|
Neden hayat şartları iyide olsa kötüde olsa hep insanlar geçmiş özlüyor sebeb ne neden geleceği düşünmüyor ben bile geçmiş özlüyorum |
|
_____________________________
|

|
Neden hayat şartları iyide olsa kötüde olsa hep insanlar geçmiş özlüyor sebeb ne neden geleceği düşünmüyor ben bile geçmiş özlüyorum |
|
_____________________________
|
|
TL nin belirli bi değeri vardı. Dolar düşüktü. birde eskiden bu kadar teknoloji yoktu mesela android telefon falan. whatsapp var telefon var hemen bi mesaj at rahatla... insanlar bi araya gelmek zorundaydılar. kimse kimseyi arayamadığından direk ulaşamıyordu vs vs bişey öğrenmek için kitap okuman gerekiyordu devamını arkadaşlar yazsın < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi VolcanoPower -- 12 Ocak 2022; 13:53:3 > |
|
_____________________________
|
![]() |
|
_____________________________
|
|
yaşarken nefret ettiğin anları bile insan üzerinden zaman geçtikçe özlüyor. bir kaç yıl sonra da bu zamanları özleyeceğiz oysa özlenecek bir tarafı yok. ilginç bir şey gerçekten kötü şeyleri bile eskidikçe özlüyorsun. |
|
_____________________________
|
|
Çünkü insanlık her geçen gün daha kötüye gidiyor. Bir sonraki yılda bu seneye özlem duyacağız. Bu kısır döngü ilelebet devam edecek. |
|
_____________________________
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aquarius man -- 17 Ocak 2022; 0:33:45 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
Kendimden örnek vericem,hayatımın en özlediğim zamanları galiba 7-10 yaş arasıydı. Çünkü hayatın zorluğunu görmemiştim,bütün hayatı bir oyun ve eğlence mekanı olarak görüyodum. Kim böyle bir hayata özlem duymaz ki. Okula git gel,knight oyna ya da crash bandicoot falan,çizgi film izle,bunların hepsini şimdi de yapabilirim ama eski tadı vermez çünkü hayatın berbatlığının farkına vardık bir kere. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
Mutlu olmaya çalışın,hayat kısa...
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Bu konu üzerine çok araştırdım. Sebebini bulamadım. Benim hayatım şuan geçmişte aklım hep çocukluğumda. Neden olmasın ki? Lise 3'e kadar hayatım o kadar güzeldi ki. Çok güzel bir aile yaşantım, spor hayatım var. Kendime karşı inancım çok yüksekti. Şimdi ise bir ofiste stressten ölüyorum. Biz ve geçmişimiz çok güzeldi. Nokta |
|
_____________________________
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
Eskiden her şey daha iyiydi, hayat şartları , insanlar doyumsuz değil di şuan herkes ne buldum delisi oldu çıktı, instagram sosyal medya yoktu insanlar çarşaf çarşaf kendini sergilemiyordu, paranız değerliydi fakirdik ama mutluyduk şuan da yaşamak da geçmişte yaşamak isterdim. |
|
_____________________________
“Zafer, zafer benimdir diyebilenindir. Başarı ise başaracağım diye başlayarak sonunda başardım diyenindir.”
Mustafa Kemal Atatürk |