Şimdi Ara

Need for Speed™ Heat | ANA KONU | Türkçe Rehber | June Update! | PC, XSX, PS5, PS4, XB1 | (63. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
3.782
Cevap
19
Favori
256.213
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • *Bazı yerler o kadar karışık terimlerle doluydu ki, %100 hatam olabilir. Kusura bakmayın*


    KAPUTUN ALTINDA: YENİ SÜRÜŞ MODELİ

    Kaputun Altında geri döndü ve bu sefer Need for Speed​​™'te bulunan sürüş modeline ve NFS Heat için nasıl geliştiğini derinlemesine inceliyoruz.

    NFS serisindeki sürüş modeli, Shift serisi haricinde her zaman bir arcade tarzı sürüşe yöneliktir.


    Sürüş modelinin çekirdeğinde, yüksek hızlarda devasa driftler ortaya çıkabiliyor, aynı zamanda polislerle savaşıyor, rakiplerinizi geride bırakıyor ve sürekli trafikten kaçınmak zorunda kalıyordu.

    Araçların driftlerini engellemesinin belirli bir yan etkisi de, gerçek hayat yarışlarının nasıl çalıştığını değil, bir olaya en hızlı şekilde zaman ayırmak istiyorsanız bunun aynı zamanda köşe müzakere yapmanın tek yolu haline gelmesidir.

    Bu sürüş modeli, genel olarak hayranlarımızın büyük bir kısmı arasında çok iyi kabul görmesine rağmen, Ghost'ta her zaman iyileştirme için yer olduğunu hissettik.


    Bu, NFS Heat için birkaç yolla ele alındı.

    Oyuncuların arabalarını daha ayrıntılı bir şekilde inşa etmelerini ve değiştirmelerini sağlamak için daha fazla çekirdek işleme sistemini açığa çıkardık. Bu, aracın asimetrik ve 'optimal olmayan' (ancak sürüşü eğlenceli) bir kullanım ayarlamasına sahip olmasını sağlayacaktır. Örneğin, hala stokta lastik veya şanzıman varken güçlü bir motora sahip olmak.

    Bu aynı zamanda oyuncuların araçlarını, yetenekli oyuncuların çok kolay ve 'arcade' bulabilecekleri daha dengeli bir kavrama sürüşünden ya da tercih ettiğinize bağlı olarak daha gerçekçi bir kavrama sürüş ya da drift engellemesinden bulabilecekleri daha dengeli bir stok sürüş modeli ayarlamalarını sağlar.

    Drift mekanikleriyle ve özellikle sözde drift için fren mekaniklerinin yan etkisi ile de çalıştık.

    Deneyimli ve kendini adamış oyuncuların bir araba inşa edebilmelerini, gerçek dünya beklentilerine daha yakın hale getirmelerini ve arabalarını stok idaresinde kalan birisini yenebilmelerini sağlamak istedik. Bu, direksiyon, diferansiyel, debriyaj, fren önyargısından, lastik modelinin kendisine kadar olan her şeyi açığa çıkarmak ve dengelemekle çalışmak zorunda olduğumuz anlamına geliyordu.

    Drift yapmak aynı zamanda oyuncuların aracı sürüklenme veya güç kaymasına sokmak için motorun gücünü kullanmalarını sağlamak için elden geçirildi. Direksiyonu sert tutarken yalnızca gazı kesmek, lastiklerin kaymasını sağlamak için yeterince kavrama kaybına neden olur.

    Fren önyargısının ayarlanması, frenlerin ön tekerleklere ağırlık aktarmasına izin vererek arka tekerleklerin gevşemesine ve bir drifte girmesine neden olmak için de yapılabilir. Drifte girmek için üçüncü bir seçenek, tercihen daha dar köşelerde el frenini kullanmaktır.

    Drift sırasındaki hız azalırken, hız hissini iyileştirmek için ekip olarak işimiz zordu. Vücudunuza etki eden kuvvetlerin olmaması nedeniyle, bir video oyununda iletişim kurmak genellikle zor olan bir şeydir. Kendisini ele almak gibi, hız hissi de deneyimleyeceğiniz bir şeydir ve bu yılın Palm City caddelerine çarptığınızda ortaya çıkacak bir şey olduğuna eminiz.

    NFS Payback'ten Arketipler kavramı da kaldırıldı ve yukarıdaki bileşenlerle ortaya çıktıktan sonra aracı ayarlamak için yeni bir yol yarattık.

    NFS Heat'te, kullanım performansını değiştiren 3 farklı kategoride birkaç parça uygulayabilirsiniz: Süspansiyon, Diferansiyel ve Lastikler.

    Bu parçaların her biri, otomobilleri taşıma stilini Yarış, Drift, Offroad veya Road'a doğru hareket ettirecek. Performansın en üst düzeye çıkarılması için otomobilin güç (motordan), kavrama (lastiklerden) ve dişli kutusu arasında nasıl bir sinerji olması gerektiğini açıklayacağımız, Kaputun Altında: Performans Özelleştirme türleri hakkında daha fazla bilgi alacaksınız.

