Şimdi Ara

NEDEN VOLKSWAGEN (9. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
458
Cevap
5
Favori
31.219
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo
    Vw eleştirilirken baz donanım versiyonundaki araçlar konu edilerek eleştiriliyor, peki bmw audi mercedes liste başlangıç fiyatları full donanımlı araçlar için mi veriliyor, 40000€ diyorsa türkiye paketi diye çoğu alıcının yetinmediği boş bir araç için fiyat veriyorlar ondan sonra üstünü sen dolduruyorsun 50000€ araç alıoyorsun, bunu audi bmw yapınca kimse eleştirmiyor da vw yapınca neden eleştiri konusu oluyor hala anlamış değilim. Bunun tersini yapan baz versiyonları bile full olan cruze gibi modeller neden araçları dolu satmaz zorunda ise ,premium tabir edilen markalar neden boş araç fiyatı verip üzerini sen doldur diyorsa, vw de aynı nedenlerden ötürü yapıyor....ayrıca vw'de illa hazır paketli araçları almak zorunda da değilsiniz, gider istediğiniz opsiyonları ekletirsiniz beklemeyi göze alırsınız istediğiniz özellikte bir aracınız olur, passat için aynı özellikte bir 2.0 tdi 170bg bir passatı bmw 3.20d olarak almaya kalktığınızda bmw 3 serisi daha pahalıya gelir, bence 100000tl passata çok değil, bu paraya bmw 3 serisi araç varsa passat da olur, nasıl passat yerine superb almak daha costefektif ise bmw 3 serisi yerine passat almak da o kadar costefektifdir. Bmw 5 serisi ayrı bir dünya olabilir ama, kimse bana passatla 3 serisi eşdeğer demesin, bu kadar kötü iç mekanlı bir araç (motor hariç) bu forumda efsane bu oluyorsa asıl marka fanatikliği budur...

    +1

    Aynen katiliyorum.bmw 530d aracimi alirken.normal satis fiyati 90bin euro seviyesinden basliyordu.opsiyonlari ekleyince baya artti.en azindan vw grubunda ve diger birkac markada tum opsiyonlari alsaniz bile 15 bin lira tutuyor en fazla.bmw audi ise 20bin euro fiyatini buluyor.

    Ayrica toyota nissan hyundai gibi markalarda opsiyon alma sansiniz yok.oyle bir secenek sunulmuyor.gerci bu araclardada donanima gore isitmali koltuk sunroof deri doseme anahtarsiz calisma xenon far geri gorus kamerasi gibi donanimlar standart sunuluyor.

    Sonucta her aracin bir eksigi var.kimi daha pahali kimi opsiyon sunuyor.o yuzden dogru secim onemli.
  • https://forum.donanimhaber.com/showTopic.asp?m=44694431

    Sadece ilk mesaji okuyun,
    Bu tarz agrizalar her markada olur. Bu arizayi verdi diye o marka kotudur demek olmaz.
    Ama vw e cok kaliteli diyende bu arabaninda ariza verebildigini ogrense iyi olur.

    Bu arada passatimdan once 2004model vectra confort kullaniyordum. Yeni sattim. O aracimda sadece benzin pompasi arizasi nedeniyle araba calismamisti. Fakatbunun nedeni de benzin deposundaki pislikti. Ama herkes vectrayi sorunlu zanneder. Benim icin en sorunsuz aracti.

    Kullanmadigim hic bir arac icin yorum yapmam. Bi nedenle fluance ile jettayi kiyaslayan arkadasa sasiyorum. Sanirim kendisi jettayi kullanmamis. Bu nedenle aradaki farki anlayamiyor. Ama octavia dururkende jettaya sadece ikinci eli iyi olacagi icin bakilabilir. Arabalari bilen neden boyle dedigimi anlar zaten. Aciklamaya gerek yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    Ya Allah aşkına kim 100bin tl verip passata biner tabiki BMW audi alçak bence en boş BMW 3.20d en kral passattan daha iyidir audi a4 de öyle sizlerde araba takıntısı yok marka takıntısı var en iyisi hep vw diyorsunuz biri RENO binen vw ulaşamaz diyor diyen diyene herkes konuşuyor ama sunu unutuyorlar herkes birgün vw ne kadar pahalı araba sizlere sattığı dogrusu 2011 yilindayiz hala boş arabaya 40 50 bin tl veren var ya

