Şimdi Ara

Need for Speed Payback (2017) [PC ANA KONU] (4. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
281
Cevap
6
Favori
27.267
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • _Dominic_Toretto_ kullanıcısına yanıt
    Hocam Forza Horizon 3 güzeldi ama ben kendimi kandırılmış gibi hissettim.
    Öncelikle Avusturalya'da geçeceği ve trafiğin tersten akacağı söylendiğinde ilkten ufak bir hayal kırıklığı yaşasam da sonradan devasa bir haritası olacağı düşüncesi ile heyecana kapıldım. Zaten oyunun ile ilgili bir yerlerde de "Uçsuz bucaksız Avusturalya çölleri" diye bir tabir görünce, e 300 küsur araba derken benim aklımda canlanan harita The Crew haritası gibi bir şeydi. Ama haritası ufacık, taa 10 yıl önceki oyunların haritası kadar bir şey. Ama bunlar dışında bir kaç ufak problem (Optimizasyon, bazı araçların gösterge panelinin berbat olması gibi) dışında kesinlikle muhteşem bir oyun. En azından araç sürüşü gerçekçi. Dodge Charger kullanırken virajda gaza azıcık fazla bassam arkanın kaymaya başlaması, ben gaza bastıkça aracın kayabilmesi bende motorun gücünün aracın ağırlığı altında ezilmediği hissini yaşattı ve Charger sürmekten müthiş bir keyif aldım. Araç sürüşü cidden keyifli, gösterge paneli berbat olmayan araçları içten sürmeyi çok seviyorum ama haritanın ufak olması sıkıcı oluyor sadece. İlk başta işte kamp açtık şu oldu bu oldu ilk şehri keşfettik ben daha "Prologue" kısmındayım zannederken aslında haritanın yarısından çoğunu açmışım. Bir de Crew ya da TDU'daki gibi hangi arabayı kaç KM sürmüşüz onu kaydetse çok güzel olurdu.

    NFS sadece çerezlik olmaya başladı bunun yanında. NFS 2015'i oynamadım ama videolarını izlemiştim almadan önce (Çünkü araç modellemeleri hoşuma gitti, gösterge paneli de Underground havası verdi) ama oyun o kadar sıkıntılı ki, firma hızları düşürmek zorunda kalmış. Yani kadranda 160 km hız görürken araba aslında 60 ile gidiyormuş gibi bir his vardı. Bu his çoğu yarış oyununda var ama hiç birisi bu kadar abartmamıştı. Sonra işte fark ettim ki oyun şehrin daha ileri kısmını yükleyemediği için hızlar kırpılmış. Benden uzak olsun dedim. Underground 2'de 330-340 km/sa hıza çıktığımda artık arabayı zapt edemeyecekmişim hissine kapılıyorum, şeritler, direkler o kadar hızlı geçmeye başlıyor ki, hani en azından bi 200 km/sa gibi hissettiriyor. Zaten UG aslında Arcade de olsa, esasen gerçeğe yakın sürüş dinamikleri vardı. Mesela şehir yapısı daha müsait olsa (Bir Undercover gibi uzun düzlükler ve boşluklar olsa), kontroller de biraz daha buna uygun olsa Underground sadece hız değerleri değiştirilerek çok gerçekçi bir hal alabilirdi. Mesela 330 km/sa hız kadranda 200 km/sa gibi gözükecek. Şehir içinde ufak tefek yerlerde hemen 3. vites 160 görmeyeceğiz de, 2. vites 100 km civarında dolaşacağız. Emin olun hız hissini iliklerimize kadar yaşatırdı. Oyun motoru zaten 650 km/sa hıza kadar destekliyor ki bu kadarına ihtiyacımız olmayacak. Ama dediğim gibi hem kontrol zorluğu hem şehrin ufaklığından hem de oyunun arcade amaçlı olmasından dolayı UG o şekildeydi, yoksa oyunun kaldırmadığından değil.

    Ama şu var, UG2 arcade yapılı olsa bile tuning konusunda ciddi efsane bir oyundu. Tam bir proje arabası havası yaşatıyordu ve arabayı istediğiniz gibi kurcalamak (Turbo basıncını üst devirlere kaydırmak, Ecu'yu kurcalamak v.b) yani oyunun amacı buydu, senaryo değil de proje arabası yapmak ve bu arabalarla yarışmak, denemeler yapmak v.b. Şimdiki oyunlar "Bi sefer oyna, senaryo bitsin at" mantığında.




  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Kardeş roman mı yazıyon ya...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Project Scorpio kullanıcısına yanıt
    Okuyun diye kafanıza silah dayadığımı hatırlamıyorum, okuyup okumamak konusunda özgürsünüz.

