Şimdi Ara

MYHABBET KUŞUM YUMURTLADI YUMURTALARIN KIRILMAMALARI İÇİN YAWRULUĞA NE KOYMALIYIM.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
29
Cevap
1
Favori
7.509
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • bugun farkettim ki 1 aydır yuvalık taktığım muhabbet kuşum yumutlamış. yumurta sayısıda 2 adet. yumurta olduğunu anlayınca bir kez temizliyim istedim ve iyce temizledim kafesini felan. fakat benim sorum şu. ben bu kafesi alırken aldıım satıcı içine hiç bişey koymayacaksın, kuş yuvarlak yeri gagasıyla açıp oraya yumurtlayacak demişti. s2 gün önce yuvadan takır takır ses geliyodu bende heralde o yuvarlak talaşlı yeri kuş açmaya başladı diye düşünmüştüm ama bugun yuvasını temizlerken yuvalığıda üstüne silerken yumurtalara baktımda köşede duruyolar. şimdi sorum şu ben bu yavruluktaki yumurtaların birbirlerine çarpıp yada oraya buraya yuvarlanarak kırılmamaları için bişey sermelimiyim kum olabilir gazete parçaları olabilir pamuk olabilir...
    NOT: BİLEN ARKADAŞLAR YAZARSA SEVİNİRİM.



    _____________________________
    Derdin sendendir bilmezsin, Çaren de sendedir görmezsin, Evrende bir noktayım sanırsın, Tüm alemler, kainat, sen de özetlenmiştir de, Görmezsin
  • Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.

    şimdi tuvalet kağıdını parça parça ettim onu koycam yinede şansımı deniycemm. bu hain satıcı beni kandırdı ozaman hiç bir şey koyma diyee.
    peki yem olarak ne yapmam ne koymam gerekir ne yapıyım. yem markası felan verebilirmisin?
    _____________________________
    Derdin sendendir bilmezsin, Çaren de sendedir görmezsin, Evrende bir noktayım sanırsın, Tüm alemler, kainat, sen de özetlenmiştir de, Görmezsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.

    şimdi tuvalet kağıdını parça parça ettim onu koycam yinede şansımı deniycemm. bu hain satıcı beni kandırdı ozaman hiç bir şey koyma diyee.
    peki yem olarak ne yapmam ne koymam gerekir ne yapıyım. yem markası felan verebilirmisin?

    Yem olarak vitakraft kullanabilirsin açık yemleri pek tavsiye etmem tuvalet kağıdı mevzusuna gelince keşke yapmasaydın çünkü kuşlar bu tarz şeyleri kemirip yemeyi severler. Ayrıca yavruların çıkarsa haber ver sana yavrular için mama tarifi vereyim. Takipteyim.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    bugun farkettim ki 1 aydır yuvalık taktığım muhabbet kuşum yumutlamış. yumurta sayısıda 2 adet. yumurta olduğunu anlayınca bir kez temizliyim istedim ve iyce temizledim kafesini felan. fakat benim sorum şu. ben bu kafesi alırken aldıım satıcı içine hiç bişey koymayacaksın, kuş yuvarlak yeri gagasıyla açıp oraya yumurtlayacak demişti. s2 gün önce yuvadan takır takır ses geliyodu bende heralde o yuvarlak talaşlı yeri kuş açmaya başladı diye düşünmüştüm ama bugun yuvasını temizlerken yuvalığıda üstüne silerken yumurtalara baktımda köşede duruyolar. şimdi sorum şu ben bu yavruluktaki yumurtaların birbirlerine çarpıp yada oraya buraya yuvarlanarak kırılmamaları için bişey sermelimiyim kum olabilir gazete parçaları olabilir pamuk olabilir...
    NOT: BİLEN ARKADAŞLAR YAZARSA SEVİNİRİM.

    mutlaka yumurta maması yap ver hergün, kuşları rahatsız etme yuvayı açıp bakma strese girip kırabilir çok dikkat ol....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    bugun farkettim ki 1 aydır yuvalık taktığım muhabbet kuşum yumutlamış. yumurta sayısıda 2 adet. yumurta olduğunu anlayınca bir kez temizliyim istedim ve iyce temizledim kafesini felan. fakat benim sorum şu. ben bu kafesi alırken aldıım satıcı içine hiç bişey koymayacaksın, kuş yuvarlak yeri gagasıyla açıp oraya yumurtlayacak demişti. s2 gün önce yuvadan takır takır ses geliyodu bende heralde o yuvarlak talaşlı yeri kuş açmaya başladı diye düşünmüştüm ama bugun yuvasını temizlerken yuvalığıda üstüne silerken yumurtalara baktımda köşede duruyolar. şimdi sorum şu ben bu yavruluktaki yumurtaların birbirlerine çarpıp yada oraya buraya yuvarlanarak kırılmamaları için bişey sermelimiyim kum olabilir gazete parçaları olabilir pamuk olabilir...
    NOT: BİLEN ARKADAŞLAR YAZARSA SEVİNİRİM.

