Şimdi Ara

NEDİR FORUMDAKİ PEUGEOT DÜŞMANLIĞI (10. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
327
Cevap
0
Favori
9.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Opel'in dedim zaten; Insignia'n değil...

    Tamam, rakipleri çok önde... Acaip önde... Kabul...

    Bu arada "preminium" nedir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: ZSARA

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88
    pokemon izlemeye devam et sen.

    Geçmişte öyle ya da böyle bir şekilde karşıma çıktı izledim, çıksın yine izlerim, ben zaten çizgi film izlemesini çok severim. Yeni ergenlikten çıkmış komlepksli bir insan gibi burnumu kaf dağının zirvelerinde hiç gezdiremeyeceğim kusura bakma.

    Abim ve ben küçükken, belirli gün ve belirli saatlerde izlediğimiz çizgi filmler vardı. Hiç kaçırmazdık. Red Kit ile Taş Devri'ni babam da hiç kaçırmaz, hep bizimle izlerdi. Hala da ara da o çocuk kanallarını açar. Ama "bu Red Kit'i neden göstermezler ki" diye yakınır.

    Kendisi 54 yaşında.

    Nerde o eski çizgi filmler Utku'cum, keşke tekrarları yayınlansa da izlesek. Şimdikiler saçma geliyor bana.

    Bu epeyce eskilerdendir mesela,

    http://www.youtube.com/watch?v=EY_S8NJmQgE&feature=related




  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Opel'in dedim zaten; Insignia'n değil...

    Tamam, rakipleri çok önde... Acaip önde... Kabul...

    Bu arada "preminium" nedir?

    insigniadan bahsediyoruz opelden değil.
    yanlış yazmısım hızlı yazarken editliyeyim.
    premium olacak.boşver sen onu konumuz değil.
  • Sen Insignia'dan bahsediyor olabilirsin de ben "Opel'in" demişim... Zaten Peugeot ile Insignia karşılaştırılamaz, Opel karşılaştırılır değil mi...

    Neyse; ben şu "FRANSIZ KENDİ HALİNDE" mesajını bir kez daha okuyorum; belki birşeyler öğrenirim.
  • Arkadaslar tasarimlari veya donanimlari konusarak kaliteli olani gostermeye calismanizi hala anlayabilmis degilim. Araci kaliteli yapan sey donanimlari midir veya ic dizayni midir yoksa kaportasinin saglamligi motorun dayanikliligi yuruyen aksamin dayanikliligi vs. yani aracin dagilip size masraf cikartmadan gecirebildigi sure midir. Donanim dediginiz sey gorece kucuk markalarda daha buyuk markalara gore daha ucuza daha cok olucak tabi yoksa adam nasil satsin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Sen Insignia'dan bahsediyor olabilirsin de ben "Opel'in" demişim... Zaten Peugeot ile Insignia karşılaştırılamaz, Opel karşılaştırılır değil mi...

    Neyse; ben şu "FRANSIZ KENDİ HALİNDE" mesajını bir kez daha okuyorum; belki birşeyler öğrenirim.

    bencede tekrar tekrar oku özetin özeti odur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64
    508'in iç mekan kalitesi İnsignia'dan çok daha iyi bizzat kullanıp test ettim. tasarım demiyorum Kalite diyorum Opel kalite anlamında alman markalarında son sıradadır.

    onun için insignia fiyatı yüksek olmasına rahmen passat ile satışlarda kafa kafaya 1.liğe oynuyor değilmi.
    test etmekle sağlamlık anlaşılmaz.uzun sure kullanmak gerekır.

    İnsignia tasarım dışında Passat'a rakip olacak bir araç değil tekrar söylüyorum alman araçları içinde kalite anlamında en gerideki marka opeldir. ayrıca Peugeot sevdiğim bir marka değildir sadece araç hoşuma gitti gidip test ettim ve gördüğüm Passat ile yarışacabilecek kadar iç kaliteye sahip ve insignia'dan daha kaliteli bir kabini var opelden daha kaliteli bir araç demedim sadece kabin kalitesinden bahsettim. ayrıca Passat neredeyse 2 kat fazla satıyor insigniadan.