    Ama kendi yazdıklarım için demiyorum, okumaktan korkmayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yolun üzerine n2o tüpleri koymayı unutmuşlar yoksa gerisi bildiğimiz asphalt
  • Normal bir oyun gibi gözüküyor. Bu fiyata kesinlikle değmez. GT Sport bu sene en iyi yarış oyunu gibi

    Xbox One fiyatı :

    Standart Edition: 269,25
    Deluxe Edition: 328,75
  • Gtx 1050 ti ile nasıl oynarız bunu acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bence baya güzel.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • daha 2015 oyniyamadık
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil


    quote:

    Orijinalden alıntı: Abstergo industries

    Sürüş dinamikleri tek kelime ile rezalet. Ghost games zaten yıllardır düzgün bir sürüş dinamiği oturtamadı şu oyuna. Kabak gibi gidiyor araç.



    Kesinlikle satın almam bu çöpü, ea access e gelince bakarız.

    Hocam mesajınızı görünce sadece yazmak istediğim için yazıyorum:

    İlk Underground ve Underground 2'deki (Kısaca UG diyeceğim) sürüş dinamikleri bana göre harikaydı. Underground'dan öncesine çok değinmek istemiyorum ama onlarda da pek sorun yoktu. Neyse, UG'da evet Arcade bir yapı vardı ama esasen oyun hiç bir şekilde oyuncuya karışmıyordu. Drift yaparken dahi araba yapması gerekeni yapıyordu. Özellikle UG2'de bu olay zirve yapmıştı çünkü kallavi bir tuning olayı vardı. Her bir vitesin oranını belirlemekten, lastik sertliğine, aerodinamiden ECU progralamaya, Turbo basıncı ayarlamaya kadar oldukça detaylı bir tuning vardı. Üstüne bir de oyunda araba sahibi olmanın zorluğu (Yeni arabaya geçeceğiniz zaman upgradeleri yapmaya pek para kalmayacağı için canınız sıkıldıkça araba değiştiremiyordunuz) eklenince oyuncu oyunda sürdüğü arabasını gayet benimsiyordu. Daha yeni bitirmeli oldum UG2'yi, uzunca bir süre Civic kullandıktan sonra yeni Lancer'a geçtim. Muhtemelen böyle de biter. Aracı sürmek o kadar doğal o kadar içgüdüsel ki bazı yerlerde viraja girerken bir kere kontrolü uyguluyorsunuz (Yön tuşu + El freni), aracı kaymaya bırakıyorsunuz, araba öyle bir toparlıyor ki hem viraj içindeki apexi silme geçiyor hem bir daha yön tuşuna basmadan gideceğiniz yola dönüyor. Çünkü dediğim gibi sürüşü son derece doğal ve müdahalesiz. Underground 2 bu serinin "Zirve" noktasıydı bana göre. Hem harcanan emek hem içerik bolluğu hem de oyunun dengesinin güzel ayarlanmış olması bu oyunu dört dörtlük yapıyor.

    Sonra Most Wanted ve Carbon dönemi geldi. İki oyun da aynı UG ve UG2 gibi aynı oyun motoruyla yapılmıştı. Most Wanted bana göre UG'den daha kötü bir oyun. Eğer Blacklist olayı olmasaydı, ve tabii ara sahneleri olmasaydı sanmıyorum bu kadar çok tutulsun efsane olsun. Hem BMW, hem ara sahnelerdeki Mia, biraz polis kovalamacaları ve de Blacklist olayı gerçekten cazip bir olaydı. Ama sürüş dinamikleri konusunda oyun o kadar bozmuştu ki, arabalar artık resmen arkadan döner hale gelmişti, özellikle düşük hızlarda çok belli oluyordu bu. Yüksek hızlarda pek sorun yoktu ama mesela kalkış anında ufak bi gaz keseyim deseniz pat diye araba oturuyordu (Çünkü oyun düşük hızlarda kendi kendine fren yapıyordu), kalkışta nitro basarsanız araba fıldırıp gidiyordu. Oysa ben UG2'de Civic kullanırken çok defa nitro bastığım için patinaja düşüp de gidemediğimi bilirim. Sürüşteki bu yapaylık, biraz da oyunun oyuncuyu arabaya boğması (Neredeyse her Blacklist Rival'dan arabasını alıyordum, garaj araba doluyordu) biraz sıksa da senaryosu için oynatıyordu kendisini. İlginçtir ki senaryosunu henüz bitiremedim, henüz o BMW'yi kurtaramadım. 3 kere denedim, hep Blacklistte son 2-3 elemanda bilgisayar bozuldu. Carbon içinde yazacak pek bir şeyim yok, Most Wanted'ın daha kasvetlisi diyebilirim.

