Şimdi Ara

n11 elektronik ürünü iade almıyor

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.531
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Satın aldığım tableti kalite sorunları yüzünden iade etmek istiyorum, fakat satıcı iadeyi kabul etmiyor ve n11 müşteri hizmetleri elektronik ürünlerde iade olmadığını söylüyor,bu konuda tecrübesi olan var mı?



  • Tüketici hakem heyeti yolu gözükmüş size. İşi yokuşa süren adiler işte bunlar

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Merhaba hakancan44,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
  • quote:

    Orijinalden alıntı: n11

    Merhaba hakancan44,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com
    irtibat numarası istiyorsunuz ama hiçbir destekte bulunmuyorsunuz.
  • THH ye gidin. n11 bu yanlış politikalarıyla daha çok müşteri kaybeder. Yakında müşterilerini dolandıracak satıcılar için bir numaralı adres olacaktır. Hiç bir konuyla ilgilenmiyorlar.
  • E-Devlet üzerinden de THH'ne başvuru yapabiliyorsunuz. Elinizde tüm belgeler varsa ise gitmeden direk yapın. Mümkünse de Amazon haricinde hiçbir yerden alışveriş yapmayın. Ortadoğu'nun çakal işletmeleri ve onun yardakçılarıdır N11, Hepsiburada, Trendyol ve oradaki satıcılar.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.