1 ay önce N11 sitesinden, kendi mağazasından Kulak içi kulaklık aldım. Alet geldi baktım kulağımda durmuyor. Bildiğin durmuyor düşüyor. Nothing Ear Stick Bluetooth Kulak İçi Kulaklık (Nothing Türkiye Garantili Saçma sapan bi dizaynı var. Eşime verdim baktı ondanda düşüyor. Bir hafta sonra geri gönderdim. İADE sebebiyle. Reddettiler, Yasaya aykırı olarak. Geri gönderdiler. Bu birinci attıkları kazık oldu. Asıl meseleyse geri gönderdikleri kargoda ürün eksik çıktı yani kablosu yoktu. Bende aradım dedim böle böle eksik göndermissiniz. Bunu geçen ayın 15'inde yaptım bugün yan, 18 gün sonra bana cevap verdiler. Tahmin edeceğiniz üzere kepaze bi cevap verdiler. Dedilerki Kargodan alırken tutanak tutturmam gerekiyormuş. Ben binlerce kez netten alışveriş ettim, kargodan ürün aldım, iade ettim neyse. Hiçbir zaman tutanak tutturmadım. Zaten istesemde gelen görevli buna yanaşmaz, kutuyu açsam geri almaz. Teslim ettim der geçer. Beni ilgilendirmez der. Bu kepaze N11 de bunu gayet iyi biliyor . İADE talebim için hakem heyetine başvurmuştum. Şimdi bide bu çıktı. Aynı ürün için tekrar başvuru yapacağım. Bulduğum her yerede yazacam bu N11 çingeneliğini. Okuyanlarda bilsin ki benim başıma gelen sizin başınıza gelmez ,sorun çıkmadı bugüne kadar demeyin. Bu heriflere nasıl müşteriyle muhatap olunur göstermek lazım. Alışverişinizi kesin bu zevattan. Kurumsallıktan zerre nasibini almamış , ne kaktırırsam kardır politikasını reddedin. Saygı verilmez alnır. Bunu, Bizim millet öğrenemedi. Sonuçlarını da çekio. Öğrenilmiş çaresziliği beynine kazımış, kuru ekmeği yemeğe alışmış, önüne et kosan ben yiyemem eziğim diyen kaybedenler, konuyu okuyunca cahil cesareti ve özgüvenle , kulaklığın geri verilemeyeceğine dair youmda bulunurken, gidip haklarını öğrensinler, önce. Cahilliklerini etrafa saçıp,, fikir olmadan zikir olmıcağını babalarından analarından öğrensinler. Yasa iade edebilirsin demesine rağmen kraldan fazla kralcı olmayı, kurumları kişileri tanrı görmeyi, kendinizi eziklemenizi bırakmadınız sürece sizi EŞŞEK yerine koyacak birileri hep olucak. N11 rezalettir UZAK DURUN. Öğrenilmiş çaresizliyle tavuk kümesi kadar dünyasını, kendine ve topluma mal eden , fikri olmayan ama zikri varmış gibi oryantal yapanlar gidin köleliğinizi başka yerde ilan edin. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 3 Temmuz 2024; 23:4:28 > |
N11 Rezaleti Uzak durun.



-
-
Aynısı başıma geldi. Geçen gittim internetten gstring tanga siparişi verdim. Giydim, afedersiniz g*tümde durmuyor. Dedim kilo aldım son zamanlarda, kız arkadaşım denesin. Onda da durmadı. Paketledim iade ettim. Reddettiler!
Üstüne bir de fiyongunu göndermemişler. Hakem heyetine şikayet edeceğim!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Real RocknRolla -- 4 Temmuz 2024; 11:15:28 > -
yarıldım 🤣
-
Kulaklık ürünlerini hijyen/sağlık kuralları sebebiyle iade edemezsiniz. Hiç bir site veya firma geri almaz.
-
En az 4-5 kere iade ettim. İade alan siteler sizin bilmediniz bişi biliyor olmalı. Mesela yasa gibi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Belki de sizin gibi mağazada denemek yerine sırf meraktan denemelik alıp iade edenler yüzünden bu kadar katılaşmıştır kurallar.
-
Ayak tırnağından saç teline dehşet cahil, bilgisi olmayan ama her haltta fikri olan küçük dünyalı milletim. Siz öle düşünüyorsunız die iş öle olmuo.
Gidin öğrenin haklarınızı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ülke bu halde olduğu için firmalar elini kolunu sallayarak kafasına göre kurallar koyuyor.
Yasa:
"1. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği gereğince alıcı, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin, satın aldığı ürünü teslim tarihten itibaren 14 (ondört) gün içerisinde cayma hakkını kullanarak iade edebilir."
"hiçbir gerekçe göstermeksizin" ifadesinin altını özellikle çiziyorum.
Önce herkes hakkını öğrensin. Daha sonra bu tür konulara yorum yapsın lütfen.
