başka birşey değil. Örnek, Pro street oyun sonu tüm yarışları 1 seferde geçip drifti 2 gün boyunca deneyen oyuncu...

    Otoban yarışıda olmalı, pist yarışıda olmalı, driftte olmalı, dragda olmalı, şehir kapışmasıda olmalı. Salak bir sistemide olmamalı. Şehirde kapışıyosan ona göre bonusları handikapları, pistte yarışıyosan ona göre düzenlemeleri olmalı.
    Birde düzelmesi gereken en önemli şey, hızlı gitme hissini sağlamk için buz pisti olayını yok etmeliler. Yavaş giderken araba resmen yolun üstünde buzda kayar gibi kayıyor. Tekerleklerin yola sürtünmesi gibi bir his 0 NFS'de. Bunu düzeltmedikten sonra şehir içinde free roam koysa bile pek birşey değişmez.
    Test Drive tarzı sürüş yapmaya çalışmışlar pro streette ama becerememişler. umarım düzeltirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ayki -- 22 Nisan 2008; 13:09:50 >




  • most wanted hot pursiutten sonra en kötüsüydü en iysi nfsu2 sonrasında pro street , tabi zeka gelişimi yaşındaki cocuklar gercek araba tepkilerini bilmedikleri için onlarada daha cocuksu türü yapmıştı ea o kolay geldiği için şimdi gercekciyi beceremiyenler doldu
  • Allah aşkına Pro street gerçekçi mi? REalizm olarak en yaklaştıkları oyun porsche versiyonuydu. Pro street gerçek araba tepkilerine yakın mı? Ben gidip 10 senelik ehliyeti geri vereyim bari. NFS ile alıştırma yapıp öğrenmem gereken çok şey var. tutupta Lambo kullanacak kadar şanslı değilim gerçi ama; en azından Focus ST'nin kontrollerinden oyunun gerçekle alakasız olduğunu biliyorum ya o bana yeter. Zaten gerçekçilik arayan adam rfactor, gtr serisi, lfs falan oynar veya netkar oynar. NFS ile işi olmaz.
  • quote:


    Outlook on the next Need for Speed

    The next Need for Speed won't be a successor of the ProStreet style, instead it should be oriented on earlier NFS games. In a presentation to industry analysts, EA Games president Frank Gibeau gave a short outlook on the next Need for Speed:

    While a new Need for Speed in development isn't surprising (the franchise has been annualized since 2002's Need for Speed: Hot Pursuit 2), Gibeau did give the analysts an early look at the direction EA would be taking with the next installment of the series.

    Noting that sales of last year's Need for Speed ProStreet didn't live up to EA's hopes for the game, Gibeau said he thinks it was because the series drifted too far from what consumers expected. ProStreet had dropped the tuner culture and police evasion aspects of previous installments in favor of perfectly legit closed track racing. For the next Need for Speed, Gibeau promised that the series would be getting back to its roots with a number of features, including open-world racing and a new highway battle mode.



    Bir sonraki Need for Speed, ProStreet stilinin takipçisi olmayacak, onun yerine önceki NFS oyunlarına yönelecek. Endüstri analistlerine yapılan bir sunumda EA Games başkanı Gibeau bir sonraki Need for Speed için bu kısa öngörüyü belirtti.

    Yeni bir Need for Speed oyununun geliştirilmesi sürpriz olmasa da (Markanın oyunları 2002 NFS Hot Pursuit2'den beri yıllık olarak çıkmaya başladı) Gibeau analistlere EA'nın bir sonraki seride izleyeceği yön için erken ipuçları verdi.

