Şimdi Ara

N11.comdan satın aldığım MacBook Proyu iade etmek istiyorum, kabul ederler mi?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
0
Favori
1.322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • selam arkadaşlar. 11 kasımda n11 indirimleri vesilesiyle mlvp2tu/a modelini satın aldım. bilgisayar mühendisiyim ve sanal gerçeklik üzerine projelerim var. şehirdışına VR projelerimin sunumlarını yapabileceğim bir laptop almak istedim ve bu modeli aldım.

    ürün elime dün ulaştı, kurulum yapmak için başına oturdum. fakat farkettim ki bu modelde kullanılan GPU (intel iris 550) malesef sanal gerçeklik gözlüklerini desteklemiyor. diğer macbook modellerindeki gpuların driverları var, yükleyip sorun yaşamıyorsun. meğerse intel gpuları vr desteği sunmuyormuş. gözlüğü taktığımda hdmi girişini bile algılamıyor alet. malesef intel kullanan herkeste bu sorun var, yabancı forumlardan defalarca okudum, intel adım atmadığı sürece umutsuz vakaymış.

    gelelim soruma: ben bu macbooku VR işi için aldım ve şu an bu aletle işimi göremiyorum. ürünü alalı 2 gün oldu, bu ürünü iade ederek elime geçen parayla başka bir macbook almak istiyorum. bunun için n11in politikası nedir? satıcılar bu duruma nasıl bakıyor? tecrübeli ve/veya bilgi sahibi arkadaşlardan çok geç olmadan yardım istiyorum. şu sıralar iade edebiliyorken doğru adımları atıp bu yanlıştan dönmem gerekiyor. simdiden zahmet edip yazan arkadaslara tesekkur ederim.

    güncelleme:

    tekrardan selam arkadaslar. süreçte malesef sıkıntı oldu, uğraşmam gereken işim gücüm var fakat sıkıntıdan kafayı işe veremiyorum. işi yokuşa sürüyorlar.

    bugün n11den yetkililer öğlen saatlerinde aradılar. escmarket(macbooku n11den satın aldığım firma) ile konuşmuşlar, escmarket "teknik servisinin yapacağı inceleme sonucunda iade veya değişim yapabiliriz" demiş. yani öncesinde teknik raporu beklemem gerekiyormuş. ben üründe hiçbir hasar-zarar olmadığını, istedikleri teknik teste sokabileceklerini söyledim, değişim istemediğimi, koşulsuz cayma hakkımı kullanarak paramın iadesini istediğini söyledim. biz onlarla konuşucaz gibi bir şeyler söylediler.

    neyse aradan vakit geçti, akşam 2 saat önce n11den aynı yetkili hanımefendi aradı. benim bu durumumla kendisi bizzat ilgileniyormuş. escmarket ile konuşmuş, escmarket para iadesi yapamayacağını, üründe arıza varsa teknik servise yollayıp tamirat-değişim gibi konularda yardımcı olacağını söylemiş. ben tekrar koşulsuz iade etmek istediğimi söyledim. üründe hiçbir sıkıntı yok. müthiş bir cihaz, çok iyi de fiyata aldım. şu an piyasada 7000 liradan aşağı hiçbir mağazada olmayan bir cihazı 6750 liraya satıyorlardı, 11 kasımda n11in kuponlarıyla 6210 liraya aldım. ihtiyacımı karşılayacak bir ürün olsa zaten böylesine avantajlı aldığım bir cihazı iade etmek istemeyeceğimi söyledim. yazılımcıyım ve bu makinada kod yazamıyorum, bundan ötesi var mı? işimi görmüyor makina. macbookun diğer modellerinde amd ve nvidia ekran kartı kullanmışlar. bu ekran kartlarına oculus driverlarını yükleyince sorunsuz calısıyor. ama bu modeldeki intel iris ekran kartına oculus destek vermiyor, driverı yok. gözlüğü takıyorum yanıt yok. bütün dünyadan intel kullanıcıları vr uygulama geliştirmesi yapamıyorlar. bu durumu önceden bilmeyerek aldığımı, gözlüğü takıp görüntü alamayınca araştırıp öğrendiğimi söyledim. 11in müsteriye satıs sonrası vadettiği desteği düşünerek geçmişte telefon,monitör gibi benim için pahası büyük alışverişler yaptığımı söyledim. bundan sonra da müşterisine vadettiği sözleri tutmaları için onlardan ricada bulundum. cevap olarak "koşulsuz cayma hakkımı kullanabileceğinizi söylersem yalan söylemiş olurum, kesin konuşmak istemiyorum, escmarket ile konuşup bugün içinde tekrar size döneceğim" dedi ve dönmediler. hala bekliyorum. 2 gün sonra konyada tübitak heyetine proje sunacağım, kafamı toparlayıp sunumu hazırlayamıyorum malesef işler sarpa sardı. adamlar nuh deyip peygamber demiyorlar.

