Şimdi Ara

NEDEN VOLKSWAGEN (14. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
458
Cevap
5
Favori
31.230
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bir öğretmen arkadaşta sıfır 2011 toyota corolla var. 50 küsür milyara aldı. Full donanım. Okulda öğrencinin biri arabaya yaslanmış. Kapı içine göçtü. Önce vakumla çekmeyi denediler. Sac tekrar yerine geldi. Fakat vakum işlemi sırasında boya attı. Tek kapısı boyandı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    sonuç olarak toyotada işçilik kalitesi düşük. sağlamlık kısmı hikaye, kullanım esnasında toyotodanda şikayetçi ve memnun olan çok jettadan da önemli olan incelendiğindeki kalitesidir.

    2007 jetta ile 200.000 km yapan 1.6 6 AT ile komşum vw çok sağlam diyor. sadece bakımdan bakıma gitmiş. 1.4 d4d şirket aracı kullanan bir komşum ise yağ eksiltiyor diyor. şimdi ben hemen genelleme yapıp toyota çürük vw sağlam mı diyeceğim. hayır. dizeller bir miktar yağ eksiltebilir. bu bir hat adeğil diyip geçerim.

    onun için sıfır araç kıyaslamasındaki kalite unsurları önemlidir. sonrasındaki çok sağlam, yıllarca sorunsuz binersin felan hikaye. ha artı garanti olaı en iyi çözüm ki zaten servise gidiyorsanız.


    Toyota sağlamlıkta hikâye mi?Buna gülerim.Tamamen ön yargı.Almanya TÜV'ü 2010 istatistiklerine göre Toyota pek çok model ve yaş aralığında en sorunsuz arabalar.Toyotanın sağlamlık ve kalitesini Almanlar kendi markalarına rağmen kabul ediyor sende üfürüp duruyorsun.
    Ayrıca tek tük Vw görülen dünyanın en soğuk kutuplarından, en sıcak çöllerine kadar Toyota satacaksın , sen gelde buna çürük ve kalitesiz de.Senin göremediğini tüm dünya görmüş.


    Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz.. Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok.. Toyota ilk olarak Amerika'da satış rekorları kırdı. Ekonomik bunalıma giren ABD'de halk düşük maliyetli araçlara yöneldiler ve o dönem ithalat payı en çok olan Toyota idi. Halk Japon araba çılgınlığına düştü. Toyota'nın adı sanı kendi ülkesinden değil ABD'den çıkmadır aslında.. En büyük özelliği düşük yakıt sarfiyatı olması. Ve bunların hepsi eskide kaldı. Günümüzde yer alan satış istatistikleri fiyatlarına göre tercih edilebilecek araba olmalarından ibaret özellikle yakıt sarfiyatları konusunda ve birtakım önyargılar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    sonuç olarak toyotada işçilik kalitesi düşük. sağlamlık kısmı hikaye, kullanım esnasında toyotodanda şikayetçi ve memnun olan çok jettadan da önemli olan incelendiğindeki kalitesidir.

    2007 jetta ile 200.000 km yapan 1.6 6 AT ile komşum vw çok sağlam diyor. sadece bakımdan bakıma gitmiş. 1.4 d4d şirket aracı kullanan bir komşum ise yağ eksiltiyor diyor. şimdi ben hemen genelleme yapıp toyota çürük vw sağlam mı diyeceğim. hayır. dizeller bir miktar yağ eksiltebilir. bu bir hat adeğil diyip geçerim.

    onun için sıfır araç kıyaslamasındaki kalite unsurları önemlidir. sonrasındaki çok sağlam, yıllarca sorunsuz binersin felan hikaye. ha artı garanti olaı en iyi çözüm ki zaten servise gidiyorsanız.


    Toyota sağlamlıkta hikâye mi?Buna gülerim.Tamamen ön yargı.Almanya TÜV'ü 2010 istatistiklerine göre Toyota pek çok model ve yaş aralığında en sorunsuz arabalar.Toyotanın sağlamlık ve kalitesini Almanlar kendi markalarına rağmen kabul ediyor sende üfürüp duruyorsun.
    Ayrıca tek tük Vw görülen dünyanın en soğuk kutuplarından, en sıcak çöllerine kadar Toyota satacaksın , sen gelde buna çürük ve kalitesiz de.Senin göremediğini tüm dünya görmüş.


    Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz.. Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok.. Toyota ilk olarak Amerika'da satış rekorları kırdı. Ekonomik bunalıma giren ABD'de halk düşük maliyetli araçlara yöneldiler ve o dönem ithalat payı en çok olan Toyota idi. Halk Japon araba çılgınlığına düştü. Toyota'nın adı sanı kendi ülkesinden değil ABD'den çıkmadır aslında.. En büyük özelliği düşük yakıt sarfiyatı olması. Ve bunların hepsi eskide kaldı. Günümüzde yer alan satış istatistikleri fiyatlarına göre tercih edilebilecek araba olmalarından ibaret özellikle yakıt sarfiyatları konusunda ve birtakım önyargılar..


    "Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz" Çok doğru söylüyorsun.Toyota Amerikada başlayan pedal sorunu nedeniyle milyonlarca aracı geri çağırdı.Bilmediğin Amerikan mahkemesi ve hükümeti yapılan soruşturmada pedallarda herhangi bir sorun bulamadı.Toyota'yı aklandı.Çamur at izi kalsın misali.Öyle olsa bile sorun değil.Japonların felsefesi nedeniyle İmajları zedelenme uğruna bile olsa çekinmeden arabalarını geri çağırabiliyor.Bunu toyota satışından pay almak isteyenler çok güzel kullanıyor.Buna rağmen bile toyota satış rakamlarını 2010'da çok artırdı.Ayrıca Toyota fiyatlarını incelersen öyle satışı arttıracak bir uygunluğu falan yok.Sınıfının en pahalılarından.Sizinki tamamen ön yargı. "Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok"derken haksızlık ediyorsunuz.Ncap testlerine bakınız.Mesela Yeni corolla Ncaptan 5 yıldız alan ender sedan arabalardan.

