Şimdi Ara

N11- 11.11 Başlıyor Kuponlar Yağıyor -Bitti (490. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
10.028
Cevap
131
Favori
199.718
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
28 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 488489490491492
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sailor24

    quote:

    Orijinalden alıntı: harce74

    eğer kargo hasar raporunu vermese yapacağın en kısa yol servise gönderip servis raporu alman ve n11 servis raporu isteyecek değişim için iadeyi servis de verebilir eğer iade etmek istiyorsan bende de canon e 474 var onun kartuşları bozuldu 122 e hem siyah hemde renkli kartuş aldım 50 tanede foto kağıdı var içinde normalde kartuşların tanesini 80 den satıyorlar birleşik alınca daha uyguna geliyor

    birde bitmeyen kartuş sistemini kurmak lazım yoksa kartuşlar çok pahalı yeni kartuşlar gelince birine montajı için anlaştım o haledeçek ürün bitmeyen kartuşlu olacak eğer senin yazıcı da bitmeyen değilse sende öyle yaptır elle iğne ile dolum yapınca çok sıkıntı oluyor çok baskı alırsan hemen bitiyor ve dolum yaparken de dikkatli olmalısın çünkü kartuşun çipe parmağın deymemeli yoksa kartuş bozuluyor

    Eyvallah hocam sagol, ben de bitmeyen kartus sistemli aldim. Bu halde servise gotursem garanti disi der mi onu da bilmiyorum gerci, bu kismi saticiyla konusacagim.
    Urun bu:

    https://urun.n11.com/cok-fonksiyonlu-yazici/canon-mg3650-bitmeyen-kartuslu-wifi-yazici-3550-yerine-P21014281

    Alıntıları Göster
    bende bir ara senin yaşadığım sorunu yaşadım n11 den mouse aldım farenin tiki bozuktu ürünü satıcıya gönderdim pişman oldum benden servis raporu istediler tabi bunu n11 dedim n11 tabiki de satıcının tarafında olmuştu asıl sorun burada değil şimdi dediğimde ürünü satıcı iade kabul etmeyip ürünü bana geri gönderdi ürünün kargo paketinde herhangi bir sıkıntı yoktu kargo paketini bir açtım pakete zarar verilmişti bunu satıcı kasten mi yaptı bilmiyorum daha sonra n11 i aradığımda kargo firmasında hasar raporu almam gerektiğini söylediler bende onlara bu durum şunda geçerli dedim ürünün dış kargo paketinde hasar varsa bu raporu verebiliyorlar aksi durum onlar ingillenmiyorlar dedim hatta bunu başka mh ile dile getirdiğimde ben ona bunu açıklamıştım oda aynen doğru diyorsunuz demişti arıza kaydını açan kişiden bahsediyorum n11 den iş çıkmadı kısacası bende ürünü servise gönderdim ve ürünü yenilediler ama dediğim gibi ürünün paketi hasarlı idi ama üründe darbe sorunu yoktu sol tik bozuk olması devam ediyordu ve gönderdiğim servise yazdığım kağıtta durumu belirtmiştim benim şansım servis iyi çıktı belki sizde de öyle olur




  • Samsung Türkiye adlı satıcıdan 970 evo ssd almıştım çok uygundu fiyatı fakat en geç salı günü diyordu kargoya vermemiş halen. Gecikti. Buradan başka alışveriş yapan var mı durum nedir?
  • MaXiLoPeZ kullanıcısına yanıt
    Arkadaşım da ordan aynı ssdyi aldı. Onun kargosu dün ögleden sonra geldi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 10kasımda ödemesini yaptığım 333/111tl lik kupon için yüklendi yazmıştı sitede ama hesapta yoktu, parada çekilmişti karttan. Bağlanıp canlı destekten kuponun hesabıma yüklenmesini istediğimi yazdım hemen ilgileneceğiz felan dediler ama kaç gün oldu hiçbir şey yok. N11 resmen eline yüzüne bulaştırdı bu kampanyayı günlerce reklam yapıp hiçbir sorunu çözemediler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tam bir rezillik..
    Kupon kullanılan siparişi iptal ettiler. 50 liralık kupon yerine 11 TL kupon verelim dediler. Yazıklar olsun. Koskoca firmanın başvurduğu yola bak...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • MaXiLoPeZ kullanıcısına yanıt
    Mikrodalga fırın aldım ben. Dün geldi sıkıntı yaşamadım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sağolun arkadaşlar benim ki hariç hepsi gelmiş anlaşılan
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-41F3DB120

