Şimdi Ara

N11 iade süreci(sony kulaklık)-Yardım

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
68
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar,n11/zoccoshop adlı satıcıdan Sony MDR-1AM2B Hi-Fi Kulaklık siparişi verdim.Satıcının puanı %100 şeklinde göründüğü için sorun yaşamayacağımı düşündüm.Kargoyu açarken her ihtimale karşı video kaydı aldım.Kulaklığın kutusunun dışındaki ambalajın açılıp kapandığı net bir şekilde belliydi ve tabi kayıttayken de bunu belirttim.Bunun dışında garanti kağıdının üzerinde teslim tarihi 22.07.2019 yazısını görünce emin oldum 2.el ya da iade ürünü olduğuna.Tabi ilk iş günü için iade kaydı açıp geri gönderdim,kutu üzerinde sadece bahsettiğim ambalaj kağıdını sökmem dışında(açmak için gerekli olan sony yazılı) bir hasar yoktu,kargoya teslim ettim.İadenin başvuru tarihi 09 Mayıs 2020.Ürün de bana 7 Mayısta ulaştı.Satıcı kutu zarar görmüş ve orijinal-sıfır üründür açıklamasıyla iademi reddetti.Ben de bunun üzerine elimdeki fotoğraf ve videoları n11'in mail hesabına attım.Bugün 29 Mayıs ve N11 hala incelemeye devam ettiğini söylüyor,iade süresince kulaklık gidip geldi ve bugün 4.iade başvurusunda bulundum.N11'e de pek güvenemediğimden yasal yollarla hakkımı aramak istiyorum ancak ne yapmam gerektiği konusunda emin değilim.Buna benzer bir süreç yaşayan birisi varsa ya da hakem heyeti vs. hukuki düzenekle nerede hakkımı aramam gerektiğini bilen biri varsa yardımcı olmasını istiyorum.(Kulaklığın fiyatı 1199 tl idi.)

    Şimdiden teşekkür ederim.N11 iade süreci(sony kulaklık)-Yardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi theotuzuconiki -- 30 Mayıs 2020; 19:1:32 >







  • Bilgisi olmayan arkadaşlardan ricam öne çıkar butonuna basmaları.UP
  • Up
  • N11 iade süreci(sony kulaklık)-Yardım

    Bahsettiğim garanti belgesi.

    UP




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.