    Sonuç olarak ön yargılı olmadan ve benimki iyidir demeden "Vw Toyotaya göre işçilikte daha iyi ve araçlar daha tok, boya kalitesi daha iyi.Ama mekanik ve motor gibi konularda japonlar ve toyota Vw'den daha iyidir." Kişinin Önceliği hangisinde ise tercihini ona göre yapar
    Önceki aracım Vw polo idi.Sınıfının en iyilerinden.Tok, işçilik iyi,diri,motor fena değil ama sorun çıkarıyor ilerisi için güven vermiyordu.Sonraki tercihim mekanik dolayısıyla japon oldu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kallus -- 26 Nisan 2011; 23:14:45 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    sonuç olarak toyotada işçilik kalitesi düşük. sağlamlık kısmı hikaye, kullanım esnasında toyotodanda şikayetçi ve memnun olan çok jettadan da önemli olan incelendiğindeki kalitesidir.

    2007 jetta ile 200.000 km yapan 1.6 6 AT ile komşum vw çok sağlam diyor. sadece bakımdan bakıma gitmiş. 1.4 d4d şirket aracı kullanan bir komşum ise yağ eksiltiyor diyor. şimdi ben hemen genelleme yapıp toyota çürük vw sağlam mı diyeceğim. hayır. dizeller bir miktar yağ eksiltebilir. bu bir hat adeğil diyip geçerim.

    onun için sıfır araç kıyaslamasındaki kalite unsurları önemlidir. sonrasındaki çok sağlam, yıllarca sorunsuz binersin felan hikaye. ha artı garanti olaı en iyi çözüm ki zaten servise gidiyorsanız.


    Toyota sağlamlıkta hikâye mi?Buna gülerim.Tamamen ön yargı.Almanya TÜV'ü 2010 istatistiklerine göre Toyota pek çok model ve yaş aralığında en sorunsuz arabalar.Toyotanın sağlamlık ve kalitesini Almanlar kendi markalarına rağmen kabul ediyor sende üfürüp duruyorsun.
    Ayrıca tek tük Vw görülen dünyanın en soğuk kutuplarından, en sıcak çöllerine kadar Toyota satacaksın , sen gelde buna çürük ve kalitesiz de.Senin göremediğini tüm dünya görmüş.


    Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz.. Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok.. Toyota ilk olarak Amerika'da satış rekorları kırdı. Ekonomik bunalıma giren ABD'de halk düşük maliyetli araçlara yöneldiler ve o dönem ithalat payı en çok olan Toyota idi. Halk Japon araba çılgınlığına düştü. Toyota'nın adı sanı kendi ülkesinden değil ABD'den çıkmadır aslında.. En büyük özelliği düşük yakıt sarfiyatı olması. Ve bunların hepsi eskide kaldı. Günümüzde yer alan satış istatistikleri fiyatlarına göre tercih edilebilecek araba olmalarından ibaret özellikle yakıt sarfiyatları konusunda ve birtakım önyargılar..


    "Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz" Çok doğru söylüyorsun.Toyota Amerikada başlayan pedal sorunu nedeniyle milyonlarca aracı geri çağırdı.Bilmediğin Amerikan mahkemesi ve hükümeti yapılan soruşturmada pedallarda herhangi bir sorun bulamadı.Toyota'yı aklandı.Çamur at izi kalsın misali.Öyle olsa bile sorun değil.Japonların felsefesi nedeniyle İmajları zedelenme uğruna bile olsa çekinmeden arabalarını geri çağırabiliyor.Bunu toyota satışından pay almak isteyenler çok güzel kullanıyor.Buna rağmen bile toyota satış rakamlarını 2010'da çok artırdı.Ayrıca Toyota fiyatlarını incelersen öyle satışı arttıracak bir uygunluğu falan yok.Sınıfının en pahalılarından.Sizinki tamamen ön yargı. "Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok"derken haksızlık ediyorsunuz.Ncap testlerine bakınız.Mesela Yeni corolla Ncaptan 5 yıldız alan ender sedan arabalardan.

    Sonuç olarak ön yargılı olmadan ve benimki iyidir demeden "Vw Toyotaya göre işçilikte daha iyi ve araçlar daha tok, boya kalitesi daha iyi.Ama mekanik ve motor gibi konularda japonlar ve toyota Vw'den daha iyidir." Kişinin Önceliği hangisinde ise tercihini ona göre yapar
    Önceki aracım Vw polo idi.Sınıfının en iyilerinden.Tok, işçilik iyi,diri,motor fena değil ama sorun çıkarıyor ilerisi için güven vermiyordu.Sonraki tercihim mekanik dolayısıyla japon oldu.


    Yalnız olayın espirisi şuydu amerikada gm ford ve diğerleri 2.el toyotası olanlara takasda ekstra indirim yapmışlardı..

    Ordaki olayda özetle toyota kalnamadı california eyaletinde yüklü para cezasına çarptırıldı.Nedende arızalar değil.. Toyotanın ilk olaylar patlak verdiğinde olayı pas pas sıkışması olarak belirtmesi fakat olayın pedal takılmasından olması nedeniyle.Yani imajı zedelenmesin diye yanlış yanıltıcı bilgileri..
    Benim bu olaydan sonra zerre kadar toyotaya güvenim kalmadı..Daha bilmediğimiz kim bilir neler var saklanan..
    Okuduğumuz kaizenler v.s sürekli gelişim felsefeleri sadece kitapta olan hikayeler mişş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    sonuç olarak toyotada işçilik kalitesi düşük. sağlamlık kısmı hikaye, kullanım esnasında toyotodanda şikayetçi ve memnun olan çok jettadan da önemli olan incelendiğindeki kalitesidir.