    mutlaka yumurta maması yap ver hergün, kuşları rahatsız etme yuvayı açıp bakma strese girip kırabilir çok dikkat ol....

    yumurta maması nedir? hazır mı satılıyo yoksa ben evde mi yapmam gerekir? hangi malzemelerle yapmam lazım?
    _____________________________
    Derdin sendendir bilmezsin, Çaren de sendedir görmezsin, Evrende bir noktayım sanırsın, Tüm alemler, kainat, sen de özetlenmiştir de, Görmezsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    bugun farkettim ki 1 aydır yuvalık taktığım muhabbet kuşum yumutlamış. yumurta sayısıda 2 adet. yumurta olduğunu anlayınca bir kez temizliyim istedim ve iyce temizledim kafesini felan. fakat benim sorum şu. ben bu kafesi alırken aldıım satıcı içine hiç bişey koymayacaksın, kuş yuvarlak yeri gagasıyla açıp oraya yumurtlayacak demişti. s2 gün önce yuvadan takır takır ses geliyodu bende heralde o yuvarlak talaşlı yeri kuş açmaya başladı diye düşünmüştüm ama bugun yuvasını temizlerken yuvalığıda üstüne silerken yumurtalara baktımda köşede duruyolar. şimdi sorum şu ben bu yavruluktaki yumurtaların birbirlerine çarpıp yada oraya buraya yuvarlanarak kırılmamaları için bişey sermelimiyim kum olabilir gazete parçaları olabilir pamuk olabilir...
    NOT: BİLEN ARKADAŞLAR YAZARSA SEVİNİRİM.

    mutlaka yumurta maması yap ver hergün, kuşları rahatsız etme yuvayı açıp bakma strese girip kırabilir çok dikkat ol....

    yumurta maması nedir? hazır mı satılıyo yoksa ben evde mi yapmam gerekir? hangi malzemelerle yapmam lazım?

    yumurta maması diye google yazarsanız çıkar yavrulama zamanında hergün verilmesi gereken şeydir dişi kuş kalsiyum ihtiyacını ordan karşılar her sabah verip akşam kesinlikle alınmalıdır yumurta kolay bozunlan bir besin olduğu için dikkat edilmelidir..




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.

    şimdi tuvalet kağıdını parça parça ettim onu koycam yinede şansımı deniycemm. bu hain satıcı beni kandırdı ozaman hiç bir şey koyma diyee.
    peki yem olarak ne yapmam ne koymam gerekir ne yapıyım. yem markası felan verebilirmisin?

    Yem olarak vitakraft kullanabilirsin açık yemleri pek tavsiye etmem tuvalet kağıdı mevzusuna gelince keşke yapmasaydın çünkü kuşlar bu tarz şeyleri kemirip yemeyi severler. Ayrıca yavruların çıkarsa haber ver sana yavrular için mama tarifi vereyim. Takipteyim.

    kardeşim msjını yeni gördüm kusurabakma yeni yazıyorum. öncelikle sağol eyvallah yardımların için. dün baktığımda 2 yumurta vardı nezaman yumurtladı bilmiyorum ama dün işe gitmeden son kez bir daha baktığımdaa ki dişi sürekli girmeye başlamıştı yuvaya birde baktım ki 3. yü yumurtlamış vede şimdi sürekli orda arada bir gürültüde bir çıkıyo ama gerisinde full yuvada yumurtaların üstünde. yavru maması tarifini alıcam senden inşallah ta şimdi bu yumurta mamasına aklım takıldı , fakat sabah gelirken marketten şu yuvaya asılan ballı krakerlerden yokmu onlardan aldım onlarıda ezdim yemliğe koydum bugun onları yesinler yarıno dediğinizi yaparım şu yumurta mamasını ama şu varkafama takılan arkadaşın biri yazmış googleye yaz diye ama yahu kaynatıpmı ezicem yoksa çiğmi kırıp bisküviyle karıştırıcam onu bilmiyorum. haa kaldıki bilmem ne bisküviyide ez un haline getir diyo öyle bir bisküvi varmı onuda bilmiyorum yaa... birde son olarajk yem olaakta verdiğin öneriye bakıcam ama ben şuan için championun yemlerini kullanıyorum. her almamda değişik bir yemini alıyorum markette satılan vede kuş satan yerlere göre çok hesaplı ben alıyorum 3 küsür lira kuşçular satıyo 15 küsür lira.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sessiz ol -- 26 Temmuz 2012; 12:04:56 >
    _____________________________
    Derdin sendendir bilmezsin, Çaren de sendedir görmezsin, Evrende bir noktayım sanırsın, Tüm alemler, kainat, sen de özetlenmiştir de, Görmezsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.

    şimdi tuvalet kağıdını parça parça ettim onu koycam yinede şansımı deniycemm. bu hain satıcı beni kandırdı ozaman hiç bir şey koyma diyee.
    peki yem olarak ne yapmam ne koymam gerekir ne yapıyım. yem markası felan verebilirmisin?

