Şimdi Ara

Napıp yapıp şu SAAB ı alın.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
235
Cevap
0
Favori
9.177
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Yerli otomobil üretemeyiz artık, treni kaçırdık. Know how dan yoksun araba üretemeyiz. En iyisi hazırda olan bir firmayı satın alıp üstüne koymak. Eminimki SAAB ı satın alıp, 3-4 yıllık programla üretimin bir kısmını türkiyeye kaydırırsak, SAAB tekrar şahlanır. 40-45 bin liraya SAAB satılsa bu ülkede kim bakar fiat,toyota,renault gibi markaların yüzüne ? Ben bunun kesinlikle olabilceğine inanıyorum, bizim cari açığımızın en büyük nedenlerinden biri insanımızın ithal otomobil düşkünü olması, ki haklılar, adam niye renault a binsin, toyota,vw varken.

    AMA SAAB GELİRSE, işte o zaman herşey değişir. Marka eski gücüne kavuşur, bizim mühendislerimizde var olan teknolojinin üstüne koyarak devam eder. Bari markamız olmuşken adam gibi bir markamız olsun. Neyse bir çok kişinin aklına gelmiştir eminim, ama imza toplamaya çağırıyorum herkesi, DEVLET SESİMİZİ DUYSUN.

    #TURKEYBUYSAAB ı TRENDLEMEYE ÇAĞIRIYORUM HERKESİ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi North Korea -- 16 Ekim 2011; 22:20:08 >







  • Diyelimki alacak adam var herşey tamam bize kalır mı?
  • Saab çok iyi bir marka ve araçları son derece başarılı. Ancak Saab'ı almak çok karlı bir iş olsaydı Volvo'yu, Jaguar'ı, Range Rover'ı, Rover'ı havada kapan şirketler özellikle çinliler ve hintliler çoktan alırlardı. Bu Saab olayının içinde bizim bilmediğimiz ve anlayamadığımız ekonomik boyutların olduğunu düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara

    Diyelimki alacak adam var herşey tamam bize kalır mı?


    Neden kalmasın arkadaşım Türkiyeye kaydırılırsa üretim tamamen. Şu komplo teorilerinden vazgeçin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi North Korea -- 16 Ekim 2011; 22:19:52 >
  • Markayı almamıza bile gerek yok aslında, Know how ı alalım yeter. Önemli olan knowhow, bunu aldıktan sonra markayı bizde yaratırız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi North Korea -- 16 Ekim 2011; 22:23:03 >
  • Kim alacak,pardon ben anlayamadım.
    Devlet mi,Koç mu,yoksa biz DH olarak aramızda para mı toplayalım alalım diyorsunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Kim alacak,pardon ben anlayamadım.
    Devlet mi,Koç mu,yoksa biz DH olarak aramızda para mı toplayalım alalım diyorsunuz?

    Koskoca TC nin SAAB ı alcak parası vardır heralde.
  • Bence de saab ı alalım...
  • Bu olay Volvo'nun satışında da dile getirilmişti ama ipleyen olmadı. Sıfırdan başlamaktansa altyapısı sağlam Saab'ı satınalmak daha makul.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmokingKills

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Kim alacak,pardon ben anlayamadım.
    Devlet mi,Koç mu,yoksa biz DH olarak aramızda para mı toplayalım alalım diyorsunuz?

    Koskoca TC nin SAAB ı alcak parası vardır heralde.

    Koskoca tc geçenlerde ötv kazığını çaktı milletine sen ne diyosun
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmokingKills

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Kim alacak,pardon ben anlayamadım.
    Devlet mi,Koç mu,yoksa biz DH olarak aramızda para mı toplayalım alalım diyorsunuz?

    Koskoca TC nin SAAB ı alcak parası vardır heralde.

    burayi sovyetler birligi sandin herlde. daha hala ticari sirket yoneten devlet kaldi mi dunyada?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: daturkishulan

    quote:

    Orijinalden alıntı: SmokingKills

    quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    Kim alacak,pardon ben anlayamadım.
    Devlet mi,Koç mu,yoksa biz DH olarak aramızda para mı toplayalım alalım diyorsunuz?

    Koskoca TC nin SAAB ı alcak parası vardır heralde.

    burayi sovyetler birligi sandin herlde. daha hala ticari sirket yoneten devlet kaldi mi dunyada?