    2007 jetta ile 200.000 km yapan 1.6 6 AT ile komşum vw çok sağlam diyor. sadece bakımdan bakıma gitmiş. 1.4 d4d şirket aracı kullanan bir komşum ise yağ eksiltiyor diyor. şimdi ben hemen genelleme yapıp toyota çürük vw sağlam mı diyeceğim. hayır. dizeller bir miktar yağ eksiltebilir. bu bir hat adeğil diyip geçerim.

    onun için sıfır araç kıyaslamasındaki kalite unsurları önemlidir. sonrasındaki çok sağlam, yıllarca sorunsuz binersin felan hikaye. ha artı garanti olaı en iyi çözüm ki zaten servise gidiyorsanız.


    Toyota sağlamlıkta hikâye mi?Buna gülerim.Tamamen ön yargı.Almanya TÜV'ü 2010 istatistiklerine göre Toyota pek çok model ve yaş aralığında en sorunsuz arabalar.Toyotanın sağlamlık ve kalitesini Almanlar kendi markalarına rağmen kabul ediyor sende üfürüp duruyorsun.
    Ayrıca tek tük Vw görülen dünyanın en soğuk kutuplarından, en sıcak çöllerine kadar Toyota satacaksın , sen gelde buna çürük ve kalitesiz de.Senin göremediğini tüm dünya görmüş.


    Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz.. Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok.. Toyota ilk olarak Amerika'da satış rekorları kırdı. Ekonomik bunalıma giren ABD'de halk düşük maliyetli araçlara yöneldiler ve o dönem ithalat payı en çok olan Toyota idi. Halk Japon araba çılgınlığına düştü. Toyota'nın adı sanı kendi ülkesinden değil ABD'den çıkmadır aslında.. En büyük özelliği düşük yakıt sarfiyatı olması. Ve bunların hepsi eskide kaldı. Günümüzde yer alan satış istatistikleri fiyatlarına göre tercih edilebilecek araba olmalarından ibaret özellikle yakıt sarfiyatları konusunda ve birtakım önyargılar..


    "Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz" Çok doğru söylüyorsun.Toyota Amerikada başlayan pedal sorunu nedeniyle milyonlarca aracı geri çağırdı.Bilmediğin Amerikan mahkemesi ve hükümeti yapılan soruşturmada pedallarda herhangi bir sorun bulamadı.Toyota'yı aklandı.Çamur at izi kalsın misali.Öyle olsa bile sorun değil.Japonların felsefesi nedeniyle İmajları zedelenme uğruna bile olsa çekinmeden arabalarını geri çağırabiliyor.Bunu toyota satışından pay almak isteyenler çok güzel kullanıyor.Buna rağmen bile toyota satış rakamlarını 2010'da çok artırdı.Ayrıca Toyota fiyatlarını incelersen öyle satışı arttıracak bir uygunluğu falan yok.Sınıfının en pahalılarından.Sizinki tamamen ön yargı. "Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok"derken haksızlık ediyorsunuz.Ncap testlerine bakınız.Mesela Yeni corolla Ncaptan 5 yıldız alan ender sedan arabalardan.

    Sonuç olarak ön yargılı olmadan ve benimki iyidir demeden "Vw Toyotaya göre işçilikte daha iyi ve araçlar daha tok, boya kalitesi daha iyi.Ama mekanik ve motor gibi konularda japonlar ve toyota Vw'den daha iyidir." Kişinin Önceliği hangisinde ise tercihini ona göre yapar
    Önceki aracım Vw polo idi.Sınıfının en iyilerinden.Tok, işçilik iyi,diri,motor fena değil ama sorun çıkarıyor ilerisi için güven vermiyordu.Sonraki tercihim mekanik dolayısıyla japon oldu.


    Mahkeme hata olmadığını değil Toyota'nın tutumu konusunda karar çıkardı. Toyota geri çağırılan araçların bir kısmını fabrikalarında onarımını yaptı diğerleri için ise bulundukları ülkelerdeki servislere gerekli parçaları göndererek onarımlarını sağladı. Bu hatayı Toyota mühendisleri bile kabul ederken bir mahkeme ile "hata yoktur" kararı çıkması çok saçma olmaz mı sizce

    Ayrıca ben o testleri yapan kurumların objektifliğinden şüpheliyim kesin bir şekilde güvenmiyorum.

    Toyota satışlarını biraz da ülkemizdeki Nokia satışlarına benzetiyorum. Türkiye'de Renault dünyada Toyota satışları..

    Son olarak motorda yaşanacak aksaklıklar her markada görülebilir. Bakımlarını düzenli yaptırıp arabanıza iyi baktığınız sürece uzun yıllar sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz. VW'de bu konuda gayet başarılı yanında da kaliteli işçilik, sağlam kaporta, sürücüsüne verdiği güvenlik hissi, konforu bunların yanında DSG ve TSI teknolojileri VW seçmek için çok iyi nedenlerdir. Sadece mekanik sebepler bir araç seçmek için yeterli değildir. Kaldı ki hala tezimin arkasındayım bu geçmişte kaldı. Büyük bir hataya imza atan kalitesiz işçiliğe ve zayıf kaportaya sahip bir Toyota'mı tercih edilmeli yoksa 2. senesinde her yerinden gacur gucur sesler çıkaran Renault mu tercih edilmeli? Ya da diğer markalar.. VW dışında bir marka tercih edilmesi için geçerli hangi sebepler vardır? Eskiden TSI ve DSG teknolojisi bile yoktu sadece konforuyla silip süpürdü VW. Toyota ucuz değil ancak VW'den ucuz olduğu da bir gerçek. Bana bütün bu sebepler varken VW dışında Premium olmayan bir marka tercih etmek mantıklı gelmiyor.

