Şimdi Ara

Nedir bu 3008'in olayı ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
154
Cevap
1
Favori
7.709
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 55
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 7
  • Ortalama Mesaj Aralığı 55 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Favoriye Eklediklerim 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TEPEE PREMİUM PACK (29 mesaj) Panthér (21 mesaj) yusuf24 (7 mesaj) 17Scorpion (7 mesaj) lojistisyen (7 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (65 mesaj) Mobil (46 mesaj) Mini (33 mesaj) Uygulama (10 mesaj)
  • @
3 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1120 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    Arkadaşlar bir merakım var.. yakın bir arkadaşa 2017-2018 model pug 3008 bakıyoruz dizel oto.. dikkatimi çeken şu oldu muadili suvlardan en az 25-30k daha pahalı.. üst segment; örneğin yine benzer özelliklerde dizel oto bi insigniadan yine aynı miktarlarda pahalı.. nedir bu 3008in olayı ? Bu kadar pahalı olmasında benim göremediğim bir sebep mi var ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi selamolsun1 -- 18 Şubat 2020; 19:24:30 >



    |
    |
  • Fransız plastiği diyen kişi kesin olarak VW fanboyu. VW ve onun artıkları ile yapılan 2 kardeşin her SUV muadilinden hem motor hem şanzıman hem de fersah fersah malzeme kalitesinden ileride
    az yakan hdi dizel motor +
    tam otomatik aisin şanzıman +
    başarılı iç ve dış tasarım.

    bu 3'ü birarada olan premium modeller var hocam, volvo-bmw-merso-audi vs.

    birde honda cr-v var 1.6 dizel - ZF9 tam otomatik ama o da fazla pahalı.
    çift kavramalı bir şanzımanı tork konvertörlü tam otomatik bir şanzımana tercih edeni ilk defa görüyorum

    ıslak kuru farketmez işler biraz zorlaştırıldığında kavrama ve mekatronik hemen orada bitiyor

    tork konvertöründe bu değerler 200-300 bin seviyelerinde

    200 bin deviren kaç çift kavrama gördünmü hayatında.

    aklınca Fosfos fanı değilim deyip gizli fanatiği oynuyorsun

    porş firması DSG şanzımanı yarışlarda kullanıyordu çok hızlı vites geçişleri olduğu için..

    aç oku öğren.

    firma porşuda bu kronik arızalı ürünüde insanlığa hediye etti.

    şikayet var.com u aç bak bakalım 3008 mi daha çok azıralı yoksa tgun mi sonuçları buraya yaz beraber okuyalım.

    iyi niyet gösteren doğuş oto faturalarını beraber okuyoruz buradan

    almanda sorun olunca dert olmuyorda fransız yapınca neden sorun oldu.

    2 sinide yazın o zaman olur bel altı vurmayın..

    ağırlık vs derken logo sizi şirket hissedarı yapmaz

    beğenirsiniz beğenmezsiniz göreceli

    bu model çıktığı dakika itibariyle rekorlar kırarak yoluna devam edecek.

    bu kullanıcıların tercihi..
  • Yarbay
    7365 Mesaj
    Nedeni olağanüstü gitmesi premonyum kalitesinde olması devasa olması,sorunsuz olması amma velakin en önemlisi pejo olması
    |
    |
  • Yarbay
    3457 Mesaj
    az yakan hdi dizel motor +
    tam otomatik aisin şanzıman +
    başarılı iç ve dış tasarım.

    bu 3'ü birarada olan premium modeller var hocam, volvo-bmw-merso-audi vs.

    birde honda cr-v var 1.6 dizel - ZF9 tam otomatik ama o da fazla pahalı.
  • Yarbay
    2003 Mesaj
    3008 in olayı eskidendi. Dizel otomatik gripli 175 bindi. O zaman iş yapıyordu
    |
    |
  • Yarbay
    4750 Mesaj
    Arkadaşınız neden 3008 istiyor? İşte bu sorunun cevabı, 3008'in olayı.

    İnsignia demişsiniz. Ben de dahil çoğu kullanıcı, kullanması çok daha zevkli olmasına rağmen sedan veya hb araçları değil, bu tip yüksek modelleri alıyor son yıllarda.
    Yollarda F sınıfı sedan paraları verilmiş, lüks arazi araçları daha çok görüyoruz mesela.
  • Yarbay
    3440 Mesaj
    3008 in bir olayı yok mudillerinden uçurum bir farkıda yok fiyat olarak ama donanım farkı var daha dolu. O segmentte satan zaten fazla model yok eskiden lider sportage di şimdi nissan qasqai sanırsın gazeteden kuponla dağıtıyorlar her sokakta üç beş tane görmek mümkün..

