Arkadaşlar merhaba, n11 üzerinden bi ürün aldım ürün hasarlı olarak geldi, mağaza ile iletişime geçtim gönderin değişim yapalım dedi ama ben vazgeçtim ürünü gönderip iade talep ettim mağaza, kargo tutunağı olmadığı için iade reddi verdi. N11 mh ile görüştüm onlarda aynı şeyi söyleyip iade talebimi değişim talebi olarak değiştirdi. Mh çalışanı, değişim talebimin olduğunu mağaza ile iletişim kurarak iletmemi aksi takdirde kendilerinin bunu fark edemeyeceğini söyledi. Mağaza 3iş günü içerisinde yeni ürün göndermezse otomatik olarak ücret iadesi yapılacağını söylediler. Ben zaten iade istiyorum, değişim talebimi mağazaya iletmezsem herhangi bir sorun olurmu? Yada bu süreçte ücret iadesi nasıl alırım? < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bildirim