Şimdi Ara

neden böyle oluyor, bu sisteme noldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
653
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yaklaşık 2senedir kullandığım sistem var cok iyi değil ama şu bir haftadır sistemim aşırı yavaşladı acaba ram olabilirmi(256 mb DD ram 400 mhz) okadar yavaş ki sayfaları aşağıya cekerken takılarak iniyor yada sayfaları kapatırken cok geç kapatıyo ayrıca kasadan sürekli calışırken verdiği bir ses var o ses geliyo NEDEN?? yardımcı olan arkadaşlara şimdiden teşekkürler?



    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.
  • Arkadaşım öncelikle görev yöneticisinden kotrol et ram ve cpu ne kadar kullanılıyor.. Muhtemelen bir program (trojan vs.) cpunun tamamını kullandığı için bilgisayarın çok kasıyodur.... Hatta bi screenshot yapıp buraya koyarsan beraber inceleriz
    _____________________________
  • kardeş cpu kullanımı 55-85 arasında gidip geliyor hemn altındaki sd kullanımı önceden 150-200 civarındayken şimdi 300ün üstünde görünce cok sasırdım sol köşedeki işlemler:30 dan aşağı inmiyor yardımını bekliyorum
    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.
  • Görev yöneticisinde işlemler bölümünden bi ekran göründüsü alıp buraya koy ,bi şey bilgisayarı çok kastırıyo zaten pc sanal bellekte kullandığı için çok yavaşlamış belli
    _____________________________
  • resmi nasıl bu siteğe koyucam bilmiyorum
    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.
  • önce resmiwww.imageshack.us adresine upload et orada sana bi link verecek , Alt taraflarda-- Direct link to image yazan yerdeki linki al [simage][/simage] bu kodların arasına kopyala
    _____________________________
  • http://www.turkresim.net/ te gir
    gözattan resmi yönlendir upload bittikten sonra sana
    direklink veriyor o linki foruma yazsan tamamdır
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BU NE ŞİMDİ GENE YAA?
    21 yıl önce açıldı
    Bu normal mi?
    5 ay önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • http://www.turkresim.net/image/4042.jpeg
    mahir2121 arkadaşın dediği yerden yaptım ama bakın bir doğru olmuşmu
    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.
  •  neden böyle oluyor, bu sisteme noldu




    şu anda hiç bir anormallik yok bu arada kaspersky yerine nod32 kullanırsan sistemin dahada rahatlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bluENight -- 10 Mart 2006; 19:40:35 >
    _____________________________
  • evt bu YORUMLARINIZI bekliyorum Ad-Aware SE Personal ile pcyi tarattırdım bulunan trojanları sildim
    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.
  • ok. o zaman tahmin ettiğimiz gibi , trojanlar


    Ama dediğim gibi nod32 kullanırsan sistemin dahada rahatlayacaktır
    _____________________________
  • Kaspersky Anti-Virus Personal kullanıyorum bide dediğim gibi Ad-Aware SE Personal kullanıyorum başka bir program önerirmisin
    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.
  • Ad-awarein prosu var onda ad-watch eklentisi var çok başarılı sonuçlar veriyor ... bi çok program var fakat raminde kısıtlı bukadarı yeterli olur
    _____________________________
  • blue_night kardeş yardımların için cok teşekkürler
    _____________________________
    O Günler O günler,Gitti gelmez o günler,Gün gördük günler gördük,HARPUT'luyduk o günler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.