Şimdi Ara

N11 den aldığım ürün için mağaza iade yapmıyor

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
363
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 2 yıl
  • Cevaplayan Üyeler 2
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 1
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 24 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • vjdrsjejv (1 mesaj) KSKcarpediem (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Mobil (1 mesaj) Uygulama (1 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba, n11 üzerinden bi ürün aldım ürün hasarlı olarak geldi, mağaza ile iletişime geçtim gönderin değişim yapalım dedi ama ben vazgeçtim ürünü gönderip iade talep ettim mağaza, kargo tutunağı olmadığı için iade reddi verdi. N11 mh ile görüştüm onlarda aynı şeyi söyleyip iade talebimi değişim talebi olarak değiştirdi. Mh çalışanı, değişim talebimin olduğunu mağaza ile iletişim kurarak iletmemi aksi takdirde kendilerinin bunu fark edemeyeceğini söyledi. Mağaza 3iş günü içerisinde yeni ürün göndermezse otomatik olarak ücret iadesi yapılacağını söylediler.


    Ben zaten iade istiyorum, değişim talebimi mağazaya iletmezsem herhangi bir sorun olurmu?

    Yada bu süreçte ücret iadesi nasıl alırım?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    |
    |
  • Değişim için gelen ürünü iade et bu sefer.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.