Şimdi Ara

Neden GOLF ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
41
Cevap
1
Favori
2.451
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar ,


    Golf neden bu kadar seviliyor ? NE zmn C sınıfı bir araç çıksa golf ile karışılaştırılıyor.
    Çıkan her telefonun iphone ile karşılaştırılması gibi ?

    Heleki bi arkadaşım var ,Leon'un tasarımı daha güzel ama param olsa golf alırım diyor bu nasıl bir zihniyet ?


    Lütfen yanlış anlamayın golfü eleştirme veya övme amacında değilim.NEden bu kadar pohpoglandığnı merak ediyorum.

    lütfen lütfen lütfen "tok kapı ses" esprisini yapmaıyn



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hayrettin_79 -- 6 Ocak 2019; 21:50:23 >



  • Her bütçeye uygun. Giulietta veya Astra gibi dizel otomatiği 6 sene sonra gelmiyor. Tek seçenek 1.3 dizelken 6 yıl sonra 1.6 dizel gelmiyor vs vs Fakirsen 1.2 alırsın zenginsen 1.6 dizel otomatik highline, hızlı olsun diyorsan 1.4 alırsın bana performans değil C sınıfı olsun diyorsan 1.0 alırsın.

    Bunları görüp hala tok kapı diye dalga geçen var. Golf asla parasının arabası değil ama 5-6 senede dizel otomatik getiren modeller olduğu sürece GOLF hep satacaktır. Siz de hep boş muhabbete devam


    Yukarıda biri de bireysel satış yok demiş. Site otoparkından çık da İstanbul'u bir gez. Nicke baktım Renault fanıymış sözümü geri aldım YAV HE HE diyorum sadece.
    1974'ten beri üretilen, aldığında neyle karşılaşacağını bildiğin bir araba. çok köklü bir araç olduğu için de c segment kambur araçlar için benchmark golftür. rakipleri kaç kez isim değiştirdi, tip değiştirdi, motor değiştirdi v.s. ama hiçbir zaman golfün yerini alamadılar ve vw çok çok büyük bir hata yapmazsa da bu düzen böyle gider.
    Aracımın altını kasiste sürttüm, karter kırıldı çekici çağırdım adamla muhabbet ediyoruz "abi sürekli otomatik golf çekiyorum özellikle yaz aylarında" dedi "e dedim çok satıyor ondandır" önemsemedim

    Önceki yıl yazın 122 binde benzinli otomatik sahibi akrabam golfün otomatiğini eline aldı 15 bin TL cik çektiler bana sordu "çıkmacıdan al sat" dedim seven birine sattı adam sormamış bile işlemleri.

    Ve bu yaz iş arkadaşımın 70 bindeki otomatik dizel kız gibi golfü ailesiyle birlikte gittiği yazlık mekanda (sanırım datçadaydı) cart diye bir ses sonrası vitese atmadı yolda kaldı, onada 18 bin TL cik çekmişler seve seve ödedi ailecek perişan olmalarıda cabası.

    vw artık bu vitesin sorunlu olduğunu kabul edip başka bir çözüme gitmeli bu kadar tesadüf olmaz.
    - Alman. Sadece Alman markası olması Golf'ü rakiplerine karşı 3-0 önce başlatıyor.

    - En köklü ve piyasası en sağlam C-Hb modeli.

    - Motor + şanzıman seçeneklerinde her türlü çeşitliliğ ilk Golf sundu. Şimdi rakipler de sunmaya başladılar ama Golf 8, 10 sene önce sunmaya başladı ve bu süre zarfında piyasını iyice sağlamlaştırdı.

    - Zayıf bir yönü yok. Her kriterde en iyisi değil ama zayıf olduğu bir kriter yok.

    - Golf'e karşı en güçlü rakip 1998'de Focus1 çıktı. Bir yıl satışlarda Golf'ü geçti, diğer yıllarda da çok yakın sattı ama Focus'u Ford iyi devam ettiremedi.

    - Ş uan C-HB'de Golf'ün rakiplerine karşı üstün bir yönü pek yok artık. Focus4, Ceed, İ30, 308 falan çok iyi durumdalar ama hiçbirinin Golf gibi bir geçmişleri ve sağlam bir piyasa algıları yok. Sadece iyi araba üretmekle olmuyor herşey. Marka algısı, tüketim alışkanlığı, önyargılar, vs. vs. bir sürü şey var.
    Bu segmentte Golf (konfor ve malzeme kalitesi), Focus (dinamik sürüş, eğlence) ve Octavia (Golf'ün sedanı gibi düşünülüyor) Avrupa'da tutuluyor. Ki bir nebze de haklı olarak bu araçlar, özellikle Focus ve Golf gerçekten de C segmentinde benchmark denebilirler, zevke ve renge göre tercih ediliyorlar, ancak Golf HB olarak ve köklü yapısıyla Avrupa'da lider.