    asıl en boş 3.20 en kral passattan iyidir demek marka takıntısının daniskasıdır, ayrıca ne açıdan iyidir o da tartışılır, genç bir adama göre havası, kızların bakması, daha iyi kaçması, arkadan itiş gibi avantajları olabilir ama bir aile kullanımı açısından, iç mekan darlğı başlı başına passattan geride kalmasına yeter.... boş arabaya 40-50 bin tl fazla ise boş bmw ye neden 40000€ fazla değil hala onu anlamış değilim, ha 'o bmw herşeyi hakeder' zihniyeti asıl sizin eleştirdiğiniz zihniyet değil mi?.... 100000tl verip passata binilmezse, 50000tl verilip de renoya da binilmez o zaman, ama asıl olan bir şey var, vw diğer markalara göre premium kalitesine daha fazla yaklaşabilen bir alman markasıdır, alman mühendisliğinin sadeliğinden rahatsız olmayan kullanıcılar için de, türkiyede en yüksek F/P oranına sahip markadır, arıza çıkarmıyor diye bir iddiam yok çünkü çıkarıyor, bu konuda en başarılı olanlar da zaten istatistiksel olarak japon markaları, yani yine fransızlar değil, o yüzden fransız arabaların genel olarak kendi klasmanında değerlendirilmesi gerekir, o klasman da benim içim umut vaad eden markalar sınıfından öteye geçemez.....
  • NEDEN VOLKSWAGEN?

    Neden olacak herkesde olduğu için. Artık ayak altına düştü. Ofis boya bile Jetta veriyor şirket. Artık tüm filo şirketlerinde sürüsüne bereket var ve firmalar ofis boylara bile VW veriyor. Trafikte plakalığında "Derindere, Tebarval, Europcar, İntercity, Fillocar" vb. yazılı bir sürü Jetta ve Passat hatta JETPAS (Çünkü artık Jetta ve Passat tıpa tıp aynı gibi) görüyorum. Geçen hafta Kavacık'tan Sahrayıcedid'e doğru gelirken trafik kilit. Akşam saat 18 - 18:30 arası. Ümraniye çıkışına gelmeden. Sol şeritte gümüş renk PASSAT TSI bozulmuş, dörtlüleri yakmış duruyordu. Bu tabi Passat sorunlu araba demek anlamına gelmez ama arabasına tapan VW sahipleri sanmasın ki VW bozulmaz.
    Gözünüzde çok büyütmüşsünüz siz bu VW'leri. Ülkesi bile bu kadar değer vermiyor. Günümüzde artık kötü araba yok. Bir malzeme kalitesidir gidiyor. Pazar günü 508'i de inceledim yeni Passatı'da inceledim. İkisi arasında da aman aman bir fark göremedim. Passat'ın ön konsolu zaten bir önce ki ile aynı hemen hemen. Sanki VW'nin içi özel el yapımı, hakiki deri kaplama, göz nuru ile işlenmiş maun kaplama. Kapı içleri filan normal sıradan diğerleri gibi. Abartacak tapacak bir durum yok. Passatın en baba modeli 1996 - 2004 arası çıkan kasasıdır. Ve özellikle o kasanın 2003/2004 model makyajlıları en klasiğidir. Ve ben o arabalara kaliteli derim. Yine aynısını Bora içinde söyleyebilirim. Bora daha ağır ve kaliteliydi. Sonra düşürdüler kaliteyi Jetta ile. Ha, şunu da diyeyim. Yeni Jetta ve yeni Passat bir öncekine göre daha güzel ve olması gerektiği gibi. Ama sıradan, düz çizgilere sahipler. Özellikle ön burun.

    BİRDE DENSİZİN BİRİ ÇIKMIŞ YUKARI DA "RENO SAHİPLERİ VW'YE ULAŞAMADIKLARI İÇİN RENO ALIYOR" DEMİŞ. BAK ASLANIM; ŞU AN GİDİP SIFIR KM. EN KRAL JETTA'YI ÇEKERİM ALTIMA. PEŞİN TRİNK PARA VERİP ALIRIM BİLE. BOŞLINE 1.2 TSI JETTA'LAR 41800 LİRADAN BAŞLIYOR. BİLİRİZ EVELALLAH ALMASINI. AMA O KADAR PARAYI ARABAYA BAĞLAYIP KAPININ ÖNÜNE BIRAKMAM. ŞU AN ARABADAN ÖNCE BAŞKA PLANLAR VAR KAFADA. ALTIMIZDA VAR BİR TANE GÖRÜYOR İŞİMİ VEYETİYOR ŞU AN. ZAMANI GELİNCE ARTIK JETTA MI OLUR, FLUENCE Mİ OLUR COROLLA MI OLUR BİLEMEM. AMA İNSANLARA BÖYLE HAKARET EDEMEZSİN GÖZÜ DÖNMÜŞ VEWE AŞIĞI İNSAN.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi brkcad34 -- 23 Mart 2011; 11:48:48 >
  • Bazı VW sahipleri araçlarını gözlerinde çok büyüttükleri için ve DSG,TSI teknolojilerinden dolayı tüm ülkeye virüs gibi yayıldı vw sevgisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: canvarol

    Bazı VW sahipleri araçlarını gözlerinde çok büyüttükleri için ve DSG,TSI teknolojilerinden dolayı tüm ülkeye virüs gibi yayıldı vw sevgisi.


    Haklı olduğunuz noktalar var ama bir Yeni Opel Astra kullanıcısı olarak test ettiğim Dizel DSG için Yeni Astra kadar çekici olmasa da (Passat hariç) Vw alınır diyorum. Nitekim Şu an kendim için Vw Polo TDI DSG siparişi verdim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    NEDEN VOLKSWAGEN?