    D Segmentinin en çok satan otomobili
    Temmuz 2011
    --------------
    1- Passat 489
    2- Opel İnsignia 456
    3-Mercedes C serisi 395
    4-Toyota Avensis 374
    5-Renault Latitude 351
    6- Citroen C5 292
    7- Peugeot 508 187
    8-Ford Mondeo 165
    9-Audi A4 148
    10-Skoda SüperB 106
    passatın şirket vb. kiralık araçlarınıda düşünürsek...
    ayrıca beğenmediğin araç 2010 yılın otomobili ödüllü.

    Beğenmek zorundamıyım öyle bir zorunlulukmu var ben temmuz satışından değil genel satıştan bahsediyorum 2010 yılının aracı seçilmişse ne olmuş şimdi en iyi araç mı oldu o zaman herkes satsın aracını İnsignia alsın. benim bahsettiğim şeyle senin bahsettiğin farklı sen gidip 508'in iç mekanına şahin doğan gibi demişsin bende daha kaliteli malzemeler kullanılmış 508'de İnsignia'ya göre dedim. 2007-2008 Vectra'ların iç mekanına bir bak istersen rezil durumdaydı. sevdiğin markanın aracını en iyi olarak görüp diğerlerinin 5 para etmeyeciğini ima edemezsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi McLaren64 -- 10 Ekim 2011; 12:27:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64
    508'in iç mekan kalitesi İnsignia'dan çok daha iyi bizzat kullanıp test ettim. tasarım demiyorum Kalite diyorum Opel kalite anlamında alman markalarında son sıradadır.

    onun için insignia fiyatı yüksek olmasına rahmen passat ile satışlarda kafa kafaya 1.liğe oynuyor değilmi.
    test etmekle sağlamlık anlaşılmaz.uzun sure kullanmak gerekır.

    İnsignia tasarım dışında Passat'a rakip olacak bir araç değil tekrar söylüyorum alman araçları içinde kalite anlamında en gerideki marka opeldir. ayrıca Peugeot sevdiğim bir marka değildir sadece araç hoşuma gitti gidip test ettim ve gördüğüm Passat ile yarışacabilecek kadar iç kaliteye sahip ve insignia'dan daha kaliteli bir kabini var opelden daha kaliteli bir araç demedim sadece kabin kalitesinden bahsettim. ayrıca Passat neredeyse 2 kat fazla satıyor insigniadan.

    D Segmentinin en çok satan otomobili
    Temmuz 2011
    --------------
    1- Passat 489
    2- Opel İnsignia 456
    3-Mercedes C serisi 395
    4-Toyota Avensis 374
    5-Renault Latitude 351
    6- Citroen C5 292
    7- Peugeot 508 187
    8-Ford Mondeo 165
    9-Audi A4 148
    10-Skoda SüperB 106
    passatın şirket vb. kiralık araçlarınıda düşünürsek...
    ayrıca beğenmediğin araç 2010 yılın otomobili ödüllü.

    Beğenmek zorundamıyım öyle bir zorunlulukmu var ben temmuz satışından değil genel satıştan bahsediyorum 2010 yılının aracı seçilmişse ne olmuş şimdi en iyi araç mı oldu o zaman herkes satsın aracını İnsignia alsın. benim bahsettiğim şeyle senin bahsettiğin farklı sen gidip 508'in iç mekanına şahin doğan gibi demişsin bende daha kaliteli malzemeler kullanılmış 508'de İnsignia'ya göre demişim 2007-2008 Vectra'ların iç mekanına bir bak istersen rezil durumdaydı. sevdiğin markanın aracını en iyi olarak görüp diğerlerinin 5 para etmeyeciğini ima edemezsin.

