Şimdi Ara

Neden golf (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
2.173
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Golfün çok tutmasının nedeni biraz da şans faktörü ya da rakiplerinin beceriksizliği oldu.

    Opel son yıllarda modellerini vaktinde yenilemedi. Fransızlar, italyanlar vaktinde yenilemedi ya da modeli komple bitirdi. Japonlar oldu olası eksik. Ford focusu zamanında yenilemedi. Motoru şanzımanı zamanında sunmadı. Dizel otomatik sunamadı çoğu marka, geç kaldılar. Golf bu arada aldı yürüdü.

    Şu an bütün rakipleri golften daha fazlasını sunuyor. Golf satışları yavaş yavaş eriyor. İmparatorluk gibi. Çöküşe geçti. Golf 8le yıkılacak gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi commandx -- 13 Ocak 2020; 21:0:30 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    Hocam çok kaliteli bir araç gerek ön arka koltukları konforu gerek ön tasarım ve ciddi bir şık tasarım görüyorum ben siz veya başkası farklı görebilir golfün rakibi olan araçlar genellikle fazla oyuncaklar ve aşırı kübik tasarımlarla golfe rakip olmaya çalışıyor ama golf baktığımızda ciddi bir araç ve hatları malzeme kalitesi vs. bayağı şık üst segment rakiplerinin izinden gidiyor. Şanzıman seçimleri yanlış ama bu kronik sorun olarak yorumlanmamalı sonuçta çift ve kuru kavrama bir şanzıman türkiye şartlarına gitmiyor bunun yanına distribütör'ün aç gözlü teknik servis stratejisi eklenince ortaya böyle sonuçlar çıkıyor.
    Ama eleştireceğim bir konu daha var fiyatları pahallı, belki haklı olabilirler ama bu ülkede iş yapmak istiyorlarsa fiyatlarda özel ayar yapmaları lazım yoksa işleri çok zor bu fiyatlarla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lithaunans -- 13 Ocak 2020; 21:4:39 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Rakiplerinin beceriksizliği ne dostum ya ceo'musun adamların çalışma performansınımı beğenmedin. Aslında hepsi oluruna varan işler yaptı ve golf bunların arasından sıyrıldı o kadar insanlara hitap eden tasarımlar, reklamlar vs. şuan rakipleri başarılı ise bu golf vs. vw markasının onlara bir fikir sunması sonucudur. Yani vw markasını taklit ederek onu kendilerine örnek alarak başarılı oldular vw grubunun aslında emsalsiz olması bence esas etken karşısına koyabileceğimiz marka yok mercedes/bmw gibi audi dersek o da vw grubunun. opeli bitirmeseydi gm o eski motoru ve dandik kalitesiz şanzımanları ile ta 2000 yılları gibi opelde o potansiyel vardı ama bitirdiler koca markayı çağa ayak uydurmayarak. Fransızlar hep bildiğimiz gibi ilk çıktığında oww dedirten araba yaparlar ama zamanla o arabalar çabuk yıpranır bu son çıkanlarıda göreceğiz. Aslında boşa konuşuyoruz çünkü elektrikli otomobil çağı başladı yakında hakim olacaklar sektöre ve bu da her şeyi yeni başta yorumlamak demek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Rakip olabilecek astra nın Opel şanssızlığı , megane ve 308 in yeni yeni kendini bulabilmesi
    Japonların ise iç mekan konusunda özellikle fiyasko olması
    Qasqai denilen yok satan her köşe başında bulunan aracın yenisinden kullandım inanılır gibi değil
    Cam açma tuşumu diyeyim , hız sabitleyici tuşumu diyeyim nasıl sert nasıl kullanışsız
    Bir direksiyon var bu kadarmı hissiz olur
    Koltuklar rezalet , bir ekran multimedia var nuhneviden kalma
    Daha neler neler

    E şimdi Japonların hemen hepsinde durum bu
    Fransızlar malum yeni yeni

    Golf öne çıkıyor ister istemez
    Astra sıkıştırır ama O da gm psa derken etkileniyor ister istemez

    Ve golfün passat dan farkı boyutları

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Lithaunans L kullanıcısına yanıt
    Anlamadın galiba, daha detaylı açıklayayım sana.

    Astra eski kasa çok satıyordu. Ülkemizde golfün iki katı kadar rahat satıyordu. Sonra gm bünyesinde karışıklık oldu. Kasa yenilemedi. Motor şanzıman yenilemedi. Dizel otm sunamadı. Pazarı golfe teslim etti.

    Peugeot sürekli isim değiştirdi. Modellerde gecikti. Yeni kasa 308 le toparladı ama onda da eksiği çoktu.