    Neden olacak herkesde olduğu için. Artık ayak altına düştü. Ofis boya bile Jetta veriyor şirket. Artık tüm filo şirketlerinde sürüsüne bereket var ve firmalar ofis boylara bile VW veriyor. Trafikte plakalığında "Derindere, Tebarval, Europcar, İntercity, Fillocar" vb. yazılı bir sürü Jetta ve Passat hatta JETPAS (Çünkü artık Jetta ve Passat tıpa tıp aynı gibi) görüyorum. Geçen hafta Kavacık'tan Sahrayıcedid'e doğru gelirken trafik kilit. Akşam saat 18 - 18:30 arası. Ümraniye çıkışına gelmeden. Sol şeritte gümüş renk PASSAT TSI bozulmuş, dörtlüleri yakmış duruyordu. Bu tabi Passat sorunlu araba demek anlamına gelmez ama arabasına tapan VW sahipleri sanmasın ki VW bozulmaz.
    Gözünüzde çok büyütmüşsünüz siz bu VW'leri. Ülkesi bile bu kadar değer vermiyor. Günümüzde artık kötü araba yok. Bir malzeme kalitesidir gidiyor. Pazar günü 508'i de inceledim yeni Passatı'da inceledim. İkisi arasında da aman aman bir fark göremedim. Passat'ın ön konsolu zaten bir önce ki ile aynı hemen hemen. Sanki VW'nin içi özel el yapımı, hakiki deri kaplama, göz nuru ile işlenmiş maun kaplama. Kapı içleri filan normal sıradan diğerleri gibi. Abartacak tapacak bir durum yok. Passatın en baba modeli 1996 - 2004 arası çıkan kasasıdır. Ve özellikle o kasanın 2003/2004 model makyajlıları en klasiğidir. Ve ben o arabalara kaliteli derim. Yine aynısını Bora içinde söyleyebilirim. Bora daha ağır ve kaliteliydi. Sonra düşürdüler kaliteyi Jetta ile. Ha, şunu da diyeyim. Yeni Jetta ve yeni Passat bir öncekine göre daha güzel ve olması gerektiği gibi. Ama sıradan, düz çizgilere sahipler. Özellikle ön burun.

    BİRDE DENSİZİN BİRİ ÇIKMIŞ YUKARI DA "RENO SAHİPLERİ VW'YE ULAŞAMADIKLARI İÇİN RENO ALIYOR" DEMİŞ. BAK ASLANIM; ŞU AN GİDİP SIFIR KM. EN KRAL JETTA'YI ÇEKERİM ALTIMA. PEŞİN TRİNK PARA VERİP ALIRIM BİLE. BOŞLINE 1.2 TSI JETTA'LAR 41800 LİRADAN BAŞLIYOR. BİLİRİZ EVELALLAH ALMASINI. AMA O KADAR PARAYI ARABAYA BAĞLAYIP KAPININ ÖNÜNE BIRAKMAM. ŞU AN ARABADAN ÖNCE BAŞKA PLANLAR VAR KAFADA. ALTIMIZDA VAR BİR TANE GÖRÜYOR İŞİMİ VEYETİYOR ŞU AN. ZAMANI GELİNCE ARTIK JETTA MI OLUR, FLUENCE Mİ OLUR COROLLA MI OLUR BİLEMEM. AMA İNSANLARA BÖYLE HAKARET EDEMEZSİN GÖZÜ DÖNMÜŞ VEWE AŞIĞI İNSAN.


    abi son büyük harflerle yazdığını ben de hep anlatmak istedim insanlara. +1
  • biri baslik açsın hemen : NEDEN RENO DEĞİL
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    NEDEN VOLKSWAGEN?

    Neden olacak herkesde olduğu için. Artık ayak altına düştü. Ofis boya bile Jetta veriyor şirket. Artık tüm filo şirketlerinde sürüsüne bereket var ve firmalar ofis boylara bile VW veriyor. Trafikte plakalığında "Derindere, Tebarval, Europcar, İntercity, Fillocar" vb. yazılı bir sürü Jetta ve Passat hatta JETPAS (Çünkü artık Jetta ve Passat tıpa tıp aynı gibi) görüyorum. Geçen hafta Kavacık'tan Sahrayıcedid'e doğru gelirken trafik kilit. Akşam saat 18 - 18:30 arası. Ümraniye çıkışına gelmeden. Sol şeritte gümüş renk PASSAT TSI bozulmuş, dörtlüleri yakmış duruyordu. Bu tabi Passat sorunlu araba demek anlamına gelmez ama arabasına tapan VW sahipleri sanmasın ki VW bozulmaz.
    Gözünüzde çok büyütmüşsünüz siz bu VW'leri. Ülkesi bile bu kadar değer vermiyor. Günümüzde artık kötü araba yok. Bir malzeme kalitesidir gidiyor. Pazar günü 508'i de inceledim yeni Passatı'da inceledim. İkisi arasında da aman aman bir fark göremedim. Passat'ın ön konsolu zaten bir önce ki ile aynı hemen hemen. Sanki VW'nin içi özel el yapımı, hakiki deri kaplama, göz nuru ile işlenmiş maun kaplama. Kapı içleri filan normal sıradan diğerleri gibi. Abartacak tapacak bir durum yok. Passatın en baba modeli 1996 - 2004 arası çıkan kasasıdır. Ve özellikle o kasanın 2003/2004 model makyajlıları en klasiğidir. Ve ben o arabalara kaliteli derim. Yine aynısını Bora içinde söyleyebilirim. Bora daha ağır ve kaliteliydi. Sonra düşürdüler kaliteyi Jetta ile. Ha, şunu da diyeyim. Yeni Jetta ve yeni Passat bir öncekine göre daha güzel ve olması gerektiği gibi. Ama sıradan, düz çizgilere sahipler. Özellikle ön burun.

