Şimdi Ara

Neden Ford'un E sınıf bir arabası yok? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
1.736
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Lincoln'de esintilerini görebilirsiniz.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • BekirTemel B kullanıcısına yanıt
    Hocam premium harici e segment araba üretipte satan kaç marka varki? Ford'a özel bir durum değil bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SayınOzi

    Hocam premium harici e segment araba üretipte satan kaç marka varki? Ford'a özel bir durum değil bu.

    Sonuçta böyle bir segment var, ama akla gelen markalarda belli, haklısın. Mercedes, Audi, BMW, RR, Bentley, Lexus gibi markalar domine etmiş o klasmanları dünya genelinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BekirTemel -- 15 Temmuz 2018; 18:54:55 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu kurlar ile mondeo focus neyinize yetmiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hauntedd

    Phateon satış rakamları ortada? Neyi savunuyorsunuz satsa üretimden kalkar mıydı bi düşünün

    Alıntıları Göster
    Phaeton F sınıfdı ve fiyatı çok yüksekti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gone with the grandeur -- 15 Temmuz 2018; 21:43:31 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    quote:

    Orijinalden alıntı: SayınOzi

    Hocam premium harici e segment araba üretipte satan kaç marka varki? Ford'a özel bir durum değil bu.

    Sonuçta böyle bir segment var, ama akla gelen markalarda belli, haklısın. Mercedes, Audi, BMW, RR, Bentley, Lexus gibi markalar domine etmiş o klasmanları dünya genelinde

    Alıntıları Göster
    Yani şimdi Toyota aynı arabayı Lexus adıyla değil de Toyota adıyla üretince kötü, Lexus adıyla üretince iyi mi oluyor? Bu da saçma bir mantık. Lexus' u üreten Toyota zaten. Sanki Toyota değilmiş de başka markaymış gibi konuşuyorsun. Aynı firma isterse ucuz, isterse pahalı araba üretebilir. Markanın premium olmaması ürettiği pahalı arabanın premium olmadığı anlamına gelmez. Markadan çok model önemli. Parasına göre muamele.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gone with the grandeur -- 16 Temmuz 2018; 1:58:23 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Diamonds Never Lie

    Yani şimdi Toyota aynı arabayı Lexus adıyla değil de Toyota adıyla üretince kötü, Lexus adıyla üretince iyi mi oluyor? Bu da saçma bir mantık. Lexus' u üreten Toyota zaten. Sanki Toyota değilmiş de başka markaymış gibi konuşuyorsun. Aynı firma isterse ucuz, isterse pahalı araba üretebilir. Markanın premium olmaması ürettiği pahalı arabanın premium olmadığı anlamına gelmez. Markadan çok model önemli. Parasına göre muamele.

    madem öyle toyota ismi ve amblemi altında üretsin araçlarını, fiyatı lexus gibi olsun, ne gerek var isim karmaşasına? Burada üreticiden ziyade algı önemli, lexus deyince farklı toyota deyince farklı anlamlar çıkıyor, üreticide bunu istiyor zaten, citroen ve pejonun lüks markası dsdir, hyundainin genesis, toyotanın lexus, benim dediğime ters bir durum yok, toyotaya yada başka markaya laf atmadım.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    quote:

    Orijinalden alıntı: Diamonds Never Lie

    Yani şimdi Toyota aynı arabayı Lexus adıyla değil de Toyota adıyla üretince kötü, Lexus adıyla üretince iyi mi oluyor? Bu da saçma bir mantık. Lexus' u üreten Toyota zaten. Sanki Toyota değilmiş de başka markaymış gibi konuşuyorsun. Aynı firma isterse ucuz, isterse pahalı araba üretebilir. Markanın premium olmaması ürettiği pahalı arabanın premium olmadığı anlamına gelmez. Markadan çok model önemli. Parasına göre muamele.

    madem öyle toyota ismi ve amblemi altında üretsin araçlarını, fiyatı lexus gibi olsun, ne gerek var isim karmaşasına? Burada üreticiden ziyade algı önemli, lexus deyince farklı toyota deyince farklı anlamlar çıkıyor, üreticide bunu istiyor zaten, citroen ve pejonun lüks markası dsdir, hyundainin genesis, toyotanın lexus, benim dediğime ters bir durum yok, toyotaya yada başka markaya laf atmadım.

    Alıntıları Göster
    Marka kompleksi olan insanlar yüzünden isim karmaşası var. Hyundai 2017 yılına kadar kendi ismiyle üretiyordu premium arabalarını. 2017 yılına kadar Genesis diye bir marka yoktu. Genesis marka olunca ne değişti? Hyundai, kendi ismi ile urettiği premium arabalarını Genesis ismi ile üretmeye başlamış oldu.