    Yem olarak vitakraft kullanabilirsin açık yemleri pek tavsiye etmem tuvalet kağıdı mevzusuna gelince keşke yapmasaydın çünkü kuşlar bu tarz şeyleri kemirip yemeyi severler. Ayrıca yavruların çıkarsa haber ver sana yavrular için mama tarifi vereyim. Takipteyim.

    kardeşim msjını yeni gördüm kusurabakma yeni yazıyorum. öncelikle sağol eyvallah yardımların için. dün baktığımda 2 yumurta vardı nezaman yumurtladı bilmiyorum ama dün işe gitmeden son kez bir daha baktığımdaa ki dişi sürekli girmeye başlamıştı yuvaya birde baktım ki 3. yü yumurtlamış vede şimdi sürekli orda arada bir gürültüde bir çıkıyo ama gerisinde full yuvada yumurtaların üstünde. yavru maması tarifini alıcam senden inşallah ta şimdi bu yumurta mamasına aklım takıldı , fakat sabah gelirken marketten şu yuvaya asılan ballı krakerlerden yokmu onlardan aldım onlarıda ezdim yemliğe koydum bugun onları yesinler yarıno dediğinizi yaparım şu yumurta mamasını ama şu varkafama takılan arkadaşın biri yazmış googleye yaz diye ama yahu kaynatıpmı ezicem yoksa çiğmi kırıp bisküviyle karıştırıcam onu bilmiyorum. haa kaldıki bilmem ne bisküviyide ez un haline getir diyo öyle bir bisküvi varmı onuda bilmiyorum yaa... birde son olarajk yem olaakta verdiğin öneriye bakıcam ama ben şuan için championun yemlerini kullanıyorum. her almamda değişik bir yemini alıyorum markette satılan vede kuş satan yerlere göre çok hesaplı ben alıyorum 3 küsür lira kuşçular satıyo 15 küsür lira.

    hocam sen şuan yemi filan boşver kus üreme döneminde onun için en iyi şey yumurta maması hemen vermeye başla daha önceden dediğim gibi google yazarsan yumurta maması diye binlerce tarif çıkar ama ben sana tarifi veriyim çok basit.
    malzemeler;
    yumurta 1 ad.
    etimek
    bebe bisküvisi
    havuç
    yumurtayı haşla sarısı ile beyazını ayır
    çok az miktarda bebek bisküvisini yumurtanı sarısı ile karıştır
    sonra içine biraz havuç rendele sonrada
    İnce ince kıyılmış yumurta beyazı ile karıştır.

    mamayı kuşlara verdikten 5-10 saat sonra topla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.

    şimdi tuvalet kağıdını parça parça ettim onu koycam yinede şansımı deniycemm. bu hain satıcı beni kandırdı ozaman hiç bir şey koyma diyee.
    peki yem olarak ne yapmam ne koymam gerekir ne yapıyım. yem markası felan verebilirmisin?

    Yem olarak vitakraft kullanabilirsin açık yemleri pek tavsiye etmem tuvalet kağıdı mevzusuna gelince keşke yapmasaydın çünkü kuşlar bu tarz şeyleri kemirip yemeyi severler. Ayrıca yavruların çıkarsa haber ver sana yavrular için mama tarifi vereyim. Takipteyim.

    kardeşim msjını yeni gördüm kusurabakma yeni yazıyorum. öncelikle sağol eyvallah yardımların için. dün baktığımda 2 yumurta vardı nezaman yumurtladı bilmiyorum ama dün işe gitmeden son kez bir daha baktığımdaa ki dişi sürekli girmeye başlamıştı yuvaya birde baktım ki 3. yü yumurtlamış vede şimdi sürekli orda arada bir gürültüde bir çıkıyo ama gerisinde full yuvada yumurtaların üstünde. yavru maması tarifini alıcam senden inşallah ta şimdi bu yumurta mamasına aklım takıldı , fakat sabah gelirken marketten şu yuvaya asılan ballı krakerlerden yokmu onlardan aldım onlarıda ezdim yemliğe koydum bugun onları yesinler yarıno dediğinizi yaparım şu yumurta mamasını ama şu varkafama takılan arkadaşın biri yazmış googleye yaz diye ama yahu kaynatıpmı ezicem yoksa çiğmi kırıp bisküviyle karıştırıcam onu bilmiyorum. haa kaldıki bilmem ne bisküviyide ez un haline getir diyo öyle bir bisküvi varmı onuda bilmiyorum yaa... birde son olarajk yem olaakta verdiğin öneriye bakıcam ama ben şuan için championun yemlerini kullanıyorum. her almamda değişik bir yemini alıyorum markette satılan vede kuş satan yerlere göre çok hesaplı ben alıyorum 3 küsür lira kuşçular satıyo 15 küsür lira.