    Citroën C4 ü bitirdi.

    Fiat bravoyu bitirdi.

    Ford focusta yıllarca dizel de otomatik sunamadı. Çok tutan golf 2 den sonra saçma bir kasa üretti ve çok pazar kaybetti.

    Bunların hepsi golfe bonus olarak yansıdı.

    Şu anda hepsinde motor şanzıman olarak güzel seçenekler var. Kasa olarak daha iyiler, donanım olarak daha iyiler. Tasarım olarak iyiler. Golf son 3 yıldır pazar kaybediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Dostum anlamadın galiba deyip benim yazdığım şeyin içeriğinden bahsetmişsin benim yazdıklarımı derleyip biraz daha insanlara anlattığın için teşekkür ederim. Dediğim gibi 2000'li yıllarda opel rakip olabilirdi hatta pazarı vardı ama mundar etti resmen markayı gm şimdi psa elinde can verecek. Fiat konusunda hiç umrumda değil sadece canımı sıkan alfa romeo gibi bir markayı bitirmeleri kötü oldu. Şimdi fiat ve psa birleşti bakalım iki cambazdan virtüöz markadan hangisi ötekini bitirecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Haklısın. Ama genede Golfu yapanların pazardaki boşluğu görüp ihtiyaca göre araç yapmaları beceriksiz olduğu anlamına gelmiyor. Bana göre sınıfın yaratıcıları ve yön verdiklerini inanıyorum. Pazar payının düşmelerinin sebebi Amerikadaki dizelden dolayı itibarları yara aldı.Ayrıca pazar payı sadece wv değil diğer markaların da düşüyor. Dünyada bir durgunluk var. Hele ülkemizde alım gücünün ne kadar düştüğünü bazım kesim anlamasa da bu bir gerçek.

    Bana göre Golf tek handikapı DSG ve fiyatı. Onun dışında sınıfında hep ilk üçte yer alacak araçtır.
  • Arkadaş onu bunu bilmem. Bmw1-volvoV40-merc.A triosundan sonra kalite ve rafinelik açısından en başarılı araç golftur. Ama hükmü sadece bulunduğu orta sinifta geçer. Lüks segment rakiplerinin yanına yaklasmasi söz konusu olamaz.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Şurda Golf'e ne bok atsam diye dolaşamları gördükçe acıyorum. Yok şans faktörü yok diğer rakiplerinin beceriksizliği... Diğer rakipleri becerikli olsa zaten daha iyisini yapacak haberin yok.
    Çok mu zor "yapmış adamlar helal olsun" demek?
    Bak yeni Focus'a, 508'e yapmış adamlar helal olsun.
  • 1974’den bu yana efsane olduğu İçin

    Yarım yüzyıldır C lideri...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ducatine kullanıcısına yanıt
    Vw markasının yaptığı en iyi şey bu bence. Yenilikciler, hızlılar. Her segmentte, her kulvarda ben de varım diyor. Golf bu sınıfın efsane aracı. Vw nin de çok önem verdiği bir model. İlk üçe her türlü girer. Golf 8 de yavaş kaldılar ve beklentiyi karşılamadılar. Bir de pazar suv lere kayıyor. Rakiplerinin eli kuvvetli. Golfün işi eskisine göre daha zor.

    Golf gibi corolla da bu sene hibrit in kaymağını yiyor avrupada. Pazar hibrite kayıyor, corolla rakiplerinden hızlı davrandı. İşte pazardaki ihtiyaca zamanında cevap veren kazanıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Baya golf iş de. Dünyada 35 milyondan fazla satılmış çekemeyen hazmedemeyen çok VW'yi
  • Valla çarşıyı pazarı bilmem. Bir golf kullanıcısı olarak binen bir daha vazgeçemez kolay kolay. 1 kez sattım yine gittim Golf aldım. Sade dış tasarım rakipleriyle kıyaslanmayacak iç tasarım ve ergonomi, Bir araç, kullanıcısını bu segmentte ancak bu kadar düşünebilir. 1.6 110 luk tdi motorun düşük yakıt ve 250nm lik fena sayılmayan torku bu kasaya cuk oturmuş. Benzin seçenekleri 1.0-1.2-1.4 ve 1.5 tsi motorlar her türlü kullanıcıya hitap eden ve yine benzinli araçlara kıyasla kısmen daha ekonomik. Passat her ne kadar daha pahalı olsa da bir Golf hayranı olarak asla aracımı passata değişmem. Fiyat konusunda biraz daha uygun olmalı ülkemizin şartlarına göre diyeceğim de Şu piyasada diğer alt klasman 6-7 yaş üstü araçlara istenen rakamları görünce az bile aslında.
  • atilim85 kullanıcısına yanıt
    Uygun mu? Değil.
    Donanımlı mı? Değil. Daha iyileri var.
    Güvenli mi? Daha iyileri var.
    Geniş mi? Daha iyileri var.
    Şanzıman dsg. Daha iyileri var.
    Öne çıkan bir motoru var mı? Yok.
    Yol tutuş iyi mi? Değil.
    Sürüşü keyifli mi? Daha iyileri var.
    Tasarım? Göreceli kavram ama albenisi yok.
    Servisi iyi mi? Değil.