    Bir üstteki arkadaşın da söylediği gibi sadece hikayelerde masallarda kaldı Toyota anıları.. Kim bilir bilmediğimiz daha neler çıkacak..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tekkral34 -- 27 Nisan 2011; 12:49:24 >




  • Ne kadar ekmek o kadar köfte. Direksiyon simitlerini,üzerindeki kumanda butonlarını , radyoları ekranlarını, klima kontrol butonlarını cam açma kapama düğmelerini, araç içi materyalleri tuttuğunuda aldığınız sağlamlık hissini karşılaştırın. İleri teknoloji TSI ve TDI motoları , alışveriş yaptığınız bayideki fiziksel şartları gözönüne alın.Sürüş esnasında hissettiklerinizi yolda yapmayı düşündüklerinizi yapabilme şansınızı düşünün. Sonrada karşılaştırdığınız markalarınkini.Cevabı o zamanda bulamıyorsanız asla bulamayacaksınız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    sonuç olarak toyotada işçilik kalitesi düşük. sağlamlık kısmı hikaye, kullanım esnasında toyotodanda şikayetçi ve memnun olan çok jettadan da önemli olan incelendiğindeki kalitesidir.

    2007 jetta ile 200.000 km yapan 1.6 6 AT ile komşum vw çok sağlam diyor. sadece bakımdan bakıma gitmiş. 1.4 d4d şirket aracı kullanan bir komşum ise yağ eksiltiyor diyor. şimdi ben hemen genelleme yapıp toyota çürük vw sağlam mı diyeceğim. hayır. dizeller bir miktar yağ eksiltebilir. bu bir hat adeğil diyip geçerim.

    onun için sıfır araç kıyaslamasındaki kalite unsurları önemlidir. sonrasındaki çok sağlam, yıllarca sorunsuz binersin felan hikaye. ha artı garanti olaı en iyi çözüm ki zaten servise gidiyorsanız.


    Toyota sağlamlıkta hikâye mi?Buna gülerim.Tamamen ön yargı.Almanya TÜV'ü 2010 istatistiklerine göre Toyota pek çok model ve yaş aralığında en sorunsuz arabalar.Toyotanın sağlamlık ve kalitesini Almanlar kendi markalarına rağmen kabul ediyor sende üfürüp duruyorsun.
    Ayrıca tek tük Vw görülen dünyanın en soğuk kutuplarından, en sıcak çöllerine kadar Toyota satacaksın , sen gelde buna çürük ve kalitesiz de.Senin göremediğini tüm dünya görmüş.


    Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz.. Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok.. Toyota ilk olarak Amerika'da satış rekorları kırdı. Ekonomik bunalıma giren ABD'de halk düşük maliyetli araçlara yöneldiler ve o dönem ithalat payı en çok olan Toyota idi. Halk Japon araba çılgınlığına düştü. Toyota'nın adı sanı kendi ülkesinden değil ABD'den çıkmadır aslında.. En büyük özelliği düşük yakıt sarfiyatı olması. Ve bunların hepsi eskide kaldı. Günümüzde yer alan satış istatistikleri fiyatlarına göre tercih edilebilecek araba olmalarından ibaret özellikle yakıt sarfiyatları konusunda ve birtakım önyargılar..


    "Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz" Çok doğru söylüyorsun.Toyota Amerikada başlayan pedal sorunu nedeniyle milyonlarca aracı geri çağırdı.Bilmediğin Amerikan mahkemesi ve hükümeti yapılan soruşturmada pedallarda herhangi bir sorun bulamadı.Toyota'yı aklandı.Çamur at izi kalsın misali.Öyle olsa bile sorun değil.Japonların felsefesi nedeniyle İmajları zedelenme uğruna bile olsa çekinmeden arabalarını geri çağırabiliyor.Bunu toyota satışından pay almak isteyenler çok güzel kullanıyor.Buna rağmen bile toyota satış rakamlarını 2010'da çok artırdı.Ayrıca Toyota fiyatlarını incelersen öyle satışı arttıracak bir uygunluğu falan yok.Sınıfının en pahalılarından.Sizinki tamamen ön yargı. "Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok"derken haksızlık ediyorsunuz.Ncap testlerine bakınız.Mesela Yeni corolla Ncaptan 5 yıldız alan ender sedan arabalardan.

    Sonuç olarak ön yargılı olmadan ve benimki iyidir demeden "Vw Toyotaya göre işçilikte daha iyi ve araçlar daha tok, boya kalitesi daha iyi.Ama mekanik ve motor gibi konularda japonlar ve toyota Vw'den daha iyidir." Kişinin Önceliği hangisinde ise tercihini ona göre yapar
    Önceki aracım Vw polo idi.Sınıfının en iyilerinden.Tok, işçilik iyi,diri,motor fena değil ama sorun çıkarıyor ilerisi için güven vermiyordu.Sonraki tercihim mekanik dolayısıyla japon oldu.


    Mahkeme hata olmadığını değil Toyota'nın tutumu konusunda karar çıkardı. Toyota geri çağırılan araçların bir kısmını fabrikalarında onarımını yaptı diğerleri için ise bulundukları ülkelerdeki servislere gerekli parçaları göndererek onarımlarını sağladı. Bu hatayı Toyota mühendisleri bile kabul ederken bir mahkeme ile "hata yoktur" kararı çıkması çok saçma olmaz mı sizce

    Ayrıca ben o testleri yapan kurumların objektifliğinden şüpheliyim kesin bir şekilde güvenmiyorum.