    hocam sen şuan yemi filan boşver kus üreme döneminde onun için en iyi şey yumurta maması hemen vermeye başla daha önceden dediğim gibi google yazarsan yumurta maması diye binlerce tarif çıkar ama ben sana tarifi veriyim çok basit.
    malzemeler;
    yumurta 1 ad.
    etimek
    bebe bisküvisi
    havuç
    yumurtayı haşla sarısı ile beyazını ayır
    çok az miktarda bebek bisküvisini yumurtanı sarısı ile karıştır
    sonra içine biraz havuç rendele sonrada
    İnce ince kıyılmış yumurta beyazı ile karıştır.

    mamayı kuşlara verdikten 5-10 saat sonra topla

    yahu etimek ne etimek ne diye kafamın etini yedim hiç googleye yazıp bakmak aklımın ucundan dahi geçmediyaa. neyse aldım bebe bisküvisi aldım çünkü bebe bisküvisi sandım senin yazını görünce ama etimek almadım. içine etimek katmadan bir mama yapıcam şimdi ben yarın öğrendim nasıl olsa yarın alır katarım artık etimekide. bir sorum olcak yalnız yine senin dediğini yapcam ama neden beyazıyla sarısını ayırıp sarısıyla bebe bisküvisini karıştırıp havuç rendeledikten osonra tekrar beyazını katıyoruz :D
    şaka bir tarafa önceden yapardım ben bu mamayıda hep yere dökerlerdi şimdi nolcak Allah bilir. azda olsa yeseler bari
    _____________________________
    Derdin sendendir bilmezsin, Çaren de sendedir görmezsin, Evrende bir noktayım sanırsın, Tüm alemler, kainat, sen de özetlenmiştir de, Görmezsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.

    şimdi tuvalet kağıdını parça parça ettim onu koycam yinede şansımı deniycemm. bu hain satıcı beni kandırdı ozaman hiç bir şey koyma diyee.
    peki yem olarak ne yapmam ne koymam gerekir ne yapıyım. yem markası felan verebilirmisin?

    Yem olarak vitakraft kullanabilirsin açık yemleri pek tavsiye etmem tuvalet kağıdı mevzusuna gelince keşke yapmasaydın çünkü kuşlar bu tarz şeyleri kemirip yemeyi severler. Ayrıca yavruların çıkarsa haber ver sana yavrular için mama tarifi vereyim. Takipteyim.

    kardeşim msjını yeni gördüm kusurabakma yeni yazıyorum. öncelikle sağol eyvallah yardımların için. dün baktığımda 2 yumurta vardı nezaman yumurtladı bilmiyorum ama dün işe gitmeden son kez bir daha baktığımdaa ki dişi sürekli girmeye başlamıştı yuvaya birde baktım ki 3. yü yumurtlamış vede şimdi sürekli orda arada bir gürültüde bir çıkıyo ama gerisinde full yuvada yumurtaların üstünde. yavru maması tarifini alıcam senden inşallah ta şimdi bu yumurta mamasına aklım takıldı , fakat sabah gelirken marketten şu yuvaya asılan ballı krakerlerden yokmu onlardan aldım onlarıda ezdim yemliğe koydum bugun onları yesinler yarıno dediğinizi yaparım şu yumurta mamasını ama şu varkafama takılan arkadaşın biri yazmış googleye yaz diye ama yahu kaynatıpmı ezicem yoksa çiğmi kırıp bisküviyle karıştırıcam onu bilmiyorum. haa kaldıki bilmem ne bisküviyide ez un haline getir diyo öyle bir bisküvi varmı onuda bilmiyorum yaa... birde son olarajk yem olaakta verdiğin öneriye bakıcam ama ben şuan için championun yemlerini kullanıyorum. her almamda değişik bir yemini alıyorum markette satılan vede kuş satan yerlere göre çok hesaplı ben alıyorum 3 küsür lira kuşçular satıyo 15 küsür lira.

    hocam sen şuan yemi filan boşver kus üreme döneminde onun için en iyi şey yumurta maması hemen vermeye başla daha önceden dediğim gibi google yazarsan yumurta maması diye binlerce tarif çıkar ama ben sana tarifi veriyim çok basit.
    malzemeler;
    yumurta 1 ad.
    etimek
    bebe bisküvisi
    havuç
    yumurtayı haşla sarısı ile beyazını ayır
    çok az miktarda bebek bisküvisini yumurtanı sarısı ile karıştır
    sonra içine biraz havuç rendele sonrada
    İnce ince kıyılmış yumurta beyazı ile karıştır.

    mamayı kuşlara verdikten 5-10 saat sonra topla

    yahu etimek ne etimek ne diye kafamın etini yedim hiç googleye yazıp bakmak aklımın ucundan dahi geçmediyaa. neyse aldım bebe bisküvisi aldım çünkü bebe bisküvisi sandım senin yazını görünce ama etimek almadım. içine etimek katmadan bir mama yapıcam şimdi ben yarın öğrendim nasıl olsa yarın alır katarım artık etimekide. bir sorum olcak yalnız yine senin dediğini yapcam ama neden beyazıyla sarısını ayırıp sarısıyla bebe bisküvisini karıştırıp havuç rendeledikten osonra tekrar beyazını katıyoruz :D
    şaka bir tarafa önceden yapardım ben bu mamayıda hep yere dökerlerdi şimdi nolcak Allah bilir. azda olsa yeseler bari

    etimek bir nevi kurutulmuş ekmektir önemli olan yumurta,yerlemi diye sıkıntı etme yerler .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thecrow. -- 27 Temmuz 2012; 12:11:15 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.

