Şimdi Ara

Neden El Bab’dayız? Neden Kobani’de değiliz?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
2.038
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Madem koridor oluşması bizim için tehdit.

    Koridor oluşturmaya çalışana müdahale etmemiz gerekmez mi?

    ABD karşımıza çıkar diye müdahale etmiyoruz sanırım.

    Ama bu konuda kararlılık gösterirsek ABD, geri adım atmaz mı?

    Ki bugün, ABD büyükelçisi, " Koridora izin vermeyiz" gibisinden açıklama yapmış.



  • abd korkusundan tir tir titrediğimiz için
    _____________________________
  • El babı kürtler alırsa koridoru birleştirirler diye el baba girmişiz güya. Ama bilmiyorlar ki o alıp teslim ettiğimiz öso, o toprakları kürtlere kendi elleriyle verecekler. El bab ile uğraşmaktansa önce efrini temizlemek lazım. Ardından menbiçe girersin. Koridorun birleşme noktasını ösoya vermektense koridorun akdeniz tarafındaki efrinden pkkyı çıkar, menbiçten başlayarak pkklıları iyice doğuya itele.

    Haritada daha iyi anlaşılır. Sarı bölgeler kürtlere, yeşil bölgeler ösoya, gri bölgeler ışide, kırmızı bölgeler de esada ait. Biz ise tam o 2 sarının ortasında o göstergelerin olduğu bölgedeyiz.

     Neden El Bab’dayız? Neden Kobani’de değiliz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iamburak -- 23 Aralık 2016; 23:2:21 >
    _____________________________

    Kural Disi Konu Destroyer
    I am not a robot. That wasn't flesh maybe. It's 3:36





  • Ortadoğu Türkiye için kurtlar sofrası ve Türkiye sofradaki kuzu. Bir yemeğe davet edilirsin sonra bir bakarsın yemek listesinde adın yazılı
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    El babı kürtler alırsa koridoru birleştirirler diye el baba girmişiz güya. Ama bilmiyorlar ki o alıp teslim ettiğimiz öso, o toprakları kürtlere kendi elleriyle verecekler. El bab ile uğraşmaktansa önce efrini temizlemek lazım. Ardından menbiçe girersin. Koridorun birleşme noktasını ösoya vermektense koridorun akdeniz tarafındaki efrinden pkkyı çıkar, menbiçten başlayarak pkklıları iyice doğuya itele.

    Suriye'deki Kürtler rahat yüzü görmesin diye askerleri Suriye çöllerinde öldürtmenin neresi ahlakidir?
    Yazık değil mi bu insanlara,gençlere
    _____________________________
    Fx 8320 4.2GHZ//990X-UD3//8 GB DDR3//7870 XT 2 GB//Cooler Master HAF 912 750W//Hyper 212 Evo//X-Fi Titanium//Roccat Kave 5.1//Asus Vn 247h//Sony A-864
    Battlefield 3&4:
  • türkiye abd nin taşeronu kendi abd askerleri halepte noel kutluyor icki alkol kari kızla
    _____________________________
  • Esasen bizim El-Bab'da olmamız da meşru değil, Kobani'ye girmemiz de meşru olmazdı.



    Oralarda olması gereken tek meşru güç Esad'ın rejim güçleri olmalıdır. YPG koridorunu engelleme görevini kendimiz değil de Esad'ın üstlenmesi daha iyi. Bu nedenle derhal Esad'la barışmalıyız.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Türkçe'de "kapı" anlamına gelen kasaba hem doğu-batı, hem kuzey-güney ekseninde çok kritik bir kavşakta bulunuyor.
    Akdeniz kıyısındaki Lazkiye'den başlayıp İdlib, Halep ve Menbiç'ten geçerek Irak'a uzanan otoyolla kuzeyden, Türkiye sınırından gelen yolun kesişme noktasında yer alıyor.
    Cerablus ve El Bab, DAEŞ'in kalesi konumundaki Rakka ve Deyr Ez Zor'a giden ana yolun üzerinde bulunuyor.

    Biz El babı ele geçirmek için El baba doğru gidince ABD sıkıştı IŞİD'e hava saldırısını kesti ve IŞİD'e rahat bir nefes aldırdı çünkü IŞID türk askerine tarihi bir savunma yapıyor. El babta
    ABD vurursa bu türkiyeye yarar orada devlet kuramaz dış güçler.El Babın düşmesi ABD yi iyice köşeye sıkıştırır.

