Şimdi Ara

neden lpg dusmanligi var ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
55
Cevap
0
Favori
1.609
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 28
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 6
  • Ortalama Mesaj Aralığı 2 saat 10 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 2
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • texjrwillerjr (8 mesaj) yabancı34 (6 mesaj) Gbness (5 mesaj) Mendieta58 (4 mesaj) dr20mouse (4 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (20 mesaj) Mobil (25 mesaj) Mini (2 mesaj) Uygulama (8 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yarbay
    2280 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    merhaba arkadaslar bakiyorum forumda lpg dusmanligi atmosferik arac dusmanligi var alan razi satan razi cevreye zarari benzinden mazottan az fiyati uygun bu düşmanlık neden ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Doğanla karıştırmışsınız

    Karbüratörlü araçlarda ayarlayamadığı için fazla gaz aldığı için koku yapar verimli çalışmaz oysaki yeni araçlarda en ufak koku duymazsınız

    Bunu bilmeyen 9 bilgisiz de hemen beğenmiş

    Araba her sabah çalıştığında benzin kokar ama lpg hiç bir şekilde kokmaz dolum haricinde
    nick entry uyumu aramali miyiz :) toros sahin doğan kartal grubu eski karbüratörlu lpgli araclari kastediyorsunuz galiba yeni nesil araclarda mumkun degil ne koku ne de lpgli oldugunu anlayamazsiniz siz hayatinizda sirali sistem 2010 model uzeri lpgli bir arac kullandınız mi ? avrupadaki lpgli arac kullanimindan haberiniz var mi ? su anda honda civic gibi dacia duster modelin de fabrikadan cikisli lpg li satildigini biliyor muydunuz?
    7 sene atmosferik lpg kullandık bir daha tövbe. 3 senedir Turbo dizelle mutlu mesut gidiyoruz. Atmosferik LPG'lilerden ricam uzun yolda rampa çıkarken sol şeridi kesmeyin. Rampa çıkıcaz diye basıyorsunuz yolun yarısında bayılıyorsunuz vites düşürmek zorunda kalıyoruz. Sağdan gidin lütfen. Eskiden biz öyle yapıyorduk sağdan kamyon arkasından gidiyorduk çünkü çıkmayacağı belliydi her türlü.
    Lpg doğru kaliteli kit ve doğru işçilik ile gayet güzel bir sistemdir.. Düşmanlık edenler büyük ihtimal zamanında aracında merdiven altı lpg olan yada lpg işçiliği kiti ne üdüğü belirsiz yerde yapılan yada bilgisiz insanlardır..

    Bu arada hiç lpg li aracım da olmadı şu anki aracımda a3 1.4tfsi..
    Bazı insanlar artık direk okuduğunu anlamadığı yanlı taraflı bir mantıkla okuduğu için artık bunlarıda belirtmek gerekiyor yazarken..

    İyi işçiliği olan kaliteli kiti olan lpg li araç gaz da kokmaz hatta o araçda lpg olduğunu bile ne binen ne dışardaki adam anlar.. Şu an yeni nesil kitler gayet başarılı digital yazılımı enjektör teknolojisi çok gelişdi eskisine göre çok daha verimli enjektörler..

    Lpg de tek sıkıntı doğru araca takmak her motor lpg yi kabul etmiyor sevmiyor tam aksine lpg ile çokda uyumlu motorlar var lpg takılıcaksa ona uyumlu araçda almak doğru tercih olur..

    Yoksa yanlış motorla çok başınız ağrır yeniden sıfırdan motor yaptırmaya kadar gider o iş..
  • Binbaşı
    1809 Mesaj
    Arkasindan gidince leş gibi kokuyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    3432 Mesaj
    Lpg doğru kaliteli kit ve doğru işçilik ile gayet güzel bir sistemdir.. Düşmanlık edenler büyük ihtimal zamanında aracında merdiven altı lpg olan yada lpg işçiliği kiti ne üdüğü belirsiz yerde yapılan yada bilgisiz insanlardır..

