Şimdi Ara

N97(Mini) Açma Tusuna Bastıgımda Sadece Titresiyor Açılmıyor, Yardım!!! :(

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı, 1 Masaüstü Kullanıcı
4
Cevap
0
Favori
601
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Nokia >> N97(Mini) Açma Tusuna Bastıgımda Sadece Titresiyor Açılmıyor, Yardım!!! :(
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    Arkadaslar merhaba, durumu anlatıyorum yardımcı olacak biri varsa gerçekten cok sevinirim..

    sabah kalktım mesajlara baktım ve telefonu mınderın uzerıne fırlattım (herzaman yaptıgım gıbı) yanı telefon sert bi yuzeye carpmadı, ekran ısıkları sabıt yanıyodu, sonmedi bende telefonu kapatıp açıyım dedim, kapattım daha da açılmadı, açma tusuna bastıgımda normal açılırken yaptıgı gıbı tıtresıyor ancak herhangi bir goruntu gelmıyor..

    Hard reset'i denemedim zira içindekılerı kısa sure once yedeklememıstım, verılerı kaybetmek de istemiyorum ne yapabılırım?? yardımcı olacak biri cıkarsa gerçekten cok makbule gecer, teşekkurler



    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    kendi denedigim seylerı yazıyım;

    hafıza kartını cıkartıp calıstırmayı denedım, çalısmadı
    şarjı vardı, yıne de telefonu sarja taktım, sarj olurken yanıp sonmesı gereken lamba yanıp sonmuyor..
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    12 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ssolar

    Arkadaslar merhaba, durumu anlatıyorum yardımcı olacak biri varsa gerçekten cok sevinirim..

    sabah kalktım mesajlara baktım ve telefonu mınderın uzerıne fırlattım (herzaman yaptıgım gıbı) yanı telefon sert bi yuzeye carpmadı, ekran ısıkları sabıt yanıyodu, sonmedi bende telefonu kapatıp açıyım dedim, kapattım daha da açılmadı, açma tusuna bastıgımda normal açılırken yaptıgı gıbı tıtresıyor ancak herhangi bir goruntu gelmıyor..

    Hard reset'i denemedim zira içindekılerı kısa sure once yedeklememıstım, verılerı kaybetmek de istemiyorum ne yapabılırım?? yardımcı olacak biri cıkarsa gerçekten cok makbule gecer, teşekkurler

    garantili ise götür servise cihazda sıvı teması falan yoksa gerekini yaparlar b üyük ihtimal sen yatağın üstüne atarken ekran soketi yerinden çıkmıştır veya yazılımsal problemdir kardeş. endişelenme yani
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    251 Mesaj
    eyw adaş bozulduktan sonra ekranda ısık yanmıstı 1 kez, verdım servise ne zaman gelıcek beklıyoruz, ancak 1 gün sonrasında haber gelmedigine gore sanırım problem sadece yazılımsal degil, verileri de kaybettık ama sağık olsun yapacak bısey yok, onlar tamır edemeyıp 1'e 1 değişim olursa tesellı ıkramıyesı tadında olur :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ssolar -- 18 Ocak 2012; 1:31:33 >
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Reklamlar
son dakika
SEO
Mobilya Takımları
haberler
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
0,125
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.