    hem n11in hem escmarketin sitelerinde iade ile ilgili benim durumumu destekleyecek yazılar yazmışlar. buraları okuyunca iade hakkımın olduğuna inanmıştım. şimdi ise adamlar zamana oynayarak 14 günü geçirmeye çalışıyorlar gibi geliyor.

    n11:https://www.n11.com/…iptal-iade-degisim/cayma-hakki

    escmarket:http://www.escmarket.com/satis-sozlesmesi.shtm (7.madde ve sonrası)

    bu durumda ne yapmamı önerirsiniz? uzun oldu biraz, kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapac -- 16 Kasım 2017; 23:24:59 >







  • İnternet Üzerinden Sipariş Edilerek Alınan Ürünün İadesi

    Kanuna göre Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bigben33

    İnternet Üzerinden Sipariş Edilerek Alınan Ürünün İadesi

    Kanuna göre Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

    n11.com ile irtibata geçtim. callcenterdaki hanımefendi ürünün artık 2.el olduğunu, satıcı için satmanın zor olacağını söyledi, satıcıyla konuşup bana geri döneceklermiş. cayma hakkımdan vs. bahsetmedi, ben de telefon görüşmesinden sonra internetten araştırdım ve böyle bir hakkım olduğunu öğrendim. bunu direk n11 müşteri hizmetleri yetkilisinden duymak daha iyi olurdu, neden bana kıyak geçiyorlarmış gibi konuştular anlamadım. neyse, konuyu silmeyeceğim. satıcıyla konuşup bana dönmelerini bekleyeceğim, gelişmeler hakkında burayı updatelyeceğim. buralar ileride belki benim gibi bir n11 acemisinin işine yarar:=)




  • rapac kullanıcısına yanıt
    Almamak icin yol yaparkar telefonda. Ustteki arkadasin dedigi gibi 14 gun icinde iade hakkiniz var cihazi acip acmamaniz bu hakki degistirmez. Urun darbe almadiysa sorun yok.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • yeterki üründe kırılma falan olmasın, almaya mecburlar.
  • Almaya mecbur degiller hicte, insanlar bu isi para kazanmak icin yapiyor. Siz o urunu actiginizda 2. el olur o urun. Allah askiniza o urunu satici nasil satacak acaba?



    Mesajim konu sahibine degil mesaj yazan arkadaslara.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeak

    Almaya mecbur degiller hicte, insanlar bu isi para kazanmak icin yapiyor. Siz o urunu actiginizda 2. el olur o urun. Allah askiniza o urunu satici nasil satacak acaba?



    Mesajim konu sahibine degil mesaj yazan arkadaslara.

    Yasalar ne derse o olur...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rapac


    quote:

    Orijinalden alıntı: bigben33

    İnternet Üzerinden Sipariş Edilerek Alınan Ürünün İadesi

    Kanuna göre Tüketici, on dört gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir.

    n11.com ile irtibata geçtim. callcenterdaki hanımefendi ürünün artık 2.el olduğunu, satıcı için satmanın zor olacağını söyledi, satıcıyla konuşup bana geri döneceklermiş. cayma hakkımdan vs. bahsetmedi, ben de telefon görüşmesinden sonra internetten araştırdım ve böyle bir hakkım olduğunu öğrendim. bunu direk n11 müşteri hizmetleri yetkilisinden duymak daha iyi olurdu, neden bana kıyak geçiyorlarmış gibi konuştular anlamadım. neyse, konuyu silmeyeceğim. satıcıyla konuşup bana dönmelerini bekleyeceğim, gelişmeler hakkında burayı updatelyeceğim. buralar ileride belki benim gibi bir n11 acemisinin işine yarar:=)