    Araçların sahip olduğu aktarma organlarının tipi ayrıca aracın sürüş ve farklı sürüş stillerine nasıl tepki vereceğini de etkiler.

    Her türlü aracı yetenekli drift makinelerine dönüştürebilirsiniz, ancak elde edebildikleri drift açıları ve onları nasıl kontrol ettiğinize ilişkin manor, araçlarda hangi tekerleklerin kullanıldığına bağlı olarak değişir. Her tür olay için her tür aktarma organını kullanmak mümkündür, ancak bunlar her bir stile göre farklıdır.

    Yarış, arabanın tutuşunu artıracak ve arabanın dönüşlerini daha iyi hale getirecektir. Aşırı yarış ayarı, araba dönüşlerini daha hızlı ve daha iyi hale getirecek. Yarış tamamen gaz ve fren kontrolüyle ilgilidir, dönüşte drift yapmadan mükemmel çizgiyi bulur.

    Otomobilin Drift'e doğru ayarlanması, otomobilin driftlere girmesini kolaylaştıracak ve otomobilin daha derin ve daha geniş drift açıları oluşturmasını sağlayacaktır. Aşırı Drift ayarı, aracın sadece direksiyon yardımıyla drifte girmesini sağlar - 'debriyaj' veya el freni gerekmez.

    Gaz Pedalı Kontrollü Drift eki ile oyuncuların becerilerini ve kontrol oyunlarını drift inşaatları için daha da ileri götürmek için drift mekaniğini geliştirdik. NFS tarihinde ilk defa, oyuncular drift açısını gaz pedalı üzerinden kontrol edebilirler.

    Bir drift sırasında gaz pedalı tamamen aşağı itilirse, aracın dönmesine neden olur. Mükemmel bir kayma sağlamak için oyuncunun gazı kesmesi gerekir (kısmi basınç uygulayın). Bu, NFS'deki drift için yeni ustalık düzeyleri açar.

    Offroad, otomobilin daha hızlı hızlanmasını ve zorlu arazide daha iyi dönüş yapmasını sağlar. Road(Yol) aynı avantajları sağlayacak ama asfaltta.

    Yarış ve Drift, aracın sürüş şeklini kontrol eder. Offroad ve Road(Yol), hangi yüzeyde bir avantaj elde etmek istediğinizi konrol eder.

    Şu an bulunduğumuz yere ulaşmak için çok şey test ettik ve ayarladık. Köşelerde daha hızlı, tatmin edici ve kendini hissettiren, aynı zamanda çoklu ustalık katmanlarıyla sürüklenmeye başlamanın yeni bir yolunu yaratan YARIŞ(Race) yönetimi tarzına sahip olmak istedik ve beğeneceğinizi umuyoruz.


    Daha sonra duyacağınız melodi yeni performans özelleştirmesi (HIZ KARTLARI YOK!), egzoz ayarlama, sürüş parçaları ve motor değişimi hakkında olacak!

    Bizi izlemeye devam edin
    Ghost Sürüş Deneyim Takımı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FatihTSFC -- 6 Eylül 2019; 18:14:43 >




  • Kendi düşüncemi belirteyim.

    Heyecanlandırmadı değil, bazı şeylerden ciddi anlamda ders almışlar. Fakat yazı yerine keşke video paylaşsalardı. reddit.com/r/needforspeed (Bu reklam değildir artık herhalde, kaynak veriyorum) üzerinde bu konu hakkında tartışmaya katılabilirsiniz. Ghost, çoğunlukla bu metin sonrası olumlu dönüş aldı ve yakında ben video paylaşacaklarına inanıyorum. İptal ettiğim ön-siparişi tekrar verdim.

    Küçük iki fotoğraf bırakayım. (Biliyorum, kalitesi kötü fakat böyle paylaşılmış.)

    Need for Speed™ Heat | ANA KONU | Türkçe Rehber | June Update! | PC, XSX, PS5, PS4, XB1 |


    Need for Speed™ Heat | ANA KONU | Türkçe Rehber | June Update! | PC, XSX, PS5, PS4, XB1 |




  • Eğer çivili barikatlarda, çivinin üzerinden geçerseniz %50`ye kadar aracınız hasar alacak ve lastikleri patlayacak.
  • Electronic Arts, ofisinde bulunan NFS Efsaneleri kısmından Hot Pursuit`i kaldırıp Heat`i ekledi.

    Efsane Köşesi:
    Need for Speed Underground
    Need for Speed Underground 2
    Need for Speed Most Wanted
    Need for Speed Carbon
    Need for Speed Heat

    (Discord.gg/NFS)
  • FatihTSFC kullanıcısına yanıt
    Oha bu kadar mı güveniyorlar bu oyuna

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatihTSFC

    Electronic Arts, ofisinde bulunan NFS Efsaneleri kısmından Hot Pursuit`i kaldırıp Heat`i ekledi.