    Işid'i ABD yarattı Ortadoğudaki ülkeleri bölmek için şimdi el babı alırsak abd de havadan IŞİD'i vurursa bu ABD nin işine gelmez kendi ayağına sıkmış gibi olur
    IŞİD giderse ortadoğuyu bölemezler yarım kalır



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Celest -- 23 Aralık 2016; 22:36:21 >
    _____________________________
    " - Vatana ihanetin nedeni olmaz, er ya da geç bedeli olur. "




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by-ko


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    El babı kürtler alırsa koridoru birleştirirler diye el baba girmişiz güya. Ama bilmiyorlar ki o alıp teslim ettiğimiz öso, o toprakları kürtlere kendi elleriyle verecekler. El bab ile uğraşmaktansa önce efrini temizlemek lazım. Ardından menbiçe girersin. Koridorun birleşme noktasını ösoya vermektense koridorun akdeniz tarafındaki efrinden pkkyı çıkar, menbiçten başlayarak pkklıları iyice doğuya itele.

    Suriye'deki Kürtler rahat yüzü görmesin diye askerleri Suriye çöllerinde öldürtmenin neresi ahlakidir?
    Yazık değil mi bu insanlara,gençlere

    Kes lan pkklı ******* seni!

    Bu alıntıladığım şerefsiz pkklıdır beyler. Birkaç sene önce açık açık belirtmiştir bunu. Hala bu forumda takılması garip. Çözüm sürecinde açık açık "Ben pkklıyım. Yiyorsa Nilüfere gelirsiniz." diyen selahattin nickli eleman 1 senedir uğramıyor ülke gündemine. Çözülme süreci bitince biraz yusuf oldu sanırım. Bu eleman da objektif ayağına yatıyor.

    Peki pkknın yurtlarından ettiği araplar ve Türkler ve pkk yanlısı olmayan kürtler ne olacak minik gerilla? Kürtler rahat yüzü görmesin diyeymiş. Ağzına yüzüne senin...

    Olum sen en az askerleri diri diri yakan kahpe İŞİD'liler kadar barbar bir insansın.
    Burada akşama kadar bilgisayar karşısında kahven elinde vatanseverlik oynuyorsun.
    Milletin çocuklarını öne sürüp,sahipsiz bırakıp diri diri yaksınlar.
    Siz ise burada sıcak evlerinizde vatanseverlik yapın.
    Dediğimin neresi yanlış lan?
    Neresi olum neresi?
    Amerika,Rusya gibi süper devletler bile Suriye bataklığına girmek istemezken;bu askerleri orada öldürtenler en az İŞİD kadar sorumludur.
    Sahtekarlar ne olacak.
    _____________________________
    Fx 8320 4.2GHZ//990X-UD3//8 GB DDR3//7870 XT 2 GB//Cooler Master HAF 912 750W//Hyper 212 Evo//X-Fi Titanium//Roccat Kave 5.1//Asus Vn 247h//Sony A-864
    Battlefield 3&4:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: by-ko


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    El babı kürtler alırsa koridoru birleştirirler diye el baba girmişiz güya. Ama bilmiyorlar ki o alıp teslim ettiğimiz öso, o toprakları kürtlere kendi elleriyle verecekler. El bab ile uğraşmaktansa önce efrini temizlemek lazım. Ardından menbiçe girersin. Koridorun birleşme noktasını ösoya vermektense koridorun akdeniz tarafındaki efrinden pkkyı çıkar, menbiçten başlayarak pkklıları iyice doğuya itele.

    Suriye'deki Kürtler rahat yüzü görmesin diye askerleri Suriye çöllerinde öldürtmenin neresi ahlakidir?
    Yazık değil mi bu insanlara,gençlere

    Kes lan pkklı ******* seni!

    Bu alıntıladığım şerefsiz pkklıdır beyler. Birkaç sene önce açık açık belirtmiştir bunu. Hala bu forumda takılması garip. Çözüm sürecinde açık açık "Ben pkklıyım. Yiyorsa Nilüfere gelirsiniz." diyen selahattin nickli eleman 1 senedir uğramıyor ülke gündemine. Çözülme süreci bitince biraz yusuf oldu sanırım. Bu eleman da objektif ayağına yatıyor.