    BİRDE DENSİZİN BİRİ ÇIKMIŞ YUKARI DA "RENO SAHİPLERİ VW'YE ULAŞAMADIKLARI İÇİN RENO ALIYOR" DEMİŞ. BAK ASLANIM; ŞU AN GİDİP SIFIR KM. EN KRAL JETTA'YI ÇEKERİM ALTIMA. PEŞİN TRİNK PARA VERİP ALIRIM BİLE. BOŞLINE 1.2 TSI JETTA'LAR 41800 LİRADAN BAŞLIYOR. BİLİRİZ EVELALLAH ALMASINI. AMA O KADAR PARAYI ARABAYA BAĞLAYIP KAPININ ÖNÜNE BIRAKMAM. ŞU AN ARABADAN ÖNCE BAŞKA PLANLAR VAR KAFADA. ALTIMIZDA VAR BİR TANE GÖRÜYOR İŞİMİ VEYETİYOR ŞU AN. ZAMANI GELİNCE ARTIK JETTA MI OLUR, FLUENCE Mİ OLUR COROLLA MI OLUR BİLEMEM. AMA İNSANLARA BÖYLE HAKARET EDEMEZSİN GÖZÜ DÖNMÜŞ VEWE AŞIĞI İNSAN.


    Tırnak içine aldığın cümle bana ait. Öncelikle haddini bilmeyi, seviyeli ve doğru bir üslupla konuşmaya davet ediyorum.

    Bu markalar merdiven gibidir. Kendi lafınla vuruluyorsun. Her zaman bir alt markanın full donanımlısı bir üst markanın boş olanı ile kıyaslanır. En bariz örneklerden birisini de kendim gibi bir arkadaş ile ele aldık. Mesela boş Audi A3 ile dolu VW Golf gibi.. Ben de "evelallah Audi almasını bilirim ama o kadar parayı boşline arabaya bağlamam".

    Forumları bir dolaş. İnsanlar en başta ekonomik olması tercihi ile özelliklerini sıraladıkları araçlar içerisinde neden VW dışarıda kalıyor? Çünkü diğer araçlardan pahalı. Bir kere ulaşabildiği en üst segment olan D sınıfına henüz Laguna III ve Latitude ile adım atan hep B ve C sınıfı araçları ile orta-alt gelirliye hitap ederek üretim yapan bir firma ile ben muhattap bile olmam. Geçmişte de böyleydi bugün de böyle. VW hep diğer markalardan pahalı satıldı. Ancak geçmişe nazaran fiyatları artık diğer markalarla aman aman fark etmiyor. Ayrıca Renault ile ilgili bu görüşlerimi neden Dacia firmasını satın aldı sorusu ile araştırıp öğrenebilirsin.

    Son olarak VW Passat vb araçlar bu ülkede fenomen olmuş modellerdir. Her zaman dikkat çekersiniz ve size bir marka değeri katar. Renault ile veya Peugeot ile isterse buram buram kalite kokan araç olsun dikkat çekmeyi başarmanız çok çok güç. Baştan kaybeder çünkü o ekonomik olan orta halliye hitap eden Renault'dur..

    Volkswagen fiyatlarını Renault ve diğer aynı değer sınıfındaki marklarla eşit tutsun. Bakın bakalım diğer markaların satışları ne durumda oluyor..

    Seviyesizce ve bilgisizce atıp tutmak bodoslama konuşmak kolay..
  • Arkadaslar ortami germeye gerek yok.her araba guzeldir.olay sadece ulkemizde tutulup tutulmamasi.amerikada toyota satista hep ilk 2 de olmustur.ulkemizde ise renault vw ve fiat basi ceker.sonucta her ulkenin ekonomik ve sosyal durumu farkli.
  • İzleyenler mutlaka vardır,

    Ben izlemeyenler ile paylaşmak istedim ...

    Neden VW nin cevabı olabilir :)

    http://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atoprak


    İzleyenler mutlaka vardır,

    Ben izlemeyenler ile paylaşmak istedim ...