    Vakit geçirmeden resmi olarak (mail gibi) şirkete başvurunuzu yapın (Başvuru ile ilgili evraklarınızı saklayın.) ve sonuç bekleyin.Benim arkadaşım sıfır PEUGEOT 404 aldı.Döşemedeki hatalı ürün kulandıkları için ayıplı ürün olduğundan MAHKEME kararıyla arabası 0 üst modelle herhangibir ücret ödemeden değiştirildi...




  • tekrar selam arkadaslar. cevap yazanlara tesekkur ederim.

    bugün n11den ulastilar. magazayla konusmuslar. iade veya degisim icin önce teknik inceleme yapilmasi gerekiyormus. üründe hicbir sıkıntı olmadigini söyledim. kosulsuz cayma hakkımın oldugundan ve teknik inceleme sonucunun (üründe hasar olmadıgı tespit edildiğini varsayarak konusuyorum) iade icin engel teskil etmemesi gerektigini söyledim. bu noktada n11 görevlisi kesin konusmadı. ona magazanin karar verdigini söyledi. magazayla iletisime gecip onlara durumu anlatmamı, akabinde n11 sitesinden iade formunu doldurup islemlere baslayabilecegimi söylediler.


    bu teknik rapor/inceleme durumu nedir? bilgisi olan var mi? üründe benim yarattıgım bir kusur yok. 0 tuşuna basınca garip click sesi geliyor, bu kusur da zaten ürünü açtığım günden beri var. ürün bana böyle geldi yani. bunun dışında bir problemi yok. bu durum iade sürecini etkiler mi?


    0 tuşu muhabbetinin videosunu 2 gün önce çekmiştim:




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapac -- 16 Kasım 2017; 18:10:2 >




  • Hocam nekadara aldınız n11 de 11.11de 5000 tl lik modelmi ben alayım uğraşmayın (:

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blasko77

    Hocam nekadara aldınız n11 de 11.11de 5000 tl lik modelmi ben alayım uğraşmayın (:

    :)) yok hocam MLVP2TU/a modeli. 11 kasımda 6799 küsür liraydı, kupon kullanıp 6200 liraya aldım. şu an 6750 liraya satıyorlar.https://urun.n11.com/dizustu-bilgisayar/apple-13-macbookpro-mlvp2tua-i5-29ghz-8gb-256gb-flash-touchbar-P140056809



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapac -- 16 Kasım 2017; 23:46:26 >
  • tekrardan selam arkadaslar. süreçte malesef sıkıntı oldu, uğraşmam gereken işim gücüm var fakat sıkıntıdan kafayı işe veremiyorum. işi yokuşa sürüyorlar.

    bugün n11den yetkililer öğlen saatlerinde aradılar. escmarket(macbooku n11den satın aldığım firma) ile konuşmuşlar, escmarket "teknik servisinin yapacağı inceleme sonucunda iade veya değişim yapabiliriz" demiş. yani öncesinde teknik raporu beklemem gerekiyormuş. ben üründe hiçbir hasar-zarar olmadığını, istedikleri teknik teste sokabileceklerini söyledim, değişim istemediğimi, koşulsuz cayma hakkımı kullanarak paramın iadesini istediğini söyledim. biz onlarla konuşucaz gibi bir şeyler söylediler.