    Peki pkknın yurtlarından ettiği araplar ve Türkler ve pkk yanlısı olmayan kürtler ne olacak minik gerilla? Kürtler rahat yüzü görmesin diyeymiş. Ağzına yüzüne senin...

    Olum sen en az askerleri diri diri yakan kahpe İŞİD'liler kadar barbar bir insansın.
    Burada akşama kadar bilgisayar karşısında kahven elinde vatanseverlik oynuyorsun.
    Milletin çocuklarını öne sürüp,sahipsiz bırakıp diri diri yaksınlar.
    Siz ise burada sıcak evlerinizde vatanseverlik yapın.
    Dediğimin neresi yanlış lan?
    Neresi olum neresi?
    Amerika,Rusya gibi süper devletler bile Suriye bataklığına girmek istemezken;bu askerleri orada öldürtenler en az İŞİD kadar sorumludur.
    Sahtekarlar ne olacak.

    Kes lan! Askerleri diri diri yakanlar kadar kötüymüşüm. Sen zil takıp oynamadın mı askerler ölüyor diye hayırdır?

    Ve benim nerelerde vatanseverlik yaptığımı bilemezsin. Minik gerilla. Senin dağdaki kankilerinin parçalanarak öldürülmesine katkım dokunuyor. Ne iş yaptığımı bilsen kudurursun.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: by-ko


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: by-ko


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    El babı kürtler alırsa koridoru birleştirirler diye el baba girmişiz güya. Ama bilmiyorlar ki o alıp teslim ettiğimiz öso, o toprakları kürtlere kendi elleriyle verecekler. El bab ile uğraşmaktansa önce efrini temizlemek lazım. Ardından menbiçe girersin. Koridorun birleşme noktasını ösoya vermektense koridorun akdeniz tarafındaki efrinden pkkyı çıkar, menbiçten başlayarak pkklıları iyice doğuya itele.

    Suriye'deki Kürtler rahat yüzü görmesin diye askerleri Suriye çöllerinde öldürtmenin neresi ahlakidir?
    Yazık değil mi bu insanlara,gençlere

    Kes lan pkklı ******* seni!

    Bu alıntıladığım şerefsiz pkklıdır beyler. Birkaç sene önce açık açık belirtmiştir bunu. Hala bu forumda takılması garip. Çözüm sürecinde açık açık "Ben pkklıyım. Yiyorsa Nilüfere gelirsiniz." diyen selahattin nickli eleman 1 senedir uğramıyor ülke gündemine. Çözülme süreci bitince biraz yusuf oldu sanırım. Bu eleman da objektif ayağına yatıyor.

    Peki pkknın yurtlarından ettiği araplar ve Türkler ve pkk yanlısı olmayan kürtler ne olacak minik gerilla? Kürtler rahat yüzü görmesin diyeymiş. Ağzına yüzüne senin...

    Olum sen en az askerleri diri diri yakan kahpe İŞİD'liler kadar barbar bir insansın.
    Burada akşama kadar bilgisayar karşısında kahven elinde vatanseverlik oynuyorsun.
    Milletin çocuklarını öne sürüp,sahipsiz bırakıp diri diri yaksınlar.
    Siz ise burada sıcak evlerinizde vatanseverlik yapın.
    Dediğimin neresi yanlış lan?
    Neresi olum neresi?
    Amerika,Rusya gibi süper devletler bile Suriye bataklığına girmek istemezken;bu askerleri orada öldürtenler en az İŞİD kadar sorumludur.
    Sahtekarlar ne olacak.

    Kes lan! Askerleri diri diri yakanlar kadar kötüymüşüm. Sen zil takıp oynamadın mı askerler ölüyor diye hayırdır?

    Ve benim nerelerde vatanseverlik yaptığımı bilemezsin. Minik gerilla. Senin dağdaki kankilerinin parçalanarak öldürülmesine katkım dokunuyor. Ne iş yaptığımı bilsen kudurursun.

