Şimdi Ara

NEDEN VOLKSWAGEN (8. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
458
Cevap
5
Favori
31.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    neden Volkswagen ?
    cevap; Çünkü adamlar BMW MERCEDES den ucuz en kaliteli araç yapıyor...

    %100
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    neden Volkswagen ?
    cevap; Çünkü adamlar BMW MERCEDES den ucuz en kaliteli araçları yapıyor...

    ucuz derken hangi arabası ucuz bir tane söylesene adamalr tuareg kaba daire gibi satıyor sadece bş araba artı istediğin donanım bumu ucuz sen fiyatlara bir bak istersen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair
    bu olay neden vw reno kapışmasına döndü anlamadım ya şimdi biri demişki parası az olan reno alır ne alakası var kardeşim ya 80.000 latudude alan laguna alan koleos alan adamın parası azmı yani bu olay bence abartıyorsunuz hemde fazlasıyla bende 2004 transporter vardı 9+1 öğrenci taşıyordum çok masraflı oldu bana sattım üstüne reno trafic aldım 2009 model son derece memnunum bugün vw hiçmi tutmayan sevilmeyen arabası yok var kaç tane tuareg var allah aşkına bu tanıdığızda ender raslanan bir vw yada kaçtane passat cc var bunlardan niye hiç bahsetmiyorsunuz bence reno ve vw kıyaslamak çok yanlış en azından reno boş araba satmıyor bir bakın bakim latudedin en alt donanımı nerdeyse comfortline jettaya denk geliyor ama arada dağlar kadar donanım farkı var vw eğer vw parası az olan alıyorsa VW NİDE PARASININ HESABINI BİLEYEN MARKA DÜŞKÜNÜ SADECE EN İYİ ARABA VW YAPAR DİYEN VW FANATİKLERİ ALIR
    SANAYİDE BİR USTA VAR ONUN VW İLGİLİ YORUMU AYNEN ŞU
    BU VW İSTESE DAHA ÇOK ARABA SATAR NASIL OLCAK USTA O ÇOK BASİT KABA DAİRE GİBİ ARABA SATSIN SADECE ŞASE KAPI DİREKSİYON CAM OLSUN GERİSİNİ ALAN YAPSIN DESE VW EMİN OL HERKES KABUL EDER BENCEDE AYNEN ÖYLE VW SİZE BOŞ ARABA VERSE İÇİNİ SİZ KEFANIZA GÖRE DÖŞEYİN DESE EMİNİM HEPİİNİZ KABUL EDERSİNİZ


    @cihanair

    Defalarca söylüyorum söyledim yine söyleyeceğim..

    Renault tercih eden ucuz ve masrafsız olduğu için tercih eder. Başka hiçbir amaca hizmet etmez, etmemiştir de bu zihniyetiyle de etmemeye de devam edecektir. Üzerindeki "ezik marka" imajını Dacia firmasını satın alarak atmaya çalışmaktadır. Renault en çok efsaneleşen Toros, Broadway, Fairway, Spring ve Flash gibi araçların satışlarıyla kendini tanıttı. Hep ucuz ve alt kesime hitap etti. Artık bu tip araç üretimini de Dacia ile devam ettirecek. Daha iyisini isterseniz buyrun Renault verelim diye.. Bunu da kimse inkar edemez. Renault da bu imajın ve ürettiği araçların farkında bir siz kabul edemiyorsunuz..

    Ayrıca söyledim halde cevap vermemekte ısrarcısınız. Konfor ve kalite yönünden ele alın
    Passat mı Latitude mi
    Caddy mi Kangoo mu
    Transporter mı Traffic mi
    Volt mu Master mı
    Polo mu Golf mü Clio mu, Megane mı
    Jetta mı Fluence mi..

    Objektifliğiniz burada ortaya çıkacaktır zaten..

    Ayrıca grafiklerde yer alan satış rakamlarıyla ilgili bekleme süresinden de bahsedeyim özellikle ülkemiz için.

    Artık Corolla'da dahil Fiat ve Renault (çoğu modeller) Bursa malıdır..

    Sanırım daha iyi anlaşılmıştır..

    quote:

    Orijinalden alıntı: chn joshcyoon
    Sayin evolvo araclarin hepsi bizim.ama durum soyle.annemin babamin benim araclarimiz ve sirketimizin araclari toplam 40 civari arac var.ben daha cok genc islerini tercih ediyorum.ama arada genesis gibi araclarida kullandigim oluyor.