    Gibeau geçen yıl ki Need for Speed Pro Street'in satışlarının EA'nın ümitlerini alevlendirmediğine dikkat çekip, bunun serinin kullanıcıların beklentilerinin çok fazla dışına çıkmasından kaynaklandığını belirtti. Pro Street, kusursuz kurgulanmış kapalı alanda yarışlarını, önceki oyunlarda yer alan modifiye kültürü ve polis takip özelliklerine tercih etmişti. Gibeau bir sonraki Need for Speed oyununun açık dünya yarışları ve otoyol savaşları modu gibi bir kaç özelliği içererek özüne döneceği sözünü verdi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi suphion -- 22 Nisan 2008; 14:29:31 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: asphodel

    Allah aşkına Pro street gerçekçi mi? REalizm olarak en yaklaştıkları oyun porsche versiyonuydu. Pro street gerçek araba tepkilerine yakın mı? Ben gidip 10 senelik ehliyeti geri vereyim bari. NFS ile alıştırma yapıp öğrenmem gereken çok şey var. tutupta Lambo kullanacak kadar şanslı değilim gerçi ama; en azından Focus ST'nin kontrollerinden oyunun gerçekle alakasız olduğunu biliyorum ya o bana yeter. Zaten gerçekçilik arayan adam rfactor, gtr serisi, lfs falan oynar veya netkar oynar. NFS ile işi olmaz.



    pro street i king te oynucaksın bütün yardımlarıda kpatacaksın sen neyde oynadın bilmiyorum hele o ehliyeti nasıl aldığını hiç bilmiyorum 10 yıllık ehliyet matah değil benim 60yıllık ehliyeti olanı tanıdığuım var porsheye gelince zamanın en iyisiydi ama direksiyonu tüm turumu aksi yöne atmak heleki porshe gibi bi araba sacmalık ötesiydi




  • quote:

    Orjinalden alıntı: suphion

    quote:


    Outlook on the next Need for Speed

    The next Need for Speed won't be a successor of the ProStreet style, instead it should be oriented on earlier NFS games. In a presentation to industry analysts, EA Games president Frank Gibeau gave a short outlook on the next Need for Speed:

    While a new Need for Speed in development isn't surprising (the franchise has been annualized since 2002's Need for Speed: Hot Pursuit 2), Gibeau did give the analysts an early look at the direction EA would be taking with the next installment of the series.

    Noting that sales of last year's Need for Speed ProStreet didn't live up to EA's hopes for the game, Gibeau said he thinks it was because the series drifted too far from what consumers expected. ProStreet had dropped the tuner culture and police evasion aspects of previous installments in favor of perfectly legit closed track racing. For the next Need for Speed, Gibeau promised that the series would be getting back to its roots with a number of features, including open-world racing and a new highway battle mode.



    Bir sonraki Need for Speed, ProStreet stilinin takipçisi olmayacak, onun yerine önceki NFS oyunlarına yönelecek. Endüstri analistlerine yapılan bir sunumda EA Games başkanı Gibeau bir sonraki Need for Speed için bu kısa öngörüyü belirtti.

    Yeni bir Need for Speed oyununun geliştirilmesi sürpriz olmasa da (Markanın oyunları 2002 NFS Hot Pursuit2'den beri yıllık olarak çıkmaya başladı) Gibeau analistlere EA'nın bir sonraki seride izleyeceği yön için erken ipuçları verdi.

    Gibeau geçen yıl ki Need for Speed Pro Street'in satışlarının EA'nın ümitlerini alevlendirmediğine dikkat çekip, bunun serinin kullanıcıların beklentilerinin çok fazla dışına çıkmasından kaynaklandığını belirtti. Pro Street, kusursuz kurgulanmış kapalı alanda yarışlarını, önceki oyunlarda yer alan modifiye kültürü ve polis takip özelliklerine tercih etmişti. Gibeau bir sonraki Need for Speed oyununun açık dünya yarışları ve otoyol savaşları modu gibi bir kaç özelliği içererek özüne döneceği sözünü verdi.