    Sen askerlerin öldürülmesi veya yakılması karşısında üzülmüyorsun ki,minik kurt.
    Sadece öfke duyuyorsun.
    Bana burada havlayıp duracağına; İŞİD'liler için "onlar öfkeli çocuklardır" diyenlere sesini çıkar.
    _____________________________
    Fx 8320 4.2GHZ//990X-UD3//8 GB DDR3//7870 XT 2 GB//Cooler Master HAF 912 750W//Hyper 212 Evo//X-Fi Titanium//Roccat Kave 5.1//Asus Vn 247h//Sony A-864
    Battlefield 3&4:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: by-ko


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    El babı kürtler alırsa koridoru birleştirirler diye el baba girmişiz güya. Ama bilmiyorlar ki o alıp teslim ettiğimiz öso, o toprakları kürtlere kendi elleriyle verecekler. El bab ile uğraşmaktansa önce efrini temizlemek lazım. Ardından menbiçe girersin. Koridorun birleşme noktasını ösoya vermektense koridorun akdeniz tarafındaki efrinden pkkyı çıkar, menbiçten başlayarak pkklıları iyice doğuya itele.

    Suriye'deki Kürtler rahat yüzü görmesin diye askerleri Suriye çöllerinde öldürtmenin neresi ahlakidir?
    Yazık değil mi bu insanlara,gençlere

    Kes lan pkklı ******* seni!

    Bu alıntıladığım şerefsiz pkklıdır beyler. Birkaç sene önce açık açık belirtmiştir bunu. Hala bu forumda takılması garip. Çözüm sürecinde açık açık "Ben pkklıyım. Yiyorsa Nilüfere gelirsiniz." diyen selahattin nickli eleman 1 senedir uğramıyor ülke gündemine. Çözülme süreci bitince biraz yusuf oldu sanırım. Bu eleman da objektif ayağına yatıyor.

    Peki pkknın yurtlarından ettiği araplar ve Türkler ve pkk yanlısı olmayan kürtler ne olacak minik gerilla? Kürtler rahat yüzü görmesin diyeymiş. Ağzına yüzüne senin...

    Olum sen en az askerleri diri diri yakan kahpe İŞİD'liler kadar barbar bir insansın.
    Burada akşama kadar bilgisayar karşısında kahven elinde vatanseverlik oynuyorsun.
    Milletin çocuklarını öne sürüp,sahipsiz bırakıp diri diri yaksınlar.
    Siz ise burada sıcak evlerinizde vatanseverlik yapın.
    Dediğimin neresi yanlış lan?
    Neresi olum neresi?
    Amerika,Rusya gibi süper devletler bile Suriye bataklığına girmek istemezken;bu askerleri orada öldürtenler en az İŞİD kadar sorumludur.
    Sahtekarlar ne olacak.

    Pkk 40 yıl boyunca ırak ın kontrol edemediği 50-60 kilometrelik sınırdan bile milyonlarca kere girip çıkıp binlerce insan öldürdü,suriyede 600 km lik sınırı kontrol etmelerine izin vereceğiz öyle mi? Eğer suriyedeki ypg oluşumu yakın zamanda yok edilmezse 90 lı yıllardaki çatışmalardan çok daha beter olacak durum. Bunu bir kısım kör olduğu için göremiyor,geri kalan büyük kısım zaten hain olduğu için algı yaratmaya çalışıyor.
    _____________________________




  • Jeopol kullanıcısına yanıt
    Kobaniye girseler bak ışide saldırmadı, akp ışidi destekliyor derdiniz.😃

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HunterDare


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: by-ko


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    El babı kürtler alırsa koridoru birleştirirler diye el baba girmişiz güya. Ama bilmiyorlar ki o alıp teslim ettiğimiz öso, o toprakları kürtlere kendi elleriyle verecekler. El bab ile uğraşmaktansa önce efrini temizlemek lazım. Ardından menbiçe girersin. Koridorun birleşme noktasını ösoya vermektense koridorun akdeniz tarafındaki efrinden pkkyı çıkar, menbiçten başlayarak pkklıları iyice doğuya itele.

    Suriye'deki Kürtler rahat yüzü görmesin diye askerleri Suriye çöllerinde öldürtmenin neresi ahlakidir?
    Yazık değil mi bu insanlara,gençlere

    Kes lan pkklı ******* seni!