    @chn joshcyoon

    Siz zaten benim bahsettiğim istisnanın en somut ve en güzel örneğisiniz zaten. Ders niyetine okullarda okutulmalı

    Bu da bunlar ilgili onayladığım bir yorum:

    quote:

    Orijinalden alıntı: evolvo
    parası olan bmw mercedes gibi markaların üst sınıfı aracına binen insanlar, özel hayatlarında gidip de ayrıca hyundai i20 almaz arkadaşım, sizin gibi alan az da olsa kişiler mutlaka olabilir ama istisna olduğunuz bir gerçek,iyi para kazanan, masa başında işi olan, tarla bayır dolaşmayan, inşaat harfiyat gibi işlerle alakası olmayan, şirket arabası haricinde b-c sınıfı araçlara genelde para bağlamaz, gidip direkt e sınıfından başlayan arabalara biner.Burada kupon araç sevenleri hariç tutuyorum, adam gidip extradan fiat 500 alabilir, mini alabilir ama gidip de accent almaz....
    ayrıca özel olmayacaksa yukarıdayazdığınız araçlar birreysel olarak sizin kendi araçlarınız mı, yoksa eşin, dostun,şirketin, çevrenizdeki arkdaşların araçlarının listesi mi? merak ettim. sizin araçlarınızsa garajınızın bir resmini koyarsanız sevinirim...en azından genesis ile bir hyundai i20 yanyana iyi gider....










    yazın sana göre güzel olabilir ama bana göre değil ilk örnek şu olsun parası çok olan adam kesinlikle kötü arabaya binmez bazı istisna durumlar hariç ben şimdi merdeses s500 bincem sonra gidip Kendime suziki altomu alcam varmı böyle bir olay ya allah aşkına parası olan adam hep iyiye biner bu doğanın kabunudur
    SİZ HİÇ ÇOK ORTALAMA BİR ARABAYA 100,000 TL BÜTÇE AYIRIP DACİA SANDORAYA BİNEN GÖRDNÜZMÜ BEN GÖRMEDİM VALLA PARAM OLSUN EN İYİSİ HANGİSİ İSE BEN GİDER ONA BİNERİM YA
    araba kıyaslamarında bazı araçlarda bence yanlışın var örnek vericck olursak
    ben parasal olarak kıyaslamak istiyorum sınıf değil passat latudude kıyaslamak çok zor çünkü passat ve golf artık bir fonomen olmuş durumda açık konuşalaım ne reno ne fiat ne hyundai ne dacia ne ford naparlarsda yapsınlar bir daha GOLF ve PASSATA yakın değerde araba üretemezler şimdi megane hb ve golf aynı olabilirmi bir reno fanatği olarak söylüyorum olmaz kardeşim mümkün değil latudude passat bir olurmu oda olamaz ama bir trafic transportr aynı olır ben yaşadım memnun kalmdım trasnporterden sattım trafic aldım son derece memnunum kango ve cady arasında fark ise sadece fiyattır bugün düz vites cady 45,000 tl açık söylemek gerekiyorsa 45,000 tl para bu arabaya binmek için verilmez işin olur eyvallah kango ise en dolusunu ben 35,000 alırım arada nerdeyse yarım kango fark var onun için aynı değerdedeğillerdir ama kendi kanatim 45,000 tl cady almaktansa 35,000 tl kangoo almak tabi SADECE ŞUNU SÖYLEMEK İSTİYORUM JETTA ALMAK YERİNE SIRADA BEKLEMEDEN GİDİP LATUDUE ALINABİLİR BENCE TABİ TAKDİR SİZİN TABİ
    FLUANCE TAM BİR FİYASKODUR RENO MEGANE ÜRETİMİNİ DURDURUP BU ARABAYI NASIL ÇIKRDI VALLA ANLAM VEREMDİM AMA ABİM FLUANCE İÇİN ŞUNU SÖYLER HEP BU ARABAYI YA GECE TASARLADILAR KARANLIKTA YADA TASARIM YAPARKEN ELEKTİRİKLER KESİLDİ HAKKATTEN DE ÖYLE YANİ BERBAT ÖTESİ YA KİMSE KUSURA BAKMASIN 53,000 TL EN FULL FLUANCMİ TRENDLİNE JETTAMI DİREK JETTA DEİM YA DOĞRUYADA DOĞRUYUM BENİM GÖRÜŞÜM AYNEN BU EKSİŞK VARSA DÜZELİN :)))




  • yanlız bende o kadar kötü olabilecegini düşünmüyor olsamda son günlerde Fluance lara gözüm takılmaya başladı .. hakkaten çok bayağı duruyor.. hiç hoş değil..

