Şimdi Ara

nasıl iş buluyorsunuz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
21
Cevap
0
Favori
642
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • deneyimsiz uni mezunları nasıl buluyor?

    tanıdıksız iş bulmak gerçekten düzgün şirketlerde mümkün mü?




    _____________________________
  • 2025 yilinda konu disinda yazan bi adam is bulamaz


    normal adamlar tanidik-cevre sayesinde buluyor

    _____________________________
    Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz
  • Zurnalog kullanıcısına yanıt
    Konuma gel

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • daha geçen gün lise stajı diye gezecem derken ayagımı sakatladım sonunda buldum ama ayak da alçıda teksiller e bak abi bilişim fln deyip alıyor çoğu fabrika

    _____________________________
  • Zurnalog kullanıcısına yanıt

    neden öyle dediniz hocam

    çevrem yok

    _____________________________
  • nasıl anlamadım

    _____________________________
  • ++++

    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ne iş yapıyorsunuz maaş kaç
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • +++++

    _____________________________
  • ++++

    _____________________________
  • Evime yakından uzağa doğru olan ilanlara bakıyorum işkurdan, arıyorum ve gidip görüşüyorum bir yabancı olarak.

    Kimisi dalga geçer gibi konuşuyor, kimisi seviyeli konuşuyor ve işe başlanabiliyor

    ama bu şekilde yabancı olarak 5-10 senedir güzel bir iş bulamadım  

    Güzel iş tanıdığa verilir zaten, dimi ?

    _____________________________
    boykot işe yarasın-yaramasın,
    sen kendini belli et.
  • Tanıdıksiz is bulmak tabii ki de mümkün sadece biraz gec ararlar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
    İmkansız isteksizler içindir.
  • Osb yi tavaf ettim ve buldum

    _____________________________
  • haha güldüm tavaf etme lafına hayırlı olsun işiniz

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 7 kere tavaf etse sanayici olabilirdi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    drrah diyorum başka birşey demiyorum.
  • sagolasın

    _____________________________
  • Kaygerya kullanıcısına yanıt

    bize ekmek çıkmaz orda bilgisayar işi olacak bilgi işlem fln

    _____________________________
  • Makine mühendisiyim yeni mezunum çevre yoksa büyük firmaları unut boşa çabalama bekleme haber gelecek diye 30k ya küçük işletmeleri kabul et oralarda çalışır durumdayken iş başvuruları yap.
    Diğer türlü odtü itü vs mezunu 3 ortalamalı falan değilsen büyük şirketler almaz boşuna başvurup beklerken 3-5 ayını yeme
    30k para değil evet ama sektör böyle sektörle inatlaşma mezun fazla olduğu için zaten mühendis dolu memleket e zaten aldığı adam belki autocad bile kullanmayı bilmiyor 1 yılda anca iş yürütebiliyor hale geliyor bu yüzden de adam zaten yetiştirecem ha seni almış ha onu almış fark etmiyor en az parayı kabul edeni alıyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
    _____________________________
  • çevre abi çevre.


    bir tanıdık var bizim. galerici adam. ticaret adamı.


    iş bitirici bir adam. tanıdığı,çevresi,yakını çok adamın.


    kendi işini de başkasının işini de halledebilecek güveni veriyor.


    felaket ağız var, iletişim var.


    keşke böyle olsaydım. ben de ne çevre var ne bir şey benim lafıma itimat edecek adam bile yok. o kadar güven vermiyorum

    _____________________________
  • taııbuv kullanıcısına yanıt
    ben bunu her zaman söylüyorum. kişisel gelişim safsatadır. tek gerçek = kabilesel gelişim.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.