    Yalıtım ve iç mekan dışında nesi var? Abartılacak bir araç değil. Fiyatı uygun olsa eyvallah ama uygun da değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 7 tdi manual kullanıcısı olarak;
    -Araç konforu gerçekten güzel.
    -Rakiplerine göre iç trimde direksiyon simidi ve vites topuzu hariç dayanıklı bir trim aksamı var.
    -golf bi noktada hb passat, passattan farklı olarak yol tutuşta artıları var. Passat arkadan savururken golf biraz daha kafadan açan bi araç. Passat a göre güzel esniyor.
    -manevra ve fren kabiliyeti bana kalırsa ford a göre zayıf. Bunun nedeni muhtemelen aracın ağırlığı.
    -150binde enjektördür cartdır curtdur koşturtan bi araç değil.
    -peugeot ve opel grubu pek bu aracların rakibi değil. Şahsen 3008 var ailede, adamlar herşeyi koysada arka koltuklar,arka kapılar cırt mesela.wv de böyle şeylere pek denk gelmedim. Konfor bagajda bile aynı.
    - modifikasyona müsait sade bir yapısı var. Sadece dış değil, motor ve yazılım modifikasyonlarında sağı solu patlayan bi makine değil. Japonlar gibi altına jant takınca 3 ayda bir ön takım, rot istemiyor.
    - ikinci el piyasası güzel. Hasar yoksa para kaybetmezsiniz.
    -he bide benim diğer araçlarda çokça sinir olduğum, farları ve stopları solmuyor kolay kolay. En azndan benm basma gelmedi.

    Bunlar dışında yok bg gücüymüş filan falanmış o özellik bu özellik olarak tercih edilecek bir araç değil. Var olan özellikleri uzun yıllar götürebilecek bir araç. Ama piyasada çok daha dolu makineler var. Tercih meselesi. Focus un bugüne kadarki tüm serilerine binmiş biri olarak ben tercihimi wv den yana kullandım. Memnunum da. 1,5 yıl olmuş 40bin km yapmışım.

    Bilirsiniz iphone 5s i halen kullanıyorsundur. Ama samsung s4 coktan tarih olmstr.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • Tok kapı sesi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tok kapı sesi :)) alaman möhendizliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abboww -- 13 Ocak 2020; 23:59:8 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ruzgarnufel kullanıcısına yanıt
    Biraz fazla övmüşsünüz golfü. Ben golfün arkasına bindiğimde dandik kapı plastiği gördüm.

    Dizel motorda çok fazla sorun okudum ben golf lerde. Tsi zaten meşhur yağ yakmasıyla.

    Focus taki 1.5 tdci 300nm tork golfe göre çok üstün. Direksiyon, yol tutuş, şanzıman bariz üstün mesela. Fiyata göre sunduğu donanım fazla.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Uygun mu? Değil.
    Donanımlı mı? Değil. Daha iyileri var.
    Güvenli mi? Daha iyileri var.
    Geniş mi? Daha iyileri var.
    Şanzıman dsg. Daha iyileri var.
    Öne çıkan bir motoru var mı? Yok.
    Yol tutuş iyi mi? Değil.
    Sürüşü keyifli mi? Daha iyileri var.
    Tasarım? Göreceli kavram ama albenisi yok.
    Servisi iyi mi? Değil.

    Yalıtım ve iç mekan dışında nesi var? Abartılacak bir araç değil. Fiyatı uygun olsa eyvallah ama uygun da değil.
    Bir şey diyeceğim.

    Donanım+Güvenli+Genişlik+Şanzman+Motor+Yol tutuş+sürüş keyfi+servis olarak her kalemde Golf' ten daha üstün olan aracı söyler misiniz?

    Ha diyorsanız ki sadece birinde bir araba iyi o zaman Golf kıyaslaması saçma. Tabii ki bir kalemde başka arabalar ondan daha iyi olabilir.
    Öyle bir anlatıyorsunuz ki sanki bütün araçlar bu kalemlerde Golf' ten üstün. Tek kalemde üstün olması normal C segment bir araçtan bahsediyoruz. Maksimum değil optimumluk önemli.




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.