    Neden VW nin cevabı olabilir :)

    http://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k










    VİDEO SÜPERDİ TEŞEKKÜRLER
  • vw hep eleştirdim eleştirmelerimde haklı olduğum yönlerimde oldu ama körü körünede eleştirmedim hiç bir zaman ben vw kötü araba demedim sadece pahalı dedim ama insalar hep beni yanlış anladı artık eminim sınıf olarak her segmentte her markada tek rakibi bence skoda araçları oda octavia ve super b dir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    NEDEN VOLKSWAGEN?

    Neden olacak herkesde olduğu için. Artık ayak altına düştü. Ofis boya bile Jetta veriyor şirket. Artık tüm filo şirketlerinde sürüsüne bereket var ve firmalar ofis boylara bile VW veriyor. Trafikte plakalığında "Derindere, Tebarval, Europcar, İntercity, Fillocar" vb. yazılı bir sürü Jetta ve Passat hatta JETPAS (Çünkü artık Jetta ve Passat tıpa tıp aynı gibi) görüyorum. Geçen hafta Kavacık'tan Sahrayıcedid'e doğru gelirken trafik kilit. Akşam saat 18 - 18:30 arası. Ümraniye çıkışına gelmeden. Sol şeritte gümüş renk PASSAT TSI bozulmuş, dörtlüleri yakmış duruyordu. Bu tabi Passat sorunlu araba demek anlamına gelmez ama arabasına tapan VW sahipleri sanmasın ki VW bozulmaz.
    Gözünüzde çok büyütmüşsünüz siz bu VW'leri. Ülkesi bile bu kadar değer vermiyor. Günümüzde artık kötü araba yok. Bir malzeme kalitesidir gidiyor. Pazar günü 508'i de inceledim yeni Passatı'da inceledim. İkisi arasında da aman aman bir fark göremedim. Passat'ın ön konsolu zaten bir önce ki ile aynı hemen hemen. Sanki VW'nin içi özel el yapımı, hakiki deri kaplama, göz nuru ile işlenmiş maun kaplama. Kapı içleri filan normal sıradan diğerleri gibi. Abartacak tapacak bir durum yok. Passatın en baba modeli 1996 - 2004 arası çıkan kasasıdır. Ve özellikle o kasanın 2003/2004 model makyajlıları en klasiğidir. Ve ben o arabalara kaliteli derim. Yine aynısını Bora içinde söyleyebilirim. Bora daha ağır ve kaliteliydi. Sonra düşürdüler kaliteyi Jetta ile. Ha, şunu da diyeyim. Yeni Jetta ve yeni Passat bir öncekine göre daha güzel ve olması gerektiği gibi. Ama sıradan, düz çizgilere sahipler. Özellikle ön burun.

    BİRDE DENSİZİN BİRİ ÇIKMIŞ YUKARI DA "RENO SAHİPLERİ VW'YE ULAŞAMADIKLARI İÇİN RENO ALIYOR" DEMİŞ. BAK ASLANIM; ŞU AN GİDİP SIFIR KM. EN KRAL JETTA'YI ÇEKERİM ALTIMA. PEŞİN TRİNK PARA VERİP ALIRIM BİLE. BOŞLINE 1.2 TSI JETTA'LAR 41800 LİRADAN BAŞLIYOR. BİLİRİZ EVELALLAH ALMASINI. AMA O KADAR PARAYI ARABAYA BAĞLAYIP KAPININ ÖNÜNE BIRAKMAM. ŞU AN ARABADAN ÖNCE BAŞKA PLANLAR VAR KAFADA. ALTIMIZDA VAR BİR TANE GÖRÜYOR İŞİMİ VEYETİYOR ŞU AN. ZAMANI GELİNCE ARTIK JETTA MI OLUR, FLUENCE Mİ OLUR COROLLA MI OLUR BİLEMEM. AMA İNSANLARA BÖYLE HAKARET EDEMEZSİN GÖZÜ DÖNMÜŞ VEWE AŞIĞI İNSAN.


    Tırnak içine aldığın cümle bana ait. Öncelikle haddini bilmeyi, seviyeli ve doğru bir üslupla konuşmaya davet ediyorum.

    Bu markalar merdiven gibidir. Kendi lafınla vuruluyorsun. Her zaman bir alt markanın full donanımlısı bir üst markanın boş olanı ile kıyaslanır. En bariz örneklerden birisini de kendim gibi bir arkadaş ile ele aldık. Mesela boş Audi A3 ile dolu VW Golf gibi.. Ben de "evelallah Audi almasını bilirim ama o kadar parayı boşline arabaya bağlamam".