    Honda NX-S modelini hem Acura adıyla hem de Honda adıyla üretiliyor. Araba aynı araba.

    Sen Honda NX-S alma Acura NX-S al. Araba aynı araba. Honda amblemi rahatsız ediyorsa Acura amblemi görmüş olursun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gone with the grandeur -- 16 Temmuz 2018; 2:58:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • ABD de g80 kullandım, TR de hyundai ix35 den i20 den sportage ve santa fe ye birçok araç içinde yolculuğum oldu ve kesinlikle g serisinin üstüne titrenmiş gibi, milyar dolarlık şirketler mutlaka hesabını kitabını yapıp bu kararları alıyor, kimine göre iyi kimine göre kötü o ayrı konu ama fark bariz, zaten ücrete de yansıyor bu, abd de 60-80 bin dolardan genesis satmak için çok fazlasını vaad etmen lazım. Bnu isme, ambleme de yansıtmaları vaatlerden biri, bence yerinde.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BekirTemel

    ABD de g80 kullandım, TR de hyundai ix35 den i20 den sportage ve santa fe ye birçok araç içinde yolculuğum oldu ve kesinlikle g serisinin üstüne titrenmiş gibi, milyar dolarlık şirketler mutlaka hesabını kitabını yapıp bu kararları alıyor, kimine göre iyi kimine göre kötü o ayrı konu ama fark bariz, zaten ücrete de yansıyor bu, abd de 60-80 bin dolardan genesis satmak için çok fazlasını vaad etmen lazım. Bnu isme, ambleme de yansıtmaları vaatlerden biri, bence yerinde.
    Hyundai Genesis ve Hyundai Equus'un da üzerine titrenmişti zaten Genesis marka olmadan önce. Genesis marka olunca ne değişti? Motor seçenekleri bile aynı.

    Genesis G80 dediğin araba Hyundai Genesis'in yerini aldı. Hyundai Genesis'in 3. nesli olarak düşünebilirsin.

    Genesis G90 ise Hyundai Equus' un yerini alan araba. Onu da Hyundai Equus' un 3. nesli olarak düşünebilirsin.

    Genesis marka olmadan önce de Hyundai bu arabaları zaten üretiyordu.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gone with the grandeur -- 16 Temmuz 2018; 4:9:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • yılda 50-60 tane satacağı arabaya neden bi dünya yatırım yapsın ki?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: manisa_tr

    yılda 50-60 tane satacağı arabaya neden bi dünya yatırım yapsın ki?
    Ford'un Amerika'da E sınıf arabası varmış. Bir de buna ilave olarak Lincoln adı ile lüks arabalar üretiyormuş. Yeni öğrendim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gone with the grandeur -- 16 Temmuz 2018; 11:0:35 >
  • Artık hiç bineği yok.
    Taurus , 500, fusion , fiesta , focus hepsini gömdüler.
    Sadece SUV, kamyonet, mustang ve focusun suv umsu active modelini satacaklar amerikada
  • Önemli olan satabilmek olduğu için Türkiye pazarına alt ve alt-orta araçlar ile giriyorlar çünkü E sınıfını Audi BMW Mercedes domine ediyor
  • Gt40.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • goodorevil kullanıcısına yanıt
    Phaeton F segmentti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haberelectro

    Phaeton F segmentti.
    Arteon'u dört kapı görünce E segment, Phaeton'u da F segment olarak sıralamaya çalıştım. Yanıldım. Forumum beni affetsin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Arteon'u dört kapı görünce E segment, Phaeton'u da F segment olarak sıralamaya çalıştım. Yanıldım. Forumum beni affetsin.

    Alıntıları Göster
    Arteon E segment değil, D segment. Audi A5 gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gone with the grandeur -- 19 Temmuz 2018; 15:26:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gone with the grandeur

    Arteon E segment değil, D segment. Audi A5 gibi.

    Alıntıları Göster
    Yanıldığımı bir kez daha söyleyeyim mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: goodorevil

    Arteon'u dört kapı görünce E segment, Phaeton'u da F segment olarak sıralamaya çalıştım. Yanıldım. Forumum beni affetsin.

    Alıntıları Göster
    Şu muhabbeti görene kadar ben de Arteon'u E segmentinde sanıyordum. Bir marka aynı ülkede neden iki aynı segment aracını satarki, garip...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sarkihalindekal -- 19 Temmuz 2018; 17:31:33 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.