    şimdi tuvalet kağıdını parça parça ettim onu koycam yinede şansımı deniycemm. bu hain satıcı beni kandırdı ozaman hiç bir şey koyma diyee.
    peki yem olarak ne yapmam ne koymam gerekir ne yapıyım. yem markası felan verebilirmisin?

    Yem olarak vitakraft kullanabilirsin açık yemleri pek tavsiye etmem tuvalet kağıdı mevzusuna gelince keşke yapmasaydın çünkü kuşlar bu tarz şeyleri kemirip yemeyi severler. Ayrıca yavruların çıkarsa haber ver sana yavrular için mama tarifi vereyim. Takipteyim.

    kardeşim msjını yeni gördüm kusurabakma yeni yazıyorum. öncelikle sağol eyvallah yardımların için. dün baktığımda 2 yumurta vardı nezaman yumurtladı bilmiyorum ama dün işe gitmeden son kez bir daha baktığımdaa ki dişi sürekli girmeye başlamıştı yuvaya birde baktım ki 3. yü yumurtlamış vede şimdi sürekli orda arada bir gürültüde bir çıkıyo ama gerisinde full yuvada yumurtaların üstünde. yavru maması tarifini alıcam senden inşallah ta şimdi bu yumurta mamasına aklım takıldı , fakat sabah gelirken marketten şu yuvaya asılan ballı krakerlerden yokmu onlardan aldım onlarıda ezdim yemliğe koydum bugun onları yesinler yarıno dediğinizi yaparım şu yumurta mamasını ama şu varkafama takılan arkadaşın biri yazmış googleye yaz diye ama yahu kaynatıpmı ezicem yoksa çiğmi kırıp bisküviyle karıştırıcam onu bilmiyorum. haa kaldıki bilmem ne bisküviyide ez un haline getir diyo öyle bir bisküvi varmı onuda bilmiyorum yaa... birde son olarajk yem olaakta verdiğin öneriye bakıcam ama ben şuan için championun yemlerini kullanıyorum. her almamda değişik bir yemini alıyorum markette satılan vede kuş satan yerlere göre çok hesaplı ben alıyorum 3 küsür lira kuşçular satıyo 15 küsür lira.

    hocam sen şuan yemi filan boşver kus üreme döneminde onun için en iyi şey yumurta maması hemen vermeye başla daha önceden dediğim gibi google yazarsan yumurta maması diye binlerce tarif çıkar ama ben sana tarifi veriyim çok basit.
    malzemeler;
    yumurta 1 ad.
    etimek
    bebe bisküvisi
    havuç
    yumurtayı haşla sarısı ile beyazını ayır
    çok az miktarda bebek bisküvisini yumurtanı sarısı ile karıştır
    sonra içine biraz havuç rendele sonrada
    İnce ince kıyılmış yumurta beyazı ile karıştır.

    mamayı kuşlara verdikten 5-10 saat sonra topla

    yahu etimek ne etimek ne diye kafamın etini yedim hiç googleye yazıp bakmak aklımın ucundan dahi geçmediyaa. neyse aldım bebe bisküvisi aldım çünkü bebe bisküvisi sandım senin yazını görünce ama etimek almadım. içine etimek katmadan bir mama yapıcam şimdi ben yarın öğrendim nasıl olsa yarın alır katarım artık etimekide. bir sorum olcak yalnız yine senin dediğini yapcam ama neden beyazıyla sarısını ayırıp sarısıyla bebe bisküvisini karıştırıp havuç rendeledikten osonra tekrar beyazını katıyoruz :D
    şaka bir tarafa önceden yapardım ben bu mamayıda hep yere dökerlerdi şimdi nolcak Allah bilir. azda olsa yeseler bari

    etimek bir nevi kurutulmuş ekmektir önemli olan yumurta,yerlemi diye sıkıntı etme yerler .

    yok yiyolar bebe bisküvisi tatlı geldi onlara galiba yiyolar :D
    yalnız dişi fazla yemiyo diye düşünüyodum nette okuduğuma göre onu erkek beslermiş.
    _____________________________
    Derdin sendendir bilmezsin, Çaren de sendedir görmezsin, Evrende bir noktayım sanırsın, Tüm alemler, kainat, sen de özetlenmiştir de, Görmezsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.

    şimdi tuvalet kağıdını parça parça ettim onu koycam yinede şansımı deniycemm. bu hain satıcı beni kandırdı ozaman hiç bir şey koyma diyee.
    peki yem olarak ne yapmam ne koymam gerekir ne yapıyım. yem markası felan verebilirmisin?

