Şimdi Ara

NANOKATALOG REZİLLİĞİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
46
Cevap
0
Favori
7.370
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 4 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 24
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 2
  • Ortalama Mesaj Aralığı 10 gün 10 saat 35 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • TulparHAN (10 mesaj) halilcanaka (4 mesaj) Airika (4 mesaj) nimzohintli (3 mesaj) cinayet13 (2 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (29 mesaj) Mobil (7 mesaj) Tablet (1 mesaj) Uygulama (9 mesaj)
  • @
4 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Selamlar

    Konunun yerinin doğruluğundan emin değilim adminler uyarırsa sevinirim.

    Nanokatalog'dan 1adet xilence i200 bir adette xilence 60mm fan siparişi verdim siparişim 14 gün sonra elime ulaştı cpu fanının bir ayağı daha vidalarken kırıldı 60mm fan ise takır tukur ediyor içerisinden bişeyleri kırılmış siteye girip iade etmek istediğimdeyse yasal iade süresi dolu olduğundan iadede edemedim kısacası elimde patladı :) Aklı olan alışveriş yapmasın uygun fiyatlı ürünlerinden.



  • Size ulaştıgı gün üzerinden 14 gün geçmedi ki hocam. Gerekli yerlere başvurursanız mantıken size destek vereceklerdir. Nanokatalogu sıkıştırın işte tüketici hakem heyetine gidecegim felan diye.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pweck5

    Size ulaştıgı gün üzerinden 14 gün geçmedi ki hocam. Gerekli yerlere başvurursanız mantıken size destek vereceklerdir. Nanokatalogu sıkıştırın işte tüketici hakem heyetine gidecegim felan diye.

    Şikayetvara yazdım yalnızca bana bugün ulaştı ama adamlar çakal sitelerinde sipariş verildiği andan itibaren sayılıyor üstüne üstlük ne o saçma online destek çalışanları cevap yazıyor nede başka birşey daha öncede alışveriş yapmıştım noctua termal macun aldım oradan bir problem çıkmamıştı resmen rezillik oldu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinayet13


    quote:

    Orijinalden alıntı: Pweck5

    Size ulaştıgı gün üzerinden 14 gün geçmedi ki hocam. Gerekli yerlere başvurursanız mantıken size destek vereceklerdir. Nanokatalogu sıkıştırın işte tüketici hakem heyetine gidecegim felan diye.

    Şikayetvara yazdım yalnızca bana bugün ulaştı ama adamlar çakal sitelerinde sipariş verildiği andan itibaren sayılıyor üstüne üstlük ne o saçma online destek çalışanları cevap yazıyor nede başka birşey daha öncede alışveriş yapmıştım noctua termal macun aldım oradan bir problem çıkmamıştı resmen rezillik oldu.

    İade (Cayma) Hakkı yukarıda belirttiğimiz haklarla birlikte tüketicinin alışverişlerinde koruma altına alındığı en önemli noktalardan biridir. Nitekim Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik’in 7. maddesine göre tüketicilerin internetten satın aldıkları ürünü 7 gün içerisinde iade etme hakkı bulunuyor. Yani online alışverişlerinizde herhangi bir sebep göstermeden bir ürünü satın almaktan cayabilir ve iade edebilirsiniz. Cayma hakkının kullanıldığına dair bildirimin bu süre içinde yazılı olarak veya bir sürekli veri taşıyıcısıyla bildirilmesi yeterlidir. Cayma hakkı süresi, malın teslimine ilişkin sözleşmelerde, tüketicinin malı teslim aldığı günden itibaren, diğer sözleşmelerde ise sözleşmenin akdedildiği günden itibaren işlemeye başlar.

    Bence bunlar diğer sözleşmeler dedikleri sözleşmellerden düzenleyip kendilerini sağlama almıştır ama bir deneyin siz.




  • küçük hesaplar peşinde koşan firmalardan alışveriş yapmamak en doğrusu.
  • nanokatalog dükkanı bile olmayan varsa da dandik esnaf adamlar amazon'den alıp tr de satıyorlar üstelik sen nanokatalogdan sipariş veriyorsun onlar aynı anda amazondan sipariş verip üstüne kar koyuyorlar.Nanokatalogdan ürün alınmaz
  • Sonra millet kalkıyor 2.el ürünlere sıfır fiyat örneği verirken nanokatoloğu örnek veriyor ''baaak burada xxx fiyata hemde sıfır'' al o zaman oradan deyince mırın kırın
  • güvenilir gibi yorumları gördükten sonra bin lira tutarında ram aldım. Almak için ilk önce yerlerine gittim herhangi bir teknoloji mağazasına benzer bir hali yok normal dükkan içeride yurt dışından getirdikleri 3-5 parça var. Ram'i sipariş verirken 5-7 iş günü içerisinde en geç gelir dediler. Siparişin üstünden 10 iş günü geçti hala tedarik sürecinde yazıyor. Perşembe günü aradığımda ürün gümrükte yarın gelecek kargolayacağız vs. diyorlardı bugün Salı oldu arıyorum hala ürün gümrükte yarın gelecek kargolayacağız diyorlar. Bu arada müşteri desteği yerin dibinde desek yeridir, 10 defa arıyorsun açmıyorlar. Hatta bir seferinde 5-6 kez aradım açmadılar aramaya devam ettim 2 kez telefonu açıp cevap vermeden geri kapattılar. Gerçi dükkanlarına gittiğimde de telefonlar çalıp duruyordu çalışanın birisi de şu telefonlara bakmayacaksanızda kapatın çalıp durmasın diyordu. 50-100 fazla verin adam gibi bir mağazadan gidip alın ürününüzü, 150 lira ucuz olsun diye buradan siparişledim 5-7 iş gününde en geç gelir demelerine güvenerek 15 gün oldu hala ortada yok.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • TRTeta kullanıcısına yanıt
    Amazon.de üzerinden 23 Şubat'da Gskil Trident Z 16 gb 3200 Mhz ram sipariş verdim 2 tane toplam 32 gb yani Ürünü Geçen hafta salı günü DHL Express ile yolladılar dün elime geçti gümrük ile uğraşmadım ve 2 yıl garantisi var.