    Bekliyoruz Need For Speed Efsanesi




  • bizim nfs tutkunları alışmış bi kere sokak ortasında duvarlara çarpa çarpa yarışmaya pro streete bi baktılar pistler felan hasar masar.Bizimkilere nfs dedinmi akıllarına, dönüşlerde duvara yaslana yaslana dönmek arada birde apartmanın köşeye çarpıp çakılmak dikiz aynsaından polislere bakmak gelir
  • düşünemiyorum bile :)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: combata

    bizim nfs tutkunları alışmış bi kere sokak ortasında duvarlara çarpa çarpa yarışmaya pro streete bi baktılar pistler felan hasar masar.Bizimkilere nfs dedinmi akıllarına, dönüşlerde duvara yaslana yaslana dönmek arada birde apartmanın köşeye çarpıp çakılmak dikiz aynsaından polislere bakmak gelir


    e ama need for speed budur..en başından beri...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: at_anger


    quote:

    Orjinalden alıntı: combata

    bizim nfs tutkunları alışmış bi kere sokak ortasında duvarlara çarpa çarpa yarışmaya pro streete bi baktılar pistler felan hasar masar.Bizimkilere nfs dedinmi akıllarına, dönüşlerde duvara yaslana yaslana dönmek arada birde apartmanın köşeye çarpıp çakılmak dikiz aynsaından polislere bakmak gelir


    e ama need for speed budur..en başından beri...


    +1

    birde Polisler




  • bu oyundan artık beklentilerim artmaya başladı simulator olmaya başlaması lazım. 3 tane çok çok büyük sorunu var.

    1- virajlarda eli alıştırınca çok yüksek hızlarda saçma viraşlar alınıyo.(spin atma gelmeli)

    2- duvara çarparak nerdeyse bütün arabaları tek virajda geçebiliyoruz. (penaltısı olmalı her duvara çarpışta şiddetine vs yegöre %3-5 performans düşüşü olmalı.

    3- ve en büyük saçmalık ben kıçımı yırtsam bir arabaya 10 sn ye fark açabiliyorum ve ilk hatamda beni geçiyorlar. ve tam tersi yarım gazla yol alıyorum adamların da hız ortalaması çok düşüyo gazı kökleyip yakalayabiliyorum bunun bir teknik ismi vardı unuttum ama saçma özellik kökten kaldırılmalı... sanırım bi ara bunu açıp kapatma özelliği vardı pro streette varmı bilmiyorum.

    bunlar aşılmadığı sürece nfs oyuncu kaybeder. sen polis koymuşsun haritada gezilir olmuş hepsi ek özellik sürüş kısmı kesinlikle halledilmeli. onun haricinde yeni yeni oyun oynamaya başlayanları cezbeder yıllardır oyun oynayanlar pc ye grand torismo gelsin diye ağlar durur




  • quote:

    Orjinalden alıntı: [DMC]


    quote:

    Orjinalden alıntı: at_anger


    quote:

    Orjinalden alıntı: combata

    bizim nfs tutkunları alışmış bi kere sokak ortasında duvarlara çarpa çarpa yarışmaya pro streete bi baktılar pistler felan hasar masar.Bizimkilere nfs dedinmi akıllarına, dönüşlerde duvara yaslana yaslana dönmek arada birde apartmanın köşeye çarpıp çakılmak dikiz aynsaından polislere bakmak gelir


    e ama need for speed budur..en başından beri...


    +1

    birde Polisler


    e bende birşey demiyorum zaten nfs oyunu yukarıda dediğimdir...
    araba yarışı severleri genelde ikiye ayrılır birileri gerçek hayatta ki gibi bütün kuralların uygulanmasını ister diğerleride sokak serserisi gibi bütün kuralların çiğnenemesini arabayla gazı kökleyerek gezmesini ister...
    o yüzden kimisi nfs yi hiç sevmez onlara göre en kötü araba yarışıdır ama daha hiçbir oyun firması yoktur her sene oyun çırarıpda bu kadar tutturabilen.Nfs de 3-4 senede bir oyun çıkarmış olsa eminim diğer oyun firmalarından daha iyi kaliteli oyunlar çıkarır ortaya.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: The Wanted

    bencede most wanted 2
    :razor hapisten çıksa bizde carbondan dönsek felan gene kapışsak

    harbiden yaa e-mail atalım ea ya çok güzel olur harbiden tadından yenmez




  • quote:

    Orjinalden alıntı: kaan84


    quote:

    Orjinalden alıntı: asphodel

    Allah aşkına Pro street gerçekçi mi? REalizm olarak en yaklaştıkları oyun porsche versiyonuydu. Pro street gerçek araba tepkilerine yakın mı? Ben gidip 10 senelik ehliyeti geri vereyim bari. NFS ile alıştırma yapıp öğrenmem gereken çok şey var. tutupta Lambo kullanacak kadar şanslı değilim gerçi ama; en azından Focus ST'nin kontrollerinden oyunun gerçekle alakasız olduğunu biliyorum ya o bana yeter. Zaten gerçekçilik arayan adam rfactor, gtr serisi, lfs falan oynar veya netkar oynar. NFS ile işi olmaz.



    pro street i king te oynucaksın bütün yardımlarıda kpatacaksın sen neyde oynadın bilmiyorum hele o ehliyeti nasıl aldığını hiç bilmiyorum 10 yıllık ehliyet matah değil benim 60yıllık ehliyeti olanı tanıdığuım var porsheye gelince zamanın en iyisiydi ama direksiyonu tüm turumu aksi yöne atmak heleki porshe gibi bi araba sacmalık ötesiydi


    ee 60 yıllık ehliyeti olması Pro Street'in kingte tüm yardımlar kapalıyken bile gerçekle alakasız olması gerçeğini değiştirmezki? 60 yıllık ehliyeti olan kişi imkanı varsa, gitsin Focus ST kullansın sonra da S3 ü kullansın. Ardından NFS de kullansın (tabii ki modifiye yapmadan) sonra tartışırız güzelce. NFS serisi her zaman arcade olmuştur ve arcade olmaya devam edecektir. Unutun simulasyon falan. Simulasyon oynayanlar zaten NFS nin 1kb ını bile indirmiyor merak etmeyin.

    NFS'nin son yıllarda bomba gibi patlamasını sağlayan Fast and furious serisi. O yüzden adamlar kolay kolay simulasyona geçmezler. Arcade+sim karışımı giderler.

    Benim ehliyet bizim bakkal verdi. Torpille aldım, 5 ytl satıyor. yorum varsa tartışalım ama benim 60 yıllık ehliyet olan tanıdığım var, benim komşunun abisi var altında Porsche 997 gt2 var gibi yarışa dönmesin olay.

    "direksiyonu tüm turumu aksi yöne atmak heleki porshe gibi bi araba sacmalık ötesiydi" Bu cümlenizi anlayamadım. Arabanın gittiği yönün aksi istikametine direksyon çevirmekse bahsettiğiniz, bu gayet normal, 4 çeker sistemleri olmadna ralli arabaları bu taktiği kullanıyordu. Burnu ayrı yerde lastikler tam zıt yerde yol alıyorlardı. NFS Porsche ile buna özenmişti EA. Şu anda bile Rallyden 4 çekeri kaldırma hesabı yapıyorlar, yan verme heyecanı gitti diyerek.




  • Adam gibi oynamadığım tek NFS serisi ProStreet oldu...Sadece 2 kere yarış yaptım ve geri sildim.
    MostWanted ise bilgisayarımda winrardan önce kurulmuş olur

    Bence de Most Wanted'in devamı tarzında bir oyun gelmeli.Ayrıca saçma sapan dandik grafikleriyle boş yere ekran kartı yormayan bi grafik motoru da olmasa tadından yenmez...
  • Bende, Underground serisini beğeniyorum.

    UnderGround 10.0
    MW 8.5
    Carbon 7.0
    ProStreet 1.0

  • EA games'e mail atalim MW 2 ciksin :}
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Dante*

    kesinlikle NFS Most Wanted 2 cikmali !


    kesinlikle sana katılıyorum NFS nin en iyi oyunu most wandet özellikle konusu bakımından
  • NFS nin en iyi oyunu nfs 1 ve nfs2 se idi

    sonra nfs hot pursuit ti

    sonra most wanted iyiydi

    ondan sonra bozdu artık takip etmez oldum nfs yi pro streeti hiç kurmadım indirmedim bile.

    artık tdu cu oldum üstüne tanımam
  • most wanted ı geçebilirlerse ne ala . güzel oyun olur
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.