    neyse aradan vakit geçti, akşam 2 saat önce n11den aynı yetkili hanımefendi aradı. benim bu durumumla kendisi bizzat ilgileniyormuş. escmarket ile konuşmuş, escmarket para iadesi yapamayacağını, üründe arıza varsa teknik servise yollayıp tamirat-değişim gibi konularda yardımcı olacağını söylemiş. ben tekrar koşulsuz iade etmek istediğimi söyledim. üründe hiçbir sıkıntı yok. müthiş bir cihaz, çok iyi de fiyata aldım. şu an piyasada 7000 liradan aşağı hiçbir mağazada olmayan bir cihazı 6750 liraya satıyorlardı, 11 kasımda n11in kuponlarıyla 6210 liraya aldım. ihtiyacımı karşılayacak bir ürün olsa zaten böylesine avantajlı aldığım bir cihazı iade etmek istemeyeceğimi söyledim. yazılımcıyım ve bu makinada kod yazamıyorum, bundan ötesi var mı? işimi görmüyor makina. macbookun diğer modellerinde amd ve nvidia ekran kartı kullanmışlar. bu ekran kartlarına oculus driverlarını yükleyince sorunsuz calısıyor. ama bu modeldeki intel iris ekran kartına oculus destek vermiyor, driverı yok. gözlüğü takıyorum yanıt yok. bütün dünyadan intel kullanıcıları vr uygulama geliştirmesi yapamıyorlar. bu durumu önceden bilmeyerek aldığımı, gözlüğü takıp görüntü alamayınca araştırıp öğrendiğimi söyledim. 11in müsteriye satıs sonrası vadettiği desteği düşünerek geçmişte telefon,monitör gibi benim için pahası büyük alışverişler yaptığımı söyledim. bundan sonra da müşterisine vadettiği sözleri tutmaları için onlardan ricada bulundum. cevap olarak "koşulsuz cayma hakkımı kullanabileceğinizi söylersem yalan söylemiş olurum, kesin konuşmak istemiyorum, escmarket ile konuşup bugün içinde tekrar size döneceğim" dedi ve dönmediler. hala bekliyorum. 2 gün sonra konyada tübitak heyetine proje sunacağım, kafamı toparlayıp sunumu hazırlayamıyorum malesef işler sarpa sardı. adamlar nuh deyip peygamber demiyorlar.

    hem n11in hem escmarketin sitelerinde iade ile ilgili benim durumumu destekleyecek yazılar yazmışlar. buraları okuyunca iade hakkımın olduğuna inanmıştım. şimdi ise adamlar zamana oynayarak 14 günü geçirmeye çalışıyorlar gibi geliyor.

    n11:https://www.n11.com/…iptal-iade-degisim/cayma-hakki

    escmarket:http://www.escmarket.com/satis-sozlesmesi.shtm (7.madde ve sonrası)

    bu durumda ne yapmamı önerirsiniz? uzun oldu biraz, kusura bakmayın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rapac -- 16 Kasım 2017; 23:27:28 >




  • rapac kullanıcısına yanıt
    Baskan taktiktir bu urunu satinca sure gecirmeye bakarlar 14 gunu doldurduktan sonra bakin iade sureniz gecti falan diye yol yaparlar. Herkesinde dedigi gibi surec belli sozlesmede yazilanlar belli gerekce gostermeden bile iade edebilirsiniz esek gibide almak zorundalar. Yetkililerle gorus musteri hizmetleri sorunu cozmede kesik kalabilir. Olmadi hukuki yollara basvur tuketici heyeti falan benim basima hic boyle bisey gelmedi forumda konuyla ilgili basliklar var. Umarim uzatmazlar konuyu. Gecmis olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam Allah kolaylık versin. Size naçizane tavsiyem hiç beklemeyin. Yapmanız gereken çözüm ;
    *İlgili firmalar ile telefon üzerinden görüştünüz ama hiçbir çözüm olmadı ise kesinlikle bulunduğunuz semtin kaymakamlığında tüketici heyetine gidin.
    *Durumu izah edin. Onlar %90 size bir form doldurtur. Yada internet üzerinde cayma hakkı formu örnekleri vardır. Bir araştırın. 14 geçmeden İlgili firmaya açık adres bilgilerine bu formu gönderin. Karşı tarafa ulaşınca avantaj size geçmiş olur. Sonra süreç işler. Yani normal işlerde nasıl ki dilekçe verince en geç 15 gün içinde cevap vermesi gerekiyor ya , bu işte onun gibi .
    *Telefon üzerinde çözüm ararsan %99 üstüne bir bardak su içersin.
    *Devir herşeyi yazılı ve tutanaklı evraka devridir.