    Bu alıntıladığım şerefsiz pkklıdır beyler. Birkaç sene önce açık açık belirtmiştir bunu. Hala bu forumda takılması garip. Çözüm sürecinde açık açık "Ben pkklıyım. Yiyorsa Nilüfere gelirsiniz." diyen selahattin nickli eleman 1 senedir uğramıyor ülke gündemine. Çözülme süreci bitince biraz yusuf oldu sanırım. Bu eleman da objektif ayağına yatıyor.

    Peki pkknın yurtlarından ettiği araplar ve Türkler ve pkk yanlısı olmayan kürtler ne olacak minik gerilla? Kürtler rahat yüzü görmesin diyeymiş. Ağzına yüzüne senin...

    Olum sen en az askerleri diri diri yakan kahpe İŞİD'liler kadar barbar bir insansın.
    Burada akşama kadar bilgisayar karşısında kahven elinde vatanseverlik oynuyorsun.
    Milletin çocuklarını öne sürüp,sahipsiz bırakıp diri diri yaksınlar.
    Siz ise burada sıcak evlerinizde vatanseverlik yapın.
    Dediğimin neresi yanlış lan?
    Neresi olum neresi?
    Amerika,Rusya gibi süper devletler bile Suriye bataklığına girmek istemezken;bu askerleri orada öldürtenler en az İŞİD kadar sorumludur.
    Sahtekarlar ne olacak.

    Pkk 40 yıl boyunca ırak ın kontrol edemediği 50-60 kilometrelik sınırdan bile milyonlarca kere girip çıkıp binlerce insan öldürdü,suriyede 600 km lik sınırı kontrol etmelerine izin vereceğiz öyle mi? Eğer suriyedeki ypg oluşumu yakın zamanda yok edilmezse 90 lı yıllardaki çatışmalardan çok daha beter olacak durum. Bunu bir kısım kör olduğu için göremiyor,geri kalan büyük kısım zaten hain olduğu için algı yaratmaya çalışıyor.

    Hocam, kendi kendimizi kandırmanın manası nedir?
    Menbic'e girmek,Afrin'e girme,Kobani'ye girmek...
    Bunların olmayacağını hepimiz biliyoruz.
    Sen de en az benim kadar biliyorsun.
    Koalisyon kuvvetleri Türkiye'nin Bab harekatını bile desteklemeyip;hava harekatı sağlamıyor,sen Afrin,Kobani'den bahs ediyorsun...
    _____________________________
    Fx 8320 4.2GHZ//990X-UD3//8 GB DDR3//7870 XT 2 GB//Cooler Master HAF 912 750W//Hyper 212 Evo//X-Fi Titanium//Roccat Kave 5.1//Asus Vn 247h//Sony A-864
    Battlefield 3&4:




  • quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: HunterDare


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: by-ko


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    El babı kürtler alırsa koridoru birleştirirler diye el baba girmişiz güya. Ama bilmiyorlar ki o alıp teslim ettiğimiz öso, o toprakları kürtlere kendi elleriyle verecekler. El bab ile uğraşmaktansa önce efrini temizlemek lazım. Ardından menbiçe girersin. Koridorun birleşme noktasını ösoya vermektense koridorun akdeniz tarafındaki efrinden pkkyı çıkar, menbiçten başlayarak pkklıları iyice doğuya itele.

    Suriye'deki Kürtler rahat yüzü görmesin diye askerleri Suriye çöllerinde öldürtmenin neresi ahlakidir?
    Yazık değil mi bu insanlara,gençlere

    Kes lan pkklı ******* seni!

    Bu alıntıladığım şerefsiz pkklıdır beyler. Birkaç sene önce açık açık belirtmiştir bunu. Hala bu forumda takılması garip. Çözüm sürecinde açık açık "Ben pkklıyım. Yiyorsa Nilüfere gelirsiniz." diyen selahattin nickli eleman 1 senedir uğramıyor ülke gündemine. Çözülme süreci bitince biraz yusuf oldu sanırım. Bu eleman da objektif ayağına yatıyor.

    Peki pkknın yurtlarından ettiği araplar ve Türkler ve pkk yanlısı olmayan kürtler ne olacak minik gerilla? Kürtler rahat yüzü görmesin diyeymiş. Ağzına yüzüne senin...