    Forumları bir dolaş. İnsanlar en başta ekonomik olması tercihi ile özelliklerini sıraladıkları araçlar içerisinde neden VW dışarıda kalıyor? Çünkü diğer araçlardan pahalı. Bir kere ulaşabildiği en üst segment olan D sınıfına henüz Laguna III ve Latitude ile adım atan hep B ve C sınıfı araçları ile orta-alt gelirliye hitap ederek üretim yapan bir firma ile ben muhattap bile olmam. Geçmişte de böyleydi bugün de böyle. VW hep diğer markalardan pahalı satıldı. Ancak geçmişe nazaran fiyatları artık diğer markalarla aman aman fark etmiyor. Ayrıca Renault ile ilgili bu görüşlerimi neden Dacia firmasını satın aldı sorusu ile araştırıp öğrenebilirsin.

    Son olarak VW Passat vb araçlar bu ülkede fenomen olmuş modellerdir. Her zaman dikkat çekersiniz ve size bir marka değeri katar. Renault ile veya Peugeot ile isterse buram buram kalite kokan araç olsun dikkat çekmeyi başarmanız çok çok güç. Baştan kaybeder çünkü o ekonomik olan orta halliye hitap eden Renault'dur..

    Volkswagen fiyatlarını Renault ve diğer aynı değer sınıfındaki marklarla eşit tutsun. Bakın bakalım diğer markaların satışları ne durumda oluyor..

    Seviyesizce ve bilgisizce atıp tutmak bodoslama konuşmak kolay..




    tekkral34,
    Şu sözünüze katılmamak mümkün değil.

    "Seviyesizce ve bilgisizce atıp tutmak lodoslama konuşmak kolay..."

    Mesajınızıda yazdıklarınız aynen bu cümleyi doğruluyor.

    Yukarıda bir mesajınızda şahsıma "Anti vw'ci" demişsiniz ama bu yazılanları okuyunca vw fanatiği olduğunuz ortaya çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atoprak


    İzleyenler mutlaka vardır,

    Ben izlemeyenler ile paylaşmak istedim ...

    Neden VW nin cevabı olabilir :)

    http://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k










    sevgili atoprak harikasın videoyu nerden bulduysan helal olsun sözün bitti yer diyecem ama gene laf edecekler:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atoprak


    İzleyenler mutlaka vardır,

    Ben izlemeyenler ile paylaşmak istedim ...

    Neden VW nin cevabı olabilir :)

    http://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k











    Kesinlikle sözün bittiği yerdir.. İnsanlar umarım ne demek istediğimizi daha iyi anlamıştır.. Paylaşım için teşekkürler..

    Japon arabalara toz kondurmayanlar da görmüştür umarım.. Bir de başlarda söylediğim tekerlekli teneke var artık bu mevzuya hiç girmeyeceğim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: assgti


    quote:

    Orijinalden alıntı: atoprak


    İzleyenler mutlaka vardır,

    Ben izlemeyenler ile paylaşmak istedim ...

    Neden VW nin cevabı olabilir :)

    http://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k










    sevgili atoprak harikasın videoyu nerden bulduysan helal olsun sözün bitti yer diyecem ama gene laf edecekler:)


    eğilmeyen sert çamurluk sağlam araba demek yani öylemi:) buna sadece gülerim. 112 ekibi ve itfaiye o eğilmeyen sert çamurluğu yolcunun bi tarafından sökmek için bayağı uğraş veriyor bilginiz olsun:)))
  • Megane ıı çamurlukları plastik olmasına rağmen güvenlikte 5 yıldız almıştı. Önemli olan yaya güvenliği, küçük darbelerde esnemesi ve aracın toplam ağırlığının azaltılması söz konusu olan. Yani aracın çamurluğu onun sağlam olduğu ve güvenli olduğu anlamına gelmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atoprak


    İzleyenler mutlaka vardır,

    Ben izlemeyenler ile paylaşmak istedim ...

    Neden VW nin cevabı olabilir :)

    http://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k













    Mükemmel bir video. Hayır ben de daha önce izlememiştim. VW e sallayanlara kapak olsun. Ben de üstteki mesajlarımda hep bunu anlatmak istedim. VW donanımsız olabilir. Ama SAĞLAMLIK ve KALİTESİYLE paranızın karşılığıdır.

    Bu videodaki sadece bir örnek. Tüm fransız ve uzakdoğu araçlarının hepsi böyle. 60.000 den başlayan modellerinin kaportasına dokunamıyorsunuz. Yumurta kabuğu gibi. Benim eski sıfır fransız aracımın önüne mahallede gençler kötü niyet olmadan sadece yaslanmışlar. Kaput içine göçmüştü

    Bu videoyu izlemeden sakın yorum yazmayın. Biz VW ler donanımlı demiyoruz. Mercedes, BMW ve Audi den daha iyi olduğunu da savunmuyoruz. Ama bu üç marka hariç hepsini solda sıfır bırakır. Paranızın tam karşılığıdır. Bu fiyata bundan iyisi olamaz.

    Örneğin ben aracımı sıfır 35.500 e aldım. " Sıfır olarak bundan daha iyisi daha ucuza vardı; sen niye bunu aldın ? " diyenin aklından şüphe ederim.

    İyi forumlar...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autotech1 -- 24 Mart 2011; 9:50:32 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: brkcad34

    TEKKRAL34 ; BANA HADDİMİ BİLDİRECEK İNSAN DEĞİLSİN. BU BİR!!!!