    Kesa bu sabah yan yana 2 Latitude gördüm.. onlardanda öyle bir elektrik alamadım ... Reno tasarım konusunda benze geri gidiyo gibi.. halen şu eski kasa lagunanın estetigi yakalaymadılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atoprak

    yanlız bende o kadar kötü olabilecegini düşünmüyor olsamda son günlerde Fluance lara gözüm takılmaya başladı .. hakkaten çok bayağı duruyor.. hiç hoş değil..

    Kesa bu sabah yan yana 2 Latitude gördüm.. onlardanda öyle bir elektrik alamadım ... Reno tasarım konusunda benze geri gidiyo gibi.. halen şu eski kasa lagunanın estetigi yakalaymadılar

    tek eksik zaten tasarım şu vw tasarımcısı bircıkda renoya çalışsa :))
  • nedenmi? tabiiki doğuş otomotive kazıklanmak için.

  • Hayatımda kullandığım en dandik araba (marka ismi verip kötülemek istemiyorum) Türkiye' de de bazı modelleri üretilen bir fransız arabasıydı. Sıfır aldım. 40.000 km. de sattım. Yaşadığım sorunlar:

    1. Şehir merkezinde yaşıyorum. Araba asfalttan çıkmamasına rağmen 6 ay sonra kapı, döş, torpido vs. ses gelmeyen yeri kalmadı.

    2. Aracı ilk bakımına götürdüğümde abi bu araba yağ akıtmış dediler. 10.000 km. de komple şanzıman indi. Tüm keçe ve körükler değişti. Sıfır arabanın şanzımanı inmiş oldu. 2 gece araç serviste yattı.

    3. Aracın altından ses geliyordu. Katalitik konvektör çatlak çıktı. Hem konvektör hem koruma sacı değişti.

    4. Aracın cam krikosu kırıldı.

    5. Bagaj kilidi bozuldu.

    6. 3 yıllık arabanın aküsü bitti. Arabaya sonradan hiçbir donanım taktırmadım. Fabrika çıkışı. Aküsüne yüklenebilecek hiçbir donanım yoktu. Park sensörü bile takılmamıştı. Buna rağmen akü bitti.

    Bunlar ilk aklıma gelenler. Ufak tefek sorunları yazmadım bile. Yukarıda yazdığım arızaların hiç birine 5 kuruş harcamadım. Hepsi garanti kapsamında yapıldı veya değişti. Sadece aküye para verdim. O garantiden sayılmadı. Ama ben fransız arabalarından tiksindim. Düşmanıma tavsiye etmem. Yukarıda da yazdım; hayatımın zulüm yıllarıydı. Neden VW sorusuna verilebilecek en iyi cevaplardan biri de SAĞLAMLIK ve KALİTE. Donanımsız olabilir ama giriş seviyesindeki bir VW i full donanım bir fransız arabasına değişmem.

    Babam hala 2006 model Jetta kullanıyor. Jetta denen alet ilk çıktığında almıştık. Nazar değdirmeyim ama araç daha periyodik bakım hariç servis yüzü görmedi.

    İyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba


    Hayatımda kullandığım en dandik araba (marka ismi verip kötülemek istemiyorum) Türkiye' de de bazı modelleri üretilen bir fransız arabasıydı. Sıfır aldım. 40.000 km. de sattım. Yaşadığım sorunlar:

    1. Şehir merkezinde yaşıyorum. Araba asfalttan çıkmamasına rağmen 6 ay sonra kapı, döş, torpido vs. ses gelmeyen yeri kalmadı.

    2. Aracı ilk bakımına götürdüğümde abi bu araba yağ akıtmış dediler. 10.000 km. de komple şanzıman indi. Tüm keçe ve körükler değişti. Sıfır arabanın şanzımanı inmiş oldu. 2 gece araç serviste yattı.