    Ama sonra Pro Street çıktı, grafikler gerçekten güzeldi, içerik de fena sayılmazdı modifiye olayı gene zenginceydi. Ama pist yarışı ve oyuncuya arabayı sürdürmeyen bir sürüş dinamiği vardı (Yardımları kapatsanız bile sanki oyunun kodladığı belli bir çizgide gidebiliyor gibiydiniz). Hakkında fazla bir şey yazmaya gerek yok. Biz NFS'yi sokaklarda sevdik.
    Daha sonra Undercover diye bir şey duyurdular, herkes isim benzerliğinden bi Underground 3 havası sezdi. Firma da Most Wanted'daki özellikler (Senaryo, polisler, görevler v.b) olacak deyince herkes galeyana geldi. Ama yapım o kadar özensiz o kadar uğraşılmamıştı ki, hayal kırıklığı oldu. Bir tek araba modellemeleri (Onlar da Pro Streetten kaldığı için) güzeldi. Onun dışında basmışlar görsel filtreyi ki grafikler sırıtmasın. Grafikleri kısınca oyunun ne mal olduğu ortaya çıkıyordu. Lastik yüzeylerindeki beyazlıklar, duman efektinin yerini çizgi çizgi bir şeyin alması, gölgenin önünüzde oluşarak ilerlemesi. Ve hepsinden öte çok basit bir devir saatini bile çok görmeleri. Üstünde hiç bir rakam yazmayan, saçma sapan bir devir saati vardı. Ne kesiciye girince titreme yapıyordu ne arabasına göreydi. Yani ibre bir yerleri gösteriyor ama kaç bin devir? Muamma. Ve 9000 devir çeviren Rx8'de de, 5000 devir çeviren Chevelle'de de aynı 7000 devirde kesiciye giren gösterge ibresi vardı. Yuh. Underground 2'de 10-15 tane farklı gösterge seçebiliyorduk be.

    Sonrası zaten Shift'i falan saymıyorum, Hot Pursuit fena değildi ama her yarıştan sonra yeni araba açılıyordu neredeyse. Yani "İstediğin arabayı seç istediğin rengi seç yarış" ee kariyer modunun ne anlamı kaldı? Adeta "Custom Race" yapıyorum? Bir araba sahiplenmenin bir araba benimsemenin imkanı yoktu. O ara bir Most Wanted çıkardıklarını hatırlıyorum, Most Wanted ismine ihanetti. Hem sürüş mekanikleri rezaletti (Arabaların dönmesi oldukça garip geliyordu), hem polisin bir esprisi yoktu, hem araba diye bir olay yoktu sokakta gördüğünüz herhangi bir arabaya binip gidebiliyordunuz. İlerleme diye bir şey yoktu adeta. Bi Run fena değildi onu tekrar oynayacağım. Sonrası yok bende.


    O yüzden yeni NFS'lerden pek umutlu değilim ben.

    cok güzel yazmıssın hocam




  • yine çıktıktan 5 ay sonra destegi keserler :D
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Noboody

    Normal bir oyun gibi gözüküyor. Bu fiyata kesinlikle değmez. GT Sport bu sene en iyi yarış oyunu gibi

    Xbox One fiyatı :

    Standart Edition: 269,25
    Deluxe Edition: 328,75



    forza 7 de bu sene çıkıyor
  • minimum sistem için 750ti önerilmiş frostbite motorunu kullanıyomuş sanırım optimizasyonu olmuş bu sefer oyunun

    demo su falan çıkar mı ki bi sürüş dinamiğini görmek isterim okadar paralar vermeden önce
  • Bugün markette karşılaştım

    Need for Speed Payback (2017) [PC ANA KONU]
  • Durmaplayde indirimle 164 TL şuan alsam mı almasam mı kararsız kaldım. Forza da çok pahalı yav



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Manwe Sulimo -- 30 Eylül 2017; 5:1:21 >
  • Need for Speed: Payback Hikaye Fragmanı
  • Ruffles dan gelirmiki 6/7 şifre gönderdim 😁

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ruffles'ın sonuçları bugün açıklanacaktı galiba. Oyunu pek beğenmesem de inşallah payback çıkar
  • Vrataski V kullanıcısına yanıt
    Bugün çekiliş yapıldı sonuçlar 20 Ekim de Güneş gazetesinde duyurulacak.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sonuçlar açıklanmış. Sims 4 yedek talihlisi olmuşum Allah razı olsun

    https://www.ruffles.com.tr/winners
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.