    Amerika'da ise Corolla, Civic, Focus ve Elantra var genelde. Özellikle Elantra Sport var ki içi dışı 10 numara, turbo 201 beygir, gerçekten de C sedan alacak olsam Amerika'da, kesinlikle değerlendiririm. Motoru ve iç mekanının Türkiye'deki Elantra ile alakası yok.


  • Neden golf derken anlamadım. Fiyatı uygun az yakan bir araç. Ayrıca genellikle filo şirketleri alıyor. Şuana kadar yollarda ne kadar golf görsem çoğu filolara ait. Yoksa bireysel kullanıcının satın aldığı falan yok .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1974'ten beri üretilen, aldığında neyle karşılaşacağını bildiğin bir araba. çok köklü bir araç olduğu için de c segment kambur araçlar için benchmark golftür. rakipleri kaç kez isim değiştirdi, tip değiştirdi, motor değiştirdi v.s. ama hiçbir zaman golfün yerini alamadılar ve vw çok çok büyük bir hata yapmazsa da bu düzen böyle gider.
  • Her bütçeye uygun. Giulietta veya Astra gibi dizel otomatiği 6 sene sonra gelmiyor. Tek seçenek 1.3 dizelken 6 yıl sonra 1.6 dizel gelmiyor vs vs Fakirsen 1.2 alırsın zenginsen 1.6 dizel otomatik highline, hızlı olsun diyorsan 1.4 alırsın bana performans değil C sınıfı olsun diyorsan 1.0 alırsın.

    Bunları görüp hala tok kapı diye dalga geçen var. Golf asla parasının arabası değil ama 5-6 senede dizel otomatik getiren modeller olduğu sürece GOLF hep satacaktır. Siz de hep boş muhabbete devam


    Yukarıda biri de bireysel satış yok demiş. Site otoparkından çık da İstanbul'u bir gez. Nicke baktım Renault fanıymış sözümü geri aldım YAV HE HE diyorum sadece.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 6 Ocak 2019; 22:4:21 >
  • Turkiyede sedan arac hastaligi oldugu icin aslinda o kadar satmiyor. Mesela Almanyada Turkiyede 1 yilda satilan toplam otomobil kadar Golf satiliyor. :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wsvosun en f/p(yurt dışı için) aracı golf bence,c segmenti hemen hemen her pazarda yerini almış bir araç, boşuna olmasa gerek.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim ülkemizde 2. el piyasası güçlü bunu almanlar da biliyor
  • -Çeşitli kombinasyonlara sahip ve bunu üzün süredir böyle yaptığı için.
    -İkinci elinin iyi olması.
    -Malzeme kalitesi ve konforunun rakiplerine göre iyi olması.
  • Bu segmentte Golf (konfor ve malzeme kalitesi), Focus (dinamik sürüş, eğlence) ve Octavia (Golf'ün sedanı gibi düşünülüyor) Avrupa'da tutuluyor. Ki bir nebze de haklı olarak bu araçlar, özellikle Focus ve Golf gerçekten de C segmentinde benchmark denebilirler, zevke ve renge göre tercih ediliyorlar, ancak Golf HB olarak ve köklü yapısıyla Avrupa'da lider.

    Amerika'da ise Corolla, Civic, Focus ve Elantra var genelde. Özellikle Elantra Sport var ki içi dışı 10 numara, turbo 201 beygir, gerçekten de C sedan alacak olsam Amerika'da, kesinlikle değerlendiririm. Motoru ve iç mekanının Türkiye'deki Elantra ile alakası yok.

    Neden GOLF ?

    Neden GOLF ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Armin van Buuren* -- 7 Ocak 2019; 0:1:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Armin van Buuren*

    Bu segmentte Golf (konfor ve malzeme kalitesi), Focus (dinamik sürüş, eğlence) ve Octavia (Golf'ün sedanı gibi düşünülüyor) Avrupa'da tutuluyor. Ki bir nebze de haklı olarak bu araçlar, özellikle Focus ve Golf gerçekten de C segmentinde benchmark denebilirler, zevke ve renge göre tercih ediliyorlar, ancak Golf HB olarak ve köklü yapısıyla Avrupa'da lider.