    Yem olarak vitakraft kullanabilirsin açık yemleri pek tavsiye etmem tuvalet kağıdı mevzusuna gelince keşke yapmasaydın çünkü kuşlar bu tarz şeyleri kemirip yemeyi severler. Ayrıca yavruların çıkarsa haber ver sana yavrular için mama tarifi vereyim. Takipteyim.

    kardeşim msjını yeni gördüm kusurabakma yeni yazıyorum. öncelikle sağol eyvallah yardımların için. dün baktığımda 2 yumurta vardı nezaman yumurtladı bilmiyorum ama dün işe gitmeden son kez bir daha baktığımdaa ki dişi sürekli girmeye başlamıştı yuvaya birde baktım ki 3. yü yumurtlamış vede şimdi sürekli orda arada bir gürültüde bir çıkıyo ama gerisinde full yuvada yumurtaların üstünde. yavru maması tarifini alıcam senden inşallah ta şimdi bu yumurta mamasına aklım takıldı , fakat sabah gelirken marketten şu yuvaya asılan ballı krakerlerden yokmu onlardan aldım onlarıda ezdim yemliğe koydum bugun onları yesinler yarıno dediğinizi yaparım şu yumurta mamasını ama şu varkafama takılan arkadaşın biri yazmış googleye yaz diye ama yahu kaynatıpmı ezicem yoksa çiğmi kırıp bisküviyle karıştırıcam onu bilmiyorum. haa kaldıki bilmem ne bisküviyide ez un haline getir diyo öyle bir bisküvi varmı onuda bilmiyorum yaa... birde son olarajk yem olaakta verdiğin öneriye bakıcam ama ben şuan için championun yemlerini kullanıyorum. her almamda değişik bir yemini alıyorum markette satılan vede kuş satan yerlere göre çok hesaplı ben alıyorum 3 küsür lira kuşçular satıyo 15 küsür lira.

    hocam sen şuan yemi filan boşver kus üreme döneminde onun için en iyi şey yumurta maması hemen vermeye başla daha önceden dediğim gibi google yazarsan yumurta maması diye binlerce tarif çıkar ama ben sana tarifi veriyim çok basit.
    malzemeler;
    yumurta 1 ad.
    etimek
    bebe bisküvisi
    havuç
    yumurtayı haşla sarısı ile beyazını ayır
    çok az miktarda bebek bisküvisini yumurtanı sarısı ile karıştır
    sonra içine biraz havuç rendele sonrada
    İnce ince kıyılmış yumurta beyazı ile karıştır.

    mamayı kuşlara verdikten 5-10 saat sonra topla

    yahu etimek ne etimek ne diye kafamın etini yedim hiç googleye yazıp bakmak aklımın ucundan dahi geçmediyaa. neyse aldım bebe bisküvisi aldım çünkü bebe bisküvisi sandım senin yazını görünce ama etimek almadım. içine etimek katmadan bir mama yapıcam şimdi ben yarın öğrendim nasıl olsa yarın alır katarım artık etimekide. bir sorum olcak yalnız yine senin dediğini yapcam ama neden beyazıyla sarısını ayırıp sarısıyla bebe bisküvisini karıştırıp havuç rendeledikten osonra tekrar beyazını katıyoruz :D
    şaka bir tarafa önceden yapardım ben bu mamayıda hep yere dökerlerdi şimdi nolcak Allah bilir. azda olsa yeseler bari

    etimek bir nevi kurutulmuş ekmektir önemli olan yumurta,yerlemi diye sıkıntı etme yerler .

    yok yiyolar bebe bisküvisi tatlı geldi onlara galiba yiyolar :D
    yalnız dişi fazla yemiyo diye düşünüyodum nette okuduğuma göre onu erkek beslermiş.

    evet dişi yuvadan çıkmaz erkek besler onu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.

    şimdi tuvalet kağıdını parça parça ettim onu koycam yinede şansımı deniycemm. bu hain satıcı beni kandırdı ozaman hiç bir şey koyma diyee.
    peki yem olarak ne yapmam ne koymam gerekir ne yapıyım. yem markası felan verebilirmisin?

    Yem olarak vitakraft kullanabilirsin açık yemleri pek tavsiye etmem tuvalet kağıdı mevzusuna gelince keşke yapmasaydın çünkü kuşlar bu tarz şeyleri kemirip yemeyi severler. Ayrıca yavruların çıkarsa haber ver sana yavrular için mama tarifi vereyim. Takipteyim.