    İKİNCİSİ ; SEN MİLLETE "RENO SAHİPLERİ VW'YE ULAŞAMADIKLARI İÇİN RENO ALIYOR" DERKEN İYİ OLUYOR DA BİZ BU SÖZE İSTİNADEN DENSİZİN BİRİ DEYİNCE HADDİNİ BİL OLUYOR, VAY ANASINI BE, NE YEDİN DE GÜZELLEŞTİN SEN BAKAYIM? BU KADAR DA VW FANATİKLİĞİ MARKAYA TAPMAK OLMAZ VALLA PES!!!!


    ŞU VW'DE NE VAR ACABA BU KADAR BÜYÜTÜP, DİĞER EMSALLERİNİN ARASINDAN SIYIRTACAK ANLAM VEREMİYORUM. DOĞDUĞUM GÜNDEN BU GÜNE DEK TAM 36 YIL ARABALAR İLGİ ALANIMDIR. FUTBOL İLE İLGİLENMEM, ANLAMAM BİLE. İLGİ ALANIM OTOMOBİLLERDİR. HER MARKAYI, MODELİNİ GAYET İYİ BİLİRİM. YENİ ÇIKAN YENİ BİR ARABAYI GİDER İNCELERİM. HATTA 1/18 ÖLÇEKLİ DIECAST MODEL OTOMOBİL KOLEKSİYONERİYİM. 76 TANE DIECAST MODEL ARABAM VAR EVDE. 34 TANESİ MERCEDES, GERİ KALAN 42 TANESİ DE KLASİK AMERİKAN VE GÜNCEL SPOR AMERİKANLAR, VS. VW'DE VE HATTA GÜNÜMÜZ DİĞER ARABALARDA DAHA YENİ YENİ GÖRMEYE BAŞLADIĞINIZ DONANIMLARI BEN ÇOCUKLUK YILLARIMDA 80'Lİ YILLARDA O ZAMAN Kİ ARABALARIMIZ OLAN BEYAZ RENKLİ T STOPLU 131'LERİN (ÇÜNKÜ ÇOK 131 ARABAMIZ OLDU) BAZEN YER DEĞİŞTİRİP BİZE GELDİĞİ W116 KASA MERCEDES 280 SE DE VE TRANS AM'DA TA O ZAMANLAR GÖRDÜM. ŞİMDİ Kİ CRUZ CONTROL YANİ EL GAZI VARDI MERCEDESTE. KLİMA DENEN ŞEY MERCEDESTE AIRCONDATION OLARAK GEÇERDİ. MESELA 75 MODEL TRANSAM DA ARABA EMNİYET KEMERİ TAKILMADAN ÇALIŞMAZDI. ÖN FAR SİLECEKLERİ O DÖNEMİN MERCEDESİNDE VAR OLAN DONANIMDI. DÖRT CAM OTOMATİKTİ 280 SE'DE. TRANSAM'IN DİREKSİYONU YÜKSEKLİK AYARLIYDI.
    BİR PASSATTIR GİDİYOR. BİR JETTADIR GİDİYOR. YAHU BUNUN MONDESO'SU VAR, FOCUS'U VAR, INSIGNIA'SI VAR, ASTRA'SI VAR. AVENSİS'İ, COROLLA'SI VAR. YANİ BU SAYDIĞIM ARABALAR İLE SİZİN TAPTIĞINIZ VW'NİN ARASINDA AMAN AMAN BİR FARK UÇURUM YOK. GÖZÜ DÖNMÜŞ VEWE FANLARI SİZİ.


    RENO'DA D SEGMENTİ MODELİ LAGUNA OLSUN HATTA LAGUNANIN BİR ÜST SEGMENTİ OLAN SAFRANE İLE YILLARDIR BU PAZARDA YER ALMAYA BAŞLADI. 1999 MODEL SAFRANE ARABASINI KULLANAN ÇOK YAKIN BİR ABİM, BÜYÜĞÜM VAR. ARABASI HALEN PIRIL PIRIL. KALKIP CLIO İLE JETTAYI KIYASLAMIYORUZ. AMA DÜŞÜN YANİ, CLİO'DA İLK ÇIKTIĞI 1996 YILINDAN BERİ DİREKSİYON ALTI KUMANDALI RADYO/TEYP MEVCUT. AMA POLO DA BELKİ ŞU AN OPSİYONELDİR. ÇOĞU ARABANIN ÜST SEGMENT MODELİNDE BİLE OPSİYONEL OLAN BASİT BİR DONANIM DAHA O YILLARDA TÜM CLIO'LAR DA STANDARTTI. HATTA BENDE BİLE MEVCUT O KUMANDA. BU BASİT BİR ÖRNEK. SANMA Kİ CLİO İLE JETTA'YI KIYASLIYORUM.