Bu hakkı bilen tek firmanın Amazon olduğunu düşünüyorum. Koşulsuz her ürünü iade alıp müşteri memnuniyeti konusunda tüm dünyada öne geçmiş bir firma.
Ayrıca konuyu açan dostum bende aynı sorunu Teknosa ile yaşıyorum. Konumu ziyaret etmeni rica ederim.
-
İade hakkı olmalı ama o ürün tekrar satışa konu olmamalı. Tanımadığım bilmediğim insanların kullanıp deneyimlediği hijyenik olmayan bir ürünü asla satın almak istemem. Mümkünse dokunmak bile istemem.
Zaten böyle ürünün orjinal ambalajı açık gelirse direkt iade ederim. Teslim almam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Erim Aktuğ -- 3 Temmuz 2024; 15:37:53 >
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
sen herhalde kullanıp kullanıp iade ediysun sürekli
iyi olmuş geri almamışlar bide kablosu kaybolmuş misss...
artık iade ederken 2 kez düşünürsün
-
Ülkede elektronik fiyatlarının uçmasının tek başına sorumlusu bu adam. 4-5 tane kulaklık kullanıp iade ettim diyor. İnceleme okumakla, gidip mağazada denemekle falan uğraşmıyor bak, satın alıp, -belki de- içinden parça çalıp sonra geri gönderiyor. Aklı başında kimse gidip de açık kutu kulaklığı almaz, ben nereden bileyim benden önce test eden adam neresine soktu kulaklığı.
"Koşulsuz iade" kuralı firmalar için çok büyük bir yük. Üstüne bir de bu tür, yeniden satılamayan ürünleri de geri almak zorunda kalınca, kar marjlarını çok artırmak zorunda kalıyorlar. Mesela tanıdığım küçük bir bisiklet aksesuarı firması. Satış yaptıkları her 1 dolarlık ürün için 0.05 dolar net kar ediyor firma. Fakat iade edilen her 1 dolarlık ürün için 0.25 dolar zarar ediyor. Bu zararı kim ödüyor, yine müşteri...
-
Link verir misin. Bilgim varsa paylaşayım.
Yaya geçidinde araca yol veren bi millete dense dense devam edin bu hayata denir.
Her sabah devleti yeniden kuruyorlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jubeii -- 3 Temmuz 2024; 18:27:40 > -
İade alan şirketler müşteri memnuniyeti maksatlı iade alıyor. Kanuna göre iade almama hakları var. N11 kanuni hakkını kullanıp geri almamış.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Doğru ancak eksik bilgi vermişsiniz.
Hijyenik ürünlerin paketini açılmamış olması gerek. Kanuna göre ürünün paketi açılmış olsa bile iade almama hakları var.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
n11 e yazıyorum şimdi markanızı kötüleyen biri var diye
belki başına bela olurlar uğraşır durursun
-
senin kulağına sokup sokup denediğin bir ürünü neden iade alsınlar ki ? hijyenik ürün bu ürünler. Kulak üstü olsa alırlar ama kulak içi olmaz. Üründe bir arıza / kusur var ise garanti kapsamında değiştirilir yada iade alınır ama kulağımda durmuyor diye kusurlu olmayan bir ürünü ikinci el konumuna getirip birde car car buralarda ağlarsan millet sana bir yeri ile güler :) Benim güldüğüm gibi.
-
Amazon varken n11 de neymiş
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hiç öyle düşünmemek gerek. Amazon müşteri memnuniyeti olarak harika bir bakış acısına sahip ama N11 de başarılı. Bazı ürünleri kupondu hediyeydi derken bazen %20 ucuza alıyorum. Getire sarıldığından beri N11'den memnunum. Dikkat etmeniz gereken şey ise satıcı puanı. Puan yüksek olursa hiç sorun çıkmıyor neredeyse.quote:
Orijinalden alıntı: Trubetzkoy
Amazon varken n11 de neymiş
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar

Aynısı başıma geldi. Geçen gittim internetten gstring tanga siparişi verdim. Giydim, afedersiniz g*tümde durmuyor. Dedim kilo aldım son zamanlarda, kız arkadaşım denesin. Onda da durmadı. Paketledim iade ettim. Reddettiler! Üstüne bir de fiyongunu göndermemişler. Hakem heyetine şikayet edeceğim! |
Belki de sizin gibi mağazada denemek yerine sırf meraktan denemelik alıp iade edenler yüzünden bu kadar katılaşmıştır kurallar. |
sen herhalde kullanıp kullanıp iade ediysun sürekli iyi olmuş geri almamışlar bide kablosu kaybolmuş misss... artık iade ederken 2 kez düşünürsün |
Benzer içerikler
- 3 ayda saç ne kadar uzar
- en güzel likör çeşitleri
- eşarbını yan bağlamanın hikayesi
- kyk yurdunda dolap aranabilir mi
- hiç sevgilisi olmamış kız
- ets2 türkiye haritası
- en ilginç rekorlar
- 5g nedir zararları
- google çizim yap
- telegram indirim
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X