Şimdi Ara

Neden Bu Ülkede Hiçbir Hakkım Yok?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
12
Cevap
0
Favori
245
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 5
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 4 gün 6 saat 23 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 3
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • Mugetsuga (4 mesaj) Burak Holding (4 mesaj) Old Mac New Clip (2 mesaj) Zodion (1 mesaj) BroteinCi (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (11 mesaj) Mobil (1 mesaj)
  • @
2 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • D-smart ile yaptığım 2 yıllık sözleşmeden 1,5 yıl sonunda caymak istediğimde benden cayma bedeli isteniyor. Halbuki Ticaret Bakanlığı'nın sitesinde yer alan bilgide 1 yılı aşan sözleşmelerde tüketiciden herhangi bir cayma bedeli istenemeyeceği belirtiliyor. Bir de tüketiciyi korumak için kurulan 175'i aradım. Durumu izah ettiğimde temsilci bana böyle bir hakkım olmadığını dsmartla yaptığım sözleşmenin geçerli olduğunu söylüyor.



    Şu ülkede bir tane hakkım yok. Göstermelik kurulmuş birkaç kurul ve kurum, tüketiciyi ve insanı sözde koruduklarını iddia ediyorlar ama durum böyle değil. Yazıklar olsun size.



    Sonra da televizyonlarda sözde gazeteciler bas bas bağırır bizi Avrupa Birliği'ne neden almıyorlar diye. Neden alsınlar, soruyorum neden alsınlar?


    Neden Bu Ülkede Hiçbir Hakkım Yok?



    |
    |




  • https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm


    Sizin de gösterdiğiniz gibi süresiz veya bir yıldan daha uzun süreli aboneliklerde tüketicinin gerekçe göstermeden sözleşmeyi feshetme hakkı olduğu yazıyor.


    Arayın tekrar söyleyin. Yok derlerse tüketici hakem heyeti ve mahkeme yolunu kullanacağınızı, resmi gazete kararını tanımayıp kanunsuz iş yaptıklarını açıkça belirtin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mugetsuga

    https://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2013/11/20131128-1.htm


    Sizin de gösterdiğiniz gibi süresiz veya bir yıldan daha uzun süreli aboneliklerde tüketicinin gerekçe göstermeden sözleşmeyi feshetme hakkı olduğu yazıyor.


    Arayın tekrar söyleyin. Yok derlerse tüketici hakem heyeti ve mahkeme yolunu kullanacağınızı, resmi gazete kararını tanımayıp kanunsuz iş yaptıklarını açıkça belirtin.

    Hocam tüketici haklarını korumak için oluşturulmuş telefonu aradığımda da bana böyle bir hakkımın olmadığını belirttiler. Ticaret bakanlığının sitesinde yazan ifadeyi aynen okuduğumda da dsmartla yaptığınız sözleşme geçerli dediler. Sizce tüketici hakem heyetinden bir şey çıkar mı? Karara bağlanması 5 ay civarı sürüyor diyorlar.





  • Burak Holding kullanıcısına yanıt

    Hakem heyeti kararı 2-3 ay sürer en az zaten o zamana da sözleşmeniz bitecektir.


    Abonelik sözleşmesi elinizdeyse iyice okuyup bakar mısınız çünkü içeriğindeki maddelerden birinde kurnazlık yapılmış olabilir daha doğrusu abonelik sözleşmelerinin hepsinde aynı ya da benzer madde kullanılıyor ve bu yüzden 2 yıllık sözleşmeler yapıp kanunun etrafından dolaşıyor olabilirler.

  • Dava aç.Olmadı mı.Bir üsttekine.Öyle öyle git

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mugetsuga

    Hakem heyeti kararı 2-3 ay sürer en az zaten o zamana da sözleşmeniz bitecektir.


    Abonelik sözleşmesi elinizdeyse iyice okuyup bakar mısınız çünkü içeriğindeki maddelerden birinde kurnazlık yapılmış olabilir daha doğrusu abonelik sözleşmelerinin hepsinde aynı ya da benzer madde kullanılıyor ve bu yüzden 2 yıllık sözleşmeler yapıp kanunun etrafından dolaşıyor olabilirler.

    Sözleşme maddelerinde ekstra bir madde yok hocam ama her ne kadar haklı olduğumdan emin olsam da Tüketici Heyeti'ne fazla güvenmiyorum.

  • Burak Holding kullanıcısına yanıt

    Herhangi bir ekstra madde yoksa tekrar arayıp bu yapılanın kanunsuz olduğunu, gereken yerlere gideceğinizi söyleyin.


    O kanun boşuna çıkarılmıyor tutup da tüketici mağdur edilecekse aihmye kadar yolu var bu işin.

  • Mugetsuga kullanıcısına yanıt

    Belirttim hocam ama aynı şeyleri tekrarlayıp duruyorlar. Neyse Tüketici Haklarına şikayet edicem artık. Size de teşekkür ederim ilgilendiğiniz için vaktinizi aldım.

  • Burak Holding kullanıcısına yanıt

    Rica ederim.

  • sonuç ne oldu

  • Denetim yok maalesef devlet denetlemekten de yürütmekten de aciz. Daha büyük şeyler için de ağlayacağız bunlar sadece fragman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonuç?

- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.