    3. Aracın altından ses geliyordu. Katalitik konvektör çatlak çıktı. Hem konvektör hem koruma sacı değişti.

    4. Aracın cam krikosu kırıldı.

    5. Bagaj kilidi bozuldu.

    6. 3 yıllık arabanın aküsü bitti. Arabaya sonradan hiçbir donanım taktırmadım. Fabrika çıkışı. Aküsüne yüklenebilecek hiçbir donanım yoktu. Park sensörü bile takılmamıştı. Buna rağmen akü bitti.

    Bunlar ilk aklıma gelenler. Ufak tefek sorunları yazmadım bile. Yukarıda yazdığım arızaların hiç birine 5 kuruş harcamadım. Hepsi garanti kapsamında yapıldı veya değişti. Sadece aküye para verdim. O garantiden sayılmadı. Ama ben fransız arabalarından tiksindim. Düşmanıma tavsiye etmem. Yukarıda da yazdım; hayatımın zulüm yıllarıydı. Neden VW sorusuna verilebilecek en iyi cevaplardan biri de SAĞLAMLIK ve KALİTE. Donanımsız olabilir ama giriş seviyesindeki bir VW i full donanım bir fransız arabasına değişmem.

    Babam hala 2006 model Jetta kullanıyor. Jetta denen alet ilk çıktığında almıştık. Nazar değdirmeyim ama araç daha periyodik bakım hariç servis yüzü görmedi.

    İyi forumlar...




    Doğuş oto İnşallah bu yazılanları okumaz. Bu derece vw sevgisi ve tutkusunu görünce bir zam daha yapıp rekorunu tazelemez ve zam konusunda benimle kimse yarışamaz demez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezginaydogan


    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba


    Hayatımda kullandığım en dandik araba (marka ismi verip kötülemek istemiyorum) Türkiye' de de bazı modelleri üretilen bir fransız arabasıydı. Sıfır aldım. 40.000 km. de sattım. Yaşadığım sorunlar:

    1. Şehir merkezinde yaşıyorum. Araba asfalttan çıkmamasına rağmen 6 ay sonra kapı, döş, torpido vs. ses gelmeyen yeri kalmadı.

    2. Aracı ilk bakımına götürdüğümde abi bu araba yağ akıtmış dediler. 10.000 km. de komple şanzıman indi. Tüm keçe ve körükler değişti. Sıfır arabanın şanzımanı inmiş oldu. 2 gece araç serviste yattı.

    3. Aracın altından ses geliyordu. Katalitik konvektör çatlak çıktı. Hem konvektör hem koruma sacı değişti.

    4. Aracın cam krikosu kırıldı.

    5. Bagaj kilidi bozuldu.

    6. 3 yıllık arabanın aküsü bitti. Arabaya sonradan hiçbir donanım taktırmadım. Fabrika çıkışı. Aküsüne yüklenebilecek hiçbir donanım yoktu. Park sensörü bile takılmamıştı. Buna rağmen akü bitti.

    Bunlar ilk aklıma gelenler. Ufak tefek sorunları yazmadım bile. Yukarıda yazdığım arızaların hiç birine 5 kuruş harcamadım. Hepsi garanti kapsamında yapıldı veya değişti. Sadece aküye para verdim. O garantiden sayılmadı. Ama ben fransız arabalarından tiksindim. Düşmanıma tavsiye etmem. Yukarıda da yazdım; hayatımın zulüm yıllarıydı. Neden VW sorusuna verilebilecek en iyi cevaplardan biri de SAĞLAMLIK ve KALİTE. Donanımsız olabilir ama giriş seviyesindeki bir VW i full donanım bir fransız arabasına değişmem.

    Babam hala 2006 model Jetta kullanıyor. Jetta denen alet ilk çıktığında almıştık. Nazar değdirmeyim ama araç daha periyodik bakım hariç servis yüzü görmedi.

    İyi forumlar...




    Doğuş oto İnşallah bu yazılanları okumaz. Bu derece vw sevgisi ve tutkusunu görünce bir zam daha yapıp rekorunu tazelemez ve zam konusunda benimle kimse yarışamaz demez.







  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba


    Hayatımda kullandığım en dandik araba (marka ismi verip kötülemek istemiyorum) Türkiye' de de bazı modelleri üretilen bir fransız arabasıydı. Sıfır aldım. 40.000 km. de sattım. Yaşadığım sorunlar:

    1. Şehir merkezinde yaşıyorum. Araba asfalttan çıkmamasına rağmen 6 ay sonra kapı, döş, torpido vs. ses gelmeyen yeri kalmadı.