    Olum sen en az askerleri diri diri yakan kahpe İŞİD'liler kadar barbar bir insansın.
    Burada akşama kadar bilgisayar karşısında kahven elinde vatanseverlik oynuyorsun.
    Milletin çocuklarını öne sürüp,sahipsiz bırakıp diri diri yaksınlar.
    Siz ise burada sıcak evlerinizde vatanseverlik yapın.
    Dediğimin neresi yanlış lan?
    Neresi olum neresi?
    Amerika,Rusya gibi süper devletler bile Suriye bataklığına girmek istemezken;bu askerleri orada öldürtenler en az İŞİD kadar sorumludur.
    Sahtekarlar ne olacak.

    Pkk 40 yıl boyunca ırak ın kontrol edemediği 50-60 kilometrelik sınırdan bile milyonlarca kere girip çıkıp binlerce insan öldürdü,suriyede 600 km lik sınırı kontrol etmelerine izin vereceğiz öyle mi? Eğer suriyedeki ypg oluşumu yakın zamanda yok edilmezse 90 lı yıllardaki çatışmalardan çok daha beter olacak durum. Bunu bir kısım kör olduğu için göremiyor,geri kalan büyük kısım zaten hain olduğu için algı yaratmaya çalışıyor.

    Hocam, kendi kendimizi kandırmanın manası nedir?
    Menbic'e girmek,Afrin'e girme,Kobani'ye girmek...
    Bunların olmayacağını hepimiz biliyoruz.
    Sen de en az benim kadar biliyorsun.
    Koalisyon kuvvetleri Türkiye'nin Bab harekatını bile desteklemeyip;hava harekatı sağlamıyor,sen Afrin,Kobani'den bahs ediyorsun...


    Koalisyon kuvvetlerine ihtiyacımız yok.Yeni koalisyon kuruluyor.Rusya ve İran ile suriye konusunda belli anlaşmalar yapıldı.Ocak ayında Kazakistanda rusya iran esad ve türkiye suriyenin geleceğini kararlaştıracaklar.Abd yi iplemiyorlar bile şuan. Esad ile de anlaşılacak büyük ihtimal,esadın kendisi zaten bütün Türkiye sınırını ypg ye bırakacak hali yok.Halep de kendilerine oluşturdukları otonom bölgenin yönetimini de orduya bırakmaları konusunda bir ay süre verilmiş ypglilere.

    Abd nin etkisi de gün geçtikçe azalıyor suriyede.Trump zaten suriyeye fazla karışmayıp,çözümü rusyaya bırakma taraftarı,bununla ilgili birçok röportajı bulabilirsiniz internette. Rusya ve Türkiye ypg ye karşı ortak bombardımana başlarsa yakında şaşırmayın.
    _____________________________




  • palvin P kullanıcısına yanıt
    onu ancak pkklilar der
    _____________________________
    Türkiye Türklerindir
    Baba bana subaru al

    PSN : Jeopol
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: by-ko


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: by-ko


    quote:

    Orijinalden alıntı: İsaac Newton


    quote:

    Orijinalden alıntı: iamburak

    El babı kürtler alırsa koridoru birleştirirler diye el baba girmişiz güya. Ama bilmiyorlar ki o alıp teslim ettiğimiz öso, o toprakları kürtlere kendi elleriyle verecekler. El bab ile uğraşmaktansa önce efrini temizlemek lazım. Ardından menbiçe girersin. Koridorun birleşme noktasını ösoya vermektense koridorun akdeniz tarafındaki efrinden pkkyı çıkar, menbiçten başlayarak pkklıları iyice doğuya itele.

    Suriye'deki Kürtler rahat yüzü görmesin diye askerleri Suriye çöllerinde öldürtmenin neresi ahlakidir?
    Yazık değil mi bu insanlara,gençlere

    Kes lan pkklı ******* seni!

    Bu alıntıladığım şerefsiz pkklıdır beyler. Birkaç sene önce açık açık belirtmiştir bunu. Hala bu forumda takılması garip. Çözüm sürecinde açık açık "Ben pkklıyım. Yiyorsa Nilüfere gelirsiniz." diyen selahattin nickli eleman 1 senedir uğramıyor ülke gündemine. Çözülme süreci bitince biraz yusuf oldu sanırım. Bu eleman da objektif ayağına yatıyor.

