Şimdi Ara

n11 Bonus Puanla Yapılan Alışveriş İptali Rezilliği

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
4.245
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba arkadaşlar n11 bonus puanımla yaptığım ariel sıvı deterjan almıştım 60 tl lik ayın 24 ünde aldığım sıvı deterjan 1 aralıkta kargoya verilecekti 1 aralık günü geldi satıcı tedarik edemiyorum diye siparişi iptal etti benim bonuslarda ortada kaldı n11 ile görüştüm biz paunlarınızı iade ettik diyor bankanız 2 ila 10 gün içinde yansıtacak dedi bankayı aradım biz direk iadeyi n11 bonusu olarak kartınıza yansıtıyoruz diyor puanın son kullanım günü 2 aralık yani bu gün bonusum boşu boşuna yanmış olacak bukadar sorumsuz firmalarla çalışmayın arakdaşlar bonus var diye seviniyorduk şu başımıza gelen şaçmalığa bak zevkine göre satıcı iptal etmiş insan önce bir arar iptal ediyorum bir sıkıntı varmı diye sorar



  • n11'de satıcı taraflı iptaller bu kadar kolay olmamalı. İcabında binlerce lira bağlıyoruz. Mağaza puanı da kolay kolay düşmüyor birkaç iptalden, onlar da bunun farkında. İptal edilen siparişi için ürün tutarına göre otomatik olarak o mağazada geçerli kupon tanımlanmalı bence. Ve n11 bu kupon tutarını satıcıdan tahsil etmeli.
  • bayramtrn kullanıcısına yanıt
    Bonusu kazanmak icin o kadar alisveris yapiyoruz bide ortada birakiyorlar insani boyle sacmalik olur mu paramizla rezil oluyoruz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Matias12 -- 2 Aralık 2016; 9:00:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • n11 mağazaları için sıradan bir durum müşteriye sormadan sipariş iptali maalesef bunun bir çözümü yok.
  • benim benzer bir olay başıma geldi.Aldığım ürün sorunlu iade edemiyorum, n11 bonus geri yüklenmez diyorlar.
  • geri iade alırsınız problem olmaz. Süresi geçmesi sorun değil
  • Son güne bırakmamak lazım alışverişi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MüdavimBey

    Son güne bırakmamak lazım alışverişi

    iyi de adam zaten 8 gün öncesinden almış
  • Merhaba, benzer bir durum benim de başıma geldi. 31 kasım da satıcı bana mail attı ürün stokta yok diye ya aynı fiyatta bir şey gönderelim yada iptal edelim diye. İptal ettim ihtiyacım olan ürünü alabilmek adına. Ertesi gün iptale mağaza onay verdi. Bugün yani 2 aralık'ta denedim puan geri gelmişti hemen alışverişimi tamamladım. İnşallah sorun çıkmaz diyorum. 11.11 indirimlerinde de para ile satılan kuponlardan biri ile iki ürün alıp bir ürünü değişime göndermiştim, satıcı iade aldı ürünü n11'de sağolsun hiç yardımcı olmadı. N11 kampanyaları her ne kadar avantajlı olsa da insanları iyice bıktırmaya başladılar. Sende gün içinde takipte kal derim inşallah banka bonusunu hemen geri yüklerde alışverişini yaparsın.
  • bana da olmuştu şikayetvar.com da yazdım.
    Garanti bonus tanımladı 1 hafta kullanım süresi verdi.
    Mağdur olmadım yani...
  • bu bonuslar garanti online işlemde gözükmüyor, alışveriş yapmaya çalışarak kontrol etmeniz lazım yine...
  • n11 maalesef yardımcı olmuyor. Garanti ile iletişime geçin onlar sorunu çözecektir. Bu konuda çözümsüz tek banka vakıf, puan kullanarak alışveriş yaptık, sonra temin edilemedi diye iptal ettiler, vakıf süresi geçti diye geri yüklemedi. Vakıftan kesinlikle uzak durulması lazım.
  • Maalesef bu nedenle, eğer süreli puan kullanacaksam N11'de alışveriş öncesi satıcıya stok soruyorum...
  • aynı durum benim de başıma geldi ve sadece mağduriyet yaratıyorlar çözüm üretmek asla yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DENIZCISERKAN

    Maalesef bu nedenle, eğer süreli puan kullanacaksam N11'de alışveriş öncesi satıcıya stok soruyorum...

    Puan iadesi geldiği zaman süre kaldığı yerden devam ediyor. Geçen sene hızlıal sayesinde test ettik.

    Fakat bankayı didiklemek gerek, finansa 300 lira puanım geldi o süreçte ben arayana kadar yansıtmadılar. İlla arayacan.
  • bende 100 küsürlük ürün almıştım, 50 si bonus kalanıda tek çekimdi. 2 ürün almıştım. ürünlerin biri 15 tl biride 100 tl civarındaydı. 15 tl olanın hemen bonus ve tl kısmı iade edildi. ama 100 tl civarında olanınki iade edilmedi. daha sonra müşteri hizmetleri ile görüştüm iadeyi yaptılar. hem de iadeyi bonus değil nakit olarak iade döndüler.
  • Merhaba Matias12,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • refsak kullanıcısına yanıt
    Merhaba refsak,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • armonyy A kullanıcısına yanıt
    Merhaba armonyy,

    Konu ile ilgili sizinle görüşmek ve yardımcı olmak isteriz. İrtibat bilginizi, PM olarak iletmeniz halinde ilgili ekibimiz en kısa sürede sizinle iletişime geçecektir.

    n11.com Donanım Haber Ekibi
  • n11'de satıcı taraflı iptaller bu kadar kolay olmamalı. İcabında binlerce lira bağlıyoruz. Mağaza puanı da kolay kolay düşmüyor birkaç iptalden, onlar da bunun farkında. İptal edilen siparişi için ürün tutarına göre otomatik olarak o mağazada geçerli kupon tanımlanmalı bence. Ve n11 bu kupon tutarını satıcıdan tahsil etmeli.
  • ben yanlıslıkla urun almıstım onaylamıstım akşam iptal ettim alısverisi sabah geri iade olmustu bonus
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.