    Buna benzer durum yıllar önce televizyon yüzünden Teknosa ile akrabamızın başına geldi. Tüketici heyetine gittik (bilgisizliğimizden geç gitmişiz.) İlgili memurun direk ilk sözü "bu tarz durumda hemen bizlere gelin bilgi alın" oldu. Süre geçmesine rağmen hakem heyeti başvurusu yaptırdı. Heyet günü gelince sağolsun akıllı akrabamız unutmuş gitmemiş, başvuru iptal oldu. Vurdum duymazlığı olmasaydı büyük ihtimal cihaz iade olacaktı.
    Benim ise başıma 6 ay önce hepsiburada ile geldi. Masaüstü pc toplayacaktım. Tüm sistemi hazırladım. ödeme ekranından farketmeden amcamın kart bilgileri kalmış, ondan tüm bakiye çekilmiş. Ertesi günü farkettik ve aradım, siparişleri iptal ettik. Sadece ekran kartı başka satıcıdan yolda olduğu için gelince haber verin iadenizi alalım dediler. 3 gün sonra kart geldi. Aradım iade istedim form doldurttu ve bir kod verdi . O kod ile kargoya verdim, kodu kargonun üstüne yapıştırdım. 2 gün sonrada para iade oldu.
    *Demem o ki kesinlikle nereden alışveriş yapıyorsanız yapın ,sözlü görüşmede çözüm bulamazsanız vakit kaybetmeden ilgili makamlara başvuru yapın. Bizler yazılı olarak peşine düşmeyince onlar süreyi atlatmak için herşeyi yapar. Son olarak internet üzerinden alışveriş için "mesafeli sözleşme cayma hakkı şartlarını" araştırın demek istediklerimi daha rahat anlarsın. İyi haberlerini bekliyorum, Allah yardımcın olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi axix252506 -- 17 Kasım 2017; 2:54:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: axix252506

    Hocam Allah kolaylık versin. Size naçizane tavsiyem hiç beklemeyin. Yapmanız gereken çözüm ;
    *İlgili firmalar ile telefon üzerinden görüştünüz ama hiçbir çözüm olmadı ise kesinlikle bulunduğunuz semtin kaymakamlığında tüketici heyetine gidin.
    *Durumu izah edin. Onlar %90 size bir form doldurtur. Yada internet üzerinde cayma hakkı formu örnekleri vardır. Bir araştırın. 14 geçmeden İlgili firmaya açık adres bilgilerine bu formu gönderin. Karşı tarafa ulaşınca avantaj size geçmiş olur. Sonra süreç işler. Yani normal işlerde nasıl ki dilekçe verince en geç 15 gün içinde cevap vermesi gerekiyor ya , bu işte onun gibi .
    *Telefon üzerinde çözüm ararsan %99 üstüne bir bardak su içersin.
    *Devir herşeyi yazılı ve tutanaklı evraka devridir.

    Buna benzer durum yıllar önce televizyon yüzünden Teknosa ile akrabamızın başına geldi. Tüketici heyetine gittik (bilgisizliğimizden geç gitmişiz.) İlgili memurun direk ilk sözü "bu tarz durumda hemen bizlere gelin bilgi alın" oldu. Süre geçmesine rağmen hakem heyeti başvurusu yaptırdı. Heyet günü gelince sağolsun akıllı akrabamız unutmuş gitmemiş, başvuru iptal oldu. Vurdum duymazlığı olmasaydı büyük ihtimal cihaz iade olacaktı.
    Benim ise başıma 6 ay önce hepsiburada ile geldi. Masaüstü pc toplayacaktım. Tüm sistemi hazırladım. ödeme ekranından farketmeden amcamın kart bilgileri kalmış, ondan tüm bakiye çekilmiş. Ertesi günü farkettik ve aradım, siparişleri iptal ettik. Sadece ekran kartı başka satıcıdan yolda olduğu için gelince haber verin iadenizi alalım dediler. 3 gün sonra kart geldi. Aradım iade istedim form doldurttu ve bir kod verdi . O kod ile kargoya verdim, kodu kargonun üstüne yapıştırdım. 2 gün sonrada para iade oldu.
    *Demem o ki kesinlikle nereden alışveriş yapıyorsanız yapın ,sözlü görüşmede çözüm bulamazsanız vakit kaybetmeden ilgili makamlara başvuru yapın. Bizler yazılı olarak peşine düşmeyince onlar süreyi atlatmak için herşeyi yapar. Son olarak internet üzerinden alışveriş için "mesafeli sözleşme cayma hakkı şartlarını" araştırın demek istediklerimi daha rahat anlarsın. İyi haberlerini bekliyorum, Allah yardımcın olsun.