    Peki pkknın yurtlarından ettiği araplar ve Türkler ve pkk yanlısı olmayan kürtler ne olacak minik gerilla? Kürtler rahat yüzü görmesin diyeymiş. Ağzına yüzüne senin...

    Olum sen en az askerleri diri diri yakan kahpe İŞİD'liler kadar barbar bir insansın.
    Burada akşama kadar bilgisayar karşısında kahven elinde vatanseverlik oynuyorsun.
    Milletin çocuklarını öne sürüp,sahipsiz bırakıp diri diri yaksınlar.
    Siz ise burada sıcak evlerinizde vatanseverlik yapın.
    Dediğimin neresi yanlış lan?
    Neresi olum neresi?
    Amerika,Rusya gibi süper devletler bile Suriye bataklığına girmek istemezken;bu askerleri orada öldürtenler en az İŞİD kadar sorumludur.
    Sahtekarlar ne olacak.

    Kes lan! Askerleri diri diri yakanlar kadar kötüymüşüm. Sen zil takıp oynamadın mı askerler ölüyor diye hayırdır?

    Ve benim nerelerde vatanseverlik yaptığımı bilemezsin. Minik gerilla. Senin dağdaki kankilerinin parçalanarak öldürülmesine katkım dokunuyor. Ne iş yaptığımı bilsen kudurursun.

    Sen askerlerin öldürülmesi veya yakılması karşısında üzülmüyorsun ki,minik kurt.
    Sadece öfke duyuyorsun.
    Bana burada havlayıp duracağına; İŞİD'liler için "onlar öfkeli çocuklardır" diyenlere sesini çıkar.

    Işidi de pkkyı da meşrulaştırdıkları için onların yatacak yeri yok zaten. Sizden daha hain olmaları sizin hain olduğunuz gerçeğini değiştirmiyor.

    Dua et iç savaş çıkmasın ülkede. O zaman bu hümanist tavırların bir işine yaramaz. Doçka namlusuyla tecavüze uğrarsın sonra.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    recep tayyip kurdistanin kurucu ortaklarindan oldugu icin.

    29 ekimde pkk bosuna mi turkiye uzerinden kobaniye gitti saniyorsun?

    Üç gün önce Türkiye Cumhuriyetinin Cumhurbaşkanı na ismini de kullanarak açık açık " vatan haini " dedin.

    Bugün de "recep tayyip kurdistanin kurucu ortaklarindan oldugu icin." diyorsun.

    Eğer bu forumun bir kuralı varsa, Devletin Cumhurbaşkanına daha ne denirse kurallar isletilecek?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Sabah akşam bunlar IŞİD i destekliyor diye naralar atıyorlardı şimdi YPG ye dokunduğumuz gibi yine bazıları bunu dile getirecekler. Önce IŞİD sonra YPG şeklinde devam edilecek ki el bab sonrası hedef de açık açık söyleniyor zaten

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
      Tonight your soul sleeps, but one day you will feel real pain,
      maybe then you will see me as I am,
      A fragile wreck on a storm of emotion
  • quote:

    Orijinalden alıntı: halil altın


    quote:

    Orijinalden alıntı: Jeopol

    recep tayyip kurdistanin kurucu ortaklarindan oldugu icin.

    29 ekimde pkk bosuna mi turkiye uzerinden kobaniye gitti saniyorsun?

    Üç gün önce Türkiye Cumhuriyetinin Cumhurbaşkanı na ismini de kullanarak açık açık " vatan haini " dedin.

    Bugün de "recep tayyip kurdistanin kurucu ortaklarindan oldugu icin." diyorsun.

    Eğer bu forumun bir kuralı varsa, Devletin Cumhurbaşkanına daha ne denirse kurallar isletilecek?

    yalan mi? onu soyle.

    hatta forumu birak bunu bimere, savciliga filan ilet bunu resmi olarak kanitlayalim.

    ama nedensa "hain" , "vatana ihanet" gecen davalar kabul edilmiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jeopol -- 23 Aralık 2016; 21:57:10 >
    _____________________________
    Türkiye Türklerindir
    Baba bana subaru al

    PSN : Jeopol




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.