    Efsane Köşesi:
    Need for Speed Underground
    Need for Speed Underground 2
    Need for Speed Most Wanted
    Need for Speed Carbon
    Need for Speed Heat

    (Discord.gg/NFS)
    Yalnız bu listeye girmiş olması bayağı bir beklenti oluşturdu.
    Bence bu şekilde yaklaşmamalılar. Oyuna bu kadar güveniyor olsalar bile oyuncuları çok beklentiye sokarlarsa oyun yine beğenilmeyebilir. Umarım gerçekten üstteki 4 oyun gibi bir oyun olur Heat.
  • bilgennyk kullanıcısına yanıt
    Açıkçası ben Payback/Rivals kadar rezalet olmayacağını, belki efsane olmayabilir fakat "NFS bu!" diyebileceğimiz bir oyun olacağını düşünüyorum.

    Yeni fizikler için hazırladıkları blog yazısı gayet açıklayıcıydı. Oyunun gece atmosferi ve şehir tasarımı aşırı şekilde Carbon`u anımsatıyor. Gündüzleri de ProStreet`te şu an oyunda bulunan SpeedHunters Showdown benzeri yarışlar vardı. Tüm oyunları karıştırıp ortaya çıkardıkları oyunun ben başarısız olma ihtimali vermiyorum. "Neden?" diye soracak olursan hocam; genel aşırı hayran kitlenin istediği Underground`ın modifiye sistemi, Carbon`un atmosferi, Most Wanted`ın polisleriydi. Bu oyun şu an gösterilen her şey ile bunu başarmış gözüküyor. Crowned_YT`nin GAMESCOM Demosuna ait her şey adlı 2 saat süren videosunu da izledim. Carbon, Most Wanted, Underground, ProStreet`i gayet iyi yansıtıyor. Oyunun fiziklerinde de iyileşmeler var.

    EA, NFS`nin geçmiş oyunlarından aldıkları özelliklere büyük ihtimal güveniyor ya da 25. yıl oyunu diye efsaneler listesine eklediler. Bana ilk ihtimal oyun karışım olduğu için daha mantıklı ve yüksek ihtimalli geliyor.




  • FatihTSFC kullanıcısına yanıt
    Carbon nedensizce bana en iyisi geliyordu. Çünkü Most Wanted'ın atmosferi ve grafikleri geliştirilmiş versiyonu gibiydi. Senaryo zaten Mw devamı. Ayrıca Canyon yarışlarında beni germeyi başarıyordu. Carbon yarışlarında falan arabayı gerçekten kontrol ediyor gibi hissediyordum(Atmosfer ve yol tasarımları vs. bakımından). Bu atmosferi ve zorluğu verseler keşke o zaman mükemmel olur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Dreandes -- 7 Eylül 2019; 0:45:36 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bütün oyunları harmanladılar eyvallah ama MW tarzı bir hikaye de olsa keşke. MW'deki Blacklist resmen oyuna bağlıyordu insanı bir amaç veriyordu oyuncuya. Kademe kademe gitmek hoş oluyordu aracı da geliştirip.
  • Wallcroft kullanıcısına yanıt
    Çok ağır dilli ve koyu bir hikâyesi olacak dediler hocam. Yakında Story Trailer gelir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yeni gameplay görelim artık ya

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Şaşkınspor kullanıcısına yanıt
    Artık yeni gameplay zor, şehir tanıtımı, hikâye tanıtımı ve Launch Trailer'ı gelecek. Fizikler için belki gelebilir ama çok düşük bir ihtimal. EA Access artık PS4'te de olduğu için insanların EA Access ile denemesini istiyorlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • FatihTSFC kullanıcısına yanıt
    İnşallah hocam. NFS'yi diğer yarış oyunlarından ayıran hem hikayesi hem de özelleştirme kısmı olmuştur her zaman. Payback'de bir şey denediler ama bence saçma bir hikayeydi ve tutmadı. Bu oyunda artık sağlam hikaye gelmeli madem beklenti çok yüksek.
  • Ghost Games için 1 eski EA Black Box Çalışanı Daha Transfer Edildi.
  • *Need for Speed Heat Sayesinde EA Hisselerinde Yaşanan Artış %9,04`e Yükseldi.
  • Madem Heat, eski oyunların bir karışımı olacak, umarım o oyunların efsane müzikleride olur özellikle Underground 2 ve Most Wanted'in.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Sonra bir geliyor notlar: 5-6
    Bu kadar iddialı olmaları garip. Sanki bana son bir vurgun yapacaklarmış gibi geliyor. Tabii Payback’den de ders almış olabilirler ama daha düşük ihtimal gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FatihTSFC

    *Need for Speed Heat Sayesinde EA Hisselerinde Yaşanan Artış %9,04`e Yükseldi.
    bu oyunla neden bu kadar ilgilisin standart nfs işte
  • Konuyu güncel tutuyorum hocam sadece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 6162636465
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.