    kardeşim msjını yeni gördüm kusurabakma yeni yazıyorum. öncelikle sağol eyvallah yardımların için. dün baktığımda 2 yumurta vardı nezaman yumurtladı bilmiyorum ama dün işe gitmeden son kez bir daha baktığımdaa ki dişi sürekli girmeye başlamıştı yuvaya birde baktım ki 3. yü yumurtlamış vede şimdi sürekli orda arada bir gürültüde bir çıkıyo ama gerisinde full yuvada yumurtaların üstünde. yavru maması tarifini alıcam senden inşallah ta şimdi bu yumurta mamasına aklım takıldı , fakat sabah gelirken marketten şu yuvaya asılan ballı krakerlerden yokmu onlardan aldım onlarıda ezdim yemliğe koydum bugun onları yesinler yarıno dediğinizi yaparım şu yumurta mamasını ama şu varkafama takılan arkadaşın biri yazmış googleye yaz diye ama yahu kaynatıpmı ezicem yoksa çiğmi kırıp bisküviyle karıştırıcam onu bilmiyorum. haa kaldıki bilmem ne bisküviyide ez un haline getir diyo öyle bir bisküvi varmı onuda bilmiyorum yaa... birde son olarajk yem olaakta verdiğin öneriye bakıcam ama ben şuan için championun yemlerini kullanıyorum. her almamda değişik bir yemini alıyorum markette satılan vede kuş satan yerlere göre çok hesaplı ben alıyorum 3 küsür lira kuşçular satıyo 15 küsür lira.

    hocam sen şuan yemi filan boşver kus üreme döneminde onun için en iyi şey yumurta maması hemen vermeye başla daha önceden dediğim gibi google yazarsan yumurta maması diye binlerce tarif çıkar ama ben sana tarifi veriyim çok basit.
    malzemeler;
    yumurta 1 ad.
    etimek
    bebe bisküvisi
    havuç
    yumurtayı haşla sarısı ile beyazını ayır
    çok az miktarda bebek bisküvisini yumurtanı sarısı ile karıştır
    sonra içine biraz havuç rendele sonrada
    İnce ince kıyılmış yumurta beyazı ile karıştır.

    mamayı kuşlara verdikten 5-10 saat sonra topla

    yahu etimek ne etimek ne diye kafamın etini yedim hiç googleye yazıp bakmak aklımın ucundan dahi geçmediyaa. neyse aldım bebe bisküvisi aldım çünkü bebe bisküvisi sandım senin yazını görünce ama etimek almadım. içine etimek katmadan bir mama yapıcam şimdi ben yarın öğrendim nasıl olsa yarın alır katarım artık etimekide. bir sorum olcak yalnız yine senin dediğini yapcam ama neden beyazıyla sarısını ayırıp sarısıyla bebe bisküvisini karıştırıp havuç rendeledikten osonra tekrar beyazını katıyoruz :D
    şaka bir tarafa önceden yapardım ben bu mamayıda hep yere dökerlerdi şimdi nolcak Allah bilir. azda olsa yeseler bari

    etimek bir nevi kurutulmuş ekmektir önemli olan yumurta,yerlemi diye sıkıntı etme yerler .

    yok yiyolar bebe bisküvisi tatlı geldi onlara galiba yiyolar :D
    yalnız dişi fazla yemiyo diye düşünüyodum nette okuduğuma göre onu erkek beslermiş.

    evet dişi yuvadan çıkmaz erkek besler onu.

    BİZİMKİ ARADA BİR ÇIKIYO. BAZEN AYNADA SALLANIYO BAZEN YEM YİYO AMA GENELDE YUVADA
    haa bu arada şimdi yemini alırken gördüm dişi yuvadan çıktı erkeğin yanına gitti yemi alırken ürktüde . yumurta sayısı 4e çıkmış :D



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sessiz ol -- 28 Temmuz 2012; 1:24:59 >
    _____________________________
    Derdin sendendir bilmezsin, Çaren de sendedir görmezsin, Evrende bir noktayım sanırsın, Tüm alemler, kainat, sen de özetlenmiştir de, Görmezsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thecrow.

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    quote:

    Orijinalden alıntı: evrenakbunar

    Normal şartlarda yuvalığı takınca 3 cm talaş koyulur içine ancak senin artık kafeside yuvalığıda ellememen lazım fazla kurcalar bakarsan kuşlar yumurtaları kırar. Biraz geç kalmışsın bu iş için.

    şimdi tuvalet kağıdını parça parça ettim onu koycam yinede şansımı deniycemm. bu hain satıcı beni kandırdı ozaman hiç bir şey koyma diyee.
    peki yem olarak ne yapmam ne koymam gerekir ne yapıyım. yem markası felan verebilirmisin?

    Yem olarak vitakraft kullanabilirsin açık yemleri pek tavsiye etmem tuvalet kağıdı mevzusuna gelince keşke yapmasaydın çünkü kuşlar bu tarz şeyleri kemirip yemeyi severler. Ayrıca yavruların çıkarsa haber ver sana yavrular için mama tarifi vereyim. Takipteyim.