    2. Aracı ilk bakımına götürdüğümde abi bu araba yağ akıtmış dediler. 10.000 km. de komple şanzıman indi. Tüm keçe ve körükler değişti. Sıfır arabanın şanzımanı inmiş oldu. 2 gece araç serviste yattı.

    3. Aracın altından ses geliyordu. Katalitik konvektör çatlak çıktı. Hem konvektör hem koruma sacı değişti.

    4. Aracın cam krikosu kırıldı.

    5. Bagaj kilidi bozuldu.

    6. 3 yıllık arabanın aküsü bitti. Arabaya sonradan hiçbir donanım taktırmadım. Fabrika çıkışı. Aküsüne yüklenebilecek hiçbir donanım yoktu. Park sensörü bile takılmamıştı. Buna rağmen akü bitti.

    Bunlar ilk aklıma gelenler. Ufak tefek sorunları yazmadım bile. Yukarıda yazdığım arızaların hiç birine 5 kuruş harcamadım. Hepsi garanti kapsamında yapıldı veya değişti. Sadece aküye para verdim. O garantiden sayılmadı. Ama ben fransız arabalarından tiksindim. Düşmanıma tavsiye etmem. Yukarıda da yazdım; hayatımın zulüm yıllarıydı. Neden VW sorusuna verilebilecek en iyi cevaplardan biri de SAĞLAMLIK ve KALİTE. Donanımsız olabilir ama giriş seviyesindeki bir VW i full donanım bir fransız arabasına değişmem.

    Babam hala 2006 model Jetta kullanıyor. Jetta denen alet ilk çıktığında almıştık. Nazar değdirmeyim ama araç daha periyodik bakım hariç servis yüzü görmedi.

    İyi forumlar...


    araba işi biraz şans işi be kardeş aynı beyaz eşya gibi




  • Hic aklimda yokken 2 ay once yeni kasa sifir passat aldim. Ulkemizde insanlarin marka meraki cok fazla. Iyi bir reklam ve satis stratejisi ile bir cok kisi kaliteli diye vw aliyor. Bu nedenle de arabanin ikinci eli de para ediyor.
    Arabadan ben de kendi capimda anlarim, aldigim arabanin da tum ozelliklerini sonuna kadar kullanir, sadece 4 tekeri olan bir araca biniyorum demem.
    Passati almadan aklimda insignia vardi. Insignia 2009 da ciktigindan beri herseyiyle arastirmistim.tum kusurlarini artilarini bilirim. (tum kusurlari giderildi ve arac aslinda 2010 yilinin en kusursuz arabasi secildi). Ama aracin kullanicilari disinda kimse bunu bilmiyor ve arabanin ikinci el fiyati dusuyor.
    Ben arabami 57.300'e aldim, aldiktan sonra 3 defa zam geldi ve istesem su anda 60 bine satarim. Zaten 2 yil icinde araci satacagim ve arac ilerde 2. Elde cok deger kaybetmeyecegi icin passat aldim.
    Insigniasi olan bir arkadasim benim arabama bindi. Ben o insigniayi da kullanmistim. Araba nasil diye sordugumda siradan bir IYI cevabini aldim. Cunku hicbir insignia sahibi passati begenmez. Her ne kadar ben de biniyor olsam da insignia herseyi ile passattan ustundur.
    Ama ne aldigini bilmeyen marka meraklilari bu kadar cokken, vw nin urettigi herseyi kaliteli zannedip seat ya da skoda almayip sadece vw alan bu kadar cok kisi oldugu muddetce vw herzaman en cok satan araba olur...




  • @sezginaydogan

    Sizdeki anti-vw fanatikliği hastalığa dönüşmüş durumda.

    Ya da hayatınızda hiç VW kullanmadınız. Kullandığınızda 1 yılı aşmamıştır. Bizdeki fanatiklik değil haklı bir tutkudur. Bunca yıldır periyodik bakımları dışında servis yüzü görmüyor araçlarımız. Bir VW yerine Renault tercih eden kişiyi buna iten tek şey VW'ye ulaşamıyor olmasından ibarettir. Somut olarak zaten Renault'un aynı segmentlerdeki hiçbir aracı VW'den üstün değildir. Önce gidin biraz araştırma yapın. VW'nin kalitesini sağlamlığını ortaya koyan incelemelere bakın. Ve tüm dünyada Renault ile Volkswagen'i kıyaslayanlar ile nasıl dalga geçiliyor bunları da okuyun. VW en iyisi değildir. Ancak elinizdeki parayla alınabilecek en iyi araçları üretirler. Donanım diye tutturmuşsunuz. Size Renault 19 Europa Alize modelini öneririm. Kendisi full donanımlıdır. Jetta'dan da çok iyi bir araba çünkü full donanımlıdır...