    Bu arada hiç lpg li aracım da olmadı şu anki aracımda a3 1.4tfsi..
    Bazı insanlar artık direk okuduğunu anlamadığı yanlı taraflı bir mantıkla okuduğu için artık bunlarıda belirtmek gerekiyor yazarken..

    İyi işçiliği olan kaliteli kiti olan lpg li araç gaz da kokmaz hatta o araçda lpg olduğunu bile ne binen ne dışardaki adam anlar.. Şu an yeni nesil kitler gayet başarılı digital yazılımı enjektör teknolojisi çok gelişdi eskisine göre çok daha verimli enjektörler..

    Lpg de tek sıkıntı doğru araca takmak her motor lpg yi kabul etmiyor sevmiyor tam aksine lpg ile çokda uyumlu motorlar var lpg takılıcaksa ona uyumlu araçda almak doğru tercih olur..

    Yoksa yanlış motorla çok başınız ağrır yeniden sıfırdan motor yaptırmaya kadar gider o iş..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |




  • Yüzbaşı
    409 Mesaj
    Atmosferik mekanik arabanın tadı bir başkadır sesi de bir başkadır turbo emisyon düşürmek için küçük hacimli motordan ideal güç almak için yakıt tasarrufu için bazende yüksek güç için ama gaza basican turbonun gelmesini beklicen şimdilerde bu gecikmeler baya düzeltildi ama , uzun iş atmosferik makinada gaza dokunuyorsun güç ayağının altından, atmosferik araba biraz eski teknoloji çok yakar diye düşünüyorlar, benzin mazot LPG durumu da bütçe meselesi bazı adam var 400 beygir arabası var LPG kullanıyor özel yaptırıyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yarbay
    2280 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    bir de su var ornegin corolla atmosferik diye burun kiviranlar var fakat arac 132 beygir ve 0-100 10.2 saniye cok önyargılı bir toplumuz malesef hic okumadan arastirmadan ezbere konusuyoruz her konuda bilgimiz yok ama fikrimiz var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3432 Mesaj
    Atmosferik motor delikanlı motordur.. Sözüm sürünen vasıfsız verimsiz atmosferiklere değil...

    Şu anda a3 1.4tfsi turbolu aracım olmasına rağmen diyorum bunu. Önceki aracımda 2.0crd ondan öncekide 1.9 tdi idi yani son üç aracım turbo olmasına rağmen diyorum..

    Atmosferik yüksek hacim 2.0- 2.5-3.0 V6 falan eğerki araba sürmeyi seviyorsan adamı mest eder..

    Atmosferik motor Eğerki güzel hacimli bir motorsa şu anki cücük kadar tek turbo çift turbolu motorlara değişmem hepsi günün çağın getirdiği zorunluluklardan üretiliyor..

    Kaliteli güzel bir atmosferik motorun keyfini zevkini hiç bir turbo vermez. Turbonun olayı açılıp kapandığı süreçde geçerlidir atmosferikde ise süreklidir..

    Ben yaşadım turbo manifoltum arıza yapdı bizim araçlarda bilen bilir bir yaşdan sonra değişmesi gerekiyor kronik.. Turbo devre dışı kaldı araba bildiğin 90 lı yıllarda üretilen 1.4 atmosferik 60-70 beygirlik araçlar gibi gitmeye başladı... Manifolt gelene kadar 5 gün öyle gezdim turbosuz... Araba at arabası misali gitmiyordu. Özüne doğasına döndü 😂... Eskiler boşuna dememiş turbolu araca yalan beygir haram beygir diye...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Binbaşı
    1941 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: darkmoon34

    Atmosferik motor delikanlı motordur.. Sözüm sürünen vasıfsız verimsiz atmosferiklere değil...

    Şu anda a3 1.4tfsi turbolu aracım olmasına rağmen diyorum bunu. Önceki aracımda 2.0crd ondan öncekide 1.9 tdi idi yani son üç aracım turbo olmasına rağmen diyorum..