    Koç fiat ile konsorsiyum yaparak Tofaş ı kurdu, ne oldu peki, hayrı mı oldu ülkeye? THY devletin, şu anda dünyaya meydan okuyor. Friedmancı biri olmama rağmen devletin yürütmesini istiyorum bu işi ilk 10 yılda. Çünkü ilk 5-10 yıl kar yapamayabilir sistem oturana kadar. Ama sonra meyvelerini toplayacağımızdan eminim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi North Korea -- 16 Ekim 2011; 22:34:05 >




  • SAAB'ın arabaları bile ikinci elde zor satılıyor.
    Bir de fabrikasını alırsak ülke olarak fabrikanın son sahibi olur tarihe geçeriz
  • 0'dan marka yaratmak için ilk etapta hesaplanan gider 2 milyar dolar.Bu aracın sürdürülebilir olması için yurt dışındada satış yapmak lazım.Dolayısıyla yurt dışında satış-servis-pazarlama ağı kurmak lazım.Bu iş içinde neredeyse otomobil geliştirilirken harcanan paradan daha fazla para lazım.

    SAAB 400 milyon Euro'ya alıcı arıyor.Artık ulusal otomobil markası diye birşey kalmadı.Hükümet ATV-Sabah grubunu alması için kendine yakın kişilere bu miktardan çok daha fazla bir parayı yurt dışından temin etti.Böyle bir lüks otomobil üreticisini satın alıp gerekli yatırımlar yapılırsa bu ülkemiz için daha hayırlı olur kanaatindeyim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sapultra

    SAAB'ın arabaları bile ikinci elde zor satılıyor.
    Bir de fabrikasını alırsak ülke olarak fabrikanın son sahibi olur tarihe geçeriz

    Yan sanayi parçaları gelsin bak gör bakalım satılıyormu satılmıyormu. Fiat Regata denilen araç doğan adı altında satış rekorları kırdı bu ülkede
  • Şimdi saab a laf yok ama bunlar hayal bana kalırsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara

    Şimdi saab a laf yok ama bunlar hayal bana kalırsa.

    Herşeyin başlangıcı hayal dir. Biz dünyanın en güçlü 10 ülkesi arasındayız şu anda. Bizim otomobil markamamızın olmaması utanç verici. Sen SAAB ı al, kur fabrikasını Türkiyeye, ucuz işçilik sayesinde kalkınmazsa bu marka ben ne oluyım.

    İsveçde en dandik fabrikada işçinin fabrikaya maliyeti yıllık 50-60 bin eurodur. Türkiyeye bunu 15-20 bin e indirirsin. Al bütün dünya ile rekabet et.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi North Korea -- 16 Ekim 2011; 22:42:48 >
  • 3ün birini alırız


    SAAB, Çinli otomobil üreticisi Youngman Lotus'dan ödeme alındığını açıkladı.

    SAAB tarafından Youngman’in 12 Eylül’de duyurulan, köprü kredisi fonu taahhüdü kapsamında yaptığı ilk ödemenin, Saab Automobile tarafından alındığını belirtti. 22 Ekim itibariyle bütün paranın alınmış olacağını söyledi.


    http://www.ntvmsnbc.com/id/25288848/
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SmokingKills

    quote:

    Orijinalden alıntı: Citroxsara

    Şimdi saab a laf yok ama bunlar hayal bana kalırsa.

    Herşeyin başlangıcı hayal dir. Biz dünyanın en güçlü 10 ülkesi arasındayız şu anda. Bizim otomobil markamamızın olmaması utanç verici. Sen SAAB ı al, kur fabrikasını Türkiyeye, ucuz işçilik sayesinde kalkınmazsa bu marka ben ne oluyım.

    İsveçde en dandik fabrikada işçinin fabrikaya maliyeti yıllık 50-60 bin eurodur. Türkiyeye bunu 15-20 bin e indirirsin. Al bütün dünya ile rekabet et.

    Mesele almak, bu işler aldım gittiyle olmuyor neyse zaten bi üst mesaja bak.




  • SAAB'ı biri alsın yerli marka yapsın, söz veriyorum ben de 9-3 1.9 ttid alacam.
    Bu arada SAAB'ı GM satın almamış mıydı? Onlar mı satıyor?
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.