    Toyota satışlarını biraz da ülkemizdeki Nokia satışlarına benzetiyorum. Türkiye'de Renault dünyada Toyota satışları..

    Son olarak motorda yaşanacak aksaklıklar her markada görülebilir. Bakımlarını düzenli yaptırıp arabanıza iyi baktığınız sürece uzun yıllar sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz. VW'de bu konuda gayet başarılı yanında da kaliteli işçilik, sağlam kaporta, sürücüsüne verdiği güvenlik hissi, konforu bunların yanında DSG ve TSI teknolojileri VW seçmek için çok iyi nedenlerdir. Sadece mekanik sebepler bir araç seçmek için yeterli değildir. Kaldı ki hala tezimin arkasındayım bu geçmişte kaldı. Büyük bir hataya imza atan kalitesiz işçiliğe ve zayıf kaportaya sahip bir Toyota'mı tercih edilmeli yoksa 2. senesinde her yerinden gacur gucur sesler çıkaran Renault mu tercih edilmeli? Ya da diğer markalar.. VW dışında bir marka tercih edilmesi için geçerli hangi sebepler vardır? Eskiden TSI ve DSG teknolojisi bile yoktu sadece konforuyla silip süpürdü VW. Toyota ucuz değil ancak VW'den ucuz olduğu da bir gerçek. Bana bütün bu sebepler varken VW dışında Premium olmayan bir marka tercih etmek mantıklı gelmiyor.

    Bir üstteki arkadaşın da söylediği gibi sadece hikayelerde masallarda kaldı Toyota anıları.. Kim bilir bilmediğimiz daha neler çıkacak..

    Bu kadar abartı ve olamaz.Arabalardan anlamasan yorumlarınızı okuyarak Toyotayı 3. dünya ülkelerinin ürettiği kalitesiz bir marka sanacağım.Dünyada en çok satan markalardan olan , pek çok testte, Ncap testlerinde, Tüv testlerinde kalitesini kanıtlamış bir markadan bahsediyoruz.Dediğiniz kadar kalitesiz bir marka olsa 2. eli en iyi arabalardan olmazdı.
    Hiç bir marka, araba sorunsuz değil.Önemli olan sorun çıktığında bunu kabullenerek müşterisini mağdur etmemesi.Vw adeta ilahlaştırılmış ve tapılıyor.Sanki araba değil uzay mekiği.Yeni jetta da sorundan dolayı geri çağrılmaya başlandı.Veya Vw de kronik boğaz kelebeği sorunu vardır.Kelebek sorunu nedeniyle polom rölantide ,olur olmadık yerde stop ederdi.DSG ve TSI çok abartıldı.Dsg de çok sorun çıktı.Vwtürk sitesine de üyeyim.Oraya girip biraz araştırırsan özellikle 7 DSG'de giderilemeyen, bozuk yollarda alttan vurmaya benzeyen şanzımandan gelen seslerden şikayetleri görürsün.Dahası servis bu sorunu kabul ediyor ama gideremiyor.
    Karmaşık teknolojiisinden dolayı sorun çıkarmaya yatkınlığından VW mühendislerince bazı TSI motorlar üretimden kaldırılmaya karar verildi.Ayrıca biraz araştırmayla TSI motorda piston kırma sorunu rahatlıkla görebilirsin.Çok övülen Vw bu mu? Ankara'da ve Afyon'da görülen dolu olayını biraz araştırırsanız kaportasına çok güvendiğiniz Vw'den tutun, skoda, honda, toyota, opel, renault,...... vb tüm arabaların kaportalarının ne hale geldiğini görürdünüz.
    Çok fazla uzatmanın anlamı yok.Her markanın artısı eksisi vardır.Toyota mükemmel değildir.VW'i göklere çıkarıp eksilerini görmeyip başka markalarıda yerin dibine sokmanın anlamı yoktur.




  • Çünkü o bir vosvos.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: andan44


    quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34

    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: tekkral34


    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    sonuç olarak toyotada işçilik kalitesi düşük. sağlamlık kısmı hikaye, kullanım esnasında toyotodanda şikayetçi ve memnun olan çok jettadan da önemli olan incelendiğindeki kalitesidir.

    2007 jetta ile 200.000 km yapan 1.6 6 AT ile komşum vw çok sağlam diyor. sadece bakımdan bakıma gitmiş. 1.4 d4d şirket aracı kullanan bir komşum ise yağ eksiltiyor diyor. şimdi ben hemen genelleme yapıp toyota çürük vw sağlam mı diyeceğim. hayır. dizeller bir miktar yağ eksiltebilir. bu bir hat adeğil diyip geçerim.

    onun için sıfır araç kıyaslamasındaki kalite unsurları önemlidir. sonrasındaki çok sağlam, yıllarca sorunsuz binersin felan hikaye. ha artı garanti olaı en iyi çözüm ki zaten servise gidiyorsanız.


    Toyota sağlamlıkta hikâye mi?Buna gülerim.Tamamen ön yargı.Almanya TÜV'ü 2010 istatistiklerine göre Toyota pek çok model ve yaş aralığında en sorunsuz arabalar.Toyotanın sağlamlık ve kalitesini Almanlar kendi markalarına rağmen kabul ediyor sende üfürüp duruyorsun.
    Ayrıca tek tük Vw görülen dünyanın en soğuk kutuplarından, en sıcak çöllerine kadar Toyota satacaksın , sen gelde buna çürük ve kalitesiz de.Senin göremediğini tüm dünya görmüş.


    Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz.. Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok.. Toyota ilk olarak Amerika'da satış rekorları kırdı. Ekonomik bunalıma giren ABD'de halk düşük maliyetli araçlara yöneldiler ve o dönem ithalat payı en çok olan Toyota idi. Halk Japon araba çılgınlığına düştü. Toyota'nın adı sanı kendi ülkesinden değil ABD'den çıkmadır aslında.. En büyük özelliği düşük yakıt sarfiyatı olması. Ve bunların hepsi eskide kaldı. Günümüzde yer alan satış istatistikleri fiyatlarına göre tercih edilebilecek araba olmalarından ibaret özellikle yakıt sarfiyatları konusunda ve birtakım önyargılar..


    "Milyonlarca aracı geri çağıran Toyota'dan bahsediyoruz" Çok doğru söylüyorsun.Toyota Amerikada başlayan pedal sorunu nedeniyle milyonlarca aracı geri çağırdı.Bilmediğin Amerikan mahkemesi ve hükümeti yapılan soruşturmada pedallarda herhangi bir sorun bulamadı.Toyota'yı aklandı.Çamur at izi kalsın misali.Öyle olsa bile sorun değil.Japonların felsefesi nedeniyle İmajları zedelenme uğruna bile olsa çekinmeden arabalarını geri çağırabiliyor.Bunu toyota satışından pay almak isteyenler çok güzel kullanıyor.Buna rağmen bile toyota satış rakamlarını 2010'da çok artırdı.Ayrıca Toyota fiyatlarını incelersen öyle satışı arttıracak bir uygunluğu falan yok.Sınıfının en pahalılarından.Sizinki tamamen ön yargı. "Sağlamlık kısmı efsane 92 seriileriydi ve artık onlar yok"derken haksızlık ediyorsunuz.Ncap testlerine bakınız.Mesela Yeni corolla Ncaptan 5 yıldız alan ender sedan arabalardan.

    Sonuç olarak ön yargılı olmadan ve benimki iyidir demeden "Vw Toyotaya göre işçilikte daha iyi ve araçlar daha tok, boya kalitesi daha iyi.Ama mekanik ve motor gibi konularda japonlar ve toyota Vw'den daha iyidir." Kişinin Önceliği hangisinde ise tercihini ona göre yapar
    Önceki aracım Vw polo idi.Sınıfının en iyilerinden.Tok, işçilik iyi,diri,motor fena değil ama sorun çıkarıyor ilerisi için güven vermiyordu.Sonraki tercihim mekanik dolayısıyla japon oldu.


    Mahkeme hata olmadığını değil Toyota'nın tutumu konusunda karar çıkardı. Toyota geri çağırılan araçların bir kısmını fabrikalarında onarımını yaptı diğerleri için ise bulundukları ülkelerdeki servislere gerekli parçaları göndererek onarımlarını sağladı. Bu hatayı Toyota mühendisleri bile kabul ederken bir mahkeme ile "hata yoktur" kararı çıkması çok saçma olmaz mı sizce

    Ayrıca ben o testleri yapan kurumların objektifliğinden şüpheliyim kesin bir şekilde güvenmiyorum.

    Toyota satışlarını biraz da ülkemizdeki Nokia satışlarına benzetiyorum. Türkiye'de Renault dünyada Toyota satışları..

    Son olarak motorda yaşanacak aksaklıklar her markada görülebilir. Bakımlarını düzenli yaptırıp arabanıza iyi baktığınız sürece uzun yıllar sorunsuz bir şekilde kullanabilirsiniz. VW'de bu konuda gayet başarılı yanında da kaliteli işçilik, sağlam kaporta, sürücüsüne verdiği güvenlik hissi, konforu bunların yanında DSG ve TSI teknolojileri VW seçmek için çok iyi nedenlerdir. Sadece mekanik sebepler bir araç seçmek için yeterli değildir. Kaldı ki hala tezimin arkasındayım bu geçmişte kaldı. Büyük bir hataya imza atan kalitesiz işçiliğe ve zayıf kaportaya sahip bir Toyota'mı tercih edilmeli yoksa 2. senesinde her yerinden gacur gucur sesler çıkaran Renault mu tercih edilmeli? Ya da diğer markalar.. VW dışında bir marka tercih edilmesi için geçerli hangi sebepler vardır? Eskiden TSI ve DSG teknolojisi bile yoktu sadece konforuyla silip süpürdü VW. Toyota ucuz değil ancak VW'den ucuz olduğu da bir gerçek. Bana bütün bu sebepler varken VW dışında Premium olmayan bir marka tercih etmek mantıklı gelmiyor.

    Bir üstteki arkadaşın da söylediği gibi sadece hikayelerde masallarda kaldı Toyota anıları.. Kim bilir bilmediğimiz daha neler çıkacak..