    Atmosferik yüksek hacim 2.0- 2.5-3.0 V6 falan eğerki araba sürmeyi seviyorsan adamı mest eder..

    Atmosferik motor Eğerki güzel hacimli bir motorsa şu anki cücük kadar tek turbo çift turbolu motorlara değişmem hepsi günün çağın getirdiği zorunluluklardan üretiliyor..

    Kaliteli güzel bir atmosferik motorun keyfini zevkini hiç bir turbo vermez. Turbonun olayı açılıp kapandığı süreçde geçerlidir atmosferikde ise süreklidir..

    Ben yaşadım turbo manifoltum arıza yapdı bizim araçlarda bilen bilir bir yaşdan sonra değişmesi gerekiyor kronik.. Turbo devre dışı kaldı araba bildiğin 90 lı yıllarda üretilen 1.4 atmosferik 60-70 beygirlik araçlar gibi gitmeye başladı... Manifolt gelene kadar 5 gün öyle gezdim turbosuz... Araba at arabası misali gitmiyordu. Özüne doğasına döndü 😂... Eskiler boşuna dememiş turbolu araca yalan beygir haram beygir diye...
    Katılıyorum, ilk aracım da, şimdi ki aracım da düz atmosferik 2.0 DOHC motor. Araçlar performans aracı değil aslında standart sedan, fakat motorun verdiği hazzı ancak daha yüksek hacimli V6'lara değişirim.

    Her şeyin göreceli olduğu gibi araçtan alınan haz da göreceli oluyor, bazısı anlık turbo etkisini her şeyden ayrı bir yere konumlandırıyor, ben tamamen atmosferik kafasındayım. Yokuşta performans yok, ani patlama yok, fakat inanılmaz keyifli bir devir sürekliliği var.
    |
    |




  • Yarbay
    2280 Mesaj
    Konu Sahibine Özel
    quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros

    Arkasindan gidince leş gibi kokuyor.
    nick entry uyumu aramali miyiz :) toros sahin doğan kartal grubu eski karbüratörlu lpgli araclari kastediyorsunuz galiba yeni nesil araclarda mumkun degil ne koku ne de lpgli oldugunu anlayamazsiniz siz hayatinizda sirali sistem 2010 model uzeri lpgli bir arac kullandınız mi ? avrupadaki lpgli arac kullanimindan haberiniz var mi ? su anda honda civic gibi dacia duster modelin de fabrikadan cikisli lpg li satildigini biliyor muydunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yarbay
    7829 Mesaj
    Lpg düşmanlığının cevabını siz verin. Benzin ile LPG fiyatları aynı olsa kullanırmısınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Binbaşı
    1809 Mesaj

    Zamaninda cok cektirdi nefret ettik, buyuk konusmayim ama Allah dusurmesin, avrupada da polonya vs. haric kullanildigini sanmiyorum, ben hic gormedim lpg istasyonu.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    yabancı34 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3133 Mesaj
    2 litre üstü atmosferik motor getirdiniz de beğenmedik mi?

    Kabul edin düşük hacimli atmosferikler artık çağ dışı kaldı.
    |
    |
  • Yarbay
    3524 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: DoğanGörünümlüToros

    Arkasindan gidince leş gibi kokuyor.
    Doğanla karıştırmışsınız

    Karbüratörlü araçlarda ayarlayamadığı için fazla gaz aldığı için koku yapar verimli çalışmaz oysaki yeni araçlarda en ufak koku duymazsınız

