|
deneyimsiz uni mezunları nasıl iş buluyor? tanıdıksız iş bulmak gerçekten düzgün şirketlerde mümkün mü? |
|
_____________________________
|

|
deneyimsiz uni mezunları nasıl iş buluyor? tanıdıksız iş bulmak gerçekten düzgün şirketlerde mümkün mü? |
|
_____________________________
|
|
2025 yilinda konu disinda yazan bi adam is bulamaz normal adamlar tanidik-cevre sayesinde buluyor |
|
_____________________________
Mesajlarını dikkate almadığım üyeler: aftermath666, AlfieLowis, alpererez, ankarali0606x, Arkadiusz Milik, Arthur.Morgan, Automatic Gun Fire, b0Ni, BeyazBüyü, Bisikletçi76, denizgoren, derttücarı, EfsaneManx, esdarking, F355 Challenge, FatihTSFC, ferhatakdag4545, fransızee, Guest-1DF3AA226, Guest-225FEBD6D, Guest-7F117DFD2, Gunpower-storm, haydar., Heisenbergin asistanı, Hunyadi Matyas, iaaynaci, iyi birisiydim, Kabus00, KelKodVer, KievKarambolü, kingofbet, Kobe Bean Bryant, KrallŞaplakçı, KYRA C5, Luffy1907, Lynessa, MacGyver., Machoo_, Marangoz Almond, Maraz Alinin Sağ Kolu, MaximillianFoe, meola147of, mkmdesign, mrslimshady, napolyon07, Naughty Dog, Neverwinter81, NurullahHormanci, olishernandez, oMeR24, OnLiNe MaNaGeR, orhanyor, pakaji2, Philipp_Plein, pilotaFerrari, Playstation5, PoisonedPurple, PURECAUCASIANWHITE, QRX, rainy00, RASYONALIST, Reaper87, RichardB, royal_sm, RustinCohleTD, S.T.A.L.K.E.R., SacredDivinity, Scorpioleo, secotti2007, shad0w, Sucuk_Ağacı, Super Meat Boy, TEHET, tekir21, the__executioner__, tonimotto, Toyoda, Traxen, UCL, unraveling, xgrabyourglocks, YigitErkin20, Yılmaz1907, zLucas, Zombie_Benz
|
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
daha geçen gün lise stajı diye gezecem derken ayagımı sakatladım sonunda buldum ama ayak da alçıda teksiller e bak abi bilişim fln deyip alıyor çoğu fabrika |
|
_____________________________
|
|
neden öyle dediniz hocam çevrem yok |
|
_____________________________
|
|
nasıl anlamadım |
|
_____________________________
|
|
++++ |
|
_____________________________
|
|
+++++ |
|
_____________________________
|
|
++++ |
|
_____________________________
|
|
Evime yakından uzağa doğru olan ilanlara bakıyorum işkurdan, arıyorum ve gidip görüşüyorum bir yabancı olarak. Kimisi dalga geçer gibi konuşuyor, kimisi seviyeli konuşuyor ve işe başlanabiliyor ama bu şekilde yabancı olarak 5-10 senedir güzel bir iş bulamadım Güzel iş tanıdığa verilir zaten, dimi ? |
|
_____________________________
boykot işe yarasın-yaramasın,
sen kendini belli et. |
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
İmkansız isteksizler içindir.
|
|
Osb yi tavaf ettim ve buldum |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
drrah diyorum başka birşey demiyorum.
|
|
sagolasın |
|
_____________________________
|
|
bize ekmek çıkmaz orda bilgisayar işi olacak bilgi işlem fln |
|
_____________________________
|
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > |
|
_____________________________
|
|
çevre abi çevre. bir tanıdık var bizim. galerici adam. ticaret adamı. iş bitirici bir adam. tanıdığı,çevresi,yakını çok adamın. kendi işini de başkasının işini de halledebilecek güveni veriyor. felaket ağız var, iletişim var. keşke böyle olsaydım. ben de ne çevre var ne bir şey benim lafıma itimat edecek adam bile yok. o kadar güven vermiyorum |
|
_____________________________
|
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
_____________________________
|