    kardeşim msjını yeni gördüm kusurabakma yeni yazıyorum. öncelikle sağol eyvallah yardımların için. dün baktığımda 2 yumurta vardı nezaman yumurtladı bilmiyorum ama dün işe gitmeden son kez bir daha baktığımdaa ki dişi sürekli girmeye başlamıştı yuvaya birde baktım ki 3. yü yumurtlamış vede şimdi sürekli orda arada bir gürültüde bir çıkıyo ama gerisinde full yuvada yumurtaların üstünde. yavru maması tarifini alıcam senden inşallah ta şimdi bu yumurta mamasına aklım takıldı , fakat sabah gelirken marketten şu yuvaya asılan ballı krakerlerden yokmu onlardan aldım onlarıda ezdim yemliğe koydum bugun onları yesinler yarıno dediğinizi yaparım şu yumurta mamasını ama şu varkafama takılan arkadaşın biri yazmış googleye yaz diye ama yahu kaynatıpmı ezicem yoksa çiğmi kırıp bisküviyle karıştırıcam onu bilmiyorum. haa kaldıki bilmem ne bisküviyide ez un haline getir diyo öyle bir bisküvi varmı onuda bilmiyorum yaa... birde son olarajk yem olaakta verdiğin öneriye bakıcam ama ben şuan için championun yemlerini kullanıyorum. her almamda değişik bir yemini alıyorum markette satılan vede kuş satan yerlere göre çok hesaplı ben alıyorum 3 küsür lira kuşçular satıyo 15 küsür lira.

    hocam sen şuan yemi filan boşver kus üreme döneminde onun için en iyi şey yumurta maması hemen vermeye başla daha önceden dediğim gibi google yazarsan yumurta maması diye binlerce tarif çıkar ama ben sana tarifi veriyim çok basit.
    malzemeler;
    yumurta 1 ad.
    etimek
    bebe bisküvisi
    havuç
    yumurtayı haşla sarısı ile beyazını ayır
    çok az miktarda bebek bisküvisini yumurtanı sarısı ile karıştır
    sonra içine biraz havuç rendele sonrada
    İnce ince kıyılmış yumurta beyazı ile karıştır.

    mamayı kuşlara verdikten 5-10 saat sonra topla

    yahu etimek ne etimek ne diye kafamın etini yedim hiç googleye yazıp bakmak aklımın ucundan dahi geçmediyaa. neyse aldım bebe bisküvisi aldım çünkü bebe bisküvisi sandım senin yazını görünce ama etimek almadım. içine etimek katmadan bir mama yapıcam şimdi ben yarın öğrendim nasıl olsa yarın alır katarım artık etimekide. bir sorum olcak yalnız yine senin dediğini yapcam ama neden beyazıyla sarısını ayırıp sarısıyla bebe bisküvisini karıştırıp havuç rendeledikten osonra tekrar beyazını katıyoruz :D
    şaka bir tarafa önceden yapardım ben bu mamayıda hep yere dökerlerdi şimdi nolcak Allah bilir. azda olsa yeseler bari

    etimek bir nevi kurutulmuş ekmektir önemli olan yumurta,yerlemi diye sıkıntı etme yerler .

    yok yiyolar bebe bisküvisi tatlı geldi onlara galiba yiyolar :D
    yalnız dişi fazla yemiyo diye düşünüyodum nette okuduğuma göre onu erkek beslermiş.

    evet dişi yuvadan çıkmaz erkek besler onu.

    BİZİMKİ ARADA BİR ÇIKIYO. BAZEN AYNADA SALLANIYO BAZEN YEM YİYO AMA GENELDE YUVADA
    haa bu arada şimdi yemini alırken gördüm dişi yuvadan çıktı erkeğin yanına gitti yemi alırken ürktüde . yumurta sayısı 4e çıkmış :D

    aynayı kafesten çıkarsan iyi olur ama şimdi değil yavrular büyüdükten sonra.




  • o değilde kardeşim bu mamayı kaç gün daha vericem ben. hayır yumurta havuç isal yapıyoda. isal ilacı katıyım diyorum suya ama yumurtlama döneminde ters olur diye suya ilaç eklemiyorum.
    _____________________________
    Derdin sendendir bilmezsin, Çaren de sendedir görmezsin, Evrende bir noktayım sanırsın, Tüm alemler, kainat, sen de özetlenmiştir de, Görmezsin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sessiz ol

    o değilde kardeşim bu mamayı kaç gün daha vericem ben. hayır yumurta havuç isal yapıyoda. isal ilacı katıyım diyorum suya ama yumurtlama döneminde ters olur diye suya ilaç eklemiyorum.

    ne alakası var hocam isalle, o zaman yıllardır üreticiler niye versin yumurta mamasını ,yavrular büyüyene kadar vermen gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thecrow. -- 28 Temmuz 2012; 23:59:19 >
  • İshal olmayan hayvana ishal ilacı verilir mi yapmayın.
    _____________________________
  • yumurtayı kabuklu verin kemikleri güçlensin
    @Thecrow.yumurtayı, beyazı sarısı ayrı karıştırmanın bir nedeni var mı?
    _____________________________
    Hayat devam eder.Acı,ekşi,tatlı,tuzlu.Sen inadına gül.Düşsede kafana uçak motoru..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HÜSAMCIK

    yumurtayı kabuklu verin kemikleri güçlensin
    @Thecrow.yumurtayı, beyazı sarısı ayrı karıştırmanın bir nedeni var mı?

    bana göre yok ama önceden tarifi internetten okurken aklımda kalmış bende öyle yazdım...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thecrow. -- 29 Temmuz 2012; 1:18:25 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.