    Amerika'da ise Corolla, Civic, Focus ve Elantra var genelde. Özellikle Elantra Sport var ki içi dışı 10 numara, turbo 201 beygir, gerçekten de C sedan alacak olsam Amerika'da, kesinlikle değerlendiririm. Motoru ve iç mekanının Türkiye'deki Elantra ile alakası yok.


    +1 ayrıca fotodaki araba zehir duruyormuş




  • korayreyiz K kullanıcısına yanıt
    Passat sınıfının en ucuz baslangıc fıyatına sahıp.( kasım ayında 116bın tl teklıf almıstım alturdan) Keza kasım ve aralıkta 96bın tl ye kadar ındıler golfte. Bu paralara baska araba alamıyorsun kı degıp degmeme karsılastırması yapabılelım. Adamların olayı o zaten, her butce her ıhtıyaca karsı aracları var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Moueson

    Neden golf derken anlamadım. Fiyatı uygun az yakan bir araç. Ayrıca genellikle filo şirketleri alıyor. Şuana kadar yollarda ne kadar golf görsem çoğu filolara ait. Yoksa bireysel kullanıcının satın aldığı falan yok .
    oha ya adam golfe egea muamelesi yaptı ,filo dedi :)

    Bu ülkede filoya düşmeyecek nadir araçlardan biridir golf.
  • Golf ya da vag grubuna kaybettiren şey ülkemizdeki distribütördür.



    Vw Kaliteli midir? Evet. Hizmet? Berbat.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnsanların alma nedeni; 2. eli iyi, piyasada tanınıyor, sınıfının yaratıcısı, motor ve donanım seçeneği çok, eş dost yorumları ve baskısı... Golf'ün ülkemizde tutulma nedenleri.

    Güvenlik, donanım, sürüş keyfi, yol tutuş,sağlamlı, kalite... gibi gereksiz kriterler bizim insanımızı otomobil alırken ilgilendirmiyor.
  • kaliteli bir otomobili kitleler tarafından ulaşılabilir bir fiyata sunan tek model golf c sınıfında. çok tutulmasının sebebi bu.

    bir arkadaş hepsi filo, diğeri de filoya düşmez demiş. ikisi de yanlış. golf filoya düşüyor ama diğerlerinden daha az. daha pahalı olduğu için çok tercih edilmiyor, ancak yine de golf filo aracı gördüm ben.

    amerika'da elantra şöyle, böyle demiş bir başka arkadaş ta. orada elantranın toplam maliyeti ucuz olduğu için tercih ediliyor. yoksa onlar da golf'ün kalitesinin farkında.
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Şaka mısın sen ya ben Golf'u Anadolu'nun ilçelerinde bile görüyorum... Şöyle çık dolaş biraz bakalım neler göreceksin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • - Alman. Sadece Alman markası olması Golf'ü rakiplerine karşı 3-0 önce başlatıyor.

    - En köklü ve piyasası en sağlam C-Hb modeli.

    - Motor + şanzıman seçeneklerinde her türlü çeşitliliğ ilk Golf sundu. Şimdi rakipler de sunmaya başladılar ama Golf 8, 10 sene önce sunmaya başladı ve bu süre zarfında piyasını iyice sağlamlaştırdı.

    - Zayıf bir yönü yok. Her kriterde en iyisi değil ama zayıf olduğu bir kriter yok.

    - Golf'e karşı en güçlü rakip 1998'de Focus1 çıktı. Bir yıl satışlarda Golf'ü geçti, diğer yıllarda da çok yakın sattı ama Focus'u Ford iyi devam ettiremedi.

    - Ş uan C-HB'de Golf'ün rakiplerine karşı üstün bir yönü pek yok artık. Focus4, Ceed, İ30, 308 falan çok iyi durumdalar ama hiçbirinin Golf gibi bir geçmişleri ve sağlam bir piyasa algıları yok. Sadece iyi araba üretmekle olmuyor herşey. Marka algısı, tüketim alışkanlığı, önyargılar, vs. vs. bir sürü şey var.




  • Çünkü bu sınıfın referans aracı GOLF tür. Daha iyisi ve daha kötüsü vardır ama standartları belirler.
  • Moueson kullanıcısına yanıt
    Şakaysa komik değil, ciddiyse komik.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.