    N11 in cirosunu açıklaması KHK ile yasaklanmış.
    Bu sene sağlam batırdılar,hele birde yine öyle, işte ekibimiz falan koyarlarsa,batıran ekibi de görür millet

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2-3 defa indirim kuponu almayı denedim anında bitiyordu vazgeçtim denemekten, mantıklı bir kuponum olsaydı kullanabilirdim, çek stoğu yapanlarında çoğu kullanmadı yada kullanamadı, fiyatlarda şişirme, sistem sorunları, amazonun devreye girmesi vs. derken patladı kampanya.
  • MaXiLoPeZ kullanıcısına yanıt
    Hafıza kartı aldım ayni satıcıdan dun akşam mesaj geldi kargo numarası su diye ama yurtiçi kargoda çıkmiyor numara



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi merdas -- 14 Kasım 2018; 10:23:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Batıran ekipte lise arkadaşım da var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merdas kullanıcısına yanıt
    Gün içi tekrar deneyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu sene satış rakamlarını açıklamamışlar. Geçen senelerde şov yapıyorlardı kaç ton yağ sattık lastik sattık diye bu sene açıklamamışlar demek ki olmamış bu sene :)
  • Ciom92 kullanıcısına yanıt
    Hocam benim de kupon yüklenmedi. Kaç gün oldu para iadesi de yapılmadı kartıma bekliyorum hala. Sizde durum nedir?
  • Thekanarya kullanıcısına yanıt
    Bendede aynı hocam gelen giden yok. Ne zaman sorsam yok kayıt aldık yok yetkili birim ulaşıcak size hep aynı cümleler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dc106

    ürünü yollamayan satıcı için ne yapmak gerek ?2gündür ürünü yollamamış sorulara da cevap vermiyor
    Satıcı sağlammı değilmi önce ona bakacaksın,



    Yorumlarında son tarihlerde satış hareketleri ve alıcı yorumlarını okuyarak anlaşılır,



    Satıcı mağazayı kapamış son günlerde satış ve yorum hareketide yoksa sakat demektir acele N11 e yaz ve ne yapmak gerektiğini sor, sağlam satıcı olsa işlem hareketliliği devam ediyorsa geçde olsa ürünü kargolar.



    Böyle bir şey geçen aylarda benim aldığım ürün 5 gün oldu kargoya vermedi, N11 e sordum istersen iptal dedi, ama ürün çok uygun almakda istiyorum fakat satıcı mağazayı kapamış, mağaza açıkmı kapalımı mağazalar bölümünden mağaza adıyla bulursun, kapalı olduğunda ürünleri mağaza kapalı yaar, ve ben hemen iptal ettim ürünü,



    Kullanmış olduğunuz avantajlı kupn varsa N11 e iptalden önce durumu bildirip kupon değerimi sonra kullanmak üzere yükleyin iptal edelim deyin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • merhaba, 11.11 kuponu kullanarak aldigim ürünü satici kargoya yeni verdi, yani geç olarak, daha uygun bir ürün buldum, aldigim urunu iptal etsem tekrar kullandigim kupon telefi olarak hemen tanimlanir mi? yoksa kargo tekrar saticiya geri gittiginde mi yüklenir bilgisinolan var mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrenarisoy

    merhaba, 11.11 kuponu kullanarak aldigim ürünü satici kargoya yeni verdi, yani geç olarak, daha uygun bir ürün buldum, aldigim urunu iptal etsem tekrar kullandigim kupon telefi olarak hemen tanimlanir mi? yoksa kargo tekrar saticiya geri gittiginde mi yüklenir bilgisinolan var mi?
    N11 kupon değerinizi yükler, ilgili siparişin iadesini satıcı kabul ederse, etmeyende olup sorun çıkaran satıcı olduğunu duydum ozaman zorla almış olacaksınız, iade edecekseniz N11 e bildirmenizde fayda var,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kargonun adresinize gelmemesi, ürün geldiyse kusur olması, yanlış ürün olması gibi haklı nedeniniz varsa N11 e bildirdiğinizde satıcı iadeyi kabul etmese bile ödemeyi satıcıya aktarmayacak iadeyi sağlayacaktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 488489490491492
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.