    insigniaya için sadece tasarımı iyi diyorsun ama?yılın otomobılı odulunu sadece tasarıma vermıyorlar onu anlatmak istedim.
    adamlar 3 yıl once cıkarmıslar aracı 508 ise bu yıl çıkmış ve halen insignianın gerisinde bu bariz bir şekikde kabak gibi belli.
    daha neyin edebiyatını yapıyorsunuzki burda ben 508in konusu geçtiği için insigniayı ornek verdım.passatta aynı şekılde 508den çok ustun.
    bence şuan 508in içi rezil durumda hemde 2012 model bu başkan 2012 , 207-2008 değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64
    508'in iç mekan kalitesi İnsignia'dan çok daha iyi bizzat kullanıp test ettim. tasarım demiyorum Kalite diyorum Opel kalite anlamında alman markalarında son sıradadır.

    onun için insignia fiyatı yüksek olmasına rahmen passat ile satışlarda kafa kafaya 1.liğe oynuyor değilmi.
    test etmekle sağlamlık anlaşılmaz.uzun sure kullanmak gerekır.

    İnsignia tasarım dışında Passat'a rakip olacak bir araç değil tekrar söylüyorum alman araçları içinde kalite anlamında en gerideki marka opeldir. ayrıca Peugeot sevdiğim bir marka değildir sadece araç hoşuma gitti gidip test ettim ve gördüğüm Passat ile yarışacabilecek kadar iç kaliteye sahip ve insignia'dan daha kaliteli bir kabini var opelden daha kaliteli bir araç demedim sadece kabin kalitesinden bahsettim. ayrıca Passat neredeyse 2 kat fazla satıyor insigniadan.

    D Segmentinin en çok satan otomobili
    Temmuz 2011
    --------------
    1- Passat 489
    2- Opel İnsignia 456
    3-Mercedes C serisi 395
    4-Toyota Avensis 374
    5-Renault Latitude 351
    6- Citroen C5 292
    7- Peugeot 508 187
    8-Ford Mondeo 165
    9-Audi A4 148
    10-Skoda SüperB 106
    passatın şirket vb. kiralık araçlarınıda düşünürsek...
    ayrıca beğenmediğin araç 2010 yılın otomobili ödüllü.

    Beğenmek zorundamıyım öyle bir zorunlulukmu var ben temmuz satışından değil genel satıştan bahsediyorum 2010 yılının aracı seçilmişse ne olmuş şimdi en iyi araç mı oldu o zaman herkes satsın aracını İnsignia alsın. benim bahsettiğim şeyle senin bahsettiğin farklı sen gidip 508'in iç mekanına şahin doğan gibi demişsin bende daha kaliteli malzemeler kullanılmış 508'de İnsignia'ya göre demişim 2007-2008 Vectra'ların iç mekanına bir bak istersen rezil durumdaydı. sevdiğin markanın aracını en iyi olarak görüp diğerlerinin 5 para etmeyeciğini ima edemezsin.

    insigniaya için sadece tasarımı iyi diyorsun ama?yılın otomobılı odulunu sadece tasarıma vermıyorlar onu anlatmak istedim.
    adamlar 3 yıl once cıkarmıslar aracı 508 ise bu yıl çıkmış ve halen insignianın gerisinde bu bariz bir şekikde kabak gibi belli.
    daha neyin edebiyatını yapıyorsunuzki burda ben 508in konusu geçtiği için insigniayı ornek verdım.passatta aynı şekılde 508den çok ustun.
    bence şuan 508in içi rezil durumda hemde 2012 model bu başkan 2012 , 207-2008 değil.

    arkadaşım rezil durumda olan ne onu söyle tasarımımı yoksa kalitesimi önce kullandınmı onuda söyle resimlerine bakarak tu kaka diyerek biryere varılmaz ben ikisinide kullanmış birisi olarak diyorum ki 508'in iç mekan kalitesi İnsignia'dan çok daha iyi. rezil olan bir durum varsa benim için kalite olarak İnsignia'nın iç mekan kalitesidir diyorum Ayrıca Peugeot çok iyi bir araç dediğimi de hatırlamıyorum bana İnsignia'nın daha iyi olduğunu ispat etmene gerek yok ben onun bunun sözüyle karar vermem gider test ederim incelerim sonra konuşurum.




