Şimdi Ara

Nasdaq Hepsiburada'nın Güncellenmiş Hizmet Kalitesi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
6
Cevap
0
Favori
305
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum geçen yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 12 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 5
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 4
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • IRQN (3 mesaj) Guest-1F943E7C5 (3 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (5 mesaj) (1 mesaj)
  • @
1 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar. Bugün Nasdaq'dayız diye jingle yapan, gülücükler saçan hepsiburada ile yaşadığım son alışveriş tecrübemi ve neden forum ahalisi olarak Amazon'a geçtiğimizi tekrar idrak ettiğimi anlatacağım.


    Xiaomi Mi Band 4 bilekliğin kordonu malumunuz kopar. İlk çıktığı zaman almıştım. O zamandan bu yana toplamda 3 tane bileklik kopardım. Dedim alalım artık zamanı geldi. Amazon'da sepette beklettiğim şeyler de vardı. Bekletmeme de gerek yok aslında nasıl olsa kargo ücretsiz alsana. Artık kendi kendime markayı kabullenmişim dişe dokunur 3-5 kalem malzeme veya acil olmayan bir şey yoksa hemen de almıyorum eziyet olmasın diye. Sepetimde bir el çantası vardı benimki eskimişti. O çantanın farklı bir modeli Amazon'da yok, hepsiburada'da var. Hepsiburada'da 50 lira üstü ücretsiz kargo. Diğer alacağım ürünleri de buradan alayım dedim bunlar da kötü değildi kendi kargoları hepsi"JET" firmasıyla getiriyorlar falan. Verdik siparişi. Ürünlerin bir kısmı hepsi"JET" ile kalanı ise Ensari Sürat Kargo ile gönderildi. Sürat ile gönderilen paketlerin hepsi önce yanlış şubelere gidip 1-2 gün sonra teslim edildiler. Normal bir durum hiç itiraz etmedim. hepsi"JET" ile gelecek olanlardan biri zamanında geldi fakat diğeri ortada yok. Geç geldi değil. Paket ortada yok. Ortada olmayan ürün ise bilekliğin kordonu. Canlı desteğe bağlandım artık 4-5 gün oldu.


    Buyrun Nasdaq hepsiburada'nın hizmet anlayışı;


    Nasdaq Hepsiburada'nın Güncellenmiş Hizmet Kalitesi
    Nasdaq Hepsiburada'nın Güncellenmiş Hizmet Kalitesi

    Ben ürün nerede diye soruyorum. Hediye çeki vereyim diyor. Yenisini yollayalım falan da yok. Dese yolla diyeceğim yani ne yapayım. Ürünü bir de kendi kargo firmaları ile gönderip nerede olduğunu ve teslim edilip edilemeyeceğini de bilmiyor. Edilmeyebilir diyor.


    Geç gelmesi, 5-6 parçada gelmesi veya hiç gelmemesi falan problem değil artık böyle firmalar için. Benim aldığım şeyin ücreti önemli değil burada. Sunulan hizmetin vasatlığı önemli. Amazon'dan Micro USB to Type C dönüştürücü almıştım. Geldi hiç çalışmamıştı. Dedim bunu göndereyim baksınlar kontrol etsinler çalışmıyor. Kimseyle muhatap olmama gerek yok. Adamlar sistemi yapmış, ürün sende kalsın para iadesi mi istiyorsun yoksa yenisini ücretsiz gönderelim mi diye soruyor sistem. Bunlarda benim paramı bana hediye çeki olarak verecek. Aynı ürünü tekrar alacak olsam 50 lira altında kaldığı için gelemeyen kargo firmasının hizmet ücretini talep edecek. Sonra gel yerli milli destek ol. Sen Nasdaq'a değil Ay'a da çıksan...


    Bu firma eskiden böyle değildi. Ben yıllar önce bunlardan bir monitör almıştım. Aldığım modelin kutusunun içinden DisplayPort kablosu çıkmadığını biliyorum ama açıklamadaki içindekiler bölümüne DisplayPort kablosu yazdıkları için destek talebi oluşturmuştum. Beklentim yanlış bilginin düzeltilmesi. Ben biliyorum ama bilmeyen mağdur olmasın diye. O yazıyı düzelttiler ama bana da bir tane orijinal DisplayPort kablosunu ücretsiz bir şekilde gönderdiler. Nereden nereye gerçekten.




    |
    |




  • Niye bu kadar kasıyorsunuz rahat olsanıza biraz, o gelmiş bu gelmemiş. Şikayet kaydı oluşturunca o çalışanın ağzına ediyorlar zaten, millet canı burnunda geziyor üç kuruş para için günde yüzlerce insanla muhatap olmaktan. Çözüm de sunmuşlar, para iadesi banka kanalıyla uzun sürdüğünden hediye çeki veriyorlar anında hesaba geçiyor, artık o sisteme geçildi gibi bir şey. Bu kadar ateş püskürmeye değecek ne var anlamadım




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-1F943E7C5 -- 13 Ağustos 2021; 11:52:59 >
  • Verdiği hediye çekiyle gelemeyen ürünümü alabilecek miyim? Cevap hayırsa çözüm sunmamış oluyor. Sizin kafanızda biri işte.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRQN

    Verdiği hediye çekiyle gelemeyen ürünümü alabilecek miyim? Cevap hayırsa çözüm sunmamış oluyor. Sizin kafanızda biri işte.

