Ben ve ailem 20 gb internet kullanmıyoruz. Bize 5 gb yetiyor. Ama 20 gb altında paket yok. Ben 20 gb almak zorunda mıyım? Devlet bu işe niye yıllardır müdahale etmiyor? SMS paketi alıyorsun 1.000 SMS altına paket yok. Ben niye 1.000 SMS satın almak zorunda bırakılıyorum?
_____________________________
5 gb tarife var yetmez ki
_____________________________
NOT : insanoğlu doğasında bencillikten başka bir şey yoktur