    Volkswagen Passat'ın fiyatını Latitude ile aynı tutsun.. Jetta ile de Fluence'nin fiyatlarını aynı tutsun.. Renault bugün kepenk kapatmazsa benim için dünyanın en iyi arabası Doğan SLX'dir.. Full donanımlısından..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    @sezginaydogan

    Sizdeki anti-vw fanatikliği hastalığa dönüşmüş durumda.

    Ya da hayatınızda hiç VW kullanmadınız. Kullandığınızda 1 yılı aşmamıştır. Bizdeki fanatiklik değil haklı bir tutkudur. Bunca yıldır periyodik bakımları dışında servis yüzü görmüyor araçlarımız. Bir VW yerine Renault tercih eden kişiyi buna iten tek şey VW'ye ulaşamıyor olmasından ibarettir. Somut olarak zaten Renault'un aynı segmentlerdeki hiçbir aracı VW'den üstün değildir. Önce gidin biraz araştırma yapın. VW'nin kalitesini sağlamlığını ortaya koyan incelemelere bakın. Ve tüm dünyada Renault ile Volkswagen'i kıyaslayanlar ile nasıl dalga geçiliyor bunları da okuyun. VW en iyisi değildir. Ancak elinizdeki parayla alınabilecek en iyi araçları üretirler. Donanım diye tutturmuşsunuz. Size Renault 19 Europa Alize modelini öneririm. Kendisi full donanımlıdır. Jetta'dan da çok iyi bir araba çünkü full donanımlıdır...

    Volkswagen Passat'ın fiyatını Latitude ile aynı tutsun.. Jetta ile de Fluence'nin fiyatlarını aynı tutsun.. Renault bugün kepenk kapatmazsa benim için dünyanın en iyi arabası Doğan SLX'dir.. Full donanımlısından..

    ben sana 10 tane en az motor yemiş 2011 km tiguan enaz 5 tane dsg şansıman problemi olan golf polo gösterimmi istermisin ya siz c segmenti ddğiniz arabaya 60.000 tl veriyorsunuz eğer bu araba c segmentiyse ben skoda octavia BİR SEGMENT BULAMIYORUM adamlar size klimasız golf satıyorlar en full araba nedemek herşey olan demek sadece sanruf olmaz deri koltuk olmaz oda isteğe bağlı olur 60.000 tl hınglline golfde ESP YOK 43.000 tl poloda en full comfortline arabada sis farı yok evet siz periyoik bakım dışında servise gitmiyorsunuz gidemizsiniz zaten nasıl gitceksinizki siz zaten vw araba alrken 2 ARABA PARASINA BİR ARABA ALIYORSUNUZ ÜSTÜNE BİRDE BAKIM HARİCİ SERVİSE GİTSENİZ AYIP OLURYA VW OKADARDA VİCDANSIZ OLMAZ HERHALDE
    20.000 TL ETMEZ POLO SİZ 42.000 TL VERİYORSUNUZ ARABADA SİS FARI YOK
    30.000 TL BELKİ EDER GOLF EN FULL OLNADA ESP YOK
    30.000 TL BELKİ EDER JETTA SİZ 60.000 TL VERİYORSUNUZ ARABADA SADECE DIŞ GÖRÜNÜŞ VAR
    DAHA YAZMİYİM AYIP OLUR




  • quote:

    Orijinalden alıntı: torrentialrun

    Hic aklimda yokken 2 ay once yeni kasa sifir passat aldim. Ulkemizde insanlarin marka meraki cok fazla. Iyi bir reklam ve satis stratejisi ile bir cok kisi kaliteli diye vw aliyor. Bu nedenle de arabanin ikinci eli de para ediyor.
    Arabadan ben de kendi capimda anlarim, aldigim arabanin da tum ozelliklerini sonuna kadar kullanir, sadece 4 tekeri olan bir araca biniyorum demem.
    Passati almadan aklimda insignia vardi. Insignia 2009 da ciktigindan beri herseyiyle arastirmistim.tum kusurlarini artilarini bilirim. (tum kusurlari giderildi ve arac aslinda 2010 yilinin en kusursuz arabasi secildi). Ama aracin kullanicilari disinda kimse bunu bilmiyor ve arabanin ikinci el fiyati dusuyor.
    Ben arabami 57.300'e aldim, aldiktan sonra 3 defa zam geldi ve istesem su anda 60 bine satarim. Zaten 2 yil icinde araci satacagim ve arac ilerde 2. Elde cok deger kaybetmeyecegi icin passat aldim.
    Insigniasi olan bir arkadasim benim arabama bindi. Ben o insigniayi da kullanmistim. Araba nasil diye sordugumda siradan bir IYI cevabini aldim. Cunku hicbir insignia sahibi passati begenmez. Her ne kadar ben de biniyor olsam da insignia herseyi ile passattan ustundur.
    Ama ne aldigini bilmeyen marka meraklilari bu kadar cokken, vw nin urettigi herseyi kaliteli zannedip seat ya da skoda almayip sadece vw alan bu kadar cok kisi oldugu muddetce vw herzaman en cok satan araba olur...

    +1 KATTRİLYON




  • @cihanair

    Arkadaşım o zaman boşuna tartışıyoruz. Her arabada problem çıkabilir her araba yarı yolda bırakabilir. Biraz da şans işi. İnsanlar VW'ye hatta Audi'ye, Mercedes'e falan filan boşuna para ödüyor. Nasılsa bunların da yolda kalma ihtimali var sorun çıkarma ihtimali var. Herkes Renault alsın kurtulsun. Parçası ucuz, işçiliği ucuz, kendisi ucuz.. Sonuçta bu da araba arza çıkarabilir çıkarsa da ucuza halledilebilir..

    Ne olacak donanımsız Golf tercih ediliyor.. Bomboş A3, BMW1 tercih ediliyor.. Herkes full Renault almalı kandırılmamalı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    @cihanair

    Arkadaşım o zaman boşuna tartışıyoruz. Her arabada problem çıkabilir her araba yarı yolda bırakabilir. Biraz da şans işi. İnsanlar VW'ye hatta Audi'ye, Mercedes'e falan filan boşuna para ödüyor. Nasılsa bunların da yolda kalma ihtimali var sorun çıkarma ihtimali var. Herkes Renault alsın kurtulsun. Parçası ucuz, işçiliği ucuz, kendisi ucuz.. Sonuçta bu da araba arza çıkarabilir çıkarsa da ucuza halledilebilir..

    Ne olacak donanımsız Golf tercih ediliyor.. Bomboş A3, BMW1 tercih ediliyor.. Herkes full Renault almalı kandırılmamalı..

    BEN RENAULT ALSIN DEMEDİM DEMEMDE ARABA İŞİ ZEVK İŞİDİR AMA SİZ VW ÖYLE BİR ANLATIYORSUNUZKİ AZIM AÇIK KALIYOR NE DİYCEM BİLEMİYORUm
  • @tekkral34: Hocam bak söylemlerin çok ama çok yanlış. Hatta saçmalamaya başladın. Bak kardeş hiçbir reno sahibi insan vw ye ulaşamıyo die mok

    atmaz. Çünkü aralarında ciddi bir fiyat FARKI söz konusu değil onu geçtim (bana göre kalite olarak çok fark yok sana göre var). Olayı farklı boyutlara

    taşıyorsun. Bugün bir ford mondeo, renault laguna veya peugeot 508 alan adam passat da alır isterse yada fluence jetta gibi. Olay ulaşamama meselesi

    değil bu lafın yanlış. Kendi ağzınla söyledin olay tercih meselesi diye çelişme oyuzden kendinle.