    407 OLSUN, 607 OLSUN BUNLAR GAYET GÜZEL ARABALARDIR. AMA İŞTE MİLLETTE SAPLANTI OLUŞTUĞU İÇİN VW BAŞI ÇEKİYOR.



    KISACA, ISRARLA KABULLENEMEDİĞİNİZ BİR GERÇEK VAR. VW'DE OPEL GİBİ, FORD GİBİ, TOYOTA GİBİ, HONDA GİBİ, PEUGEOT GİBİ, CITROEN GİBİ, RENAULT GİBİ SIRADAN BİR MARKA. BİRDE MADALYONUN DİĞER YÜZÜ VAR. HATTA 3 HÜREL'İN MADALYONUN TERS YÜZÜ DİYE ŞARKISI DA VAR. MERCEDES, BMW, BENTLEY, JAGUAR, ROLLS ROYCE ZATEN AYRI BİR DÜNYA. AMA SİZLER NEDENSE VW'Yİ BU SAYDIĞIM MADALYONUN DİĞER YÜZÜNDE Kİ ARABALARLA EŞ DEĞER GÖRÜYORSUNUZ. AMA MAALESEF DEĞİL İŞTE.

    BÜYÜK HARF YAZDIM VE KALIN YAZDIM EVET. YAZDIĞIM ANLAŞILSIN DİYE. ULAN ŞURAYA BAK YAHU. NEREDEYSE MİLLET IP ADRESLERİNİ ALIP BİRBİRİNİ KESİP ÖLDÜRECEK. ALT TARAFI 4 TEKER 1 DİREKSİYON VE MOTORDAN İBARET DEMİR YIĞINI. ÖLÜNCE KİMSEYE "SENİN ARABAN VW GEL MEZARIN ŞURADAN OLSUN VEYA SENİN Kİ BENTLEY BURAYI VERELİM SANA " DENMİYOR.


    VE RENO'NUN DACIA'YA YAPTIĞINI YILLAR ÖNCE VW DE SKODA'YI ALARAK YAPTI DA ADAM ETTİ. SKODA YILLAR ÖNCE ÇARPIK BACAKLI KAMYONETLERİYLE "PATATES SOĞAN DOMATES" DİYE DOLAŞIRDI SOKAK ARALARINDA. SONRA 86'DA ARKADA MOTORU, ÖNDE BAGAJI OLAN BİR MODELİ ÇIKTI. HATTA 3 MİLYON LİRAYDI FİYATI İYİ HATIRLIYORUM. ENİŞTEMDE DE VARDI ONDAN 34 AYY 51 PLAKALI. 90'LARDA FAVORİT'LER ÇIKTI. AMA FAZLA RAĞBET GÖRMÜYORDU. KOÇ AMCAMIZ TEMPRAYI ÜRETMEYE BAŞLAMIŞTI. FRANSIZ DA 21'LERİ GETİRDİ. VW'DE 90'LARIN ORTASINDA ALIN SİZE PASSAT DEDİ VE O BANA GÖRE EFSANE KASAYI PİYASAYA SUNDU. ÇOK DA İYİ SATTI VE HALEN 98 PASSATINI KULLANIR GEÇMİŞTE Kİ PATRONLARIMDAN BİRİ. VE VW SKODAYI ALDI DA DAHA DÜZGÜN ARABALAR YAPMAYA BAŞLADI SKODA DA ŞİMDİ SUPERB OLSUN OCTAVİA OLSUN FABİA OLSUN ALINABİLİR ARABALAR.




    Savurmaya devam et arkadaşım.

    Ders 1.) Dacia neden alındı?
    Ders 2.) Skoda neden alındı?
    Ders 3.) "Neden VW" konusundaki yazılan tüm yorumları okuyup okuduklarını anlat.
    Ders 4.) VW Phateon, Passat CC ve Scirocco modellerini incele hangi sınıfta ve hangi modellerle yarıştığını anlat.
    Ders 5.) Mercedes, BMW, Audi gibi markaların boşline arabaları yok mudur? İnsanlar o zaman A3 yerine full Golf tercih etsin? Veya Passat yerine Full SuperB tercih etsin? Donanım donanım.. Doğan SLX sınıfının full aracıdır..
    Ders 6.) Toyota, Ford, Volvo gibi araçlar Volkswagen ile kıyaslanabilir ancak Renault'u bu kıyaslamaya asla sokmam diyerek acaba diğer markaların varlığını inkar etmiş miyim?
    Ders 7.) Bir Bora kullanıcısı olarak Jetta ile ilgili görüşlerim yine konu içerisinde yer almaktadır. Bunları okuyarak öğrenin.
    Ders 8.)http://www.youtube.com/watch?v=IWzAEPZ760k Videoyu izleyin anladıklarınızı bizimle paylaşın.
    Ders 9.) 6. ders konusunda bahsettiğim üzere "VW'ye ulaşamamak" konulu yorumumu sadece Renault kullanıcılarını kapsamaktadır. Nedenlerini de yine konu içerisinde bahsettim.

    Sağlıcakla kalın
  • 
Sayfa: önceki 7891011
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.