    İlla hediye çekini al mı dedim ben sana, iadeni de yapmış ama üç gün sonra eline geçecek. Hediye çekini alırsan yanına evin bir iki giderini ekleyip diş macunu, bulaşık deterjanı vs. aynı gün içinde yeniden sipariş geçebilirsin onu da mı ben söyleyeyim. Akıllı bileklik kordonu olmasa ölecekmiş gibi ne afra tafra yapıyorsun. İnternet hasta yaptı bu milleti iyice, oturduğu yerden kral olduğunu sanıyor

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-1F943E7C5

    İlla hediye çekini al mı dedim ben sana, iadeni de yapmış ama üç gün sonra eline geçecek. Hediye çekini alırsan yanına evin bir iki giderini ekleyip diş macunu, bulaşık deterjanı vs. aynı gün içinde yeniden sipariş geçebilirsin onu da mı ben söyleyeyim. Akıllı bileklik kordonu olmasa ölecekmiş gibi ne afra tafra yapıyorsun. İnternet hasta yaptı bu milleti iyice, oturduğu yerden kral olduğunu sanıyor



    Alıntıları Göster

    Çözüm sunmuşlar diyorsun. Çözüm sunmamış oluyorlar. Sizin gibi düşünüp çeki aldım diyelim. Sepete diş macunu, deterjan bir de asıl alacağım malzemeyi attım sipariş ettim diyelim. Bu defa başka bir şey gelmedi diyelim. Kafa bu ya gelmeyenin parasını çek olarak ver gene alsın bizden bir şeyler. Mesele burada kordon falan değil siz niye bu kadar sinirleniyorsunuz anlamadım. Mesele burada değişen hizmetin kalitesinin nereden nereye geldiği. Ben kralım falan demedim siz neden bu kadar atar yapıyorsunuz? Ben bir ücret ödeyip bir ürün talep ettim. Ve yaşadığım tecrübeyi anlatıyorum. Siz başka bir sıkıntı yaşadınız da benim konumun altında mı patlamak istiyorsunuz? Buyrun efendim dökün döküştürün. Siz küçüklüğümüzden tanıdığımız sinirli bakkal amca ağzıyla konuşuyorsunuz. Siz sakinleşene kadar size cevap vermeyeceğim.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: IRQN

    Çözüm sunmuşlar diyorsun. Çözüm sunmamış oluyorlar. Sizin gibi düşünüp çeki aldım diyelim. Sepete diş macunu, deterjan bir de asıl alacağım malzemeyi attım sipariş ettim diyelim. Bu defa başka bir şey gelmedi diyelim. Kafa bu ya gelmeyenin parasını çek olarak ver gene alsın bizden bir şeyler. Mesele burada kordon falan değil siz niye bu kadar sinirleniyorsunuz anlamadım. Mesele burada değişen hizmetin kalitesinin nereden nereye geldiği. Ben kralım falan demedim siz neden bu kadar atar yapıyorsunuz? Ben bir ücret ödeyip bir ürün talep ettim. Ve yaşadığım tecrübeyi anlatıyorum. Siz başka bir sıkıntı yaşadınız da benim konumun altında mı patlamak istiyorsunuz? Buyrun efendim dökün döküştürün. Siz küçüklüğümüzden tanıdığımız sinirli bakkal amca ağzıyla konuşuyorsunuz. Siz sakinleşene kadar size cevap vermeyeceğim.



    Alıntıları Göster

    Dediğine göre yıllardır alışveriş yapıyorsun, bir kere kargo gelmeme olayı olmuş. Ondan sonra diyorsun ki "diş macunu eklesem, o da gelmese, gene hediye çeki verseler ohooo...". Siparişi ver, gene aynısı olursa o zaman konuş. Böyle olaylar nadir oluyor zaten 40-50 alışverişinde bir kere olur. Sürekli, sürekli yaşanan bir şeyse haklısın ama çalışanlar robot değil sana hep aynı kalitede hizmet sunsunlar. Ben de hb'den alışveriş yapıyorum 10 yıldır bir sıkıntı yaşamadım, Amazon'dan da yapıyorum, neresi uygunsa oradan yapıyorum. Hepsiburada sahte ürün yorumları yayınladığı için oradan alışveriş yapmayı bırakmıştım bir ara, sonradan yorumları fazla umursamadan neresi ucuzsa işime geldiği gibi kullanıyorum geçiyorum





- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.