  • Şikayetvar.com un verdiğim linkindeki tüm otomobil markalarının şikayetlerini bir gözden geçirin. Şikayet sayılarını ve içerikleri karşılaştırın. Vw nin Dsg şanzımanı şöyle iyidir böyle uçar kaçar diyenler 2010 model vw lerdeki arızaları okusun. Jetta lardaki kronik tavan sarkma şikayetlerinede ve kabin sesi problemlerine göz gezdirin. Opel in astra sında bulunan kronik korna problemi ve klima sorunlarına bakın. 8bin km de fren disk balata değiştiren her tarafından gıcırtılar gelen kapı kolları soyulan opel kullanıcılarına göz atın. Peugeot un da 207 de gögüs açıklığı sorunu yaşayan kapı kolu ve cam açma butonlarının soyulmasından bahsedenler 207 otomatik şanzıman sorunundan bahseden. hepsi aşağıdaki linkde bütün araçların kaç adet şikayeti var ve neleri var hepsini görebilirsiniz.

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/24/f/177/g/Peugeot+Otomotiv


    Sıralamada en fazla şikayet alan markaları sıralarsak

    1. Opel: 403 adet

    2. Renault: 380

    3. Ford: 356

    4: Volkswagen: 328

    5: Fiat: 324

    Listenin ilk 5 i böyle


    Kısaca bahsetmek istediğim her aracın kronik problemleri vardır. Eksileri vardır artıları vardır. Ama ülkemizde maalesef bunların pek bir önemi yok otomobiller alman otomobilleri ve diğerleri diye ayrılıyor tamamen fanatiklik yapılıyor. Yakın çevremden bildiğim üzere alman grubunda çıkan bir arıza saklanmaya çalışılıyor ama diğerlerinde olan arızalar kulaktan kulağa abartılarak anlatılıyor. Bizzat şahit olduğum için açıkça belirtiyorum. Marka fanatikliği kadar kötü birşey yoktur insanın ihtiyacı neyse alacağı araç o isteklerini yerine getirecek maksimum düzeydeyse marka farketmez ben böyle düşünüyorum.


    Toyota corollanın başına gelenler için tıklayın

    http://www.haberciniz.biz/aldigi-otomobil-arizali-cikinca-dava-acip-parasini-geri-aldi-994947h.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MERTERAK -- 10 Ekim 2011; 12:49:24 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERTERAK

    Şikayetvar.com un verdiğim linkindeki tüm otomobil markalarının şikayetlerini bir gözden geçirin. Şikayet sayılarını ve içerikleri karşılaştırın. Vw nin Dsg şanzımanı şöyle iyidir böyle uçar kaçar diyenler 2010 model vw lerdeki arızaları okusun. Jetta lardaki kronik tavan sarkma şikayetlerinede ve kabin sesi problemlerine göz gezdirin. Opel in astra sında bulunan kronik korna problemi ve klima sorunlarına bakın. 8bin km de fren disk balata değiştiren her tarafından gıcırtılar gelen kapı kolları soyulan opel kullanıcılarına göz atın. Peugeot un da 207 de gögüs açıklığı sorunu yaşayan kapı kolu ve cam açma butonlarının soyulmasından bahsedenler 207 otomatik şanzıman sorunundan bahseden. hepsi aşağıdaki linkde bütün araçların kaç adet şikayeti var ve neleri var hepsini görebilirsiniz.

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/24/f/177/g/Peugeot+Otomotiv


    Sıralamada en fazla şikayet alan markaları sıralarsak

    1. Opel: 403 adet

    2. Renault: 380

    3. Ford: 356

    4: Volkswagen: 328

    5: Fiat: 324

    Listenin ilk 5 i böyle


    Kısaca bahsetmek istediğim her aracın kronik problemleri vardır. Eksileri vardır artıları vardır. Ama ülkemizde maalesef bunların pek bir önemi yok otomobiller alman otomobilleri ve diğerleri diye ayrılıyor tamamen fanatiklik yapılıyor. Yakın çevremden bildiğim üzere alman grubunda çıkan bir arıza saklanmaya çalışılıyor ama diğerlerinde olan arızalar kulaktan kulağa abartılarak anlatılıyor. Bizzat şahit olduğum için açıkça belirtiyorum. Marka fanatikliği kadar kötü birşey yoktur insanın ihtiyacı neyse alacağı araç o isteklerini yerine getirecek maksimum düzeydeyse marka farketmez ben böyle düşünüyorum.