    @mehmetba: Hiç objektif olduğunuzu düşünmüyorum zaten euroncap ile ilgili yazdıklarınızdan bunlar anlaşılıyor. Bir fransız aracı ile sizin başınıza

    gelenler tamamen şans işi, eğer örnekleri çoğaltcaksak ben de size burda birçok vw kullanan özellikle dsg_tsi kombinasyou ile servisten çıkmayan golf

    leri anlatayım. Bunları arkadaşlarım üniversitede bizzat kendileri yaşadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cantaylan

    @tekkral34: Hocam bak söylemlerin çok ama çok yanlış. Hatta saçmalamaya başladın. Bak kardeş hiçbir reno sahibi insan vw ye ulaşamıyo die mok

    atmaz. Çünkü aralarında ciddi bir fiyat FARKI söz konusu değil onu geçtim (bana göre kalite olarak çok fark yok sana göre var). Olayı farklı boyutlara

    taşıyorsun. Bugün bir ford mondeo, renault laguna veya peugeot 508 alan adam passat da alır isterse yada fluence jetta gibi. Olay ulaşamama meselesi

    değil bu lafın yanlış. Kendi ağzınla söyledin olay tercih meselesi diye çelişme oyuzden kendinle.

    @mehmetba: Hiç objektif olduğunuzu düşünmüyorum zaten euroncap ile ilgili yazdıklarınızdan bunlar anlaşılıyor. Bir fransız aracı ile sizin başınıza

    gelenler tamamen şans işi, eğer örnekleri çoğaltcaksak ben de size burda birçok vw kullanan özellikle dsg_tsi kombinasyou ile servisten çıkmayan golf

    leri anlatayım. Bunları arkadaşlarım üniversitede bizzat kendileri yaşadı.


    Her araç tercih meselesi ile yine tartışmanın bir anlamı yok. İnsanlar içlerine sinen bir aracı almak için marka gözetmiyorlarsa boşuna parmaklarımızı yoruyoruz. Mercedes yerine Renault model bir araç insanların içine siniyorsa diyecek bir şey yok zaten konu kapanmalı. Adam bir C180'e biniyor. "Yok ya bu içime sinmedi ben Latitude alayaım." Tercih meselesi saygı duymak lazım

    Fark yok o zaman bu kadar Volkswagen sahipleri enayi yerine konuluyor. Fazla fazla para ödedikleri için, hemen hemen aynı fiyatlara satılan Audi araçlardan birini tercih etmedekleri için de ahmak oluyor. Belirgin fark yoksa hepemizi Renault alalım o zaman

    Ayrıca param olsa da bir A4 alsam diye hevesleniyorum hep..




  • Vw eleştirilirken baz donanım versiyonundaki araçlar konu edilerek eleştiriliyor, peki bmw audi mercedes liste başlangıç fiyatları full donanımlı araçlar için mi veriliyor, 40000€ diyorsa türkiye paketi diye çoğu alıcının yetinmediği boş bir araç için fiyat veriyorlar ondan sonra üstünü sen dolduruyorsun 50000€ araç alıoyorsun, bunu audi bmw yapınca kimse eleştirmiyor da vw yapınca neden eleştiri konusu oluyor hala anlamış değilim. Bunun tersini yapan baz versiyonları bile full olan cruze gibi modeller neden araçları dolu satmaz zorunda ise ,premium tabir edilen markalar neden boş araç fiyatı verip üzerini sen doldur diyorsa, vw de aynı nedenlerden ötürü yapıyor....ayrıca vw'de illa hazır paketli araçları almak zorunda da değilsiniz, gider istediğiniz opsiyonları ekletirsiniz beklemeyi göze alırsınız istediğiniz özellikte bir aracınız olur, passat için aynı özellikte bir 2.0 tdi 170bg bir passatı bmw 3.20d olarak almaya kalktığınızda bmw 3 serisi daha pahalıya gelir, bence 100000tl passata çok değil, bu paraya bmw 3 serisi araç varsa passat da olur, nasıl passat yerine superb almak daha costefektif ise bmw 3 serisi yerine passat almak da o kadar costefektifdir. Bmw 5 serisi ayrı bir dünya olabilir ama, kimse bana passatla 3 serisi eşdeğer demesin, bu kadar kötü iç mekanlı bir araç (motor hariç) bu forumda efsane bu oluyorsa asıl marka fanatikliği budur...




  • Ya Allah aşkına kim 100bin tl verip passata biner tabiki BMW audi alçak bence en boş BMW 3.20d en kral passattan daha iyidir audi a4 de öyle sizlerde araba takıntısı yok marka takıntısı var en iyisi hep vw diyorsunuz biri RENO binen vw ulaşamaz diyor diyen diyene herkes konuşuyor ama sunu unutuyorlar herkes birgün vw ne kadar pahalı araba sizlere sattığı dogrusu 2011 yilindayiz hala boş arabaya 40 50 bin tl veren var ya
  • 
Sayfa: önceki 678910
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.