    Bu kadar abartı ve olamaz.Arabalardan anlamasan yorumlarınızı okuyarak Toyotayı 3. dünya ülkelerinin ürettiği kalitesiz bir marka sanacağım.Dünyada en çok satan markalardan olan , pek çok testte, Ncap testlerinde, Tüv testlerinde kalitesini kanıtlamış bir markadan bahsediyoruz.Dediğiniz kadar kalitesiz bir marka olsa 2. eli en iyi arabalardan olmazdı.
    Hiç bir marka, araba sorunsuz değil.Önemli olan sorun çıktığında bunu kabullenerek müşterisini mağdur etmemesi.Vw adeta ilahlaştırılmış ve tapılıyor.Sanki araba değil uzay mekiği.Yeni jetta da sorundan dolayı geri çağrılmaya başlandı.Veya Vw de kronik boğaz kelebeği sorunu vardır.Kelebek sorunu nedeniyle polom rölantide ,olur olmadık yerde stop ederdi.DSG ve TSI çok abartıldı.Dsg de çok sorun çıktı.Vwtürk sitesine de üyeyim.Oraya girip biraz araştırırsan özellikle 7 DSG'de giderilemeyen, bozuk yollarda alttan vurmaya benzeyen şanzımandan gelen seslerden şikayetleri görürsün.Dahası servis bu sorunu kabul ediyor ama gideremiyor.
    Karmaşık teknolojiisinden dolayı sorun çıkarmaya yatkınlığından VW mühendislerince bazı TSI motorlar üretimden kaldırılmaya karar verildi.Ayrıca biraz araştırmayla TSI motorda piston kırma sorunu rahatlıkla görebilirsin.Çok övülen Vw bu mu? Ankara'da ve Afyon'da görülen dolu olayını biraz araştırırsanız kaportasına çok güvendiğiniz Vw'den tutun, skoda, honda, toyota, opel, renault,...... vb tüm arabaların kaportalarının ne hale geldiğini görürdünüz.
    Çok fazla uzatmanın anlamı yok.Her markanın artısı eksisi vardır.Toyota mükemmel değildir.VW'i göklere çıkarıp eksilerini görmeyip başka markalarıda yerin dibine sokmanın anlamı yoktur.


    Toyota muhakkak kötü bir marka değildir fakat Vw kadar iyimidir ??Bir alman aracından bahsediyoruz..Hiç bir zaman Bir alman mühendisliği ve kalitesi japon toyotasıyla yanyana gelmez bilen bilir.Japonlar sorunsuz ve ucuz maliyetli araçlar yaparlar ama motor şanzuman şasi ve genel kalitede almanlardan geri olup elektronik aksamda benzer kaliteyi gösteriyorlardır..Heleki Vw 5-6 yıldır en iyi motor seçilmeye devam eden tsı nerdeyse son yılların buluşu ..Tüketim ve performansıyla nerdeyse benzersiz, 1.4 ekonomisyle 2.0-2.5 motor performansı.
    Yukarıdaki arkadaşın koyduğu video herşeyi özetliyor ve tüm modellerede genelleme yapılabilir.
    Bunun üzerine ne konuşulur..




  • Katiliyorum. Tamam VW guzel araba, forslu araba ama o kadar da abartmaya gerek yok. Toyota Dunya'nin en cok otomobil uretip satan firmasidir.

    Ben Toyota nin geri cagirmalarini bir kusur degil bir ARTI olarak goruyorum. Cunku bu adamlarin mallarinin arkasinda durdugunu gosteriyor. Ben OPEL in hic araba cagirdigini duymadim (ben de opel sahibiyim). Ama acin bakin internette en cok sikayet edilen otomobil markasidir. Diger markalarda adamlara yalvariyorsun su arizayi duzeltin diye adamlar yapmiyorlar, toyota ise sen sorunu yasamadan cozum uretip seni bulup sorununu gideriyorlar. Iste bu

    Bu arada enteresan bir bilgi, ikisi de (VW ve Toyota) 1937 yilinda kurulmus, tam 3 ay arayla, VW 28 mayis ve Toyota 28 Agustosta....

    quote:

    Orijinalden alıntı: andan44
    Bu kadar abartı ve olamaz.Arabalardan anlamasan yorumlarınızı okuyarak Toyotayı 3. dünya ülkelerinin ürettiği kalitesiz bir marka sanacağım.Dünyada en çok satan markalardan olan , pek çok testte, Ncap testlerinde, Tüv testlerinde kalitesini kanıtlamış bir markadan bahsediyoruz.Dediğiniz kadar kalitesiz bir marka olsa 2. eli en iyi arabalardan olmazdı.
    Hiç bir marka, araba sorunsuz değil.Önemli olan sorun çıktığında bunu kabullenerek müşterisini mağdur etmemesi.Vw adeta ilahlaştırılmış ve tapılıyor.Sanki araba değil uzay mekiği.Yeni jetta da sorundan dolayı geri çağrılmaya başlandı.Veya Vw de kronik boğaz kelebeği sorunu vardır.Kelebek sorunu nedeniyle polom rölantide ,olur olmadık yerde stop ederdi.DSG ve TSI çok abartıldı.Dsg de çok sorun çıktı.Vwtürk sitesine de üyeyim.Oraya girip biraz araştırırsan özellikle 7 DSG'de giderilemeyen, bozuk yollarda alttan vurmaya benzeyen şanzımandan gelen seslerden şikayetleri görürsün.Dahası servis bu sorunu kabul ediyor ama gideremiyor.
    Karmaşık teknolojiisinden dolayı sorun çıkarmaya yatkınlığından VW mühendislerince bazı TSI motorlar üretimden kaldırılmaya karar verildi.Ayrıca biraz araştırmayla TSI motorda piston kırma sorunu rahatlıkla görebilirsin.Çok övülen Vw bu mu? Ankara'da ve Afyon'da görülen dolu olayını biraz araştırırsanız kaportasına çok güvendiğiniz Vw'den tutun, skoda, honda, toyota, opel, renault,...... vb tüm arabaların kaportalarının ne hale geldiğini görürdünüz.
    Çok fazla uzatmanın anlamı yok.Her markanın artısı eksisi vardır.Toyota mükemmel değildir.VW'i göklere çıkarıp eksilerini görmeyip başka markalarıda yerin dibine sokmanın anlamı yoktur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ppzrg -- 30 Nisan 2011; 0:03:59 >