    Toyota corollanın başına gelenler için tıklayın

    http://www.haberciniz.biz/aldigi-otomobil-arizali-cikinca-dava-acip-parasini-geri-aldi-994947h.htm

    ilk 5 tekilerın hepsi en çok satış yapan oto firmaları.
    ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı.
    araç satamassan arızalı araçta olmaz.anladın?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    insigniaya için sadece tasarımı iyi diyorsun ama?yılın otomobılı odulunu sadece tasarıma vermıyorlar onu anlatmak istedim.
    adamlar 3 yıl once cıkarmıslar aracı 508 ise bu yıl çıkmış ve halen insignianın gerisinde bu bariz bir şekikde kabak gibi belli.
    daha neyin edebiyatını yapıyorsunuzki burda ben 508in konusu geçtiği için insigniayı ornek verdım.passatta aynı şekılde 508den çok ustun.
    bence şuan 508in içi rezil durumda hemde 2012 model bu başkan 2012 , 207-2008 değil.

    508 i çok sevmiyorum ama içi bence Insignia'dan daha güzel

    ayrıca

    3 sene vectra kullandım illallah geldi opel mi bana uzak olsun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: McLaren64
    508'in iç mekan kalitesi İnsignia'dan çok daha iyi bizzat kullanıp test ettim. tasarım demiyorum Kalite diyorum Opel kalite anlamında alman markalarında son sıradadır.

    onun için insignia fiyatı yüksek olmasına rahmen passat ile satışlarda kafa kafaya 1.liğe oynuyor değilmi.
    test etmekle sağlamlık anlaşılmaz.uzun sure kullanmak gerekır.

    İnsignia tasarım dışında Passat'a rakip olacak bir araç değil tekrar söylüyorum alman araçları içinde kalite anlamında en gerideki marka opeldir. ayrıca Peugeot sevdiğim bir marka değildir sadece araç hoşuma gitti gidip test ettim ve gördüğüm Passat ile yarışacabilecek kadar iç kaliteye sahip ve insignia'dan daha kaliteli bir kabini var opelden daha kaliteli bir araç demedim sadece kabin kalitesinden bahsettim. ayrıca Passat neredeyse 2 kat fazla satıyor insigniadan.

    D Segmentinin en çok satan otomobili
    Temmuz 2011
    --------------
    1- Passat 489
    2- Opel İnsignia 456
    3-Mercedes C serisi 395
    4-Toyota Avensis 374
    5-Renault Latitude 351
    6- Citroen C5 292
    7- Peugeot 508 187
    8-Ford Mondeo 165
    9-Audi A4 148
    10-Skoda SüperB 106
    passatın şirket vb. kiralık araçlarınıda düşünürsek...
    ayrıca beğenmediğin araç 2010 yılın otomobili ödüllü.

    Beğenmek zorundamıyım öyle bir zorunlulukmu var ben temmuz satışından değil genel satıştan bahsediyorum 2010 yılının aracı seçilmişse ne olmuş şimdi en iyi araç mı oldu o zaman herkes satsın aracını İnsignia alsın. benim bahsettiğim şeyle senin bahsettiğin farklı sen gidip 508'in iç mekanına şahin doğan gibi demişsin bende daha kaliteli malzemeler kullanılmış 508'de İnsignia'ya göre demişim 2007-2008 Vectra'ların iç mekanına bir bak istersen rezil durumdaydı. sevdiğin markanın aracını en iyi olarak görüp diğerlerinin 5 para etmeyeciğini ima edemezsin.