    Bunu bilmeyen 9 bilgisiz de hemen beğenmiş

    Araba her sabah çalıştığında benzin kokar ama lpg hiç bir şekilde kokmaz dolum haricinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi emrcnd -- 14 Mart 2020; 19:57:36 >
  • Yarbay
    3533 Mesaj
    benim çok basit bir sebebim var; sıkışık trafikte bir kamyonun, bir doblonun velhasıl iki önümdekini göremediğim bir durumda önden gelen iğrenç lpg kokusu. o iğrenç koku. bir de biz enayi gibi benzine mazota iki misli para verirken devletin buradaki vergi kaçağına göz yumması.
    |
    |
  • Yarbay
    3533 Mesaj

    hangi güç? senin bahsettiğin atmosferikler 3.0 v6 ve üzeri motorlar. bizdeki 1.6 lardan bir tırt olmaz.
    |
    |
    Gbness kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    409 Mesaj

    Haklisin en düşük 2.0 olucak atmosferik dediğin seslerine bitiyorum zaten ah birde devir çeviren makine oldumu tadından yenmez (hangi güç ? Anlamadım)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    texjrwillerjr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Binbaşı
    1941 Mesaj

    Şahsen sadece ekonomik olduğu için LPG kullanıyorum. Benim kullanımımla ortalama ekonomi oranı %39-42 civarında. LPG tasarruf oranları %10-15 civarında olsa direkt olarak sadece benzin kullanır LPG'yi söktürürüm.

    LPG'nin ekonomik olduğu kadar artı masrafları, sıkıntıları ve riskleri de mevcut. Bu sıkıntılara da sadece tasarruf oranının yüksekliği nedeniyle katlanıyoruz.

    Örneğin evin önünde ufak tefek motor bakımı kontrolü yaptıktan sonra tam işim bitmişken motoru çalıştırıp stop ettiğimde fark ettim ki LPG gaz kesici contasından kaçak yapmaya başlamış. Kendim rutin kontrol ettiğimde fark etmesem riski hayal edin.

    Şundan kesin olarak eminim ki LPG tasarruf oranı %10 olsun, Türkiye'deki araçların %90'ından LPG sökülür, LPG piyasası biter. Rekabet düşüşü nedeniyle artan bakım maliyetleri de kalan %10 kullanıcının araçlarından LPG'yi söktürür.
    |
    |
    EmreGLC kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yüzbaşı
    413 Mesaj
    Patlamaları

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
  • Yarbay
    3533 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gbness

    Haklisin en düşük 2.0 olucak atmosferik dediğin seslerine bitiyorum zaten ah birde devir çeviren makine oldumu tadından yenmez (hangi güç ? Anlamadım)
    valla gençliğimde ben de senin gibiydim. devir çevirme de yetmez arabada debriyaj olacak vites atacaksın kafasındaydım. yaş aldıkça insan farklı düşünmeye başlıyor. ben de isterim 5.0 lt v8 motorum olsun ama 1.6 ve altını zamanında çok kullandım. benim için yok hükmündeler. astra cdti kullandıktan sonra tırt geliyorlar.
  • Yüzbaşı
    409 Mesaj

    Valla abi Öyle gözümde 3.0 V6 yok Clio Rs, Megane RS hastasıyım onlarda 2.0 güzel yürüyor benim için hızda önemli değil o ivmelenme önemli çevremden gördüğüm kadarıyla yaş ilerledikçe az yaksın çok gitsin diye düşünüyorlar bende araba işi hastalik kıvamında

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    texjrwillerjr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    3533 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Gbness

    Valla abi Öyle gözümde 3.0 V6 yok Clio Rs, Megane RS hastasıyım onlarda 2.0 güzel yürüyor benim için hızda önemli değil o ivmelenme önemli çevremden gördüğüm kadarıyla yaş ilerledikçe az yaksın çok gitsin diye düşünüyorlar bende araba işi hastalik kıvamında
    Benim az yaksın diye bir derdim yok yılda zaten 10.000 km yapmayan adamım kendi arabamla. şirket arabası var. benim isteğim amerikan mırıltısı dinlemek ama yaşadığım şehirde bir amerikana bakmak, baktırmak zor olduğu için cesaret etmiyorum.
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
vp satın al
pubg mobile uc
Sohbet
Webtures SEO;SEO Nedir?
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR1
0,656
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.