  • Vosvos'un kalitesini tartışan yok dimi. Asayiş bozulmasın. Aman!
  • vw nin en büyük ayıbı küçük maliyet hesapları peşinde koşmasındır.
    Caddy ve transporterde bile cc deki göterge direksiyon klima paneli kapı kumada tuşları vs gibi göze hitap eden parçalar kullanılıyorsa
    100000 tl lik bir passatta farklı olmasını beklediğin donanım unsurlarını 32.000 tl lik bir poloda veya bir transporterde bile görebiliyorsan
    bu durum alıcıyı aptal yerine koymaktan başka birşey değildir. ucuzcu malzeme üretim stratejisi beraberinde kaliteyi getirmez.
    araçlarda segment yükseldikçe içerisinde kullanılan malzemelerin kullanıcıya kendini değerli olduğunu hissettirmesi gerekir.
  • kesinlikle marka hastalığı bence de ve şu sıralar sıfır vw aldığında zengin gibi görülüyorsun malum polo bile aldı başını gitti fiyatı
  • Vw bugün zamlı fiyatlarını açıkladı, bu zamlar nereye kadar bakalım.
  • Toyota araçları sevmem ama bu video da artık deli zırvası. Kapı lastiğine dokununca dökülüyor, koltuk tek parmakla sallanıyor. 4 sene babamın Corollası oldu, 1-2 arkadaşımda Corolla arabalar var hiç birinde böyle sallanan koltuk, dökülen kapı lastiği falan yok.

    VW'nin kendince Toyota'ya bok atmak amaçlı çektiği ve kendilerini komik duruma düşürdükleri saçma bir video.

    Sanırım bu tip reklam ve videolar VAG grubunda kronik hastalık. BMW'ye bol bol bok attıkları Audi reklam ve videoları da var böyle.

    quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba






  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair


    quote:

    Orijinalden alıntı: smbdy

    neden vw? yaş kemale ermeye başladı "artık keyfime bakayım" diyorsun..

    bu cümleyi genelde mercedes kulananlar söyler ama :)))

    yakındır mercedes'ten iyi arabadır vw demeler yakında bunlar alamet hep
  • Neden VW;
    Kağıt üstünde çok başarılı tsi motorlar ve dsg şanzıman.
    Türkiye'de yüksek ikinci el değeri.
    Eskisi kadar yüksek olmasa da kaliteli üretim.

    Neden değil;
    Yazılım sorunlu, PUG ve Renault grubuna göre daha fazla tüketen tdi motorlar.
    Çok fazla ve pahalı problem çıkaran, problemleri ne VW ne de Doğuş tarafından yeterince kabullenilmeyen çok pahalı dsg şanzıman.
    Çok fazla ortak parça kullanımı.
    Tutucu tasarım, eski modellerle bile ortak parça kullanımı.
    Sınıfının en yüksek fiyatları.
    Düşük giriş seviyesi donanımları, yüksek opsiyon fiyatları.
    Türkiye distribütörü.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: teodor

    Neden VW;
    Kağıt üstünde çok başarılı tsi motorlar ve dsg şanzıman.
    Türkiye'de yüksek ikinci el değeri.
    Eskisi kadar yüksek olmasa da kaliteli üretim.

    Neden değil;
    Yazılım sorunlu, PUG ve Renault grubuna göre daha fazla tüketen tdi motorlar.
    Çok fazla ve pahalı problem çıkaran, problemleri ne VW ne de Doğuş tarafından yeterince kabullenilmeyen çok pahalı dsg şanzıman.
    Çok fazla ortak parça kullanımı.
    Tutucu tasarım, eski modellerle bile ortak parça kullanımı.
    Sınıfının en yüksek fiyatları.
    Düşük giriş seviyesi donanımları, yüksek opsiyon fiyatları.
    Türkiye distribütörü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barisozyurt

    Toyota araçları sevmem ama bu video da artık deli zırvası. Kapı lastiğine dokununca dökülüyor, koltuk tek parmakla sallanıyor. 4 sene babamın Corollası oldu, 1-2 arkadaşımda Corolla arabalar var hiç birinde böyle sallanan koltuk, dökülen kapı lastiği falan yok.

    VW'nin kendince Toyota'ya bok atmak amaçlı çektiği ve kendilerini komik duruma düşürdükleri saçma bir video.

    Sanırım bu tip reklam ve videolar VAG grubunda kronik hastalık. BMW'ye bol bol bok attıkları Audi reklam ve videoları da var böyle.





    Bu video yu bu foruma koyan, yani muhtemelen TR de ilk keşfeden biri olarak tesadüfen tam araç alım aşamasındayken gidip kaporta, kapı lastikleri ve bagaj konularını bizzat bayide denedim..

    Evet kaporta aynen öyle... kapının lastigininde hiç bir farkı yok.. "adamlar haklıymış" dedim... bagaj kapağıda muhtemelen öyleydi... koltugu ise test edemedim.. cunki satışcı arkadaşlar beniz izlemeye başlamışlardı ..

    Neyse, bende şunu dnot düşeyim ki Toyoda cok iyi bir marka olmakla beraber bu video işi ele alış konusunda ki farkları vurguluyor.. lakin 96 model corollamız halen elimizde ve de kullanıyoruz..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mehmetba



    otomobil sağlammı testi uzmanının üzerinde vw armalı tişört var
    demekki vw iti[8D ]vw satışında bu video mutlaka etkili olmuştur
    çamurluk çelik olsa 6ay sıra 6yıla çıkacak iyiki esnetmiş vw
    hafif zirhli olacak aslında otomobiller 50km hızla geyidereceksin
    çizik yok içindeki yolcular mühim deyil araba sağlam ya
    esnek olacak darbe emecek olay budur




  • 
Sayfa: önceki 1213141516
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.