    insigniaya için sadece tasarımı iyi diyorsun ama?yılın otomobılı odulunu sadece tasarıma vermıyorlar onu anlatmak istedim.
    adamlar 3 yıl once cıkarmıslar aracı 508 ise bu yıl çıkmış ve halen insignianın gerisinde bu bariz bir şekikde kabak gibi belli.
    daha neyin edebiyatını yapıyorsunuzki burda ben 508in konusu geçtiği için insigniayı ornek verdım.passatta aynı şekılde 508den çok ustun.
    bence şuan 508in içi rezil durumda hemde 2012 model bu başkan 2012 , 207-2008 değil.

    arkadaşım rezil durumda olan ne onu söyle tasarımımı yoksa kalitesimi önce kullandınmı onuda söyle resimlerine bakarak tu kaka diyerek biryere varılmaz ben ikisinide kullanmış birisi olarak diyorum ki 508'in iç mekan kalitesi İnsignia'dan çok daha iyi. rezil olan bir durum varsa benim için kalite olarak İnsignia'nın iç mekan kalitesidir diyorum Ayrıca Peugeot çok iyi bir araç dediğimi de hatırlamıyorum bana İnsignia'nın daha iyi olduğunu ispat etmene gerek yok ben onun bunun sözüyle karar vermem gider test ederim incelerim sonra konuşurum.

    yazıyor bir daha oku.aracın içi rezıl durumda arkdasım.gorsellık sıfır.
    bende 2sinide kullandımki konusuyorum ama dikkat et uzun sure kullanmadıgım 508 hakında malzeme kalıtesı kotu demedım.
    ama astram var konsolu insignia gibi malzeme kalıtesı vw den aşagı değil.
    uzatmanın anlamı yok pejo, vw gibi opel gibi ford gibi toyota gibi otomobil yaptıdamı biz almadık?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERTERAK

    Şikayetvar.com un verdiğim linkindeki tüm otomobil markalarının şikayetlerini bir gözden geçirin. Şikayet sayılarını ve içerikleri karşılaştırın. Vw nin Dsg şanzımanı şöyle iyidir böyle uçar kaçar diyenler 2010 model vw lerdeki arızaları okusun. Jetta lardaki kronik tavan sarkma şikayetlerinede ve kabin sesi problemlerine göz gezdirin. Opel in astra sında bulunan kronik korna problemi ve klima sorunlarına bakın. 8bin km de fren disk balata değiştiren her tarafından gıcırtılar gelen kapı kolları soyulan opel kullanıcılarına göz atın. Peugeot un da 207 de gögüs açıklığı sorunu yaşayan kapı kolu ve cam açma butonlarının soyulmasından bahsedenler 207 otomatik şanzıman sorunundan bahseden. hepsi aşağıdaki linkde bütün araçların kaç adet şikayeti var ve neleri var hepsini görebilirsiniz.

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/24/f/177/g/Peugeot+Otomotiv


    Sıralamada en fazla şikayet alan markaları sıralarsak

    1. Opel: 403 adet

    2. Renault: 380

    3. Ford: 356

    4: Volkswagen: 328

    5: Fiat: 324

    Listenin ilk 5 i böyle


    Kısaca bahsetmek istediğim her aracın kronik problemleri vardır. Eksileri vardır artıları vardır. Ama ülkemizde maalesef bunların pek bir önemi yok otomobiller alman otomobilleri ve diğerleri diye ayrılıyor tamamen fanatiklik yapılıyor. Yakın çevremden bildiğim üzere alman grubunda çıkan bir arıza saklanmaya çalışılıyor ama diğerlerinde olan arızalar kulaktan kulağa abartılarak anlatılıyor. Bizzat şahit olduğum için açıkça belirtiyorum. Marka fanatikliği kadar kötü birşey yoktur insanın ihtiyacı neyse alacağı araç o isteklerini yerine getirecek maksimum düzeydeyse marka farketmez ben böyle düşünüyorum.


    Toyota corollanın başına gelenler için tıklayın

    http://www.haberciniz.biz/aldigi-otomobil-arizali-cikinca-dava-acip-parasini-geri-aldi-994947h.htm

    ilk 5 tekilerın hepsi en çok satış yapan oto firmaları.
    ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı.
    araç satamassan arızalı araçta olmaz.anladın?