    Onun dışında geriye zaten para değer kaybettirmiycek bir tiguan birde 3008 kalıyor..
    |
    |
  • Binbaşı
    1120 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bugün 3008 deneme sürüşü yaptım keza arkadaş da denedi f10 sahibiyim belki kıyaslanmaz ama bana keyifli bi araç gibi geldi.. özellikle direksiyonunun küçüklüğü sürüşü baya kolaylaştırıyor.. hızlanması falan da feena dğl torkdan dolayı.. ama 200den başlıyo fiyatlar ucu açık bi şekilde de devam ediyor. bilemedim yani bu paralar bağlanır mı .. ama piyasa bu işte
    |
    |
  • Binbaşı
    1120 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: bende345

    Arkadaşınız neden 3008 istiyor? İşte bu sorunun cevabı, 3008'in olayı.

    İnsignia demişsiniz. Ben de dahil çoğu kullanıcı, kullanması çok daha zevkli olmasına rağmen sedan veya hb araçları değil, bu tip yüksek modelleri alıyor son yıllarda.
    Yollarda F sınıfı sedan paraları verilmiş, lüks arazi araçları daha çok görüyoruz mesela.
    Sırf yerden yüksek diye bir üst segment bineklerden bile daha pahalı olmasını anlamıyorum.. yoksa haklısın hocam yollarda epey suvlar revaçta
    |
    |
  • Çavuş
    72 Mesaj
    [font="Courier New"] Etkileyici iç ve dış tasarımı . Başarılı motor ve sanzıman . Bakımlarının muadillerine göre ucuz olması. Bütün motorların yeterince az yakması ..
    |
    |
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    Fransız plastiği diyen kişi kesin olarak VW fanboyu. VW ve onun artıkları ile yapılan 2 kardeşin her SUV muadilinden hem motor hem şanzıman hem de fersah fersah malzeme kalitesinden ileride
  • Binbaşı
    1050 Mesaj
    walalha bende alıycaktım ama sonanda vazgectım bırde fıyatları bana anlamsız yuksek geldı 3008 lerın sıfıra yakın bır arac bakıyordum kısmet olmadı ımzamdakı aracı aldım .Bırde sanayıde en buyuk Pejocu bır usta var tanıdık daha once hanımda pejo vardı bır süreliğine abı dedı bak kac tane ADBlue tankı arızalı degıstırdım ...
    |
    |

  • peugeot 3008 çok geniş ve ferah bir araç uzun yolda da çok rahat gidiliyor bence en çok satılanlar arasında zirvede olmasının nedeni bu
  • Yüzbaşı
    312 Mesaj
    Sıfır dizel otomatik b sınıfı araçlar 200 k olunca gerisini siz düşünün sonuçta 3008 sınıfının en iyi araçlarından.
    |
    |
  • Yarbay
    7829 Mesaj
    Bu sınıfta alıncak iki araç var biri kuga diğeri,3008. Avrupada kuga sınıf lideri.
    |
    |
  • Yarbay
    2733 Mesaj

    hayatında 3008 i kullandın mı??
    |
    |
    Balraos kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    963 Mesaj

    Tiguan'in dizel de filan yağlı dsg var onu ne yapacan? Porsche dediğin firma vw grubuna bağlı adamlar onu alıp üzerinde geliştirme yapıyor bu kötü bir durum değil adamlar arge ile bir şeyler üreten firma oradan laf çakmanız anlamsız olmuş. Hem tiguan'in bir ağırlığı var tasarımında 3008 onun rakibi değil ki oyuncak gibi araba sanki çok Fransız arabalarındaki elektronik sistemler sağlamda yada adblue tankı arızasına garanti bakıyorda(?) vw hiç olmazsa iyi niyet filan bir şeyler uyduruyor pug grubunda bu da yok. Bu arada bende vw sevdalısı değilim japon toyota, honda yada amerikan fordunun daha çok yakın geldiğini söyleyebilirim ama şu da var fransızların yaptığı abidik kubidik tasarımların herkese hitap etmediğide bir gerçek(reno harici).



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lithaunans -- 19 Şubat 2020; 23:24:24 >
    |
    |
    TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
pubg mobile uc
vp satın al
Webtures SEO;SEO Nedir?
Sohbet
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,250
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.