DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
My Vodafone / Hat Kısıtladım İptal Edemiyorum.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
5
Cevap
0
Favori
8.363
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Mobil Operatörler >> Vodafone >> My Vodafone / Hat Kısıtladım İptal Edemiyorum.
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      243 Mesaj
      15 Ağustos 2010 23:08:27 Konu Sahibi
      Merhaba arkadaşlar.

      Annemin üzerine olan hattı MyVodafone'da gezerken kısıtladım.
      Giriş yapamıyorum ve arama yapamıyorum.
      Müşteri hizmetlerini aradım illa annemi istiyorlar.
      Anneme durumu anlatırsam acayip fırça yiyecem. Ne yapabilirim. Hiç bir yer aranmıyor.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      243 Mesaj
      16 Ağustos 2010 00:36:10 Konu Sahibi
      up


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      3937 Mesaj
      16 Ağustos 2010 11:13:04
      hat kısıtlamanın amacı zaten hattın sahibinden başkasının hiçbir işlem yapamaması.
      sayfada bilgi de verilmiş.

      Kısıtlama;
      - Hattınızın tek taraflı aramalara kısıtlanması işlemidir.
      - Kısıtlama getirilen hat ile SMS gönderemezsiniz.
      - Dışardan gelen çagrilara açıktır.
      - Kısıtlama getirilen hat ile My Vodafone'a giriş yapamazsınız.
      - Talep ettiginiz takdirde kısıtlama iptali işlemi yaparak hattınızı aktif hale getirebilirsiniz. Kısıtlama iptali işlemini 7048'i arayarak Sesli Yanıt Sistemi kanalıyla, 4440542'i arayarak Müşteri Hizmetleri kanalıyla veya Vodafone Shop veya Vodafone Store'a uğrayarak gerçekleştirebilirsiniz.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

      "yeniden doğmak kadar mümkün"
    • Yarbay
      7369 Mesaj
      16 Ağustos 2010 12:03:03
      vodafone da çalışan arkadaşlar sorunu çözebilir
      pm ile ulaş.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      243 Mesaj
      17 Ağustos 2010 19:48:39 Konu Sahibi
      anneme durumu izah ettim. :) biraz azarladı ama açtırdı :) bi daha myvodafone'u kurcalamayacam :)





      quote:

      Orijinalden alıntı: fusem

      vodafone da çalışan arkadaşlar sorunu çözebilir
      pm ile ulaş.


      ilerde lazım olur belki o arkadaş kim? profiliniz kapalı mesaj atamadım



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Teğmen
      142 Mesaj
      18 Ağustos 2010 14:26:57
      Vodafone da çalışan hiç bir kimse vodafone kurallarını çiğneyecek müşteri güvenliğini ihlal edecek bir işlemin yapacağını sanmıyorum...Eger yapılan bir işlem varsa sonrasında bu illagal işlemi yaptıran kişi ve yapan çalışan tarafından gerekli işlemler başlatılır çünkü kimin nezaman hangi bilgilere ulaştığı tüm oprtörler sistemden takp ediyor bilginize ... My vodafone şifreni biliyorsun başka bir vodafone hattından 7048 arayarak kendi hattının şifresi ile kısıtlı hattını tekrar açtırabilirsin.. Sonuçta mh arandığında bu işlemin yapılmayacağı bilgisi veriliyorsa forumda bulunan vodafone çalışanlarında bu işlemi yapmaması lazım


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.