    Çok iyi biliyorum bence sen anlamadın. Al sana rakamlar satış sayılarına oranla şikayet sayılarının yüzdesini çıkart bakalam. Opel ithal otomobil satışlarında 3. sıradayken şikayetlerde 1. sırada senin söylediğin gibi nekadar ekmek okadar köfte olsaydı renault 55.864 adet satış ile şikayetlerde rakipsiz 1. sırada olması gerekiyordu. Satış rakamlarına göre şikayetlerde opel in önüne geçmesi gereken markalar sırasıyla renault,ford,volkswagen dir ama durum hiçte böyle değil. Herşey ortada. Daha fazla söylenecek laf yoktur. Verdiğim rakamlar resmidir ve sadece otomobil satış rakamlarıdır.




    2011 yılı en çok satan yerli araçlar

    1. Renault 55.864 adet

    2. Fiat 29.343

    3. Hyundai 20.085

    4. Toyota 5795





    2011 yılı en çok satan ithal araçlar

    1. Ford 39.317 adet

    2. Volkswagen 34.325

    3. Opel 32.176

    4. Toyota 15.915




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERTERAK

    quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    quote:

    Orijinalden alıntı: MERTERAK

    Şikayetvar.com un verdiğim linkindeki tüm otomobil markalarının şikayetlerini bir gözden geçirin. Şikayet sayılarını ve içerikleri karşılaştırın. Vw nin Dsg şanzımanı şöyle iyidir böyle uçar kaçar diyenler 2010 model vw lerdeki arızaları okusun. Jetta lardaki kronik tavan sarkma şikayetlerinede ve kabin sesi problemlerine göz gezdirin. Opel in astra sında bulunan kronik korna problemi ve klima sorunlarına bakın. 8bin km de fren disk balata değiştiren her tarafından gıcırtılar gelen kapı kolları soyulan opel kullanıcılarına göz atın. Peugeot un da 207 de gögüs açıklığı sorunu yaşayan kapı kolu ve cam açma butonlarının soyulmasından bahsedenler 207 otomatik şanzıman sorunundan bahseden. hepsi aşağıdaki linkde bütün araçların kaç adet şikayeti var ve neleri var hepsini görebilirsiniz.

    http://www.sikayetvar.com/sikayetoku/k/24/f/177/g/Peugeot+Otomotiv


    Sıralamada en fazla şikayet alan markaları sıralarsak

    1. Opel: 403 adet

    2. Renault: 380

    3. Ford: 356

    4: Volkswagen: 328

    5: Fiat: 324

    Listenin ilk 5 i böyle


    Kısaca bahsetmek istediğim her aracın kronik problemleri vardır. Eksileri vardır artıları vardır. Ama ülkemizde maalesef bunların pek bir önemi yok otomobiller alman otomobilleri ve diğerleri diye ayrılıyor tamamen fanatiklik yapılıyor. Yakın çevremden bildiğim üzere alman grubunda çıkan bir arıza saklanmaya çalışılıyor ama diğerlerinde olan arızalar kulaktan kulağa abartılarak anlatılıyor. Bizzat şahit olduğum için açıkça belirtiyorum. Marka fanatikliği kadar kötü birşey yoktur insanın ihtiyacı neyse alacağı araç o isteklerini yerine getirecek maksimum düzeydeyse marka farketmez ben böyle düşünüyorum.


    Toyota corollanın başına gelenler için tıklayın

    http://www.haberciniz.biz/aldigi-otomobil-arizali-cikinca-dava-acip-parasini-geri-aldi-994947h.htm

    ilk 5 tekilerın hepsi en çok satış yapan oto firmaları.
    ne kadar ekmek o kadar köfte hesabı.
    araç satamassan arızalı araçta olmaz.anladın?