    sağolun zahmet edip uzun uzun yazmıssınız.

    evet kaymakama gideceğim. n11in isi cozecegi yok. güya dün gece escmarket ile konusup döneceklerdi, geç saate kadar bekledim dönmediler. bugün de arayan soran yok.

    tübitak projesi için 19unda sabahtan yola çıkacağım, 23ünde akşam döneceğim. malesef bu 4 gün şehirdışında proje fuarında sunum yapacağım. projenin de tek geliştiricisi olduğum için tübitak planını asma lüksüm de yok. bu 4 gün umarım bana pahalıya patlamaz. 11 kasımda sipariş verdim, 14 kasımda teslim edildi. 14kasım+14 gün=28kasıma kadar sürem var.

    bugün n11den iade formunu doldurup yolladım. olabildiğince açık şekilde durumu izah etmeye çalıştım. 21 kasıma kadar kargoya vermem lazım, kargoya vermeden önce escmarketten geri dönüş bekliyorum. ürün kargoda gidip gelsin istemiyorum hem riskli, hem kargo ücreti bana kalacak diye.

    bakalım neler olacak. n11i bekleyeceğim artık. kaymakama da tübitak finalinin dönüşünde gidebileceğim. geri vermezsem aldığım fiyata satmaya çalışacağım, 6750 liraya satıyorlar. garantisi 13 kasımda başlayan ürünü 6200e alan çıkar diye umuyorum.




  • rapac kullanıcısına yanıt
    Baskan maksat satmak degil alici bulursun elbet benim uyuz oldugum nokta kanunlara kurallara yasalara aykiri is yapilmasi yani biliyorum ulkede adalet ve kanun oldukca yavas ve sacma ilerliyo ama yaptiklari buyuk terbiyesizlik. N11inde escbilgisayarinda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Msi ge73vr 7rf al.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tesbihcekenhoroz

    Baskan maksat satmak degil alici bulursun elbet benim uyuz oldugum nokta kanunlara kurallara yasalara aykiri is yapilmasi yani biliyorum ulkede adalet ve kanun oldukca yavas ve sacma ilerliyo ama yaptiklari buyuk terbiyesizlik. N11inde escbilgisayarinda.

    evet malesef bundan sonra alışveriş yapacağım zaman 2 defa düşüneceğim. bu da bana ders oldu. öyle ücra bir satıcı da değil, escmarket apple yetkili saticisi ve bu işte prestijli firmalardan biri. n11 keza insanlar 100bin liralık arabalar alıyorlar, böyle bir oluşumun ağırlığını koyması gerekiyor. neyse bakalım. ürünü paketledim, kargoya teslim edeceğim. bundan sonra escnin ürünü alıp teknik serviste incelemesini bekleyeceğim. gelişmelerden haberdar edeceğim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: K E N

    Msi ge73vr 7rf al.

    abi bu tarz "brick" bilgisayar istemiyorum ya. 6 sene önce toshiba qosmio x870 almıştım 3000 liraya. onu taşımaktan gına geldi, bir 3 kiloluk bilgisayar daha istemiyorum.

    9-10bin liraya kadar bulabilirsem hafif, slim, aynı zamanda ekran kartı güçlü(tabi bir 1070 beklemiyorum, ama orta segment olursa güzel olur. en azından unity projelerinde 30fps vermeli) bir bilgisayar istiyorum.
  • Arkadaşlar cayma hakkı 14 gün değil 1 ay. Gecen sene yasal düzenlemelerle 1 aya çıkarıldı o süre. 14 gün mevzusu nereden çıktı bilmiyorum ama yasaya göre 1 ay içerisinde hiç bir gerekçe göstermeden iade etme hakkı var.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.