Şimdi Ara

Ne bu playstation 4 fiyatları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
111
Cevap
0
Favori
7.501
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> Ne bu playstation 4 fiyatları
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    452 Mesaj
    O değilde ben bu başkanlıkta tayo etrafta evet için anlatırken ben ona inanıp evet attım kendisine oy attım lan valla zerre zekam yokmuş şu herif beni de kandırdı zamanında. Ne diyelim benim gibi uyanan insan sayısı her gün artıyor inşallah tez vakitte sandıkta tokatlıyacağız.
    |
    |
    _____________________________
    Sersem herifler! Cephane ve silah değil, biz kafa götürüyoruz.
  • Yarbay
    14551 Mesaj

    O halde once bilgi edin sonra bu bilgileri dogru analiz ve sentez ile bir fikir edin sonra da gel . Y a da gelme .
    |
    |
    Uzumaki D Kurosaki. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    275 Mesaj

    TAMAM



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    smart1978 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    14551 Mesaj

    Tamami bizlere birak. Icraatini gorelim
    |
    |
    Uzumaki D Kurosaki. kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    275 Mesaj

    Ok boomer



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    smart1978 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    480 Mesaj

    Ne celallendin lan

    Şaka maka baya bi art niyetlesin, amacın zorla kendine küfrettirip karşındakine ban yedirtmek gibi, normal bir şekilde kendi düşüncemi belirttim sanki kesinlikle almamalısın falan dedim yada karşımdaki kişiyi aşağ8larcasına bir yorum yaptım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volkan1x -- 26 Mart 2020; 23:45:42 >
    |
    |
    Opricnik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    17342 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Volkan1x

    Ne celallendin lan

    Şaka maka baya bi art niyetlesin, amacın zorla kendine küfrettirip karşındakine ban yedirtmek gibi, normal bir şekilde kendi düşüncemi belirttim sanki kesinlikle almamalısın falan dedim yada karşımdaki kişiyi aşağ8larcasına bir yorum yaptım
    çoluk çocuk gelmiş burda artistlik yapıyor hadi köşede oyna
    _____________________________
    Gerçeği bulacaksınız ve gerçek sizi özgür kılacak.
  • Yüzbaşı
    480 Mesaj

    Neyin artistliğini yaptım? Anlatsana biraz.

    Ps4 önermedim diye canın mı yandı, kıyamam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Volkan1x -- 27 Mart 2020; 22:26:26 >
    |
    |
    Opricnik kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    4781 Mesaj
    ben anlamadim ki vatanda xbox one x gibi ps4 pro dan bile %40 daha guclu 4k 60fps stabil oyun oynatan bir cihazin sifiri 2500 lira iken kim aliyor ps4 u pro bile degil ustelik 30 fps 720p oyun oynatiyor kaliteli oyunlarda. beyin lazim iste biraz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lev Tolstoy -- 27 Mart 2020; 22:30:15 >
    |
    |
    _____________________________

    you're so pretty
    I'd walk ten miles barefooted
    on a freezing morning
    to stand in your shit
  • Binbaşı
    1424 Mesaj
    13 Aralık 2013 te Türkiyede satılmaya başlanmıştı ps4. 1400 TL lik fiyatı vardı. O kadar az gelmişti ki çok az kişi alabilmişti. 2. parti ocak ayının ortasında gelmişti. 18 ocak 2014 te 1550 TL lik fiyatla tekrar satılmaya başlanmıştı. Bir sürü kişi tepki göstermişti 1 ayda 150 tl lik artış yüzünden. Bende ocak ayında almıştım. Hatta yanında kutulu olarak Killzone shadow fall almıştım 180tl ye. (Şimdi baktım 1 aralık 2013 te dolar 2.14 müş. 1 ocak 2014 te 2.26 olmuş).

    Kasım 2016 da ise 1700 TL lik fiyatıyla ps4 pro çıkmıştı. Şimdi slimler 2600, Prolar 3700 den satılıyor.

    Buda böyle bir anımdır işte.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    29 Mesaj
    1800'e PS4 Slim almıştım. Geçen bir fiyatlara bakayım dedim Slim bile 3000 olmuş. PS5'in çıkmasına bir şey kalmamışken bu fiyatlar anormal.
    |
    |
    _____________________________
    Houston, we have a problem.
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
SEO
kolayoto.com
üniversite
Canlı Tv izle
Bey Azura
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
0,297
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.