    Çok iyi biliyorum bence sen anlamadın. Al sana rakamlar satış sayılarına oranla şikayet sayılarının yüzdesini çıkart bakalam. Opel ithal otomobil satışlarında 3. sıradayken şikayetlerde 1. sırada senin söylediğin gibi nekadar ekmek okadar köfte olsaydı renault 55.864 adet satış ile şikayetlerde rakipsiz 1. sırada olması gerekiyordu. Satış rakamlarına göre şikayetlerde opel in önüne geçmesi gereken markalar sırasıyla renault,ford,volkswagen dir ama durum hiçte böyle değil. Herşey ortada. Daha fazla söylenecek laf yoktur. Verdiğim rakamlar resmidir ve sadece otomobil satış rakamlarıdır.




    2011 yılı en çok satan yerli araçlar

    1. Renault 55.864 adet

    2. Fiat 29.343

    3. Hyundai 20.085

    4. Toyota 5795





    2011 yılı en çok satan ithal araçlar

    1. Ford 39.317 adet

    2. Volkswagen 34.325

    3. Opel 32.176

    4. Toyota 15.915

    anlamamışsın ama başkan.
    çokmu fark var şikayetlerın arasında?
    20-30 kadar fark var 300-400 şikayetten bahsediyor.baz alınırmı bu Allah aşkına ya.
    önemlı olan bariz farkların olması.
    bariz farkta satışlarda var bakarsan gorursun.
    butun firmalar pejoyu katlamış satışta sen burda avukatlık yap afferin sana.




  • Yukarıdaki sayıları "anlayabilmek için" denklem kurmayı bilmek gerek.

    Rakamlar diyork ki;
    Renault 55.000 araç satmış; 380 şikayeti var.
    Opel; 32.000 araç satmış; 403 şikayeti var.

    Renault; her 144 araçta 1 şikayet almış
    Opel, her 79 araçta 1 şikayet almış.

    Demek ki Opel; Renault'ya göre %82 daha sık şikayet alıyormuş. Yani neredeyse 2 katı...

    Yukarıdaki sayılar böyle yorumlanır...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolfien -- 10 Ekim 2011; 14:27:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfien

    Denklem kurmayı da bilmiyorsun sanırım... Arada 30-40 fark varmış...

    Diyor ki arkadaş; Renault 55.000 araç satmış; 380 şikayeti var.
    Senin kalite sembolü Opel; 32.000 araç satmış; 403 şikayeti var.

    Renault; her 144 araçta 1 şikayet almış
    Opel, her 79 araçta 1 şikayet almış.

    Demek ki Opel; Renault'ya göre %82 daha sık şikayet alıyormuş. Yani neredeyse 2 katı...

    Yukarıdaki sayılar böyle yorumlanır..."20-30 kadar fark var 300-400 şikayetten bahsediyor." diye yorumlanmaz...

    laftan anlamıyorsunki ben baz alınmaz diyorum sen reno ile karşılaştırıyorsun.
    bırakta bu bahaneleri pejoyu anlat avukat kardaş neden az satıyor pejo?
  • bana biri pejonun neden az sattığını söylesin?
  • @mikoli88

    Bu forumda otomobillerden gerçekten anlayan, önyargılarının esiri olmadan insanlara bildiklerini öğretmeye çalışan çok değerli insanlar var. Bunlardan bir kaçı da bu başlık altında seninle diyalog halinde.

    Bu kadar kişi birleşmiş sana bir şeyler öğretmeye çalışıyor, bence bir şeyler öğrenmeye bak.

    Bilgi değerlidir, bilgiyi elinin tersiyle itme.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mikoli88

    bana biri pejonun neden az sattığını söylesin?

    6.5 milyon peugeot 206nın satılması şuan 7 milyonu aşmış durumda ve hala satılması 4 milyon peugeot 307 nin satılması 106 nında milyonları aşan üretiminin olduğunu ve efsanesinden sonra üretimim durup istek sonucu tekrar fabrikanın üretmesi.

    http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/printnews.aspx?DocID=3740653

    imzamdaki gibi peugeot ve opel kullanıcısıyım ama opelin hangi modeli bunlar kadar satış rakamına ulaştı. hangi modeli efsane bende sana bunu soruyom




  • 
Sayfa: önceki 89101112
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.