    Nanokatologdan alacağınız ürünlerin garantisi yok.Dükkan garantisi var oda hiç bir işe yaramaz.Yurtdısından iade gelen yada tamir görmüş ürünleri sipariş edip sizlere nanokatolog satıyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • bende 22 şubatta anakart + ram siparişi vermiştim hala bekliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • nimzohintli kullanıcısına yanıt
    Nano Katolog mu Amazon mu ?


    Amazondan 2 mart da verdiğim anakart siparişi hayla bekliyor

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • vay be bende ram sipariş etmiştim içime kurt düştü şimd, garantisini sorduğumda ise gönderdiğimizde kontrol edildikten sonra değişim veya para iadesi yapacaklarını söyledi eskiden çok fazla olumlu yorum görürdüm site hakkında şimdi baya bir olumsuz yorumla karşılaştım bakalım geçen perşembe sipariş ettim cuma gününe kadar süreleri var yoksa para iadesi alacağım.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • siparişi iptal edin garantili ürün satmıyorlar.

    Yurt dışında tamir görmüş iade edilmiş ürünleri toplayıp satıyorlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    siparişi iptal edin garantili ürün satmıyorlar.

    Yurt dışında tamir görmüş iade edilmiş ürünleri toplayıp satıyorlar

    Hocam garip tarafı şu az biraz şimdi bakmaya başladımda iade taleplerinide sallıyorlarmış yok muhasebemiz şuzaman kesim yapıcak yok haftaya tekrar iletişime geçin vs vs baya öven kişiyi gördümde şimdide şüphelenmeye başladım açıkcası.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Ben o firmaya güvenmiyorum.
    Tercih sizin ne yurt dısında ne Türkiyede garantisi olmaz alacağınız ürünlerin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TRTeta

    güvenilir gibi yorumları gördükten sonra bin lira tutarında ram aldım. Almak için ilk önce yerlerine gittim herhangi bir teknoloji mağazasına benzer bir hali yok normal dükkan içeride yurt dışından getirdikleri 3-5 parça var. Ram'i sipariş verirken 5-7 iş günü içerisinde en geç gelir dediler. Siparişin üstünden 10 iş günü geçti hala tedarik sürecinde yazıyor. Perşembe günü aradığımda ürün gümrükte yarın gelecek kargolayacağız vs. diyorlardı bugün Salı oldu arıyorum hala ürün gümrükte yarın gelecek kargolayacağız diyorlar. Bu arada müşteri desteği yerin dibinde desek yeridir, 10 defa arıyorsun açmıyorlar. Hatta bir seferinde 5-6 kez aradım açmadılar aramaya devam ettim 2 kez telefonu açıp cevap vermeden geri kapattılar. Gerçi dükkanlarına gittiğimde de telefonlar çalıp duruyordu çalışanın birisi de şu telefonlara bakmayacaksanızda kapatın çalıp durmasın diyordu. 50-100 fazla verin adam gibi bir mağazadan gidip alın ürününüzü, 150 lira ucuz olsun diye buradan siparişledim 5-7 iş gününde en geç gelir demelerine güvenerek 15 gün oldu hala ortada yok.

    o hooo

    Hocam, durum dediğiniz gibiyse garanti olaylarında da kimbilir ne sıkıntılar çıkıyordur.


    Şöyleki almak istediğiniz ürün ellerinde yok, ve aldınız sizin için 1 adet getirdiler ve size sattılar değişim gerektirecek bir durumda ellerinde olmayan üründen tekrar getirtip size verecekler mi ?

    Yada bozulan ürünleri tekrar yurt dışına gönderme süreci mi yaşanıyor ? işin doğrusu çok şüpheli durumlar.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nimzohintli

    bende 22 şubatta anakart + ram siparişi vermiştim hala bekliyorum

    durum ne hocam geldi mi ürünler?
  • iade süresi siparişin verildiği tarihi değil ürünün sana ulaştıktan sonraki süresini kapsar.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • GANN1CUS kullanıcısına yanıt
    daha gelmedi. ram'lar ellerindeymiş ama anakart tedarik edilememiş. cumaya kadar belli olur dedi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nimzohintli

    daha gelmedi. ram'lar ellerindeymiş ama anakart tedarik edilememiş. cumaya kadar belli olur dedi.

    Bende ram vermiştim 8 iş günü oldu, cuma günü gelir felan demişlerde. Bugün cuma, siz bilgi alabildiniz mi?
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.